Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Forza » 27. okt 2020, 17:12

HVK skrev:
27. okt 2020, 16:44
troelsh skrev:
27. okt 2020, 14:33
Har lige set highlights fra i går, egentlig er det en meget lige kamp målt på chancer måske endda med et lille overtag til os, og vi kunne jo egentlig godt have vundet den med de berømte marginaler, eller hvis Ahlmann havde fået sit retmæssige straffe.

Men er du gal mand hvor Okore sejlede, det er jo helt vildt.

Han var ekstremt tæt på at være direkte skyld i tre Vejle mål, første gang ved Vejles annullerede hvor han på mærkværdigvis løber forbi bolden, anden gang hvor han først er tæt på at heade en Vejle spiller fri efterfulgt af en kikset clearing der lander for fødderne af en Vejle spiller, og sidst men ikke mindst ved 1-2 målet hvor han "glemmer" at løbe med tilbage og forsvare.

Hvis det havde været kampen hvor han var beskyldt for matchfixing, havde jeg været tilbøjelig til at tro på anklagerne.
Hvis der bliver åbnet en ny sag mod Okore for match-fixing efter den her kamp, vil jeg ikke være overrasket. Så mange hjerneblødninger kan han da ikke have i en kamp.
Latterlig kommentar.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af jonas386 » 27. okt 2020, 18:53

Ift okore, så skal vi i hvert fald slå ind i spillerne, at man spiller til dommeren fløjter. Det er ligemeget om det er en åbenlys offside, eller modstandere der ligger midt på banen. Spil til der fløjtes, og så må vi bagefter se hvad der sker.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar