Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Dennis Nielsen » 14. jul 2019, 17:19

Funky skrev:
14. jul 2019, 17:13
McMark skrev:
14. jul 2019, 17:05
binderup skrev:
14. jul 2019, 17:03
Så kampen på stadion, og synes Olsen så middelmådig ud sammen med resten af holdet. Kitten var et friskt lille pust, og Ross stod generelt stærkt i forsvaret. Men hold kæft hvor skal der hentes kvalitet ind snart...
Det kan da være helt og aldeles ligemeget, når Mathias Ross kostede de to kasser. Ved den første kan han ikke finde ud af at orientere sig, og ved nummer to ligner han jo Bambi på glatis.
Smider han sig ikke decideret ved mål nr 2? Det er jo tæt på en dødssynd i sådan en situation.
Han mister balancen og kom til at se meget dum ud i den situation.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af gravballe » 14. jul 2019, 17:21

Forza skrev:
14. jul 2019, 16:00
Nu skal man passe på med bedømme os ud fra en kamp, MEN.... jeg tror helt seriøst vi rykker ned hvis Gaarde og Friis er ved roret igennem hele sæsonen. Det er da en skrækkelig tanke.
Jeg kaldte den sidste år. Sjovt AaB vil til at indføre talent udvikling når AaB samtidig har været fortaler for at få indført en liga form der ikke giver meget plads til det.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Forza » 14. jul 2019, 17:25

gravballe skrev:
14. jul 2019, 17:21
Forza skrev:
14. jul 2019, 16:00
Nu skal man passe på med bedømme os ud fra en kamp, MEN.... jeg tror helt seriøst vi rykker ned hvis Gaarde og Friis er ved roret igennem hele sæsonen. Det er da en skrækkelig tanke.
Jeg kaldte den sidste år. Sjovt AaB vil til at indføre talent udvikling når AaB samtidig har været fortaler for at få indført en liga form der ikke giver meget plads til det.
Med Gaarde som talerør er AaB vel bare blevet en vind der blæser i alle retninger på et snøvlet CBS sprog. Man kender sine fans dårligt når man snakker om Bilbao, naboens søn og samtidig bruger den snublende top 6 som undskyldning for en kollektiv sammensmeltning.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Hovedet » 14. jul 2019, 17:32

Forza skrev:
14. jul 2019, 17:19
Maglau skrev:
14. jul 2019, 17:15
binderup skrev:
14. jul 2019, 17:03
Bundgaard skrev:
14. jul 2019, 16:59
Forza skrev:
14. jul 2019, 16:55
Fromthecradle skrev:
14. jul 2019, 16:52


Hvem er oksen?

Vi rykker nok us sammen med fck, det ser heller ikke godt ud.

Mere seriøst så mangler der sgu noget bold i det fa de bagerste og noget løb i det fra de forreste - kusk må være på kanten af startplads, ser ud til han fortsætter den nedadgående kurve.
Tror det lykkedes Bundgaard at stave begge spillere forkert. Mon ikke han mener Lucas og Olsen ;)
Hehe jo naturligvis Lucas og Olsen men sommetider går det lidt stærkt når man er smågal
Så kampen på stadion, og synes Olsen så middelmådig ud sammen med resten af holdet. Kitten var et friskt lille pust, og Ross stod generelt stærkt i forsvaret. Men hold kæft hvor skal der hentes kvalitet ind snart...
Shit hvis Ross så stærk ud på stadion må Børsting have lignet Messi og van wert må kunne forveksles med Aguero.
Set i tv var Ross noget af det ringeste der har spillet i vores midtforsvar i mange sæsoner.
Ross er dog undskyldt af hans alder og manglende erfaring. Alternativet hedder Blåbjerg. Har spillet et utal af kampe og er 24. Han laver stadig del slags fejl.

Når man erstatter KP med en 18 årig må den slags forventes.

Jeg ser langt større fejl fra trænerteamets side som fortsætter derouten de har haft. Jeg har til dato ikke set Friis skrue på nogle knapper i det taktiske og ændre en kamp. Jeg har dog set utallige af hold gøre det mod ham og AaB.
Men hele humlen her er, at en professionel klub i landets bedste seniorrække - der til overflod har handlet for massive millionbeløb gennem flere år - ikke stiller op med en eller anden tilfældig ungdomsspiller, der ikke er god nok, på en central forsvarsposition. Det har intet med talentudvikling at gøre; det er bare inkompetence.

I øvrigt debuterede han mig bekendt for snart et år siden, og det har været kendetegnende for spillere af egen avl, at de enten ikke udvikler sig eller ligefrem bliver ringere med årene; Blåberg som det værste eksempel. Jeg kan heller ikke se, at man gør en ung spiller en tjeneste ved det gøgl her; snarere at man udstiller ham og andre for at retfærdiggøre en ultratynd "talentstrategi", som man har genindført efter at have mislykket med det ene indkøb efter det andet. Det skal dog nævnes til den gode Ross´forsvar, at han slet og ret glider ved 2-0-målet, hvilket altid ser dumt ud, men kan ske for alle spillere.

Jeg har ikke fodboldfaglig indsigt nok til at vurdere strategi og lignende, men det virker også på mig, som om du har en pointe. Der bliver jo ikke skruet på nogle knapper eller ændret taktik, uanset hvor håbløst det virker. Selvfølgelig skal der jo være et spillermateriale til den slags, men alligevel; jeg så intet forsøg på at ændre et tabt slags gang. Det er jo ikke første gang i fodboldhistorien, at et hold er bagud 0-1 ved pausen efter en dårlig 1. halvleg for alligevel at slippe fra kampen med point eller sejr. Apropos; følg FCK i Odense.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Forza » 14. jul 2019, 17:35

Hovedet skrev:
14. jul 2019, 17:32
Forza skrev:
14. jul 2019, 17:19
Maglau skrev:
14. jul 2019, 17:15
binderup skrev:
14. jul 2019, 17:03
Bundgaard skrev:
14. jul 2019, 16:59
Forza skrev:
14. jul 2019, 16:55


Tror det lykkedes Bundgaard at stave begge spillere forkert. Mon ikke han mener Lucas og Olsen ;)
Hehe jo naturligvis Lucas og Olsen men sommetider går det lidt stærkt når man er smågal
Så kampen på stadion, og synes Olsen så middelmådig ud sammen med resten af holdet. Kitten var et friskt lille pust, og Ross stod generelt stærkt i forsvaret. Men hold kæft hvor skal der hentes kvalitet ind snart...
Shit hvis Ross så stærk ud på stadion må Børsting have lignet Messi og van wert må kunne forveksles med Aguero.
Set i tv var Ross noget af det ringeste der har spillet i vores midtforsvar i mange sæsoner.
Ross er dog undskyldt af hans alder og manglende erfaring. Alternativet hedder Blåbjerg. Har spillet et utal af kampe og er 24. Han laver stadig del slags fejl.

Når man erstatter KP med en 18 årig må den slags forventes.

Jeg ser langt større fejl fra trænerteamets side som fortsætter derouten de har haft. Jeg har til dato ikke set Friis skrue på nogle knapper i det taktiske og ændre en kamp. Jeg har dog set utallige af hold gøre det mod ham og AaB.
Men hele humlen her er, at en professionel klub i landets bedste seniorrække - der til overflod har handlet for massive millionbeløb gennem flere år - ikke stiller op med en eller anden tilfældig ungdomsspiller, der ikke er god nok, på en central forsvarsposition. Det har intet med talentudvikling at gøre; det er bare inkompetence.

I øvrigt debuterede han mig bekendt for snart et år siden, og det har været kendetegnende for spillere af egen avl, at de enten ikke udvikler sig eller ligefrem bliver ringere med årene; Blåberg som det værste eksempel. Jeg kan heller ikke se, at man gør en ung spiller en tjeneste ved det gøgl her; snarere at man udstiller ham og andre for at retfærdiggøre en ultratynd "talentstrategi", som man har genindført efter at have mislykket med det ene indkøb efter det andet. Det skal dog nævnes til den gode Ross´forsvar, at han slet og ret glider ved 2-0-målet, hvilket altid ser dumt ud, men kan ske for alle spillere.
Det kan jeg ikke være uenig i. Faktisk er jeg enig i alt det du skriver. Min pointe er bare at det er for letkøbt at give en 18 årig skylden med få kampe i rygsækken på seniorniveau. Det er jo ikke hans skyld at Gaarde og Friis fejler med de fleste ting de rører ved.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Gamen » 14. jul 2019, 17:37

Medlemmerne af Gaarde-mafiaen må snart begynde at svinde - så kan vi sætte os ned om et år og diskutere hvorfor de ignorerede alle de blinkende advarselslamper.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Hovedet » 14. jul 2019, 17:41

Forza skrev:
14. jul 2019, 17:35
Hovedet skrev:
14. jul 2019, 17:32
Forza skrev:
14. jul 2019, 17:19
Maglau skrev:
14. jul 2019, 17:15
binderup skrev:
14. jul 2019, 17:03
Bundgaard skrev:
14. jul 2019, 16:59


Hehe jo naturligvis Lucas og Olsen men sommetider går det lidt stærkt når man er smågal
Så kampen på stadion, og synes Olsen så middelmådig ud sammen med resten af holdet. Kitten var et friskt lille pust, og Ross stod generelt stærkt i forsvaret. Men hold kæft hvor skal der hentes kvalitet ind snart...
Shit hvis Ross så stærk ud på stadion må Børsting have lignet Messi og van wert må kunne forveksles med Aguero.
Set i tv var Ross noget af det ringeste der har spillet i vores midtforsvar i mange sæsoner.
Ross er dog undskyldt af hans alder og manglende erfaring. Alternativet hedder Blåbjerg. Har spillet et utal af kampe og er 24. Han laver stadig del slags fejl.

Når man erstatter KP med en 18 årig må den slags forventes.

Jeg ser langt større fejl fra trænerteamets side som fortsætter derouten de har haft. Jeg har til dato ikke set Friis skrue på nogle knapper i det taktiske og ændre en kamp. Jeg har dog set utallige af hold gøre det mod ham og AaB.
Men hele humlen her er, at en professionel klub i landets bedste seniorrække - der til overflod har handlet for massive millionbeløb gennem flere år - ikke stiller op med en eller anden tilfældig ungdomsspiller, der ikke er god nok, på en central forsvarsposition. Det har intet med talentudvikling at gøre; det er bare inkompetence.

I øvrigt debuterede han mig bekendt for snart et år siden, og det har været kendetegnende for spillere af egen avl, at de enten ikke udvikler sig eller ligefrem bliver ringere med årene; Blåberg som det værste eksempel. Jeg kan heller ikke se, at man gør en ung spiller en tjeneste ved det gøgl her; snarere at man udstiller ham og andre for at retfærdiggøre en ultratynd "talentstrategi", som man har genindført efter at have mislykket med det ene indkøb efter det andet. Det skal dog nævnes til den gode Ross´forsvar, at han slet og ret glider ved 2-0-målet, hvilket altid ser dumt ud, men kan ske for alle spillere.
Det kan jeg ikke være uenig i. Faktisk er jeg enig i alt det du skriver. Min pointe er bare at det er for letkøbt at give en 18 årig skylden med få kampe i rygsækken på seniorniveau. Det er jo ikke hans skyld at Gaarde og Friis fejler med de fleste ting de rører ved.
Det er jeg så til gengæld ligeså enig i. Altså, jeg håber sgu ikke, at han og andre sidder og læser med herinde, for unge spillere skal ikke gøres til syndebukke for andres fejl. Der er en årsag til, at man har ungdomsrækker og 2. hold; det er bl.a. for at kunne gelejde unge spillere ind i Superligaen, når de er klar til det. Det overordnede problem i AaB består i, at man bruger unge spillere, der ikke er gode nok for at kompensere for manglende eller fejlagtige indkøb, og så håber man, at de med tiden udvikler sig, Igen; det er ikke talentudvikling, men inkompetence i min verden. Og hvem er det, man gør en tjeneste her?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Hanga » 14. jul 2019, 17:47

Forza skrev:
14. jul 2019, 17:35


Det kan jeg ikke være uenig i. Faktisk er jeg enig i alt det du skriver. Min pointe er bare at det er for letkøbt at give en 18 årig skylden med få kampe i rygsækken på seniorniveau. Det er jo ikke hans skyld at Gaarde og Friis fejler med de fleste ting de rører ved.
Men det er der vel heller ikke rigtig nogen der giver Ross skylden. Altså at han er indblandet i begge mål er jo bare fakta og det understreger hvorfor nyoprykkede u19 spillere ikke bare skal hældes ind på holdet og få placeret for meget ansvar på deres skuldre for tidligt. Ross burde ikke være 2. valg i AaBs forsvar allerede nu.

Set med mine øjne er Gaardes største synd at han har ladet midtbanen været blottet for kvalitet i så mange år nu. Okay, han har tidligere hentet to transferfrie spillere i Sloth og Lesniak som begge har været kæmpe fejlkøb, men så har man jo bare ladet det stå til efterfølgende. Nu har vi så flottet os og hentet en spiller fra 2. division. Jeg synes ikke man tager midtbaneproblemet alvorligt nok, fordi man placerer alt for meget tillid til MC, Børsting og Abildgaard. Det er ikke en besætning der er god nok til top6, sorry to say.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Fromthecradle » 14. jul 2019, 17:54

Gamen skrev:
14. jul 2019, 17:37
Medlemmerne af Gaarde-mafiaen må snart begynde at svinde - så kan vi sætte os ned om et år og diskutere hvorfor de ignorerede alle de blinkende advarselslamper.
Hvad er det for en mafia?

Vel ikke blotnogen, der syntes noget andet end du?
You pay for this?

Dennis Nielsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 783
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Dennis Nielsen » 14. jul 2019, 17:54

Hanga skrev:
14. jul 2019, 17:47
Forza skrev:
14. jul 2019, 17:35


Det kan jeg ikke være uenig i. Faktisk er jeg enig i alt det du skriver. Min pointe er bare at det er for letkøbt at give en 18 årig skylden med få kampe i rygsækken på seniorniveau. Det er jo ikke hans skyld at Gaarde og Friis fejler med de fleste ting de rører ved.
Men det er der vel heller ikke rigtig nogen der giver Ross skylden. Altså at han er indblandet i begge mål er jo bare fakta og det understreger hvorfor nyoprykkede u19 spillere ikke bare skal hældes ind på holdet og få placeret for meget ansvar på deres skuldre for tidligt. Ross burde ikke være 2. valg i AaBs forsvar allerede nu.

Set med mine øjne er Gaardes største synd at han har ladet midtbanen været blottet for kvalitet i så mange år nu. Okay, han har tidligere hentet to transferfrie spillere i Sloth og Lesniak som begge har været kæmpe fejlkøb, men så har man jo bare ladet det stå til efterfølgende. Nu har vi så flottet os og hentet en spiller fra 2. division. Jeg synes ikke man tager midtbaneproblemet alvorligt nok, fordi man placerer alt for meget tillid til MC, Børsting og Abildgaard. Det er ikke en besætning der er god nok til top6, sorry to say.
I det hele taget er det ikke en klub eller organisation, der ligefrem byder op til en ordentlig introduktion af yngre spillere.

Det er ikke rigtig nogen "voksne" til at tage ansvar eller spillere de kan læne sig opad i modgang. Det bliver ualmindelig svært at blomstre op og udfolde sig, når spillet og resultaterne kontinuerligt halter.

McMark
Superliga
Superliga
Indlæg: 716
Tilmeldt: 23. maj 2016, 13:26
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af McMark » 14. jul 2019, 17:55

Hanga skrev:
14. jul 2019, 17:47
Set med mine øjne er Gaardes største synd at han har ladet midtbanen været blottet for kvalitet i så mange år nu. Okay, han har tidligere hentet to transferfrie spillere i Sloth og Lesniak som begge har været kæmpe fejlkøb, men så har man jo bare ladet det stå til efterfølgende. Nu har vi så flottet os og hentet en spiller fra 2. division. Jeg synes ikke man tager midtbaneproblemet alvorligt nok, fordi man placerer alt for meget tillid til MC, Børsting og Abildgaard. Det er ikke en besætning der er god nok til top6, sorry to say.
For slet ikke at snakke om vores midterforsvar hvor vi har manglet en leder siden KEP smuttede med Kent til OB. Det eneste vi har hentet ind er Markus Holgersson og Jores Okore.

At man sidder og håber på, Kasper Pedersen alligevel ender med at blive skriger jo til himlen om, hvor ringe besat vi er dernede... KP er ikke noget vidunder, men hvis alternativet er Mathias Ross og Jakob Blåbjerg, så er det da bare med at give ham, hvad han vil have!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Gamen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Gamen » 14. jul 2019, 17:56

Alt det mundlort om egenavlede spillere er også ved at være en tom floskel. Vil langt hellere se på et par spændende unge ghanesere som Atanga fra FCN, end på to fra Storvorde der ikke kan tage to med en badebold, og aldrig bliver til noget.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4320
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Kristian » 14. jul 2019, 17:56

Hanga skrev:
14. jul 2019, 17:47
Forza skrev:
14. jul 2019, 17:35


Det kan jeg ikke være uenig i. Faktisk er jeg enig i alt det du skriver. Min pointe er bare at det er for letkøbt at give en 18 årig skylden med få kampe i rygsækken på seniorniveau. Det er jo ikke hans skyld at Gaarde og Friis fejler med de fleste ting de rører ved.
Men det er der vel heller ikke rigtig nogen der giver Ross skylden. Altså at han er indblandet i begge mål er jo bare fakta og det understreger hvorfor nyoprykkede u19 spillere ikke bare skal hældes ind på holdet og få placeret for meget ansvar på deres skuldre for tidligt. Ross burde ikke være 2. valg i AaBs forsvar allerede nu.

Set med mine øjne er Gaardes største synd at han har ladet midtbanen været blottet for kvalitet i så mange år nu. Okay, han har tidligere hentet to transferfrie spillere i Sloth og Lesniak som begge har været kæmpe fejlkøb, men så har man jo bare ladet det stå til efterfølgende. Nu har vi så flottet os og hentet en spiller fra 2. division. Jeg synes ikke man tager midtbaneproblemet alvorligt nok, fordi man placerer alt for meget tillid til MC, Børsting og Abildgaard. Det er ikke en besætning der er god nok til top6, sorry to say.
Vi er jo ik klar til sæsonstart og det må vi bøde for.
Vi var heldige sidste år med nogle af vores sejre.

Gaarde har et kæmpe problem med at finde en midtbanemand der kan sætte d3t her hold sammen. Og han går så nok efter Thomsen. Og han er slet ik den rigtige til det her hold lige nu.

Vi skal have os en der arbejde begge veje og tage temperaturen på den midtbane. Og han skal hentes for de midler vi får for Abildgaard, som jeg håber bliver solgt nu.

Vi skal fandme have forstærket det her hold.
------------------
mvh Kristian

Gamen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Gamen » 14. jul 2019, 17:59

Fromthecradle skrev:
14. jul 2019, 17:54
Hvad er det for en mafia?

Vel ikke blotnogen, der syntes noget andet end du?
De fakta-resistente Gaarde-fans.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Fromthecradle » 14. jul 2019, 18:00

Gamen skrev:
14. jul 2019, 17:56
Alt det mundlort om egenavlede spillere er også ved at være en tom floskel. Vil langt hellere se på et par spændende unge ghanesere som Atanga fra FCN, end på to fra Storvorde der ikke kan tage to med en badebold, og aldrig bliver til noget.
Stemmer for dem fra Storvorde pg omegn.

Ellers se bare liverpøl og barca.
You pay for this?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Forza » 14. jul 2019, 18:02

Gamen skrev:
14. jul 2019, 17:59
Fromthecradle skrev:
14. jul 2019, 17:54
Hvad er det for en mafia?

Vel ikke blotnogen, der syntes noget andet end du?
De fakta-resistente Gaarde-fans.
Hvor er det herligt vi har dig til at forklare hvad der er fakta og hvad der er forkert. Vi behøver faktisk slet ikke en debatside længere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Hovedet » 14. jul 2019, 18:03

Hanga skrev:
14. jul 2019, 17:47
Forza skrev:
14. jul 2019, 17:35


Det kan jeg ikke være uenig i. Faktisk er jeg enig i alt det du skriver. Min pointe er bare at det er for letkøbt at give en 18 årig skylden med få kampe i rygsækken på seniorniveau. Det er jo ikke hans skyld at Gaarde og Friis fejler med de fleste ting de rører ved.
Men det er der vel heller ikke rigtig nogen der giver Ross skylden. Altså at han er indblandet i begge mål er jo bare fakta og det understreger hvorfor nyoprykkede u19 spillere ikke bare skal hældes ind på holdet og få placeret for meget ansvar på deres skuldre for tidligt. Ross burde ikke være 2. valg i AaBs forsvar allerede nu.

Set med mine øjne er Gaardes største synd at han har ladet midtbanen været blottet for kvalitet i så mange år nu. Okay, han har tidligere hentet to transferfrie spillere i Sloth og Lesniak som begge har været kæmpe fejlkøb, men så har man jo bare ladet det stå til efterfølgende. Nu har vi så flottet os og hentet en spiller fra 2. division. Jeg synes ikke man tager midtbaneproblemet alvorligt nok, fordi man placerer alt for meget tillid til MC, Børsting og Abildgaard. Det er ikke en besætning der er god nok til top6, sorry to say.
Min fodboldfaglige indsigt er dog stor nok til at kunne fastslå nøjagtig det samme; altså der kan da ikke sidde et eneste fornuftigt menneske og tro på offensiv magi fra ovenstående midtbanekonstellation. Om ikke andet fordi den nu har vist sit imponerende mangel på i hvert fald offensivt potentiale gennem flere sæsoner nu!

Kunne man forestille sig at rykke Kasper Kusk eller Lucas Andersen ned på midtbanen, hvis man nu - meget ulig vores cheftræner - skulle lege lidt med opstillingen og forsøge sig med noget andet end det, der ikke virker? Dette kunne måske også sætte lidt skub i Kasper Kusk, hvis bidrag til AaB-holdet er omvendt proportional med lønningen og transfersummen. Ellers kan vi ligeså godt erstatte ham med den unge Kaufmann, der dog har noget fysik og fight i sig.

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Fromthecradle » 14. jul 2019, 18:04

Gamen skrev:
14. jul 2019, 17:59
Fromthecradle skrev:
14. jul 2019, 17:54
Hvad er det for en mafia?

Vel ikke blotnogen, der syntes noget andet end du?
De fakta-resistente Gaarde-fans.
Tror ikke jeg har mødt nogle Gaarde fans endnu. Og slet ikke nogen fakta resistente.

er det en mafia?
You pay for this?

Gamen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Gamen » 14. jul 2019, 18:06

Forza skrev:
14. jul 2019, 18:02
Hvor er det herligt vi har dig til at forklare hvad der er fakta og hvad der er forkert. Vi behøver faktisk slet ikke en debatside længere.
For vi debatterer slet ikke?

Jeg mindes ikke der har været så meget blæst omkring en sportschef i umindelige tider, og så mange aalborggensere der er trætte af AaB - heller ikke da vi var allertættest på konkurs. Når man så kigger på vores resultater, million-signings uden afkast på og udenfor banen osv. så skriger det til himlen, at det ikke kan fortsætte.

Gamen

Re: Kamptråd: Lyngby Boldklub - AaB, 14.07.2019

Indlæg af Gamen » 14. jul 2019, 18:06

Fromthecradle skrev:
14. jul 2019, 18:04

Tror ikke jeg har mødt nogle Gaarde fans endnu. Og slet ikke nogen fakta resistente.

er det en mafia?
Så har du ikke læst godt nok med, Allan.

Besvar