Inge André Olsen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Inge André Olsen

Indlæg af Lyfe » 20. apr 2020, 09:15

Jeg er spændt på at høre om nogen kan fortælle lidt om hans start i klubben. Ved godt at han har fået en lidt anderledes start end forventet men han virker som en mand der fra start af vil ind og sætte sit præg.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Inge André Olsen

Indlæg af le Cid » 29. apr 2020, 08:19

Første livstegn fra vores nye ven:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... re-i-norge

Forholdsvist kontroversielt!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Buzz Killington » 29. apr 2020, 09:44

le Cid skrev:
29. apr 2020, 08:19
Første livstegn fra vores nye ven:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... re-i-norge

Forholdsvist kontroversielt!
Det virker lidt ugentlemanagtigt at hente sådanne spillere. Men nu lever vi i en post-FCM verden og så er konkurrence vilkårene bare ikke længere til den slags ordentlighed.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Hanga » 29. apr 2020, 12:27

Buzz Killington skrev:
29. apr 2020, 09:44
le Cid skrev:
29. apr 2020, 08:19
Første livstegn fra vores nye ven:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... re-i-norge

Forholdsvist kontroversielt!
Det virker lidt ugentlemanagtigt at hente sådanne spillere. Men nu lever vi i en post-FCM verden og så er konkurrence vilkårene bare ikke længere til den slags ordentlighed.
Man kan ikke rigtig fortænke spillerne i at overveje et skifte, når de er tvunget til at gå hjemme på ubestemt tid uden løn. Jeg er da enig i at man i sympati med de norske klubber kunne holde sig væk, men hvor længe gælder det? Vi er alle i samme corona-båd. Det kommer også meget an på hvordan det foregår. Nogle klubber kunne spekulere i at hente spillere udelukkende med salg for øje. Det synes jeg ikke smager så godt. Går der derimod en spiller rundt der ville passe perfekt ind hos os, synes jeg det er tåbeligt ikke at gå efter.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Inge André Olsen

Indlæg af le Cid » 29. apr 2020, 12:41

Hanga skrev:
29. apr 2020, 12:27
Buzz Killington skrev:
29. apr 2020, 09:44
le Cid skrev:
29. apr 2020, 08:19
Første livstegn fra vores nye ven:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... re-i-norge

Forholdsvist kontroversielt!
Det virker lidt ugentlemanagtigt at hente sådanne spillere. Men nu lever vi i en post-FCM verden og så er konkurrence vilkårene bare ikke længere til den slags ordentlighed.
Man kan ikke rigtig fortænke spillerne i at overveje et skifte, når de er tvunget til at gå hjemme på ubestemt tid uden løn. Jeg er da enig i at man i sympati med de norske klubber kunne holde sig væk, men hvor længe gælder det? Vi er alle i samme corona-båd. Det kommer også meget an på hvordan det foregår. Nogle klubber kunne spekulere i at hente spillere udelukkende med salg for øje. Det synes jeg ikke smager så godt. Går der derimod en spiller rundt der ville passe perfekt ind hos os, synes jeg det er tåbeligt ikke at gå efter.
Nice guys finish last.

Hvis man nu kunne være sikker på, at de andre klubber ikke gjorde det, så ville det være fint med mig, hvis vi også så os for gode til det. Jeg er dog ikke et sekund i tvivl om, at det vil gøre det uden at blinke på heden...!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. apr 2020, 12:55

Jeg har det meget stramt med at min klub skulle lukrere på Corona-krisen og score andre klubbers spillere i en tid hvor vi alle skal stå sammen. OMVENDT er det et besynderligt system i Norge hvor spillerne sendes hjem på den måde. Jeg er ikke nok inde i det til at vælge side endnu men noget i mig tænker at hvis klubberne deroppe sender spillerne hjem på den måde så kan de heller ikke forvente loyalitet fra spillerne eller fra konkurrerende klubber.
Janteloven eksisterer IKKE!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Inge André Olsen

Indlæg af FlæskeFrank » 29. apr 2020, 12:56

Nu siger han jo blot, at hvis en spiller havde opsagt kontrakten, så vile han ikke have noget imod at skrive med den pågældende. Han opfordrer ikke til at bede en spiller om at opsige den. Selvom man kan mene, at han siger det mellem linjerne.

Alle klubber venter vel på den første spiller, som skriver med en anden klub. Derefter går det nok hurtigt. Klubberne har vel også lavet en benhård kalkule på om spillerne kan permitteres og vil de bare finde arbejde andetsteds.

Men det er jo også tilladt at henvende sig til en klub og sige, at vi regner med at skrive med jeres spiller om 5 månedeer, hvor han er transferfri. Men kan vi blive enige om en pris nu. Så er handelsbetingelserne jo i den købende klubs favør.

F.eks. Andreas Hanche-Olsen, som er fra Inge Andres tidligere klub. Vi vil gerne købe ham nu, hvor han er permitteret og iøvrigt har han udløb til 1. januar. Hvad er prisen ?

Så kan det jo godt havne i en transfersum, men den er nok ikke 5 mio kr.
- FlæskeFrank

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Maglau » 29. apr 2020, 12:58

Helt seriøst ser jeg ingen problemer i at hente sådan nogle spillere.
Synes da klubberne opfører sig ualmindeligt uprofessionelt. De har et aktiv som de gerne vil tjene penge på men tager sig ikke af at beskytte det. Jeg ville være rasende som aktionær hvis en virksomhed havde så skødesløs en tilgang til sine aktiver.
Som spiller ville jeg føle mig røvrendt over en kartel lignende aftale mellem klubberne der binder spilleren på hænder og fødder i forhold til at opretholde en indkomst.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Inge André Olsen

Indlæg af jonas386 » 29. apr 2020, 13:20

Hvis spillerne selv vælger at ophæve, så er det svært at se hvorfor vi skulle holde os tilbage. Det er selvfølgelig ikke iorden, hvis en klub kontakter spilleren direkte, og lover en kontrakt (måske lidt ekstra sign-on fee) hvis spilleren ophæver hos nuværende klub. Men hvis spilleren selv bryder, måske af opportunistiske grunde, og vi kan bruge ham, så skal vi ikke stå tilbage. Andre klubber har ikke tænkt sig at holde sig tilbage,

Jeg kender ikke til systemet, men hvis fodboldspillere er dækket under samme vilkår som almindelige arbejdere, og klubberne benytter muligheden for at sende dem hjem uden løn, så må de også leve med vilkårene. De er ikke tvunget (udover af økonomiske årsager) til at sende spillerne hjem som jeg forstår det. Det er vel ikke så meget anderledes end klubber der ikke kan udbetale løn, eller generelt har en dårlig hånd i salg (som vi selv har mærket) fordi der er akut behov for midler.

Der er generelt en del klubber i problemer derude. Både norske og svenske. Jeg har ikke set meget angående danske klubber, men det virker til at vi generelt flyder fint ovenpå, og flere danske klubber har da også givet udtryk for, at de formentlig får adgang til flere (måske bedre) klubber på den korte bane - eksempelvis Randers.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

RubenOS
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 29. apr 2020, 20:22
Favoritspiller: Inge André Olsen

Re: Inge André Olsen

Indlæg af RubenOS » 29. apr 2020, 21:30

Dere har fått en helt fantastisk sportssjef! Antagelig den beste i hele Skandinavia, spør du meg. Det "IA" (eller som han ofte kalles, her i Norge: "Trollmannen fra Søgne") har gjort for Stabæk, er rett og slett helt utrolig. IA tok over en klubb som lå nede med brukket rygg, og som var nær ved å gå konkurs. I løpet av disse årene, med IA som sportssjef, har Stabæk blitt en klubb som omsetter for millioner av kroner. IA er en mann som henter kvalitetsspillere for en veldig billig penge (ofte gratis), og selger dem med stor fortjeneste. Han har et enormt stort nettverk, som strekker seg over hele verden. Han har også vært en av hovedårsakene til at Stabæk har skapt Norges beste akademi for unge spillere, som har utviklet spillere som har blitt solgt for meget pene summer til utlandet. I tillegg er han et fantastisk menneske, og har noen pedagogiske evner som få andre er i nærheten av. Om du er banemester, vaktmester, spiller, supporter (ja, alt), så er han der for deg. Man kan kort og konsist si at IA er den fødte ledsager. Stabæk er en liten klubb i Norge, og har vært avhengige av spillersalg til enhver tid, men det skal bli spennende å se hva han kan få til i AaB med større ressurser (muligheten til å beholde de beste spillerne litt lenger er større). Jeg spår at dere er tilbake og kjemper om Superliga-tittelen om kort tid (men gi han noen år - å bygge en klubb er ikke gjort over natten). Igjen: Dere har fått en fantastisk sportssjef!

Masse lykke til! Stor hilsen fra Norge!

PS! Jeg tror Ståle Solbakken ble litt nervøs da han så at IA ble deres nye sportssjef ;) Han vet godt hvor dyktig IA er!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Forza » 30. apr 2020, 07:43

RubenOS skrev:
29. apr 2020, 21:30
Dere har fått en helt fantastisk sportssjef! Antagelig den beste i hele Skandinavia, spør du meg. Det "IA" (eller som han ofte kalles, her i Norge: "Trollmannen fra Søgne") har gjort for Stabæk, er rett og slett helt utrolig. IA tok over en klubb som lå nede med brukket rygg, og som var nær ved å gå konkurs. I løpet av disse årene, med IA som sportssjef, har Stabæk blitt en klubb som omsetter for millioner av kroner. IA er en mann som henter kvalitetsspillere for en veldig billig penge (ofte gratis), og selger dem med stor fortjeneste. Han har et enormt stort nettverk, som strekker seg over hele verden. Han har også vært en av hovedårsakene til at Stabæk har skapt Norges beste akademi for unge spillere, som har utviklet spillere som har blitt solgt for meget pene summer til utlandet. I tillegg er han et fantastisk menneske, og har noen pedagogiske evner som få andre er i nærheten av. Om du er banemester, vaktmester, spiller, supporter (ja, alt), så er han der for deg. Man kan kort og konsist si at IA er den fødte ledsager. Stabæk er en liten klubb i Norge, og har vært avhengige av spillersalg til enhver tid, men det skal bli spennende å se hva han kan få til i AaB med større ressurser (muligheten til å beholde de beste spillerne litt lenger er større). Jeg spår at dere er tilbake og kjemper om Superliga-tittelen om kort tid (men gi han noen år - å bygge en klubb er ikke gjort over natten). Igjen: Dere har fått en fantastisk sportssjef!

Masse lykke til! Stor hilsen fra Norge!

PS! Jeg tror Ståle Solbakken ble litt nervøs da han så at IA ble deres nye sportssjef ;) Han vet godt hvor dyktig IA er!
Tak for dine input.

Jeg er spændt på at se hvad han kan bringe til klubben. Han er et ret ukendt blad for de fleste i Danmark.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Inge André Olsen

Indlæg af gravballe » 30. apr 2020, 09:40

RubenOS skrev:
29. apr 2020, 21:30
Dere har fått en helt fantastisk sportssjef! Antagelig den beste i hele Skandinavia, spør du meg. Det "IA" (eller som han ofte kalles, her i Norge: "Trollmannen fra Søgne") har gjort for Stabæk, er rett og slett helt utrolig. IA tok over en klubb som lå nede med brukket rygg, og som var nær ved å gå konkurs. I løpet av disse årene, med IA som sportssjef, har Stabæk blitt en klubb som omsetter for millioner av kroner. IA er en mann som henter kvalitetsspillere for en veldig billig penge (ofte gratis), og selger dem med stor fortjeneste. Han har et enormt stort nettverk, som strekker seg over hele verden. Han har også vært en av hovedårsakene til at Stabæk har skapt Norges beste akademi for unge spillere, som har utviklet spillere som har blitt solgt for meget pene summer til utlandet. I tillegg er han et fantastisk menneske, og har noen pedagogiske evner som få andre er i nærheten av. Om du er banemester, vaktmester, spiller, supporter (ja, alt), så er han der for deg. Man kan kort og konsist si at IA er den fødte ledsager. Stabæk er en liten klubb i Norge, og har vært avhengige av spillersalg til enhver tid, men det skal bli spennende å se hva han kan få til i AaB med større ressurser (muligheten til å beholde de beste spillerne litt lenger er større). Jeg spår at dere er tilbake og kjemper om Superliga-tittelen om kort tid (men gi han noen år - å bygge en klubb er ikke gjort over natten). Igjen: Dere har fått en fantastisk sportssjef!

Masse lykke til! Stor hilsen fra Norge!

PS! Jeg tror Ståle Solbakken ble litt nervøs da han så at IA ble deres nye sportssjef ;) Han vet godt hvor dyktig IA er!
Skønt at høre. Jeg har store forventninger til ham, og håber han får lov til at sætte sit præg på klubben. Syntes det langt om længe er spændene det vi har fået angang i. Både med ham og Søren Krogh.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Uldahl » 30. apr 2020, 10:55

gravballe skrev:
30. apr 2020, 09:40
RubenOS skrev:
29. apr 2020, 21:30
Dere har fått en helt fantastisk sportssjef! Antagelig den beste i hele Skandinavia, spør du meg. Det "IA" (eller som han ofte kalles, her i Norge: "Trollmannen fra Søgne") har gjort for Stabæk, er rett og slett helt utrolig. IA tok over en klubb som lå nede med brukket rygg, og som var nær ved å gå konkurs. I løpet av disse årene, med IA som sportssjef, har Stabæk blitt en klubb som omsetter for millioner av kroner. IA er en mann som henter kvalitetsspillere for en veldig billig penge (ofte gratis), og selger dem med stor fortjeneste. Han har et enormt stort nettverk, som strekker seg over hele verden. Han har også vært en av hovedårsakene til at Stabæk har skapt Norges beste akademi for unge spillere, som har utviklet spillere som har blitt solgt for meget pene summer til utlandet. I tillegg er han et fantastisk menneske, og har noen pedagogiske evner som få andre er i nærheten av. Om du er banemester, vaktmester, spiller, supporter (ja, alt), så er han der for deg. Man kan kort og konsist si at IA er den fødte ledsager. Stabæk er en liten klubb i Norge, og har vært avhengige av spillersalg til enhver tid, men det skal bli spennende å se hva han kan få til i AaB med større ressurser (muligheten til å beholde de beste spillerne litt lenger er større). Jeg spår at dere er tilbake og kjemper om Superliga-tittelen om kort tid (men gi han noen år - å bygge en klubb er ikke gjort over natten). Igjen: Dere har fått en fantastisk sportssjef!

Masse lykke til! Stor hilsen fra Norge!

PS! Jeg tror Ståle Solbakken ble litt nervøs da han så at IA ble deres nye sportssjef ;) Han vet godt hvor dyktig IA er!
Skønt at høre. Jeg har store forventninger til ham, og håber han får lov til at sætte sit præg på klubben. Syntes det langt om længe er spændene det vi har fået angang i. Både med ham og Søren Krogh.
Absolut godt at høre, jeg tror det bliver godt med IA og skønt vi har fået en sportschef med erfaring og netværket i orden,

Ja det ser godt ud med ham og Søren Krogh, det er på papiret et stærkt set up. Spændende fremtid vi går i møde med de to.

Hvis så den bedudede aktie emision bliver ført ud i livet og vi heneter de bebudede 145.000.000 kr. Nu da besyrelsen har indset det koster penge at vil være et fast top 4 hold, så er der billige muligheder i Norge og Sverige grundet corona krisen. Det bliver købers marked, det vil være dumt ikke at benytte sig af det.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 1. maj 2020, 14:13

Hvis vi skal realisere top 4 målsætningen er det afgørende at IAO er en god købmand da vi er oppe mod nogle konkurrenter som har en helt anden økonomi.
Økonomisk kan vi slet ikke måle os med FCK, Herning-Ikast og Brøndby, derudover ligner AGF en klub som begynder at profitere af at de har fået ro på de indre linjer. Århusianerne har meldt meget offensivt ud i forbindelse med deres nye stadion at de fremadrettet vil aspirere kraftigt til top 3 økonomisk og sportsligt.

For at konkurrere i det selskab skal vi være meget dygtige og her får IAO selvsagt en nøglerolle.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Inge André Olsen

Indlæg af FIDEL » 2. maj 2020, 11:14

Aalborg frederikshavner skrev:
1. maj 2020, 14:13
Hvis vi skal realisere top 4 målsætningen er det afgørende at IAO er en god købmand da vi er oppe mod nogle konkurrenter som har en helt anden økonomi.
Økonomisk kan vi slet ikke måle os med FCK, Herning-Ikast og Brøndby, derudover ligner AGF en klub som begynder at profitere af at de har fået ro på de indre linjer. Århusianerne har meldt meget offensivt ud i forbindelse med deres nye stadion at de fremadrettet vil aspirere kraftigt til top 3 økonomisk og sportsligt.

For at konkurrere i det selskab skal vi være meget dygtige og her får IAO selvsagt en nøglerolle.
Præcis, og det er helt rigtigt set af AaB - ledelsen, at vi har brug for en sportschef, som formår at finde billigt guld, der kan bidrage på banen, men også økonomisk.
Jeg er meget optimistisk omkring IA og Krogh. Jeg tror det er det vores klub har trængt til længe.
Corunakrisen gør, at det nu er endnu vigtigere at hente billigt og sælge dyrt. Samtidig er talentarbejdet uhyre vigtigt, og det er godt, at vi er længere fremme end konkurrenterne AGF, Randers, OB mfl.

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Lindmark » 2. maj 2020, 11:54

Tak til vores norske ven for den ekstremt positive beskrivelse af vores nye sportschef! Dejligt med positiv læsning i en ellers dunkel tid, både for fodbolden og generelt!
gravballe skrev:
30. apr 2020, 09:40
RubenOS skrev:
29. apr 2020, 21:30
Dere har fått en helt fantastisk sportssjef! Antagelig den beste i hele Skandinavia, spør du meg. Det "IA" (eller som han ofte kalles, her i Norge: "Trollmannen fra Søgne") har gjort for Stabæk, er rett og slett helt utrolig. IA tok over en klubb som lå nede med brukket rygg, og som var nær ved å gå konkurs. I løpet av disse årene, med IA som sportssjef, har Stabæk blitt en klubb som omsetter for millioner av kroner. IA er en mann som henter kvalitetsspillere for en veldig billig penge (ofte gratis), og selger dem med stor fortjeneste. Han har et enormt stort nettverk, som strekker seg over hele verden. Han har også vært en av hovedårsakene til at Stabæk har skapt Norges beste akademi for unge spillere, som har utviklet spillere som har blitt solgt for meget pene summer til utlandet. I tillegg er han et fantastisk menneske, og har noen pedagogiske evner som få andre er i nærheten av. Om du er banemester, vaktmester, spiller, supporter (ja, alt), så er han der for deg. Man kan kort og konsist si at IA er den fødte ledsager. Stabæk er en liten klubb i Norge, og har vært avhengige av spillersalg til enhver tid, men det skal bli spennende å se hva han kan få til i AaB med større ressurser (muligheten til å beholde de beste spillerne litt lenger er større). Jeg spår at dere er tilbake og kjemper om Superliga-tittelen om kort tid (men gi han noen år - å bygge en klubb er ikke gjort over natten). Igjen: Dere har fått en fantastisk sportssjef!

Masse lykke til! Stor hilsen fra Norge!

PS! Jeg tror Ståle Solbakken ble litt nervøs da han så at IA ble deres nye sportssjef ;) Han vet godt hvor dyktig IA er!
Skønt at høre. Jeg har store forventninger til ham, og håber han får lov til at sætte sit præg på klubben. Syntes det langt om længe er spændene det vi har fået angang i. Både med ham og Søren Krogh.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Halil » 16. jun 2020, 14:30

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fru ... onge-hold/

P. Olsen med en god og fornuftig kritik af AaB-holdet.

P. Olsen ser potentialet i AaB, som langt større end der hvor AaB roder rundt som det tynde øl i top6 puljen. Det er en opsang til holdkammeraterne og det bør også være en opsang til Friis.

Fin attitude fra Olsen, som en masse af de lokale spillere forhåbentligt tænker ind i fremtiden ligesom Friis forhåbentligt også bliver markant bedre til at få AaB til at præstere stabilt.
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Buzz Killington » 16. jun 2020, 14:57

Halil skrev:
16. jun 2020, 14:30
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fru ... onge-hold/

P. Olsen med en god og fornuftig kritik af AaB-holdet.

P. Olsen ser potentialet i AaB, som langt større end der hvor AaB roder rundt som det tynde øl i top6 puljen. Det er en opsang til holdkammeraterne og det bør også være en opsang til Friis.

Fin attitude fra Olsen, som en masse af de lokale spillere forhåbentligt tænker ind i fremtiden ligesom Friis forhåbentligt også bliver markant bedre til at få AaB til at præstere stabilt.
Der er vist den forkerte Olsen
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4719
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Maglau » 16. jun 2020, 15:23

Halil skrev:
16. jun 2020, 14:30
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fru ... onge-hold/

P. Olsen med en god og fornuftig kritik af AaB-holdet.

P. Olsen ser potentialet i AaB, som langt større end der hvor AaB roder rundt som det tynde øl i top6 puljen. Det er en opsang til holdkammeraterne og det bør også være en opsang til Friis.

Fin attitude fra Olsen, som en masse af de lokale spillere forhåbentligt tænker ind i fremtiden ligesom Friis forhåbentligt også bliver markant bedre til at få AaB til at præstere stabilt.
Det er spot on det han siger og vel også 100% i tråd med frustrationen herinde - som forskellen mellem vores tårnhøje top niveau og forfærdelige bundniveau.
De fleste medaljer/mesterskaber vindes med fuld hus hos alle bund og midter hold.
Men han burde om nogen kigge indad. Jeg synes han har været skandale som anfører og Vice anfører efter corona.
Han været ufattelig sløset i sin boldomgang på vigtige steder på banen i næsten alle kampene - det er ikke anfører værdigt og ej heller ligefrem stabilitets fremkaldende som er det han efterspørger.
Det starter med dig selv Patrick
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Inge André Olsen

Indlæg af Uldahl » 16. jun 2020, 16:42

Maglau skrev:
16. jun 2020, 15:23
Halil skrev:
16. jun 2020, 14:30
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fru ... onge-hold/

P. Olsen med en god og fornuftig kritik af AaB-holdet.

P. Olsen ser potentialet i AaB, som langt større end der hvor AaB roder rundt som det tynde øl i top6 puljen. Det er en opsang til holdkammeraterne og det bør også være en opsang til Friis.

Fin attitude fra Olsen, som en masse af de lokale spillere forhåbentligt tænker ind i fremtiden ligesom Friis forhåbentligt også bliver markant bedre til at få AaB til at præstere stabilt.
Det er spot on det han siger og vel også 100% i tråd med frustrationen herinde - som forskellen mellem vores tårnhøje top niveau og forfærdelige bundniveau.
De fleste medaljer/mesterskaber vindes med fuld hus hos alle bund og midter hold.
Men han burde om nogen kigge indad. Jeg synes han har været skandale som anfører og Vice anfører efter corona.
Han været ufattelig sløset i sin boldomgang på vigtige steder på banen i næsten alle kampene - det er ikke anfører værdigt og ej heller ligefrem stabilitets fremkaldende som er det han efterspørger.
Det starter med dig selv Patrick
Som jeg læser det siger han det gælder hele holdet, sig selv inclusive. Men helt korekt det er et ganske fint top niveau. Men bund niveauet er dælme også fælt. Bare se på holdets sidste 5 kampe i suppen, før Corona. Og nu hvor vi er startet op igen, det jo som to forskelige hold.

Vi kune jo starte med at sende vores støste humør spiller Kasper Kusk videre og få noget ind med mere stabilitet i sit udtryk.

Besvar