AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Låst
Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 3. nov 2019, 21:03

Maglau skrev:
3. nov 2019, 20:48
Gamen skrev:
3. nov 2019, 20:38
Buzz Killington skrev:
3. nov 2019, 20:31
Nå ja, og så var der nogle aber der for deres eget kollektive og skrøblige egos skyld skader klubben med deres pyrolort. Men hey, det må jeg ikke have en holdning til fra Aarhus, for man er jo kun medejer af klubben hvis man tilhører taberbrigaden.
Haha. De skader selvfølgelig også klubben når de laver tifoer, laver bannere, dukker op til udekampe i hobetal, samler tøj ind til byens hjemløse, arrangerer tog og bus for dig og alle andre til udekampe osv.

Bliv du bare i Århus - taberby numero uno. Der passer patetiske MHJ fint ind.
Aha når man gør en masse gode ting så giver det fripas til at lave en masse lort, for verden skal være i balance
Bortset fra det så kan jeg ikke lige hidse mig op og det røg show. Lidt barnligt og patetisk men umiddelbart harmløst.
Synes pyro ser flot ud men det skal selvfølgelig foregå under ordnede forhold og det indebærer naturligvis ikke at kaste det ind på banen

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Buzz Killington » 3. nov 2019, 21:04

Gamen skrev:
3. nov 2019, 20:38
Buzz Killington skrev:
3. nov 2019, 20:31
Nå ja, og så var der nogle aber der for deres eget kollektive og skrøblige egos skyld skader klubben med deres pyrolort. Men hey, det må jeg ikke have en holdning til fra Aarhus, for man er jo kun medejer af klubben hvis man tilhører taberbrigaden.
Haha. De skader selvfølgelig også klubben når de laver tifoer, laver bannere, dukker op til udekampe i hobetal, samler tøj ind til byens hjemløse, arrangerer tog og bus for dig og alle andre til udekampe osv.

Bliv du bare i Århus - taberby numero uno. Der passer patetiske MHJ fint ind.

Den holdning til medfans, der gør alt det for andre er patetisk. Husk din underlødige kritik næste gang du ser alle dem der går i merchandise de har lavet, deltager i tifoer de har brugt timevis på, deltager i march og på barbesøg de har brugt tid på at arrangere, arrangementer de har forestået osv. osv.
Av, Aarhus-slam. Jeg føler mig så ramt. Du er så hardcore NeverDefeated.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Klaus » 3. nov 2019, 21:07

Surealistisk dag. Først et rigtig fint opvarmningsarrangement. Der var god øl og mad, i et fedt miljø. Så taber vi til min hademodstander nummer 1. Vi kan vel ikke indvende alverden mod resultatet, selvom vi bestemt var med specielt i 2. Halvleg. I slutningen af kampen vender en ældre mand, der sidder foran mig (ikke sæsonkorthaver) sig om og siger at jeg skal lade være med at råbe "og skrige" så meget, da han ville få ondt i ørerne 😳 Da kampen er forbi går jeg forbi Spar Nord tribunen og vil lige smutte på toilet. Jeg bliver stoppet af hele to vagter som meddeler, at jeg kan gå over i hegnet for de vil gerne hjem, der er i øvrigt stadigvæk en del tilskuere på tribunen.... Hhhmmmmmm, tænker jeg. Sæsonkorthaver i mange år, må ikke gå på toilet, sikke dog en kundeservice😡 På hjemturen ved jeg ikke, hvad jeg var mest sur over. Den gamle mand, der ville have ro på tribunen, vagterne der ikke ville lade mig gå på toilet eller bevidstheden om at skulle høre om denne kamp til bevidstløshed på arbejde i morgen.... Tak for et superopvarmningsarrangement og lad mig foreslå oprettelsen af et stilleområde på stadion, der skal jo være plads til alle.

Bum
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 6. mar 2018, 17:06

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Bum » 3. nov 2019, 21:07

Mogens skrev:
3. nov 2019, 20:50
Gamen skrev:
3. nov 2019, 18:31
Jakobsen skrev:
3. nov 2019, 17:23
Få nu sparket de snothvalpe som bruger Vesttribunen til at lave ballade langt ud af fanmiljøet. Læser i med skal i vide, at i en er en skændsel for byen og klubben. Pis af med jer!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Ja, lad os endelig have et eller andet københavner-skvat til at fortælle os, hvem der er en skændsel for fankulturen i Aalborg. Pas din egen baghave.

Lækkert pyro-show og tillykke med de 10 år til Auxilia, der leverede en velfortjent fuckfinger til Paul Andersen og hans fodsoldater der har pisset på det aalborggensiske fanmiljø i 20 år.
Lad os så håbe, at de (Auxilia) også betaler bøden, som sikkert tilfalder AaB, for mig bekendt er det stadig ulovligt med pyro.
Det ville da være på sin plads. Ærgerligt at sammenholdet på tribunen skal lide under sådan et stunt. Derudover er der vel mange ikke-indviede, der stiller sig selv spørgsmålet, hvad sammenhængen er mellem Tifo Kaos og Auxilla. Og om man støtter et stunt som i dag ved at støtte Tifo Kaos.

Hvis der er et klart svar på ovenstående, så håber jeg da at Tifo Kaos melder klart ud.

Gamen

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Gamen » 3. nov 2019, 21:13

Buzz Killington skrev:
3. nov 2019, 21:04
Av, Aarhus-slam. Jeg føler mig så ramt. Du er så hardcore NeverDefeated.
Først terrorreden i England, og nu terrorreden i Danmark. Man skulle tro du var imam :danmarkfan:

God aften, og hils i Hjørring.

Gamen

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Gamen » 3. nov 2019, 21:16

Bum skrev:
3. nov 2019, 21:07
Det ville da være på sin plads. Ærgerligt at sammenholdet på tribunen skal lide under sådan et stunt. Derudover er der vel mange ikke-indviede, der stiller sig selv spørgsmålet, hvad sammenhængen er mellem Tifo Kaos og Auxilla. Og om man støtter et stunt som i dag ved at støtte Tifo Kaos.

Hvis der er et klart svar på ovenstående, så håber jeg da at Tifo Kaos melder klart ud.
Der er overhovedet ingen sammenhæng imellem de to, og sammenholdet på tribunen er bedre end nogensinde. Bedst illustreret af at opvarmningsarrangementet havde deltagelse af alt der kunne krybe og gå fra AaB’s fanmiljø.

Ibiza Polar

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Ibiza Polar » 3. nov 2019, 21:35

Aalborg frederikshavner skrev:
3. nov 2019, 21:01
Efterårets resterende Superliga program:

FC Randers - AaB
AaB - AC Horsens
AaB - Hobro IK
OB - AaB
AaB - FC Nordsjælland

Umidelbart vil jeg tro at vi godt kan gøre rent bord. Det bliver to tætte udekampe mod direkte konkurrenter men det er kampe vi sagtens kan vinde hvis vi rammer niveau.
Vi skal naturligvis vinde de tre hjemmekampe, AC Horsens og Hobro IK er elendige, FC Nordsjælland er markant dårligere på udebane.

Vi har alle muligheder for at slutte året godt af og give os selv et fornuftigt udgangspunkt til foråret
Der er odds 0.8 på, at du på kampdagen for alle kampene er pessimist. Classic frederikshavneren.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 3. nov 2019, 21:52

Der var lidt fejl men overordnet synes jeg at Ross spillede en stærk kamp mod ligaens bedste hold. KP skal ikke vide sig for sikker på sin plads og det bør han heller ikke da Ross har grebet chancen i de sidste par kampe. Ross er i min optik bedre end KP

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af jonas386 » 3. nov 2019, 21:53

Og ja, det var da alt i alt en fin præstation, og man kan vel glæde sig over, at Lucas igen er med i meget, Ahlmann spillede fint da han kom ind, og at Thelander er på vej tilbage fra sin skade. Ross har gjort det fint i tomrummet, og jeg er spændt på hvem der starter ved siden ad Okore imod Randers. Mon Bøørsting foretrækkes over Kusk, der var anonym idag, eller har Kusk mon tanket lidt goodwill efter den gode kamp imod SE?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Buzz Killington » 3. nov 2019, 22:01

Gamen skrev:
3. nov 2019, 21:13
Buzz Killington skrev:
3. nov 2019, 21:04
Av, Aarhus-slam. Jeg føler mig så ramt. Du er så hardcore NeverDefeated.
Først terrorreden i England, og nu terrorreden i Danmark. Man skulle tro du var imam :danmarkfan:

God aften, og hils i Hjørring.
Hvem fuck skal jeg hilse i Hjørring?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Funky » 3. nov 2019, 22:49

jonas386 skrev:
3. nov 2019, 21:53
Og ja, det var da alt i alt en fin præstation, og man kan vel glæde sig over, at Lucas igen er med i meget, Ahlmann spillede fint da han kom ind, og at Thelander er på vej tilbage fra sin skade. Ross har gjort det fint i tomrummet, og jeg er spændt på hvem der starter ved siden ad Okore imod Randers. Mon Bøørsting foretrækkes over Kusk, der var anonym idag, eller har Kusk mon tanket lidt goodwill efter den gode kamp imod SE?
Okore har altså været god denne sæson. Hvis nogen frygtede, at han ville døje med motivationen efter ikke at være kommet afsted i sommers, så har han da indtil videre gjort det til skamme.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Bum
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 6. mar 2018, 17:06

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Bum » 3. nov 2019, 22:57

Gamen skrev:
3. nov 2019, 21:16
Bum skrev:
3. nov 2019, 21:07
Det ville da være på sin plads. Ærgerligt at sammenholdet på tribunen skal lide under sådan et stunt. Derudover er der vel mange ikke-indviede, der stiller sig selv spørgsmålet, hvad sammenhængen er mellem Tifo Kaos og Auxilla. Og om man støtter et stunt som i dag ved at støtte Tifo Kaos.

Hvis der er et klart svar på ovenstående, så håber jeg da at Tifo Kaos melder klart ud.
Der er overhovedet ingen sammenhæng imellem de to, og sammenholdet på tribunen er bedre end nogensinde. Bedst illustreret af at opvarmningsarrangementet havde deltagelse af alt der kunne krybe og gå fra AaB’s fanmiljø.
Så Tifo Kaos havde intet at gøre med den fine tifo med Auxilia hoveder inden kampen?

Fint at du synes sammenholdet er godt. Godt at de forskellige grupper i fanmiljøet kan enes. Men der var en del andre tilskuere på vesttribunen i dag, der ikke syntes, at det pyro var så fedt (jaja, jeg ved godt at deres mening ikke tæller).

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Jakobsen » 4. nov 2019, 01:38

Fjordparken skrev:
3. nov 2019, 20:05
Jakobsen skrev:
3. nov 2019, 17:23
Få nu sparket de snothvalpe som bruger Vesttribunen til at lave ballade langt ud af fanmiljøet. Læser i med skal i vide, at i en er en skændsel for byen og klubben. Pis af med jer!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jakobsen - Jeg er sikker på, at spillertruppen sætter stor pris på din store opbakning bag skærmen.
TAK!
Det var dog håbløst. Jeg ser AaB på stadion/udebane hver gang det er muligt for mig og støtter holdet. Jeg synger med, jeg klapper i takt og bidrager til stemningen. Der er mange måder at være fan på, men ingen af dem er den idioti vi så i dag.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 4. nov 2019, 06:22

Abildgaard var stærk i luften men ellers fortjener vi absolut ikke ros for den måde vi dækker op på.
Mod et så fysisk stærkt hold som FCM er det rigtig skidt at Sviasjenko stod totalt udækket ved målet.
Sviasjenko havde også en kæmpe chance i 2. halvleg da Okore tabte markeringen.

Skal vi vinde mod FCM må vi ikke lave så store defensive fejl på dødbolde :@

Enormt træls at vi laver sådanne fejl der gør at FCM havde kampen hvor de ville, de har deres fysik, organisation samt teknisk stærke Evander og det er det.
Det er desværre mere end rigeligt til at vinde DM i en svag Superliga

Gamen

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Gamen » 4. nov 2019, 07:19

Bum skrev:
3. nov 2019, 22:57
Så Tifo Kaos havde intet at gøre med den fine tifo med Auxilia hoveder inden kampen?

Fint at du synes sammenholdet er godt. Godt at de forskellige grupper i fanmiljøet kan enes. Men der var en del andre tilskuere på vesttribunen i dag, der ikke syntes, at det pyro var så fedt (jaja, jeg ved godt at deres mening ikke tæller).
Nej, det var Auxilias 10-års tifo.

Jeg tror ikke der er nogen, der går op i AaB, der laver tifoer eller bruger pyroteknik for at alle andre skal synes om dem. De gør det for at give det bedst mulige rygstød til spillerne. Og spillerne foretrækker naturligvis den ramme.

Det er sjovt som pyroteknik altid skal være et problem nu om dage. Hvordan var det lige under kampene i 90’erne? Mesterskabsfejringerne osv. Masser af nødblus på tribunen, og her blev det hyldet vidt og bredt.

Brugeravatar
strangecap
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 22. maj 2011, 07:41
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Sulsted

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af strangecap » 4. nov 2019, 07:40

Gamen skrev:
4. nov 2019, 07:19
Bum skrev:
3. nov 2019, 22:57
Så Tifo Kaos havde intet at gøre med den fine tifo med Auxilia hoveder inden kampen?

Fint at du synes sammenholdet er godt. Godt at de forskellige grupper i fanmiljøet kan enes. Men der var en del andre tilskuere på vesttribunen i dag, der ikke syntes, at det pyro var så fedt (jaja, jeg ved godt at deres mening ikke tæller).
Nej, det var Auxilias 10-års tifo.

Jeg tror ikke der er nogen, der går op i AaB, der laver tifoer eller bruger pyroteknik for at alle andre skal synes om dem. De gør det for at give det bedst mulige rygstød til spillerne. Og spillerne foretrækker naturligvis den ramme.

Det er sjovt som pyroteknik altid skal være et problem nu om dage. Hvordan var det lige under kampene i 90’erne? Mesterskabsfejringerne osv. Masser af nødblus på tribunen, og her blev det hyldet vidt og bredt.
Så længe vi andre ikke bliver brændt har jeg ikke mod der er nogen der fyre op men når man begynder at kaste noget på banen så er man sku en skovl, for det første gambler man med andres sikkerhed og næst så giver man incitament til at vi skal have udebane hegn på vest, og hvis det sker gider jeg sku ikke at stå der mere

Fjordparken
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 3. nov 2019, 20:02

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Fjordparken » 4. nov 2019, 07:53

Jakobsen skrev:
4. nov 2019, 01:38
Fjordparken skrev:
3. nov 2019, 20:05
Jakobsen skrev:
3. nov 2019, 17:23
Få nu sparket de snothvalpe som bruger Vesttribunen til at lave ballade langt ud af fanmiljøet. Læser i med skal i vide, at i en er en skændsel for byen og klubben. Pis af med jer!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jakobsen - Jeg er sikker på, at spillertruppen sætter stor pris på din store opbakning bag skærmen.
TAK!
Det var dog håbløst. Jeg ser AaB på stadion/udebane hver gang det er muligt for mig og støtter holdet. Jeg synger med, jeg klapper i takt og bidrager til stemningen. Der er mange måder at være fan på, men ingen af dem er den idioti vi så i dag.
Så ses vi vel i Randers på fredag?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Pastorius » 4. nov 2019, 07:56

Gamen skrev:
4. nov 2019, 07:19
Bum skrev:
3. nov 2019, 22:57
Så Tifo Kaos havde intet at gøre med den fine tifo med Auxilia hoveder inden kampen?

Fint at du synes sammenholdet er godt. Godt at de forskellige grupper i fanmiljøet kan enes. Men der var en del andre tilskuere på vesttribunen i dag, der ikke syntes, at det pyro var så fedt (jaja, jeg ved godt at deres mening ikke tæller).
Nej, det var Auxilias 10-års tifo.

Jeg tror ikke der er nogen, der går op i AaB, der laver tifoer eller bruger pyroteknik for at alle andre skal synes om dem. De gør det for at give det bedst mulige rygstød til spillerne. Og spillerne foretrækker naturligvis den ramme.

Det er sjovt som pyroteknik altid skal være et problem nu om dage. Hvordan var det lige under kampene i 90’erne? Mesterskabsfejringerne osv. Masser af nødblus på tribunen, og her blev det hyldet vidt og bredt.
Jeg er sådan set enig, men så er det altså også et kæmpe problem at der ryger et blus på banen, i den periode hvor vi havde mest pres på FCM, så de lige fik lidt luft og ro på igen. Prøv at se kampen igen, vi mister tydeligt momentum i den situation.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Bum
Junior
Junior
Indlæg: 56
Tilmeldt: 6. mar 2018, 17:06

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Bum » 4. nov 2019, 08:02

Gamen skrev:
4. nov 2019, 07:19
Bum skrev:
3. nov 2019, 22:57
Så Tifo Kaos havde intet at gøre med den fine tifo med Auxilia hoveder inden kampen?

Fint at du synes sammenholdet er godt. Godt at de forskellige grupper i fanmiljøet kan enes. Men der var en del andre tilskuere på vesttribunen i dag, der ikke syntes, at det pyro var så fedt (jaja, jeg ved godt at deres mening ikke tæller).
Nej, det var Auxilias 10-års tifo.
Ok, jamen det er jo klart svar, så nu forstår jeg sammenhængen. Det er der dog sikkert en del andre AaB-fans, der ikke gør - og man kan frygte at det svækker den økonomiske opbakning til Tifo Kaos.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - FC Midtjylland 3/11 kl. 16:00

Indlæg af Hanga » 4. nov 2019, 08:10

Gamen skrev:
Bum skrev:
3. nov 2019, 22:57
Så Tifo Kaos havde intet at gøre med den fine tifo med Auxilia hoveder inden kampen?

Fint at du synes sammenholdet er godt. Godt at de forskellige grupper i fanmiljøet kan enes. Men der var en del andre tilskuere på vesttribunen i dag, der ikke syntes, at det pyro var så fedt (jaja, jeg ved godt at deres mening ikke tæller).
Nej, det var Auxilias 10-års tifo.

Jeg tror ikke der er nogen, der går op i AaB, der laver tifoer eller bruger pyroteknik for at alle andre skal synes om dem. De gør det for at give det bedst mulige rygstød til spillerne. Og spillerne foretrækker naturligvis den ramme.

Det er sjovt som pyroteknik altid skal være et problem nu om dage. Hvordan var det lige under kampene i 90’erne? Mesterskabsfejringerne osv. Masser af nødblus på tribunen, og her blev det hyldet vidt og bredt.
Problemet var at der røg blus på banen og kampen dermed måtte afbrydes i en periode hvor vi var ovenpå. Dertil kommer en bøde til AaB. Det tænker jeg at alle parter helst var foruden.

Ellers var det en glimrende støtte og fin tifo. Og selvfølgelig skal der være plads til blus, så længe det bliver brugt rigtigt.

Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk


Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Låst