Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Soren » 8. nov 2019, 23:54

jonas386 skrev:
8. nov 2019, 21:18
Synes dog vores spil bliver for forkrampet omkring venstrekanten, når Lucas spiller der. Håber vi snart ser ham centralt, selvom Friis foretrækker hans dybdeløb..
Jeg har simpelthen svært ved at forstå vores angrebsspil. Ofte står der seks mand på linje helt oppe ved Randers’ forsvarskæde. Og så spiller vores forsvarsspillere lange bolde op - diagonaler, lange flade afleveringer eller høje bolde. Der er et kæmpe hul på midtbanen, hvor msn sjældent bruger Magnus som station (måske fordi han ofte spiller den tilbage til forsvareren).

Kan nogen forklare, hvad det er, vi vil?

Hvorfor ikke få Lucas og Kusk ind centralt og spille småspil med Patrick og Ivar og have backs til at skabe bredde?

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Hovedet » 9. nov 2019, 00:00

Soren skrev:
8. nov 2019, 23:54
jonas386 skrev:
8. nov 2019, 21:18
Synes dog vores spil bliver for forkrampet omkring venstrekanten, når Lucas spiller der. Håber vi snart ser ham centralt, selvom Friis foretrækker hans dybdeløb..
Jeg har simpelthen svært ved at forstå vores angrebsspil. Ofte står der seks mand på linje helt oppe ved Randers’ forsvarskæde. Og så spiller vores forsvarsspillere lange bolde op - diagonaler, lange flade afleveringer eller høje bolde. Der er et kæmpe hul på midtbanen, hvor msn sjældent bruger Magnus som station (måske fordi han ofte spiller den tilbage til forsvareren).

Kan nogen forklare, hvad det er, vi vil?

Hvorfor ikke få Lucas og Kusk ind centralt og spille småspil med Patrick og Ivar og have backs til at skabe bredde?
Der synes jeg, du har en pointe. Altså, man skulle jo mene, at vi har spillerne til det; Kusk (i hvert fald en tidligere udgave og på papiret), Fossum (igen - sådan i teorien da) og under alle omstændigheder en Lucas Andersen. Altså, i hvert på papiret har vi jo et hold, der næsten burde kunne spille på samme måde som det berømte 2014-hold.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af mich1596 » 9. nov 2019, 01:32

Gamen skrev:
8. nov 2019, 21:21
Ja, de bagerste 6 må arbejde lidt på træningsbanen.

Rinne, Magnus og KP med skyld i 1. mål.
Generelt dårligt forsvarsarbejde ved 2. mål. En af Randers’ dygtigste headere får lov at skyde fra omkring straffesparkspletten efter et indkast.
Magnus taber duel på midten og vi kommer i undertal ved 3. mål - ikke så intelligent returløb.

Det er dér vi taber kampen.
Mildt sagt;-) er jeg syntes rigtig meget falder tilbage på de dispositioner der foretages ved udskiftningen af Ahlmann, det var jo tydeligt at fris havde regnet med et boldovertag og derfor flyttede Børsting ned og kusk ind på hans plads.......det skete så ikke som beregnet,men der er noget mellem kusk og fris jeg ikke kan finde ud af.
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Pastorius » 9. nov 2019, 07:19

Klaus skrev:
8. nov 2019, 23:47
Fed kamp at se på stadion. Jeg indrømmer gerne, at jeg er lidt småfilosoferende efter en alt for lang tur hjem, men jeg føler mig i den grad underholdt. Vi var tættest på sejren, og jeg forstår ikke rigtigt at nogen synes Okore var Shaky. Set fra min plads på stadion var det ham, der holdt sammen på det hele. Problemet lå i dag nærmere på kanterne og mange boldtab på midtbanen. Men alt det sagt er det her vel nogenlunde vores niveau... altså et point ude i Randers er vel godkendt...
Jeg er helt enig mht. Okore. Han er klasser over vores andre forsvarere. Jeg håber at vi på en eller anden måde kan beholde ham. Men jeg vil sgu ikke være med til at et point er ok.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Gamen

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Gamen » 9. nov 2019, 08:37

Pastorius skrev:
9. nov 2019, 07:19
Jeg er helt enig mht. Okore. Han er klasser over vores andre forsvarere. Jeg håber at vi på en eller anden måde kan beholde ham. Men jeg vil sgu ikke være med til at et point er ok.
På den anden side, så har vi ikke på noget tidspunkt af hans tid her set sådan rigtig godt ud forsvarsmæssigt.
Til den løn skal han have udstråling og effekt som Niklas Backman.
En klasseforsvarer, der via sine aktioner konsekvent løfter resten af bagkæden, og har en kæmpe aktie i at have flyttet AGF så meget rent forsvarsmæssigt. Han er uundværlig for dem.
Jeg tror ikke vi kommer til at savne Okore.

Vi burde til gengæld aldrig have skrevet ny kontrakt med Kasper P. Hold op, hvor har han været ringe. Igen i går et kæmpe usikkerhedsmoment og elendig boldbehandling.

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af raekkeettre » 9. nov 2019, 09:57

Gamen skrev:
9. nov 2019, 08:37
Pastorius skrev:
9. nov 2019, 07:19
Jeg er helt enig mht. Okore. Han er klasser over vores andre forsvarere. Jeg håber at vi på en eller anden måde kan beholde ham. Men jeg vil sgu ikke være med til at et point er ok.
På den anden side, så har vi ikke på noget tidspunkt af hans tid her set sådan rigtig godt ud forsvarsmæssigt.
Til den løn skal han have udstråling og effekt som Niklas Backman.
En klasseforsvarer, der via sine aktioner konsekvent løfter resten af bagkæden, og har en kæmpe aktie i at have flyttet AGF så meget rent forsvarsmæssigt. Han er uundværlig for dem.
Jeg tror ikke vi kommer til at savne Okore.

Vi burde til gengæld aldrig have skrevet ny kontrakt med Kasper P. Hold op, hvor har han været ringe. Igen i går et kæmpe usikkerhedsmoment og elendig boldbehandling.
Jeg er enig med Okore, han er en "one man army" Det er bare noget pis han spiller på et hold. Han er en Elitesoldat som forsøger at vinde krigen alene, og slet ikke den general der organisere truppen nede bagfra. Men han er PISSE dygtig "alene".

Dog synes jeg KP viser at han kan indgå i et hold meget bedre. Men vores forsvar blev godt nok også sat under pres i går, af nogle syge offensive backs i begge sider.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Gaarde6 » 9. nov 2019, 09:58

Dalbjerg skrev:
8. nov 2019, 22:06
Martino skrev:
8. nov 2019, 22:04
God 2.halvleg af Fossum. Spillede sig virkelig op. Håber hverken Børsting eller Kusk starter på højre kant i næste kamp, men at man tør bringe unge Tengstedt i stedet.
Okore og KP var satme shaky idag...Ahlmann også en kæmpe skuffelse, desværre.
Jeg er meget uenig..

Fossum lavede ikke andet end at smide bolde væk indtil den sidste aflevering til Pallesen..
Fuldstændig enig.
Synes faktisk at han er skræmmende middelmådig i forhold til, at han lige er udtaget til Norges landshold.
Håber da han vokser i takt med han lærer holdet bedre at kende. Indtil videre har jeg ikke set noget fra ham, hvor jeg tænker at han er meget bedre end det vi allerde har. Og dte bør man vel være når man er landsholdsspiller.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 290
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Soren » 9. nov 2019, 10:07

Gaarde6 skrev:
9. nov 2019, 09:58
Dalbjerg skrev:
8. nov 2019, 22:06
Martino skrev:
8. nov 2019, 22:04
God 2.halvleg af Fossum. Spillede sig virkelig op. Håber hverken Børsting eller Kusk starter på højre kant i næste kamp, men at man tør bringe unge Tengstedt i stedet.
Okore og KP var satme shaky idag...Ahlmann også en kæmpe skuffelse, desværre.
Jeg er meget uenig..

Fossum lavede ikke andet end at smide bolde væk indtil den sidste aflevering til Pallesen..
Fuldstændig enig.
Synes faktisk at han er skræmmende middelmådig i forhold til, at han lige er udtaget til Norges landshold.
Håber da han vokser i takt med han lærer holdet bedre at kende. Indtil videre har jeg ikke set noget fra ham, hvor jeg tænker at han er meget bedre end det vi allerde har. Og dte bør man vel være når man er landsholdsspiller.
Efter min mening får vi ham ikke ind i positioner, hvor han kan være farlig. I går lå han i opspillet ofte som den tredje mand længst tilbage sammen med Okore og KP eller helt ude på kanten. Han skal ind centralt og så skal vi bruge ham i situationer, hvor bolden sættes i spil i et forsøg på at komme igennem centralt.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af FIDEL » 9. nov 2019, 11:18

Dagen derpå må jeg bare sige, at jeg er skuffet over, at vi ikke er mere solide defensivt. Randers manglede 6 stamspillere!
Det er desværre et meget ustabilt hold, der er stablet på benene ude på Hornevej.
Det er lidt som om, der stadig ikke er styr på hvordan der skal spilles.
Lad os nu for helvede fokusere på at få stabiliseret defensiven i vinterpausen, og så tage den derfra...

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af raekkeettre » 9. nov 2019, 11:28

Hvem lavede den syge aflevering til Pallesen helt til slut?

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Meelsen » 9. nov 2019, 11:33

Fossum. Han var glimrende i 2. halvleg, set fra min plads på stadion.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af raekkeettre » 9. nov 2019, 11:35

Meelsen skrev:
9. nov 2019, 11:33
Fossum. Han var glimrende i 2. halvleg, set fra min plads på stadion.
Det var sgu da den vildeste aflevering. Lavede han ikke også en tidligere på sæsonen til Lucas hvor han scorede.

Enig med 2. Halvleg, synes også han var en af vores bedste der. Men det har været lidt op og ned. Dog er han ALTID den der til slut er med i boksen eller har kræfter nok til at være rundt på banen, eller luft nok til hjernen til at lave de vilde afleveringer.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 9. nov 2019, 11:49

raekkeettre skrev:
9. nov 2019, 11:35
Meelsen skrev:
9. nov 2019, 11:33
Fossum. Han var glimrende i 2. halvleg, set fra min plads på stadion.
Det var sgu da den vildeste aflevering. Lavede han ikke også en tidligere på sæsonen til Lucas hvor han scorede.

Enig med 2. Halvleg, synes også han var en af vores bedste der. Men det har været lidt op og ned. Dog er han ALTID den der til slut er med i boksen eller har kræfter nok til at være rundt på banen, eller luft nok til hjernen til at lave de vilde afleveringer.
Enig i at Fossum spillede stærkt i 2. halvleg og at det var en flot aflevering i overtiden, 'desværre' var afleveringen til Pallesen som manglede coolness

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Elscorpio » 9. nov 2019, 12:27

Vores forsvar (tror jeg), kommer til at koste os Top 6. Kapløbet er så tæt. Ikke råd til at miste 2 point i en kamp som denne.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Pastorius » 9. nov 2019, 12:57

Gamen skrev:
9. nov 2019, 08:37
Pastorius skrev:
9. nov 2019, 07:19
Jeg er helt enig mht. Okore. Han er klasser over vores andre forsvarere. Jeg håber at vi på en eller anden måde kan beholde ham. Men jeg vil sgu ikke være med til at et point er ok.
På den anden side, så har vi ikke på noget tidspunkt af hans tid her set sådan rigtig godt ud forsvarsmæssigt.
Til den løn skal han have udstråling og effekt som Niklas Backman.
En klasseforsvarer, der via sine aktioner konsekvent løfter resten af bagkæden, og har en kæmpe aktie i at have flyttet AGF så meget rent forsvarsmæssigt. Han er uundværlig for dem.
Jeg tror ikke vi kommer til at savne Okore.

Vi burde til gengæld aldrig have skrevet ny kontrakt med Kasper P. Hold op, hvor har han været ringe. Igen i går et kæmpe usikkerhedsmoment og elendig boldbehandling.
Vi havde brug for Kasper P i starten.
Jeg er ikke enig i at det ikke har set rigtig godt ud med Okore. Det har dét. Ikke konstant og hele tiden, men han har næsten hver gang været den stærkeste forsvarer, og jeg tror vi havde set rigtig skidt ud, uden ham.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Pastorius » 9. nov 2019, 12:58

Aalborg frederikshavner skrev:
9. nov 2019, 11:49
raekkeettre skrev:
9. nov 2019, 11:35
Meelsen skrev:
9. nov 2019, 11:33
Fossum. Han var glimrende i 2. halvleg, set fra min plads på stadion.
Det var sgu da den vildeste aflevering. Lavede han ikke også en tidligere på sæsonen til Lucas hvor han scorede.

Enig med 2. Halvleg, synes også han var en af vores bedste der. Men det har været lidt op og ned. Dog er han ALTID den der til slut er med i boksen eller har kræfter nok til at være rundt på banen, eller luft nok til hjernen til at lave de vilde afleveringer.
Enig i at Fossum spillede stærkt i 2. halvleg og at det var en flot aflevering i overtiden, 'desværre' var afleveringen til Pallesen som manglede coolness
Man kan diskutere om man er god nok, når man afleverer til Pallesen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Pastorius » 9. nov 2019, 13:00

Elscorpio skrev:
9. nov 2019, 12:27
Vores forsvar (tror jeg), kommer til at koste os Top 6. Kapløbet er så tæt. Ikke råd til at miste 2 point i en kamp som denne.
I kampen i går er det midtbanen der får forsvaret til at se skidt ud. Der hvor vores forsvarer bliver farligst, er når vi selv har bolden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af jonas386 » 9. nov 2019, 13:02

Elscorpio skrev:
9. nov 2019, 12:27
Vores forsvar (tror jeg), kommer til at koste os Top 6. Kapløbet er så tæt. Ikke råd til at miste 2 point i en kamp som denne.
Håber Ross er tilbage mod Horsens. Kasper P er virkelig problematisk for vores opspil. I udsmider disciplinen er Okore markant bedre, og Ross virker langt roligere med bolden. Jeg har nævnt det før, men jeg forstår virkelig ikke at vi så ofte forsøger os med en lang bold frem, når vi i 8/10 tilfælde får bolden direkte tilbage imod os.
Jeg kan ikke finde ud af om det er meningen, eller om der er for mange spillere - herunder Pallesen og Kasper P, der bare er for dårlige med bolden i småspillet og hellere vil den 'nemme' løsning. Vi spiller med tre på midten, men får sjældent sat spillet op centralt. For ofte forsøger vi at springe det led over, og få den direkte fra forsvar til angreb. Det kan der selvfølgelig også være en fidus i, men så ville jeg nok hellere stille med knoklertyper centralt ala Abildgaard, Børsting og MC istedet for tekniske typer ala Olsen og Fossum. Jeg savner virkelig at se en AaB kamp hvor vi forsøger at spille os igennem midten langs jorden, og hvor Lucas er en af flere strenge vi kan spille på offensivt, frem for at offensiven kan blive helt lammet, hvis ikke han har bolden.
Vi stiller os lidt mellem to stole, og det bliver bare aldrig sådan rigtig godt.

Jeg vil sgu gerne se noget mere tillid internt blandt de tre bageste (KP, MC og Okore). Igår var der et par situationer hvor Magnus trækker ned i banen for at støtte KP/Okore i opspillet. Men i de fleste tilfælde kommer bolden ikke videre end ufarligt småspil mellem de tre, hvis ikke den bliver losset 50 meter frem. Jeg vil gerne se Olsen eller Fossum trække med ned, og hjælpe bolden frem, istedet for at den partout skal sendes frem til en fysisk duel mellem vores tre forreste og modstanderens forsvar. Det er ikke vores styrke og det kan ses. Og så irreterres jeg over at Ahlmann partout SKAL ramme baglinjen før han spiller bolden indover. Alle ved efterhånden at han ikke skyder på mål, og at han bare skal skærmes af, så løber han selv ud over. Mix nu spillet en anelse, så der kommer noget variation. Vores offensive spil er nemt at læse, og hvis ikke Lucas var så genial med bolden, så ville vores spil være det nemmeste i verden at lukke ned for.

Kusk virker godt nok ikke som en spiller vi får at se som en profil igen. Udover SE kampen, så døjer han godt nok med at træde i karakter. Jeg tror (og det er en fornemmelse), at det kan have noget at gøre med at Friis gerne vil have Lucas i dybden, hvilket jo ellers burde være Kusk' rolle. Jeg synes det er ærgerligt. Både fordi Lucas er så meget bedre når han kommer bagfra, og kan sende bolden i hullerne til folkene foran, men som dybdeløber ender han ofte med at være alene uden nogen at smide bolden frem til. I kampen mod FCM var der en situation hvor han kommer frem til et fint indlæg, men hvor der vitterligt var 0 mand i boksen. Det er problematisk. Lucas tilbage på midtbanen og diktere spillet tidligere end han gør, og få sat Kusk op som en form for bred angriber der skal afslutte angreb, eller have næstsidste fod på.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Gaarde6 » 9. nov 2019, 13:24

Elscorpio skrev:
9. nov 2019, 12:27
Vores forsvar (tror jeg), kommer til at koste os Top 6. Kapløbet er så tæt. Ikke råd til at miste 2 point i en kamp som denne.
Sidder lidt med samme følelse.
Bare underligt for synes rent faktisk vi på papiret har et godt forsvar.
Men når vi laver fejl som vi gjorde i går, så er det godt nok op af bakke.
Startende med det helt vanvittige udspark Rinne laver til 1-1 målet.
I går SKAL vi jo vinde, når vi laver 3 mål på udebane mod Randers FC andet hold.
Det er simpelthen SÅ RINGE at vi ikke får 3 point i sådan en kamp!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: Randers FC - AaB 8. november 2019 kl. 19:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 9. nov 2019, 13:47

Gaarde6 skrev:
9. nov 2019, 13:24
Elscorpio skrev:
9. nov 2019, 12:27
Vores forsvar (tror jeg), kommer til at koste os Top 6. Kapløbet er så tæt. Ikke råd til at miste 2 point i en kamp som denne.
Sidder lidt med samme følelse.
Bare underligt for synes rent faktisk vi på papiret har et godt forsvar.
Men når vi laver fejl som vi gjorde i går, så er det godt nok op af bakke.
Startende med det helt vanvittige udspark Rinne laver til 1-1 målet.
I går SKAL vi jo vinde, når vi laver 3 mål på udebane mod Randers FC andet hold.
Det er simpelthen SÅ RINGE at vi ikke får 3 point i sådan en kamp!
Årtiets sidste Superliga kampe er følgende:

AaB - AC Horsens
AaB - Hobro IK
OB - AaB
AaB - FC Nordsjælland

3 på papiret nemme hjemmekampe som skal vindes og så en enkelt tricky udekamp, det skal resultere i minimum 10 point og gerne fuldt hus. AC Horsens og Hobro IK skal vi til enhver tid slå hjemme, FC Nordsjælland er ikke det samme hold når de spiller på græs og er derfor også en kamp vi skal vinde. På en god dag kan vi også sagtens vinde i Odense.

Vi skal overvintre i top 6 og gerne med noget i banken så der er afstand til cuttet, det er jo mindst lige så vigtigt at sikre et godt udgangspunkt til slutspillet starter så vi ikke er med som det tynde øl.

Besvar