Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af BoT » 7. maj 2019, 09:57

Gamen skrev:
6. maj 2019, 22:50
Men AGF’s centrale folk var længder bedre i går. En spiller som Amini er på et rigtig højt niveau og har været det længe.
Hvis jeg kunne hive én mand fra AGF nordpå, skulle det være Amini. I begge de to seneste kampe har han været suveræn mod os. Glimrende presspil, stærk på bold, fart og holdånd. En komplet 8'er.

Vi skal selvfølgelig stille i allerstærkeste opstilling på søndag - for selvfølgelig har vi en chance for at gå videre. Er Ahlmann klar, bør han spille - og jeg ville også foretrække KP i stedet for Ross. Det er fint, at Ross og Klitten har fået chancer, men i den her type kampe bliver de altså overmatchet.

Den centrale midt bør være med Würtz, Risgård og Abildgaard. Lucas skal ligge helt fremme sammen med VW og Kusk.

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af DobbeltA » 7. maj 2019, 10:44

Jakobsen skrev:
7. maj 2019, 09:31
Slut med eksperimenterne, stil med stærkeste hold på dagen. Vi har en europa kval at spille for og en så god placering som muligt.



Ross er ikke klar til det her niveau endnu. Når Kasper P er så meget bedre bør han spille. Som Kent Nielsen sagde det dengang han skabte The Double holdet - de unge spillede fordi de var bedre end de gamle og ikke fordi de var unge.
Hørte Friis i sidste udgave af Ripodsten udtale, at KP jo har valgt AaB fra og når han ikke er til rådighed om 1½ måned, så er det Friss' opgave at se fremad. Han har også ved flere lejligheder udtalt, at han stiller med stærkeste hold. Det er for mig at se symptomatisk for AaB for tiden, man vil gerne blæse og have mel i munden på samme tid. Det giver et rodet og ufokuseret billede. Lige nu gælder det en sejr i Aarhus, alt andet bør komme i 2. række = KP SKAL i start 11, da Ross har vist sig ikke at være på samme niveau endnu.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1635
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Patmand » 7. maj 2019, 11:11

Buzz Killington skrev:
7. maj 2019, 09:45
Patmand skrev:
7. maj 2019, 09:08
Gamen skrev:
6. maj 2019, 22:49
Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 18:26
Du svarede altså ikke.
Hvad er det du forventer jeg skal svare?

Du må jo enten tro på det eller ej. Den info kom flere steder fra.
Men den blev da ikke offentlig tilgængelig, hvilket jeg HAR skrevet.
Hvilket det andet heller ikke var blevet medmindre EB havde gravet i det...
Jeg gætter på han ønsker at få oplyst tid og sted for overleveringen af den pågældende information, navne og personnumre på dine kilder og en tro og love erklæring der bekræftiger, at de vitterligt har set Wessam feste i Jomfru Ane Gade på en upassende facon for en professionel sportsudøver.
Du ved...bare de mest basale informationer man kan forvente på et internetforum.
Ellers ryger det i kategorien 'løgnehistorier' - og så er det simpelthen ikke sket.
Du er da godt nok ved at vise dig som en træls karl med en belastende attitude. Hvis han ikke vil svare er det da helt ok. Det kan han da bare sige så. Men når jeg spørger noget, og han så svarer på noget helt andet, så er det da helt naturligt at gøre ham opmærksom på det.

Jeg har ingen grund til at tro Gamen lyver. Jeg spørger blot til karakteren af hans info.
Undskyld mig, men det er nu dig der er belastende. Du overfalder simpelthen alle der forholder sig kritisk til AaB, eller dem der undres over hvordan AaB/Gaarde kommunikerer.
Du opfører dig som en eller anden sheriff, der skal værne om og beskytte AaB for enhver form for kritik.
Buzz Killington skrev:
5. maj 2019, 20:52
Hovedet skrev:
5. maj 2019, 19:40
Jeg havde aldrig i mit liv hørt om "CIES", inden Gaarde begyndte at henvise til den i håb om, at ingen bemærker, at AaB ligger nr. 10 på Superligaens liste og nr. 13 ud af 14 på hjemmebane i samme liga. I ved, de her lister der opgøres på baggrund af præstationer på fodboldbanen...

Jeg tillod mig derfor at google begrebet og endte på en eller anden nørdet side med opgørelser om dit og dut og dat (skud på mål og andre spændende ting). Jeg kunne simpelthen ikke finde den liste, som Gaarde er ved at revne af stolthed over. Jeg er nysgerrig; hvem ligger egentlig nr. 1 og 2 på den liste? Jeg tror, der er en grund til, at Gaarde ikke nævner noget om, hvem vi egentlig har selskab af på den liste, så hvis nogen ligger inde med en top 10, kunne det være ualmindelig spændende at se :-)
Han har da ellers nævnt før hvem de andre er. Et par østhold. http://www.football-observatory.com/IMG/sites/atlas/en/

Men jeg forstår stadig ikke hvad bøffen egentlig er siden du og andre bliver ved med at brokke jer over lige netop dét. Det, og Bilbao-anekdoten fra ripodsten har godt nok fyldt meget herinde på det seneste. Er der en der kan forklare mig problemet? Vi har præsteret elendigt i et godt stykke tid. Det er der vel ingen der kan overse, uanset hvordan vi ligger på en eller anden liste.
Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 14:45
Uldahl skrev:
6. maj 2019, 14:36
Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 09:32
Og vi er nået til et stadie hvor vores fans ligefrem føler stolthed i at fortælle hvor ligeglade de er med klubben og hvor lidt de er villige til at støtte/følge den. Så nej, hvorfor skulle han dog vælge os.
Føler absolut ingen stolthed ved at klubben er blevet ligegyldig leverpostej. Tværtimod.
Nej, jeg får bestemt heller ikke opfattelse af at du er stolt ved at være AaB fan eller at du har særligt meget kærlighed til klubben der ikke er bundet op på dens sportslige resultater. Og det er selvfølgelig ganske fair.
Bare et par eksempler fra den sidste dags tid.

Og problemet med CIES, Nordkraft, den bizarre Bilbao anekdote og den generelle kommunikation fra Gaarde og AaB?
Ja, det er spin! Et dårligt forsøg på at fjerne fokus fra de mange elendige resultater. Nogle gange har det karakter af virkelighedsflugt.
Det er kommet så vidt at Gaarde udtaler "vi er et rigtigt godt sted". WTF? Er der nogen, udover Gaarde, der mener AaB for tiden er et rigtigt godt sted? Gør du?

Når man forholder sig kritisk til AaB når det går dårligt, så er det et udtryk for at AaB betyder noget (eller meget) for en.
Man er ikke mere rigtig fan, eller større fan, fordi man forsøger at tie det ihjel. Eller som i dit tilfælde at lange ud efter alle med en kritisk røst.

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1635
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Patmand » 7. maj 2019, 11:22

BoT skrev:
7. maj 2019, 09:57
Gamen skrev:
6. maj 2019, 22:50
Men AGF’s centrale folk var længder bedre i går. En spiller som Amini er på et rigtig højt niveau og har været det længe.
Hvis jeg kunne hive én mand fra AGF nordpå, skulle det være Amini. I begge de to seneste kampe har han været suveræn mod os. Glimrende presspil, stærk på bold, fart og holdånd. En komplet 8'er.

Vi skal selvfølgelig stille i allerstærkeste opstilling på søndag - for selvfølgelig har vi en chance for at gå videre. Er Ahlmann klar, bør han spille - og jeg ville også foretrække KP i stedet for Ross. Det er fint, at Ross og Klitten har fået chancer, men i den her type kampe bliver de altså overmatchet.

Den centrale midt bør være med Würtz, Risgård og Abildgaard. Lucas skal ligge helt fremme sammen med VW og Kusk.
Ja, hvis AaB virkelig mente det med at man gik 100% efter en EL-plads, så bør de selvfølgelig anvende Kasper P.
Skaden er dessværre allerede sket. Der er ingen der forventer han kan være knivskarp efter længere tid uden førsteholdskampe.

AGF vidste lige nøjagtigt hvordan den kage skulle skæres. Selv for mig som mandagstræner var det åbenlyst, at det var den rigtige tilgang til en kamp mod AaB. Især med en række umodne ungseniorer på holdet, for selvfølgelig er deres fejlrate højere, ikke mindst når de bliver sat under pres.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Buzz Killington » 7. maj 2019, 11:52

Patmand skrev:
7. maj 2019, 11:11
Buzz Killington skrev:
7. maj 2019, 09:45
Patmand skrev:
7. maj 2019, 09:08
Gamen skrev:
6. maj 2019, 22:49
Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 18:26
Du svarede altså ikke.
Hvad er det du forventer jeg skal svare?

Du må jo enten tro på det eller ej. Den info kom flere steder fra.
Men den blev da ikke offentlig tilgængelig, hvilket jeg HAR skrevet.
Hvilket det andet heller ikke var blevet medmindre EB havde gravet i det...
Jeg gætter på han ønsker at få oplyst tid og sted for overleveringen af den pågældende information, navne og personnumre på dine kilder og en tro og love erklæring der bekræftiger, at de vitterligt har set Wessam feste i Jomfru Ane Gade på en upassende facon for en professionel sportsudøver.
Du ved...bare de mest basale informationer man kan forvente på et internetforum.
Ellers ryger det i kategorien 'løgnehistorier' - og så er det simpelthen ikke sket.
Du er da godt nok ved at vise dig som en træls karl med en belastende attitude. Hvis han ikke vil svare er det da helt ok. Det kan han da bare sige så. Men når jeg spørger noget, og han så svarer på noget helt andet, så er det da helt naturligt at gøre ham opmærksom på det.

Jeg har ingen grund til at tro Gamen lyver. Jeg spørger blot til karakteren af hans info.
Undskyld mig, men det er nu dig der er belastende. Du overfalder simpelthen alle der forholder sig kritisk til AaB, eller dem der undres over hvordan AaB/Gaarde kommunikerer.
Du opfører dig som en eller anden sheriff, der skal værne om og beskytte AaB for enhver form for kritik.
Buzz Killington skrev:
5. maj 2019, 20:52
Hovedet skrev:
5. maj 2019, 19:40
Jeg havde aldrig i mit liv hørt om "CIES", inden Gaarde begyndte at henvise til den i håb om, at ingen bemærker, at AaB ligger nr. 10 på Superligaens liste og nr. 13 ud af 14 på hjemmebane i samme liga. I ved, de her lister der opgøres på baggrund af præstationer på fodboldbanen...

Jeg tillod mig derfor at google begrebet og endte på en eller anden nørdet side med opgørelser om dit og dut og dat (skud på mål og andre spændende ting). Jeg kunne simpelthen ikke finde den liste, som Gaarde er ved at revne af stolthed over. Jeg er nysgerrig; hvem ligger egentlig nr. 1 og 2 på den liste? Jeg tror, der er en grund til, at Gaarde ikke nævner noget om, hvem vi egentlig har selskab af på den liste, så hvis nogen ligger inde med en top 10, kunne det være ualmindelig spændende at se :-)
Han har da ellers nævnt før hvem de andre er. Et par østhold. http://www.football-observatory.com/IMG/sites/atlas/en/

Men jeg forstår stadig ikke hvad bøffen egentlig er siden du og andre bliver ved med at brokke jer over lige netop dét. Det, og Bilbao-anekdoten fra ripodsten har godt nok fyldt meget herinde på det seneste. Er der en der kan forklare mig problemet? Vi har præsteret elendigt i et godt stykke tid. Det er der vel ingen der kan overse, uanset hvordan vi ligger på en eller anden liste.
Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 14:45
Uldahl skrev:
6. maj 2019, 14:36
Buzz Killington skrev:
6. maj 2019, 09:32
Og vi er nået til et stadie hvor vores fans ligefrem føler stolthed i at fortælle hvor ligeglade de er med klubben og hvor lidt de er villige til at støtte/følge den. Så nej, hvorfor skulle han dog vælge os.
Føler absolut ingen stolthed ved at klubben er blevet ligegyldig leverpostej. Tværtimod.
Nej, jeg får bestemt heller ikke opfattelse af at du er stolt ved at være AaB fan eller at du har særligt meget kærlighed til klubben der ikke er bundet op på dens sportslige resultater. Og det er selvfølgelig ganske fair.
Bare et par eksempler fra den sidste dags tid.

Og problemet med CIES, Nordkraft, den bizarre Bilbao anekdote og den generelle kommunikation fra Gaarde og AaB?
Ja, det er spin! Et dårligt forsøg på at fjerne fokus fra de mange elendige resultater. Nogle gange har det karakter af virkelighedsflugt.
Det er kommet så vidt at Gaarde udtaler "vi er et rigtigt godt sted". WTF? Er der nogen, udover Gaarde, der mener AaB for tiden er et rigtigt godt sted? Gør du?

Når man forholder sig kritisk til AaB når det går dårligt, så er det et udtryk for at AaB betyder noget (eller meget) for en.
Man er ikke mere rigtig fan, eller større fan, fordi man forsøger at tie det ihjel. Eller som i dit tilfælde at lange ud efter alle med en kritisk røst.
Din quote-mining relaterer sig ellers ikke specielt meget til min udveksling med Gamen, som egentligt foregik helt stilfærdigt, hvad end du så måtte læse ind i den.

Du må også undskylde mig hvis jeg ikke lige gider at forklare alle de andre udsagn, som jeg dog ikke lige kan se det specielt kontroversielle i.

Men, hvis dine skriv her bunder i en generel indebrændthed over hvordan jeg tidligere har ytret mig, så giver det mere mening at du forholder dig til det i de oprindelige samtaler, eller en pb, end at trække din antipati med ind i andre diskussioner.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af raekkeettre » 9. maj 2019, 21:28

Skal Fris ikke starte med Pedersen inde på Søndag?

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 372
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af 556 » 9. maj 2019, 21:37

raekkeettre skrev:
9. maj 2019, 21:28
Skal Fris ikke starte med Pedersen inde på Søndag?
Jo, hvis man ikke stiller med stærkeste opstilling i sådan en kamp, er der ikke styr på prioriteterne.
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af DobbeltA » 9. maj 2019, 22:00

556 skrev:
9. maj 2019, 21:37
raekkeettre skrev:
9. maj 2019, 21:28
Skal Fris ikke starte med Pedersen inde på Søndag?
Jo, hvis man ikke stiller med stærkeste opstilling i sådan en kamp, er der ikke styr på prioriteterne.
Enig, hvis KP vurderes til at være stærkest, så bør han spille mod AGF. Andre principper og forsmåede følelser må vige for fokus og fornuft. Vi spiller stadig med i denne sæson. Hensyn til gavn for næste sæson må også spille ind, men må ikke stå i vejen for at stille med absolut stærkeste hold i så afgørende en kamp.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 9. maj 2019, 23:38

DobbeltA skrev:
9. maj 2019, 22:00
556 skrev:
9. maj 2019, 21:37
raekkeettre skrev:
9. maj 2019, 21:28
Skal Fris ikke starte med Pedersen inde på Søndag?
Jo, hvis man ikke stiller med stærkeste opstilling i sådan en kamp, er der ikke styr på prioriteterne.
Enig, hvis KP vurderes til at være stærkest, så bør han spille mod AGF. Andre principper og forsmåede følelser må vige for fokus og fornuft. Vi spiller stadig med i denne sæson. Hensyn til gavn for næste sæson må også spille ind, men må ikke stå i vejen for at stille med absolut stærkeste hold i så afgørende en kamp.
Det afhænger jo også af hvilken forfatning KP er i. Han har ikke spillet førsteholdsfodbold i et pænt stykke tid og det skal der selvfølgelig tages højde for

DobbeltA
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 30. maj 2017, 20:53
Geografisk sted: 9330

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af DobbeltA » 9. maj 2019, 23:59

Aalborg frederikshavner skrev:
9. maj 2019, 23:38
DobbeltA skrev:
9. maj 2019, 22:00
556 skrev:
9. maj 2019, 21:37
raekkeettre skrev:
9. maj 2019, 21:28
Skal Fris ikke starte med Pedersen inde på Søndag?
Jo, hvis man ikke stiller med stærkeste opstilling i sådan en kamp, er der ikke styr på prioriteterne.
Enig, hvis KP vurderes til at være stærkest, så bør han spille mod AGF. Andre principper og forsmåede følelser må vige for fokus og fornuft. Vi spiller stadig med i denne sæson. Hensyn til gavn for næste sæson må også spille ind, men må ikke stå i vejen for at stille med absolut stærkeste hold i så afgørende en kamp.
Det afhænger jo også af hvilken forfatning KP er i. Han har ikke spillet førsteholdsfodbold i et pænt stykke tid og det skal der selvfølgelig tages højde for
Vi er enige, kan jeg se. Ripodsten 55 - on topic.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6080
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af FIDEL » 10. maj 2019, 11:52

Mon Abildgaard bliver klar til kampen?? Vi kan særligt godt bruge hans fysik i denne kamp.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 10. maj 2019, 17:43

Udgangspunktet er dårligt men det var endnu værre for et par år siden hvor vi tabte 0-2 (?) til gjæf hjemme i den
1. pokalsemifinale efter en fornærmende ringe kamp.
I returkampen indhentede vi århusianernes føring men smed det hele væk i slutfasen.

Jeg tror godt at vi kan tage ned til Århus og hente sejren men det kræver at Lucas, Kusk og van Weert melder sig ind i kampen.
Gætter på at vi vinder 3-1!

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 631
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Gamling » 11. maj 2019, 07:28

Spillerne glæder sig nok til den tidlige sommerferie og vi andre glæder os til at glemme endnu en sæson med momentvise håb som vanen tro endte i skuffelse og undren.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 11. maj 2019, 08:30

Gamling skrev:
11. maj 2019, 07:28
Spillerne glæder sig nok til den tidlige sommerferie og vi andre glæder os til at glemme endnu en sæson med momentvise håb som vanen tro endte i skuffelse og undren.
Spillerne får ikke tidligere sommerferie ved exit i morgen. I stedet venter en masse træning på Hornevej uden kampe at se frem til

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Kristian » 11. maj 2019, 09:33

Aalborg frederikshavner skrev:
11. maj 2019, 08:30
Gamling skrev:
11. maj 2019, 07:28
Spillerne glæder sig nok til den tidlige sommerferie og vi andre glæder os til at glemme endnu en sæson med momentvise håb som vanen tro endte i skuffelse og undren.
Spillerne får ikke tidligere sommerferie ved exit i morgen. I stedet venter en masse træning på Hornevej uden kampe at se frem til
Ja det er et arbejde som så mange andre.
Ikke noget unormalt i det.

Tror vi tager AGF i morgen
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Elscorpio » 11. maj 2019, 10:34

Patmand skrev:
7. maj 2019, 11:22
AGF vidste lige nøjagtigt hvordan den kage skulle skæres. Selv for mig som mandagstræner var det åbenlyst, at det var den rigtige tilgang til en kamp mod AaB. Især med en række umodne ungseniorer på holdet, for selvfølgelig er deres fejlrate højere, ikke mindst når de bliver sat under pres.
En kæmpe fejl af Friis i afgørende kampe. Superligaerfaring må tælle højere.

Viser lidt AaB ikke helhjertet satser på den mulighed for EL.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 11. maj 2019, 10:42

Elscorpio skrev:
11. maj 2019, 10:34
Patmand skrev:
7. maj 2019, 11:22
AGF vidste lige nøjagtigt hvordan den kage skulle skæres. Selv for mig som mandagstræner var det åbenlyst, at det var den rigtige tilgang til en kamp mod AaB. Især med en række umodne ungseniorer på holdet, for selvfølgelig er deres fejlrate højere, ikke mindst når de bliver sat under pres.
En kæmpe fejl af Friis i afgørende kampe. Superligaerfaring må tælle højere.

Viser lidt AaB ikke helhjertet satser på den mulighed for EL.
Århusianerne havde lige så mange ungseniorer på holdet som vi havde

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 11. maj 2019, 17:35

Truppen er udtaget.
MC og Børsting har karantæne, L. Klitten er syg.
Abou Ali, Abildgaard, Ahlmann og Ramkilde er skadede

De 'udstødte', KP og Ochs er udtaget. Der er mulig debut til Jeppe Pedersen

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af andreasaab89 » 11. maj 2019, 17:38

Aalborg frederikshavner skrev:
11. maj 2019, 17:35
Truppen er udtaget.
MC og Børsting har karantæne, L. Klitten er syg.
Abou Ali, Abildgaard, Ahlmann og Ramkilde er skadede

De 'udstødte', KP og Ochs er udtaget
Ochs starter vel på VB når både ahlman og klitten ikke er med
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AGF - AaB, 12.05.2019

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 11. maj 2019, 17:42

Bliver spændende at se hvem der skal spille på den centrale midtbane nu hvor både MC og Abildgaard mangler og Lesniak end ikke er udtaget.

Besvar