DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af MrBangDK » 30. okt 2019, 20:10

Brent skrev:
30. okt 2019, 20:07
Bum skrev:
30. okt 2019, 20:02
- Udover spillertøj har vi også nogle støvler i den bil, samt noget medicinsk udstyr og nøje opmålte energidrikke og kosttilskud. Spillerne er jo også vant til at blive tapet op i alle leder of kanter, og har specielle ting til det. Så hvis vi skulle gennemføre den kamp, ville det være på unfair konkurrencevilkår, siger Thomas Bælum.

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/hb-k ... c39b22a5ba
Der findes åbenbart ikke sportstape og energidrik i Københavnsområdet, det er simpelthen umuligt at opdrive øst for Storebælt!
Køge ligger så ikke liiiiiige i København. Smut du nu ned på Frederikstorv og forhør dig hos dine Somaliske kontakter og spørg dem om Mogadishu og Jazeera er det samme!
Ska' vi hak'?

Bum
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 6. mar 2018, 17:06

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Bum » 30. okt 2019, 20:17

Den kritik giver hans direktør-kollega i AaB, Thomas Bælum, dog ikke meget for, fortæller han til bold.dk.

- Nu tror jeg, at folk, der har spillet fodbold på Superliga-niveau, godt ved, at det er svært at låne udstyr af hinanden. I den her bil var altså nogle af spillernes støvler, der var drikkedunke fyldt med deres kosttilskud og forbindinger, medicin og tape.

- Der var også et spillersæt med vores hovedsponsor, som nok ville undre sig, hvis vi stillede op i hvide t-shirts. Det var rigtig svært, så det må stå for HB Køges egen regning, siger Thomas Bælum til bold.dk og tilføjer:

- Vi snakker altså professionelle fodboldspillere, der har et helt sæt gear til hver. Man kan ikke bare låne sig ud af det. Det var ikke en mulighed. Det tror jeg alle i professionel fodbold ved. Man kan ikke undvære en fuldt udstyret materialevogn.

AaB-mandskabet flyver onsdag aften tilbage til Aalborg, og nu skal Divisionsforeningen og DBU tale sammen med HB Køge og nordjyderne om at finde en ny dato til kampen.

- Vi er da superærgerlige. Vi har været derovre siden klokken 11. Vi er ærgerlige for både tilskuere og sponsorer, siger Thomas Bælum til bold.dk og slutter:

- Vi ville selvfølgelig gerne have taget den kamp. Nu bliver vi presset på et andet tidspunkt. Men når sådan noget sker, så er der ikke meget at gøre
.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... n-regning/

Gå nu amok debatside.dk!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Gentleman Finn » 30. okt 2019, 20:19

Støvlerne medgiver jeg kan være svære bare lige at låne sig til, medicin etc. Spar nord tror jeg havde overlevet denne ene gang uden dem på spillertrøjen, omend det nok ikke er noget de er glade for.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af NIN » 30. okt 2019, 20:22

Nu har jeg ikke fulgt dagens dramatiske udvikling. Men hvordan er SønderjyskE nået helt til Brøndby og klar til at spille? Var de ikke også ramt af ulykken på broen, som AaBs-materialebil?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Mascis
1. div
1. div
Indlæg: 256
Tilmeldt: 25. feb 2017, 17:30

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Mascis » 30. okt 2019, 20:25

jonas386 skrev:
30. okt 2019, 19:30
Gentleman Finn skrev:
30. okt 2019, 19:28
jonas386 skrev:
30. okt 2019, 19:26
Hanga skrev:
30. okt 2019, 19:24
Der kan måske være noget omkring sponsorer - vi kan jo ikke stille i trøjer med vores sponsortryk på.
Vi har dog bare gjort det før som jeg mindes det, og jeg har også svært ved at forestille mig at sponsorerne ikke ville have forståelse i en trods alt "lille kamp" uden TV transmission.
Det tror jeg ikke. Jeg tror især ikke, at det ville tælle som en ærlig grund over for DBU. Køge har jo også sponsorere, har forberedt kampen, skulle sælge billetter, have folk på arbejde osv.
Lige netop derfor kan det jo sagtens være Køge der har sagt nej til at spille, når end spillermaterialet dukker op, det kan jo tage et stykke tid, en kampstart kl 22+ er jo ikke ligefrem attraktivt for deres sponsorer, publikum etc. Folk er vel skredet hjem der. Jeg tvivler på der er lovhjemmel til at AaB bare kan aflyse den uden at tilbyde at spille når deres materialebus dukker op
Men hvad er der i den bil der gør, at det er så livsvigtigt. Allerede i eftermiddag snakkede de om, at AaB kunne låne udstyr. Hvorfor melder man ikke allerede der ud, at man ikke kan gennemføre kampen hvis ikke bilen når frem?
Det gjorde man faktisk også: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... ske-aflyst

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Maglau » 30. okt 2019, 20:28

Tak Bælum for at forklare og fremstille AaB som en yderst professionel klub der ikke overlader noget til tilfældighederne i spillet på banen.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Danni
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 8. maj 2007, 12:47
Favoritspiller: Nomvethe og Jimmy
Geografisk sted: Vejgaard

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Danni » 30. okt 2019, 20:30

Bum skrev:
30. okt 2019, 20:17
Den kritik giver hans direktør-kollega i AaB, Thomas Bælum, dog ikke meget for, fortæller han til bold.dk.

- Nu tror jeg, at folk, der har spillet fodbold på Superliga-niveau, godt ved, at det er svært at låne udstyr af hinanden. I den her bil var altså nogle af spillernes støvler, der var drikkedunke fyldt med deres kosttilskud og forbindinger, medicin og tape.

- Der var også et spillersæt med vores hovedsponsor, som nok ville undre sig, hvis vi stillede op i hvide t-shirts. Det var rigtig svært, så det må stå for HB Køges egen regning, siger Thomas Bælum til bold.dk og tilføjer:

- Vi snakker altså professionelle fodboldspillere, der har et helt sæt gear til hver. Man kan ikke bare låne sig ud af det. Det var ikke en mulighed. Det tror jeg alle i professionel fodbold ved. Man kan ikke undvære en fuldt udstyret materialevogn.

AaB-mandskabet flyver onsdag aften tilbage til Aalborg, og nu skal Divisionsforeningen og DBU tale sammen med HB Køge og nordjyderne om at finde en ny dato til kampen.

- Vi er da superærgerlige. Vi har været derovre siden klokken 11. Vi er ærgerlige for både tilskuere og sponsorer, siger Thomas Bælum til bold.dk og slutter:

- Vi ville selvfølgelig gerne have taget den kamp. Nu bliver vi presset på et andet tidspunkt. Men når sådan noget sker, så er der ikke meget at gøre
.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... n-regning/

Gå nu amok debatside.dk!
Det er træls den ikke spilles. Når det er sagt, synes jeg det er rart med en sportsdirektør, der har størst fokus på det der for mig er allervigtigst, nemlig at vinde!
Længe leve arbejderklassen!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Hovedet » 30. okt 2019, 20:30

Heldigvis strømmer det ind med sympatierklæringer til AaB på bold.dk :-)

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Hovedet » 30. okt 2019, 20:32

Maglau skrev:
30. okt 2019, 20:28
Tak Bælum for at forklare og fremstille AaB som en yderst professionel klub der ikke overlader noget til tilfældighederne i spillet på banen.
Så havde han også sørget for en manglende bil med udstyr til kampene mod AGF og FC Nordsjælland :aabfan:

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Maglau » 30. okt 2019, 20:34

Danni skrev:
30. okt 2019, 20:30
Bum skrev:
30. okt 2019, 20:17
Den kritik giver hans direktør-kollega i AaB, Thomas Bælum, dog ikke meget for, fortæller han til bold.dk.

- Nu tror jeg, at folk, der har spillet fodbold på Superliga-niveau, godt ved, at det er svært at låne udstyr af hinanden. I den her bil var altså nogle af spillernes støvler, der var drikkedunke fyldt med deres kosttilskud og forbindinger, medicin og tape.

- Der var også et spillersæt med vores hovedsponsor, som nok ville undre sig, hvis vi stillede op i hvide t-shirts. Det var rigtig svært, så det må stå for HB Køges egen regning, siger Thomas Bælum til bold.dk og tilføjer:

- Vi snakker altså professionelle fodboldspillere, der har et helt sæt gear til hver. Man kan ikke bare låne sig ud af det. Det var ikke en mulighed. Det tror jeg alle i professionel fodbold ved. Man kan ikke undvære en fuldt udstyret materialevogn.

AaB-mandskabet flyver onsdag aften tilbage til Aalborg, og nu skal Divisionsforeningen og DBU tale sammen med HB Køge og nordjyderne om at finde en ny dato til kampen.

- Vi er da superærgerlige. Vi har været derovre siden klokken 11. Vi er ærgerlige for både tilskuere og sponsorer, siger Thomas Bælum til bold.dk og slutter:

- Vi ville selvfølgelig gerne have taget den kamp. Nu bliver vi presset på et andet tidspunkt. Men når sådan noget sker, så er der ikke meget at gøre
.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/AaB ... n-regning/

Gå nu amok debatside.dk!
Det er træls den ikke spilles. Når det er sagt, synes jeg det er rart med en sportsdirektør, der har størst fokus på det der for mig er allervigtigst, nemlig at vinde!
Ja vi skal selvfølgelig ikke være lalleglade amatører der stiller op for at please modstanderen.
Vi er der for at vinde og stille os bedst muligt til i første omgang kampen på søndag i superligaen
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Yankee » 30. okt 2019, 20:37

Det er simpelthen for tyndt. Enhver elitespiller fra 12 år og op ved at hvis der er noget man ikke kan spille uden, så tager man det selv med. Hvis man ikke kan spille fordi man skal låne en drikkedunk af HB Køge, så er man sgu for forkælet. Desværre virker det til at Thomas Bælum har bukket under for spillerne i stedet for selvfølgelig bare at kræve at professionelle spillere går ud og spiller den fodboldkamp i respekt for de fans der har taget den lange tur.

For mig er det ekstremt forkælet og curling mentalitet af værste skuffe.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af NIN » 30. okt 2019, 20:38

Det giver rigtig god og professionel mening at aflyse kampen for AaB.

-ingen tape
-ingen afmålt energidrikke
-ingen spilletrøjer
-ingen fodboldstøvler
-ingen Lucas Andersen
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af MrBangDK » 30. okt 2019, 20:40

NIN skrev:
30. okt 2019, 20:22
Nu har jeg ikke fulgt dagens dramatiske udvikling. Men hvordan er SønderjyskE nået helt til Brøndby og klar til at spille? Var de ikke også ramt af ulykken på broen, som AaBs-materialebil?
SønderjyskE holdt på broen.. Materielbilen holdt før Nyborg. Og når man ved hvordan en kø afvikles efter en fuldstændig blokering, så ved man også, at det gælder om at være "fremme i bussen" (som man siger :D )
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af NIN » 30. okt 2019, 20:41

MrBangDK skrev:
30. okt 2019, 20:40
NIN skrev:
30. okt 2019, 20:22
Nu har jeg ikke fulgt dagens dramatiske udvikling. Men hvordan er SønderjyskE nået helt til Brøndby og klar til at spille? Var de ikke også ramt af ulykken på broen, som AaBs-materialebil?
SønderjyskE holdt på broen.. Materielbilen holdt før Nyborg. Og når man ved hvordan en kø afvikles efter en fuldstændig blokering, så ved man også, at det gælder om at være "fremme i bussen" (som man siger :D )
Ah okay. Der er en forskel.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Brent » 30. okt 2019, 20:42

NIN skrev:
30. okt 2019, 20:38
Det giver rigtig god og professionel mening at aflyse kampen for AaB.

-ingen tape
-ingen afmålt energidrikke
-ingen spilletrøjer
-ingen fodboldstøvler
-ingen Lucas Andersen
De har støvler med, det kunne nok også lade sig gøre at opdrive 15 AaB trøjer i en sportsshop hvis man gad at spille. Mon ikke de også bruger sportstape i HB Køge. Det var energidrikken der gjorde udslaget...
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Yankee » 30. okt 2019, 20:42

NIN skrev:
30. okt 2019, 20:38
Det giver rigtig god og professionel mening at aflyse kampen for AaB.

-ingen tape
-ingen afmålt energidrikke
-ingen spilletrøjer
-ingen fodboldstøvler
-ingen Lucas Andersen
Mon ikke det, der primært har manglet, har været gigtpiller. Det skal sgu ikke gå ud over Hb Køge at AaB-spillerne ikke kan spille uden en håndfuld glucosamin-tabletter.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af MrBangDK » 30. okt 2019, 20:45

Brent skrev:
30. okt 2019, 20:42
NIN skrev:
30. okt 2019, 20:38
Det giver rigtig god og professionel mening at aflyse kampen for AaB.

-ingen tape
-ingen afmålt energidrikke
-ingen spilletrøjer
-ingen fodboldstøvler
-ingen Lucas Andersen
De har støvler med, det kunne nok også lade sig gøre at opdrive 15 AaB trøjer i en sportsshop hvis man gad at spille. Mon ikke de også bruger sportstape i HB Køge. Det var energidrikken der gjorde udslaget...
Du viger fint udenom. Du finder ikke 15 AaB trøjer i Køge og omegn!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Hanga » 30. okt 2019, 20:47

MrBangDK skrev:
30. okt 2019, 20:45
Brent skrev:
30. okt 2019, 20:42
NIN skrev:
30. okt 2019, 20:38
Det giver rigtig god og professionel mening at aflyse kampen for AaB.

-ingen tape
-ingen afmålt energidrikke
-ingen spilletrøjer
-ingen fodboldstøvler
-ingen Lucas Andersen
De har støvler med, det kunne nok også lade sig gøre at opdrive 15 AaB trøjer i en sportsshop hvis man gad at spille. Mon ikke de også bruger sportstape i HB Køge. Det var energidrikken der gjorde udslaget...
Du viger fint udenom. Du finder ikke 15 AaB trøjer i Køge og omegn!
Vi har før spillet i hvide tshirts og kunne gøre det igen.
Fodboldstøvler tror jeg helt hundrede at alle fodboldspillere har med selv. Måske ikke deres "ekstra støvler" og så kan det selvfølgelig bruges som undskyldning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af NIN » 30. okt 2019, 20:50

MrBangDK skrev:
30. okt 2019, 20:45
Brent skrev:
30. okt 2019, 20:42
NIN skrev:
30. okt 2019, 20:38
Det giver rigtig god og professionel mening at aflyse kampen for AaB.

-ingen tape
-ingen afmålt energidrikke
-ingen spilletrøjer
-ingen fodboldstøvler
-ingen Lucas Andersen
De har støvler med, det kunne nok også lade sig gøre at opdrive 15 AaB trøjer i en sportsshop hvis man gad at spille. Mon ikke de også bruger sportstape i HB Køge. Det var energidrikken der gjorde udslaget...
Du viger fint udenom. Du finder ikke 15 AaB trøjer i Køge og omegn!
Apropos trøjer og sponsorbekymring. Var det så ikke FCN vi mødte for en del sæsoner siden og havde hvide trøjer på med tusch numre malet på ryggen? Det var trods alt en TV-kamp. Jeg tror nu ikke Spar Nord havde trukket stikket grundet en pokalkamp med 550 på lægterne og ingen tv. Men det hjælper da Bælum med at fylde glasset.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Gnu » 30. okt 2019, 20:52

Plejer at få min energidrik i sådan en her:

Billede

Nu fik jeg den her:

Billede

SELVFØLGELIG MÅ KAMPEN AFLYSES!!!!11!
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Besvar