DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Yankee » 7. nov 2019, 19:17

raekkeettre skrev:
7. nov 2019, 17:14
Der må snart være en modpol til den her selvudslettende adfærd mod AaB. Fordi man hepper på AaB 2 timer en gang om ugen, giver det ikke en legitimitet til at svine AaB til resten af ugens vågne timer. Det er ikke en Fan, det er en, der har brug for at rette sin vrede mod noget, og har nu den forståelse, at man har "købt" sig den rettighed ved at heppe på et fodboldhold 2 timer hver uge.

#AaB24/7 for dem der holder med AaB mere end 2 timer hver uge.
Har du et argument eller noget sagligt at bidrage med til tråden? Eller handler det bare om min person?

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2995
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af raekkeettre » 7. nov 2019, 20:34

Yankee skrev:
7. nov 2019, 19:17
raekkeettre skrev:
7. nov 2019, 17:14
Der må snart være en modpol til den her selvudslettende adfærd mod AaB. Fordi man hepper på AaB 2 timer en gang om ugen, giver det ikke en legitimitet til at svine AaB til resten af ugens vågne timer. Det er ikke en Fan, det er en, der har brug for at rette sin vrede mod noget, og har nu den forståelse, at man har "købt" sig den rettighed ved at heppe på et fodboldhold 2 timer hver uge.

#AaB24/7 for dem der holder med AaB mere end 2 timer hver uge.
Har du et argument eller noget sagligt at bidrage med til tråden? Eller handler det bare om min person?
Jeg er bestemt ked af du føler dig støt. Mit argument er, at man ikke kan komme med et særligt argument mod nogle, der allerede forudbestemt føler de har købt sig rettigheder til at svine AaB til, på en måde som minder om at de slet ikke høre til i et AaB debatfora.

Det er ødelæggende for AaB, på en måde der ophæver manger timers klappen på Portland Park.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Hanga » 7. nov 2019, 20:46

raekkeettre skrev:
7. nov 2019, 17:14
Yankee skrev:
7. nov 2019, 11:42
BoT skrev:
7. nov 2019, 11:19
Men der hvor du kommer er vel næppe en professionel klub, hvor spilleren - med rette - kan forvente, at der er andre, der har styr på en del af udstyret. Jeg kan virkelig ikke se, at det er AaBs skyld, at vigtigt materiale sidder fast i trafikken.
Jo, det er det nu. Jeg har aldrig hørt om en elitespiller, der ikke har støvlerne med i egen bagage. På et vist niveau kan man godt have folk til at slæbe sine tasker, men selv hvis du ser de absolutte tophold ankomme til stadion, så har de som regel en rygsæk på og en toilettaske i hånden.
Der må snart være en modpol til den her selvudslettende adfærd mod AaB. Fordi man hepper på AaB 2 timer en gang om ugen, giver det ikke en legitimitet til at svine AaB til resten af ugens vågne timer. Det er ikke en Fan, det er en, der har brug for at rette sin vrede mod noget, og har nu den forståelse, at man har "købt" sig den rettighed ved at heppe på et fodboldhold 2 timer hver uge.

#AaB24/7 for dem der holder med AaB mere end 2 timer hver uge.
Du skyder på en af sidens absolut mest saglige og velargumenterende brugere, som i øvrigt sagtens kan dele ros ud og give sin begejstring med når dette er på sin plads.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Gamen

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Gamen » 7. nov 2019, 20:55

raekkeettre skrev:
7. nov 2019, 20:34
Jeg er bestemt ked af du føler dig støt. Mit argument er, at man ikke kan komme med et særligt argument mod nogle, der allerede forudbestemt føler de har købt sig rettigheder til at svine AaB til, på en måde som minder om at de slet ikke høre til i et AaB debatfora.

Det er ødelæggende for AaB, på en måde der ophæver manger timers klappen på Portland Park.
Undskyld mig, men stop nu dit pladder. Det du appellerer til er et kritikløst forum. Men så er det altså ikke et debatforum. Beklager Kim-Jong-Un, men du har ikke forstået en dyt.

Jeg har brugt jeg ved ikke hvor mange timer og kroner på den her klub gennem årene. Jeg kritiserer klubben når det passer mig.

Tag dig sammen.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af sulakvelidze » 7. nov 2019, 21:02

Gamen skrev:
7. nov 2019, 20:55
raekkeettre skrev:
7. nov 2019, 20:34
Jeg er bestemt ked af du føler dig støt. Mit argument er, at man ikke kan komme med et særligt argument mod nogle, der allerede forudbestemt føler de har købt sig rettigheder til at svine AaB til, på en måde som minder om at de slet ikke høre til i et AaB debatfora.

Det er ødelæggende for AaB, på en måde der ophæver manger timers klappen på Portland Park.
Undskyld mig, men stop nu dit pladder. Det du appellerer til er et kritikløst forum. Men så er det altså ikke et debatforum. Beklager Kim-Jong-Un, men du har ikke forstået en dyt.

Jeg har brugt jeg ved ikke hvor mange timer og kroner på den her klub gennem årene. Jeg kritiserer klubben når det passer mig.

Tag dig sammen.
Jeg ville så gerne være enig med dig. Men hold da op, hvor du skyder dig selv i foden med dit “jeg har brugt mange timer og kroner på den her klub, så jeg kritiserer den, når det passer mig.”

Yankee er ganske rigtigt i sin fulde ret til at kritisere AaB på dette forum og alle andre steder. Lige som alle andre AaB-tilhængere - dig og dem, der bruger færre timer og kroner på klubben end dig. Mængden af den slags er 100 procent irellevant for retten til at kritisere, så din henvisning til dit store offer er 100 procent irellevant.

Gamen

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Gamen » 7. nov 2019, 21:24

sulakvelidze skrev:
7. nov 2019, 21:02
Jeg ville så gerne være enig med dig. Men hold da op, hvor du skyder dig selv i foden med dit “jeg har brugt mange timer og kroner på den her klub, så jeg kritiserer den, når det passer mig.”

Yankee er ganske rigtigt i sin fulde ret til at kritisere AaB på dette forum og alle andre steder. Lige som alle andre AaB-tilhængere - dig og dem, der bruger færre timer og kroner på klubben end dig. Mængden af den slags er 100 procent irellevant for retten til at kritisere, så din henvisning til dit store offer er 100 procent irellevant.
Den anledning ledte du vist godt efter.

Jeg satte ikke det op som et parameter. Det var en konstatering.

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Freddie » 7. nov 2019, 21:36

Det er overhovedet ikke en klub, men et selskab.

Gamen

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Gamen » 7. nov 2019, 21:42

Freddie skrev:
7. nov 2019, 21:36
Det er overhovedet ikke en klub, men et selskab.
OK.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af sulakvelidze » 7. nov 2019, 21:43

Gamen skrev:
7. nov 2019, 21:24
sulakvelidze skrev:
7. nov 2019, 21:02
Jeg ville så gerne være enig med dig. Men hold da op, hvor du skyder dig selv i foden med dit “jeg har brugt mange timer og kroner på den her klub, så jeg kritiserer den, når det passer mig.”

Yankee er ganske rigtigt i sin fulde ret til at kritisere AaB på dette forum og alle andre steder. Lige som alle andre AaB-tilhængere - dig og dem, der bruger færre timer og kroner på klubben end dig. Mængden af den slags er 100 procent irellevant for retten til at kritisere, så din henvisning til dit store offer er 100 procent irellevant.
Den anledning ledte du vist godt efter.

Jeg satte ikke det op som et parameter. Det var en konstatering.
Den anledning gav du selv. Det var formuleret som et parameter. Styr dig med den slags. Du er ikke mere fan end gennemsnittet.

Gamen

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Gamen » 7. nov 2019, 22:19

sulakvelidze skrev:
7. nov 2019, 21:43
Den anledning gav du selv. Det var formuleret som et parameter. Styr dig med den slags. Du er ikke mere fan end gennemsnittet.
Overhovedet ikke. En simpel konstatering af, at klubben har fyldt, og fylder så meget for mig, at jeg vil føle mig kaldet til at kritisere når det er berettiget.
Nøjagtig som med alt andet jeg har kært.

Hvad du læser ind i det, må du selv ligge og rode med.

God aften, du :thumbsup:

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af sulakvelidze » 7. nov 2019, 22:38

Gamen skrev:
7. nov 2019, 22:19
sulakvelidze skrev:
7. nov 2019, 21:43
Den anledning gav du selv. Det var formuleret som et parameter. Styr dig med den slags. Du er ikke mere fan end gennemsnittet.
Overhovedet ikke. En simpel konstatering af, at klubben har fyldt, og fylder så meget for mig, at jeg vil føle mig kaldet til at kritisere når det er berettiget.
Nøjagtig som med alt andet jeg har kært.

Hvad du læser ind i det, må du selv ligge og rode med.

Efter at have læst dine skriblerier om TV-aftalen, så forbavser det ikke. De emmer af mindreværd.
God aften, du :thumbsup:
Ja, netop: En simpel konstatering af, at du har lagt så mange penge og tid i klubben, at du føler dig kaldet til at kritisere. Som om det skulle være et parameter for retten til den slags. Tilhængere, der ikke bruger samme tid og penge på AaB som dig, har præcis den samme ret - om du kan lide det eller ej.

Hvad du lægger ind i mine indlæg om tv-aftalen, må du i øvrigt også selv om. Jeg konstaterer kun, at du nu to gange på to dage har bragt dem ind i en helt anden diskussion - og nu med en lommepsykologisk påstand om mindreværd. Påfaldende, når du på intet tidspunkt er gået i rette med indholdet i mine indlæg. Den debatstil taler for sig selv.

Gamen

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Gamen » 7. nov 2019, 22:45

sulakvelidze skrev:
7. nov 2019, 22:38
Ja, netop: En simpel konstatering af, at du har lagt så mange penge og tid i klubben, at du føler dig kaldet til at kritisere. Som om det skulle være et parameter for retten til den slags. Tilhængere, der ikke bruger samme tid og penge på AaB som dig, har præcis den samme ret - om du kan lide det eller ej.

Hvad du lægger ind i mine indlæg om tv-aftalen, må du i øvrigt også selv om. Jeg konstaterer kun, at du nu to gange på tage dage har bragt dem ind i en helt anden diskussion - og nu med en lommepsykologisk påstand om mindreværd. Påfaldende, når du på intet tidspunkt er gået i rette med indholdet i mine indlæg. Den debatstil taler for sig selv.
Jeg nævner mig selv, i relation til raekkeettre’s indlæg.
Jeg beskæftiger mig med, at jeg vil have ret til at kritisere. Ikke en dyt om andre. Jeg har aldrig udtalt mig om at nogen er mere berettigede til at kritisere end andre.

Nej, fordi indholdet simpelthen er for far-fetched til at jeg gider bruge tid på det. Yankee og andre har forsøgt at debattere sagligt med dig, men du lytter ikke. Du har stirret dig blind på slut-facit, som er at Brøndby har ødelagt det for alle andre. Buhu, dumme Brøndby.

Uholdbart og ufrugtbart, hvis debat er formålet.

God aften.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af sulakvelidze » 7. nov 2019, 22:54

Gamen skrev:
7. nov 2019, 22:45
sulakvelidze skrev:
7. nov 2019, 22:38
Ja, netop: En simpel konstatering af, at du har lagt så mange penge og tid i klubben, at du føler dig kaldet til at kritisere. Som om det skulle være et parameter for retten til den slags. Tilhængere, der ikke bruger samme tid og penge på AaB som dig, har præcis den samme ret - om du kan lide det eller ej.

Hvad du lægger ind i mine indlæg om tv-aftalen, må du i øvrigt også selv om. Jeg konstaterer kun, at du nu to gange på tage dage har bragt dem ind i en helt anden diskussion - og nu med en lommepsykologisk påstand om mindreværd. Påfaldende, når du på intet tidspunkt er gået i rette med indholdet i mine indlæg. Den debatstil taler for sig selv.
Jeg nævner mig selv, i relation til raekkeettre’s indlæg.
Jeg beskæftiger mig med, at jeg vil have ret til at kritisere. Ikke en dyt om andre. Jeg har aldrig udtalt mig om at nogen er mere berettigede til at kritisere end andre.

Nej, fordi indholdet simpelthen er for far-fetched til at jeg gider bruge tid på det. Yankee og andre har forsøgt at debattere sagligt med dig, men du lytter ikke. Du har stirret dig blind på slut-facit, som er at Brøndby har ødelagt det for alle andre. Buhu, dumme Brøndby.

Uholdbart og ufrugtbart, hvis debat er formålet.

God aften.
Du nævner ganske rigtigt dig selv i relation til raekkettres indlæg (med vanlig nedladen jargon om "pladder", at han "ikke har forstået en dyt", og at han (som du i bedste Donald Trump-stil også giver et øgenavn) "skal tage sig sammen". Men søde Gamen-Trump, det gør du med ordene: "Jeg har brugt jeg ved ikke hvor mange timer og kroner på den her klub gennem årene. Jeg kritiserer klubben når det passer mig." Som om dine timer og penge brugt på AaB betyder noget som helst i den sammenhæng. Det gør de ikke.

Du har i øvrigt fattet absolut ingenting af mine indlæg om tv-aftalen, hvis du tror, at jeg ser Brøndby som skurken. Det er uholdbart og ufrugtbart, at du har så dårlig fatteevne i læsning af indlæg, der betyder så meget for dig, at du bringer dem på banen i andre debatter.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Hovedet » 7. nov 2019, 23:00

Freddie skrev:
7. nov 2019, 21:36
Det er overhovedet ikke en klub, men et selskab.
Så er ny dato fastlagt for braget mellem HB Køge og Selskabet. Det bliver den 27/11.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Pastorius » 7. nov 2019, 23:03

Hovedet skrev:
7. nov 2019, 23:00
Freddie skrev:
7. nov 2019, 21:36
Det er overhovedet ikke en klub, men et selskab.
Så er ny dato fastlagt for braget mellem HB Køge og Selskabet. Det bliver den 27/11.
Du brugte en uge på at skrive det indlæg? :D
(kampen blev fastsat 31/10)
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Gamen » 7. nov 2019, 23:03

sulakvelidze skrev:
7. nov 2019, 22:54
Du nævner ganske rigtigt dig selv i relation til raekkettres indlæg (med vanlig nedladen jargon om "pladder", at han "ikke har forstået en dyt", og at han (som du i bedste Donald Trump-stil også giver et øgenavn "skal tage sig sammen". Men søde Gamen-Trump, det gør du med ordene "
Jeg har brugt jeg ved ikke hvor mange timer og kroner på den her klub gennem årene. Jeg kritiserer klubben når det passer mig." Som om dine timer og penge brugt på AaB betyder noget som helst i den sammenhæng. Det gør de ikke.

Du har i øvrigt fattet absolut ingenting af mine indlæg om tv-aftalen, hvis du tror, at jeg ser Brøndby som skurken. Det er uholdbart og ufrugtbart, at du har så dårlig fatteevne i læsning af indlæg, der betyder så meget for dig, at du bringer dem på banen i andre debatter.
Ja, selvfølgelig. Den pågældende debattør flår debatten ned på et lavpandet niveau, hvor nuanceret, saglig kritik reduceres til at være brok for brokkens skyld, udelukkende for at ødelægge AaB. Og det synes jeg er utilstedeligt - særligt på en debatside.

For MIG gør det da en forskel. Jeg beskæftiger mig ikke synderligt med ting, som jeg hverken lægger tid eller energi i.
Dét jeg lægger tid, penge og energi i, det vil jeg hellere end gerne bruge tid på at diskutere.
Det er den forskel jeg refererer til, og ikke én du opfinder.

Du må skrive privat, hvis du vil blive ved med at diskutere hvad du lægger i det jeg skriver - det er fuldkommen formålsløst at belemre alle andre med det.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Hovedet » 7. nov 2019, 23:04

Pastorius skrev:
7. nov 2019, 23:03
Hovedet skrev:
7. nov 2019, 23:00
Freddie skrev:
7. nov 2019, 21:36
Det er overhovedet ikke en klub, men et selskab.
Så er ny dato fastlagt for braget mellem HB Køge og Selskabet. Det bliver den 27/11.
Du brugte en uge på at skrive det indlæg? :D
(kampen blev fastsat 31/10)
Haha, det er sgu da rigtigt. Beklager. Det fortabte sig i denne legendariske tråds endeløse nonsens :-)

Gamen

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Gamen » 7. nov 2019, 23:10

Magnus Häuser, der må betegnes som en nøglespiller for HB Køge, ser desværre ud til at blive sin skade kvit til det næste opgør.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af sulakvelidze » 7. nov 2019, 23:12

Gamen skrev:
7. nov 2019, 23:03
sulakvelidze skrev:
7. nov 2019, 22:54
Du nævner ganske rigtigt dig selv i relation til raekkettres indlæg (med vanlig nedladen jargon om "pladder", at han "ikke har forstået en dyt", og at han (som du i bedste Donald Trump-stil også giver et øgenavn "skal tage sig sammen". Men søde Gamen-Trump, det gør du med ordene "
Jeg har brugt jeg ved ikke hvor mange timer og kroner på den her klub gennem årene. Jeg kritiserer klubben når det passer mig." Som om dine timer og penge brugt på AaB betyder noget som helst i den sammenhæng. Det gør de ikke.

Du har i øvrigt fattet absolut ingenting af mine indlæg om tv-aftalen, hvis du tror, at jeg ser Brøndby som skurken. Det er uholdbart og ufrugtbart, at du har så dårlig fatteevne i læsning af indlæg, der betyder så meget for dig, at du bringer dem på banen i andre debatter.
Ja, selvfølgelig. Den pågældende debattør flår debatten ned på et lavpandet niveau, hvor nuanceret, saglig kritik reduceres til at være brok for brokkens skyld, udelukkende for at ødelægge AaB. Og det synes jeg er utilstedeligt - særligt på en debatside.

For MIG gør det da en forskel. Jeg beskæftiger mig ikke synderligt med ting, som jeg hverken lægger tid eller energi i.
Dét jeg lægger tid, penge og energi i, det vil jeg hellere end gerne bruge tid på at diskutere.
Det er den forskel jeg refererer til, og ikke én du opfinder.

Du må skrive privat, hvis du vil blive ved med at diskutere hvad du lægger i det jeg skriver - det er fuldkommen formålsløst at belemre alle andre med det.
Nu synes jeg ikke, at en debattør, der ofte bevæger sig på Trump-niveau over for debattører, han ikke er enig med, skal beskylde andre for at debattere lavpandet. Men helt ok: Jeg skal nok tage den over PB, hvis den skal fortsætte. På samme måde kan du jo tage mine indlæg om tv-aftalen over PB, siden du er så forelsket i dem. Men gør mig den tjeneste at læse dem og forstå dem først. I det mindste bare en lille smule. De har skudt efter stort set alle andre end Brøndby, ikke mindst AaB. Så at du får noget helt andet frem af indlæggende er (med brug af dine egne ord om raekkeettre) utilstedeligt - særligt på en debatside. Eller sagt med et ord, du sikkert forstår: Bad!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: DBU pokalen: HB Køge - AaB, 30.10.2019

Indlæg af Hovedet » 7. nov 2019, 23:16

Gamen skrev:
7. nov 2019, 23:10
Magnus Häuser, der må betegnes som en nøglespiller for HB Køge, ser desværre ud til at blive sin skade kvit til det næste opgør.
Så må vi håbe på storm over Storebælt den aften, så vi slipper for at skulle stå over for denne mastodont :aabfan:

Besvar