Jeg er meget spændt på at se hvem der vælges når det på et tidspunkt bliver aktuelt at stille med tre mand på midtbanen, og både Fossum, MC, Patrick og Abildgaard er klar. Oveni kommer så Børsting - der både kunne komme i spil dér, og i stedet for Kusk. Det er dog også kun aktuelt hvis Kaufmann er klar i angrebet.Mogens skrev:Hvis Ahlmann er helt klar igen, så er jeg nogenlunde tryg ved bagkæden (uden i øvrigt at klandre Børsting efter en fin indsats).
Midten bør hedde Fossum (selvom han ikke har imponeret) og Patrick med Magnus (eller Abildgaard) som sidste mand.
Kanterne er Kusk og Lucas. Denne gang må Friis gerne være lidt skarpere på udskiftningerne. Hvis Kusk har haft en "gider ikke/kan ikke"-dag, skal han senest ud efter 60 minutter.
Jeg håber dælendytme, at Kauf er klar igen, for Lucas skal IKKE spille på toppen.
Jeg er ikke med på, hvem det er rend os har i karantæne, og på trods af vores besvær med dem i de seneste kampe, så tror jeg stadig, at vi slår dem.
og med lidt held slipper vi måske også for Marxen, der i mine øjne er en af deres vigtigste spillereFIDEL skrev: ↑4. nov 2019, 09:21 Randers har heldigvis 3 spillere i karantæne, og Lobjanidze må stadig være tvivlsom.
Tror på en sejr, og vi må sgu ikke tabe kampen.
Jeg er lidt mere bekymret over udsigten til top 6, da jeg synes hold som Randers, AGF, OB er ret solide i denne sæson. Samtidig er der stadig nogle ting ved vores hold, der er bekymrende:
- Vi manger en stabil angriber.
- Vi har lidt for ofte skadede spillere.
- Fossum ser allerede ud til at være faldet i niveau (har fået AaB-syge).
- Vi er meget afhængige af én spiller. (Lucas)
- Kusk kan spille fremragende i én kamp, og være usynlig i den næste kamp.
Hajen skrev: ↑4. nov 2019, 12:53og med lidt held slipper vi måske også for Marxen, der i mine øjne er en af deres vigtigste spillereFIDEL skrev: ↑4. nov 2019, 09:21 Randers har heldigvis 3 spillere i karantæne, og Lobjanidze må stadig være tvivlsom.
Jeg er lidt mere bekymret over udsigten til top 6, da jeg synes hold som Randers, AGF, OB er ret solide i denne sæson. Samtidig er der stadig nogle ting ved vores hold, der er bekymrende:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/mar ... ab-opgoer/
Er Tipsbladet som udgangspunkt ikke bare hvad de ser som stærkeste opstilling? Jeg tror ikke Thelander starter inde fredag. Mon ikke man er noget påpasselig efter AGF kampen? Og Ross har jo gjort det ganske fint.mich1596 skrev: ↑6. nov 2019, 19:22Hajen skrev: ↑4. nov 2019, 12:53og med lidt held slipper vi måske også for Marxen, der i mine øjne er en af deres vigtigste spillereFIDEL skrev: ↑4. nov 2019, 09:21 Randers har heldigvis 3 spillere i karantæne, og Lobjanidze må stadig være tvivlsom.
Ifølge tipsbladet er vi nok ikke så heldige;-)
Bud på startopstillinger:
Randers FC (4-4-2): Dakir - Kopplin, Nielsen, Marxen, Conboy - Egho, Mistrati, Lauenborg, Kallesøe -Riis, Kamara
AaB (4-3-3): Rinne - Pallesen, Okore, Thelander, Ahlmann - Fossum, Christensen, Olsen - Kusk, Kaufmann, Andersen
Jeg tror, det er, som de skriver: Et bud på en startopstilling.jonas386 skrev: ↑6. nov 2019, 20:11Er Tipsbladet som udgangspunkt ikke bare hvad de ser som stærkeste opstilling? Jeg tror ikke Thelander starter inde fredag. Mon ikke man er noget påpasselig efter AGF kampen? Og Ross har jo gjort det ganske fint.mich1596 skrev: ↑6. nov 2019, 19:22Hajen skrev: ↑4. nov 2019, 12:53og med lidt held slipper vi måske også for Marxen, der i mine øjne er en af deres vigtigste spillereFIDEL skrev: ↑4. nov 2019, 09:21 Randers har heldigvis 3 spillere i karantæne, og Lobjanidze må stadig være tvivlsom.
Randers FC (4-4-2): Dakir - Kopplin, Nielsen, Marxen, Conboy - Egho, Mistrati, Lauenborg, Kallesøe -Riis, Kamara
AaB (4-3-3): Rinne - Pallesen, Okore, Thelander, Ahlmann - Fossum, Christensen, Olsen - Kusk, Kaufmann, Andersen
Ja, men jeg føler sjældent at de tager skader, form osv med i deres betragtning, men bare kigger på truppen og gætter. Mere kvalificeret gæt end min mormor måske, men ikke bedre end folk herinde, eller andre fan fora - er mit bud.Fromthecradle skrev: ↑6. nov 2019, 20:17Jeg tror, det er, som de skriver: Et bud på en startopstilling.jonas386 skrev: ↑6. nov 2019, 20:11Er Tipsbladet som udgangspunkt ikke bare hvad de ser som stærkeste opstilling? Jeg tror ikke Thelander starter inde fredag. Mon ikke man er noget påpasselig efter AGF kampen? Og Ross har jo gjort det ganske fint.mich1596 skrev: ↑6. nov 2019, 19:22Hajen skrev: ↑4. nov 2019, 12:53og med lidt held slipper vi måske også for Marxen, der i mine øjne er en af deres vigtigste spillereFIDEL skrev: ↑4. nov 2019, 09:21 Randers har heldigvis 3 spillere i karantæne, og Lobjanidze må stadig være tvivlsom.
De er normalt helt blanke, med mindre det er de sædvanlige fra deres lokalområde.
Mon ikke at der bliver spekuleret i hvilke spillere der gerne må tage en karantænedag mod Hobro IK
Det må man ikke.Aalborg frederikshavner skrev: ↑7. nov 2019, 12:02Mon ikke at der bliver spekuleret i hvilke spillere der gerne må tage en karantænedag mod Hobro IK
Korrekt men det sker da helt sikkert alligevel. Ramos er vel det mest kendte eksempel men det vil undre mig meget hvis det ikke også sker i SuperligaenBuzz Killington skrev: ↑7. nov 2019, 12:16Det må man ikke.Aalborg frederikshavner skrev: ↑7. nov 2019, 12:02Mon ikke at der bliver spekuleret i hvilke spillere der gerne må tage en karantænedag mod Hobro IK
Jo han har vist kun fået en enkelt kamp i pokalen den her sæson. Saba er ikke med for Randers, men det er Marxen til gengæld.