Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 844
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af hit666 » 26. okt 2020, 13:07

Julgranen skrev:
26. okt 2020, 11:33
hit666 skrev:
26. okt 2020, 11:23
Ja de fleste er hvis enige om at det er din uægte søn der skal spille 😉
Zzz... endnu et indholdsløst indlæg fra hit666

*vist
Sandheden er ilde hørt du misse da aldrig en mulighed for at forsvare kusk selv når han har spilet dårligt (han spiller faktisk også dårlige kampe ) men i den her kamp skal han da klart spille ligsom han ikke skulle spille mod fck Ps. du må ha en god kamp selv om det er hårdt når kusk ikke spiller 😷
AaB AaB AaB AaB

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Julgranen » 26. okt 2020, 13:14

hit666 skrev:
26. okt 2020, 13:07
Sandheden er ilde hørt du misse da aldrig en mulighed for at forsvare kusk selv når han har spilet dårligt (han spiller faktisk også dårlige kampe ) men i den her kamp skal han da klart spille ligsom han ikke skulle spille mod fck Ps. du må ha en god kamp selv om det er hårdt når kusk ikke spiller 😷
Hej du. Jeg er AaB-fan - det var jeg før Kusk kom til og det vil jeg også være efter. Jeg vil se holdet vinde fodboldkampe, og jeg synes jeg har argumenteret så rigeligt for i denne tråd, hvorfor det er omsonst at starte med Børsting i en kamp vi skal vinde. Mod en modstander der spiller som de gør.
Presspil er kun en mindre del af offensiven - det er ikke førstepresset der får bolden ind over stregen. Det kræver medspillere der kan finde hinanden, kombinere og skabe noget. Særligt mod et hold som Vejle.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 844
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af hit666 » 26. okt 2020, 13:32

Julgranen skrev:
26. okt 2020, 13:14
hit666 skrev:
26. okt 2020, 13:07
Sandheden er ilde hørt du misse da aldrig en mulighed for at forsvare kusk selv når han har spilet dårligt (han spiller faktisk også dårlige kampe ) men i den her kamp skal han da klart spille ligsom han ikke skulle spille mod fck Ps. du må ha en god kamp selv om det er hårdt når kusk ikke spiller 😷
Hej du. Jeg er AaB-fan - det var jeg før Kusk kom til og det vil jeg også være efter. Jeg vil se holdet vinde fodboldkampe, og jeg synes jeg har argumenteret så rigeligt for i denne tråd, hvorfor det er omsonst at starte med Børsting i en kamp vi skal vinde. Mod en modstander der spiller som de gør.
Presspil er kun en mindre del af offensiven - det er ikke førstepresset der får bolden ind over stregen. Det kræver medspillere der kan finde hinanden, kombinere og skabe noget. Særligt mod et hold som Vejle.
Man kan godt komme i tvivl om du håber at AaB/Børsting spiller dårligt bare for at han bliver skiftet med kusk/van Weert så du kan få ret
AaB AaB AaB AaB

Bruno
2. div
2. div
Indlæg: 162
Tilmeldt: 7. aug 2020, 11:20

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Bruno » 26. okt 2020, 14:03

hit666 skrev:
26. okt 2020, 13:32
Julgranen skrev:
26. okt 2020, 13:14
hit666 skrev:
26. okt 2020, 13:07
Sandheden er ilde hørt du misse da aldrig en mulighed for at forsvare kusk selv når han har spilet dårligt (han spiller faktisk også dårlige kampe ) men i den her kamp skal han da klart spille ligsom han ikke skulle spille mod fck Ps. du må ha en god kamp selv om det er hårdt når kusk ikke spiller 😷
Hej du. Jeg er AaB-fan - det var jeg før Kusk kom til og det vil jeg også være efter. Jeg vil se holdet vinde fodboldkampe, og jeg synes jeg har argumenteret så rigeligt for i denne tråd, hvorfor det er omsonst at starte med Børsting i en kamp vi skal vinde. Mod en modstander der spiller som de gør.
Presspil er kun en mindre del af offensiven - det er ikke førstepresset der får bolden ind over stregen. Det kræver medspillere der kan finde hinanden, kombinere og skabe noget. Særligt mod et hold som Vejle.
Man kan godt komme i tvivl om du håber at AaB/Børsting spiller dårligt bare for at han bliver skiftet med kusk/van Weert så du kan få ret
Stop da dig selv. Du bidrager jo til nul og nix i debatten med de der pjattede kommentarer hele tiden som på ingen måde bidrager med noget.
Debatter med manden/kvinden. Forhold dig til mandens/kvindens argumenter. Så kunne det være at du blev anset som andet end irriterende fyld.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af BoT » 26. okt 2020, 14:31

Jeg synes virkelig det er ærgerligt, hvis alle kamptråde skal ende i de efterhånden ret kendte ur-uenigheder vedrørende enkelte spillere.

Friis har tydeligvis valgt:
1: at holde fast i de spillere, det vandt den seneste kamp
2: det taktiske koncept, der over alt andet bygger på presspillet, hvilket er godt i tråd med de overvejelser, han fortalte om i Mediano Lab, hvor han fx heller ikke med et eneste ord tale om pasningsspil.

Derfra har alle debattører jo deres ret til at være uenige i, at det er den bedste fremgangsmåde for AaB - og hvis resultaterne ikke kommer, er det endda også relevant at kigge på, om den dårlige ledelse er helt helt fat.

Jeg havde nok selv puttet Tom ind på toppen, men Friis og co har altså lavet en anden analyse af kampen.

Lige meget hvad glæder jeg mig rigtig meget til denne kamp. Og forventer som altid rigelige mængder af bitterhed efter kampen.

Harry-kewell
Drenge
Drenge
Indlæg: 32
Tilmeldt: 26. sep 2013, 12:18

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Harry-kewell » 26. okt 2020, 14:45

BoT skrev:
26. okt 2020, 14:31
Jeg synes virkelig det er ærgerligt, hvis alle kamptråde skal ende i de efterhånden ret kendte ur-uenigheder vedrørende enkelte spillere.

Friis har tydeligvis valgt:
1: at holde fast i de spillere, det vandt den seneste kamp
2: det taktiske koncept, der over alt andet bygger på presspillet, hvilket er godt i tråd med de overvejelser, han fortalte om i Mediano Lab, hvor han fx heller ikke med et eneste ord tale om pasningsspil.

Derfra har alle debattører jo deres ret til at være uenige i, at det er den bedste fremgangsmåde for AaB - og hvis resultaterne ikke kommer, er det endda også relevant at kigge på, om den dårlige ledelse er helt helt fat.

Jeg havde nok selv puttet Tom ind på toppen, men Friis og co har altså lavet en anden analyse af kampen.

Lige meget hvad glæder jeg mig rigtig meget til denne kamp. Og forventer som altid rigelige mængder af bitterhed efter kampen.
Jeg kunne ikke være mere enig! Vi har alle forskellige holdninger til hvem som skal spille, men det er oftest personen man går efter herinde. Kunne vi dog blot give hinanden lov til at have forskellige holdninger til de enkelte spillere og trænere, så kunne det blive en mere saglig debatside, modsat de alt for ofte skænderier der finder sted.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 844
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af hit666 » 26. okt 2020, 15:01

Bruno skrev:
26. okt 2020, 14:03
hit666 skrev:
26. okt 2020, 13:32
Julgranen skrev:
26. okt 2020, 13:14
hit666 skrev:
26. okt 2020, 13:07
Sandheden er ilde hørt du misse da aldrig en mulighed for at forsvare kusk selv når han har spilet dårligt (han spiller faktisk også dårlige kampe ) men i den her kamp skal han da klart spille ligsom han ikke skulle spille mod fck Ps. du må ha en god kamp selv om det er hårdt når kusk ikke spiller 😷
Hej du. Jeg er AaB-fan - det var jeg før Kusk kom til og det vil jeg også være efter. Jeg vil se holdet vinde fodboldkampe, og jeg synes jeg har argumenteret så rigeligt for i denne tråd, hvorfor det er omsonst at starte med Børsting i en kamp vi skal vinde. Mod en modstander der spiller som de gør.
Presspil er kun en mindre del af offensiven - det er ikke førstepresset der får bolden ind over stregen. Det kræver medspillere der kan finde hinanden, kombinere og skabe noget. Særligt mod et hold som Vejle.
Man kan godt komme i tvivl om du håber at AaB/Børsting spiller dårligt bare for at han bliver skiftet med kusk/van Weert så du kan få ret
Stop da dig selv. Du bidrager jo til nul og nix i debatten med de der pjattede kommentarer hele tiden som på ingen måde bidrager med noget.
Debatter med manden/kvinden. Forhold dig til mandens/kvindens argumenter. Så kunne det være at du blev anset som andet end irriterende fyld.
så det er ikke irriterende fyld når Julgranen laver 200 indlæg med de samme argumenter om hvorfor børsting ikke skal spille hele planeten/debatside ved jo godt hvem han vil ha til at spille så stop da lige dig selv
AaB AaB AaB AaB

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1668
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Debatjuntaen » 26. okt 2020, 15:07

hit666 skrev:
26. okt 2020, 15:01
Bruno skrev:
26. okt 2020, 14:03
hit666 skrev:
26. okt 2020, 13:32
Julgranen skrev:
26. okt 2020, 13:14
hit666 skrev:
26. okt 2020, 13:07
Sandheden er ilde hørt du misse da aldrig en mulighed for at forsvare kusk selv når han har spilet dårligt (han spiller faktisk også dårlige kampe ) men i den her kamp skal han da klart spille ligsom han ikke skulle spille mod fck Ps. du må ha en god kamp selv om det er hårdt når kusk ikke spiller 😷
Hej du. Jeg er AaB-fan - det var jeg før Kusk kom til og det vil jeg også være efter. Jeg vil se holdet vinde fodboldkampe, og jeg synes jeg har argumenteret så rigeligt for i denne tråd, hvorfor det er omsonst at starte med Børsting i en kamp vi skal vinde. Mod en modstander der spiller som de gør.
Presspil er kun en mindre del af offensiven - det er ikke førstepresset der får bolden ind over stregen. Det kræver medspillere der kan finde hinanden, kombinere og skabe noget. Særligt mod et hold som Vejle.
Man kan godt komme i tvivl om du håber at AaB/Børsting spiller dårligt bare for at han bliver skiftet med kusk/van Weert så du kan få ret
Stop da dig selv. Du bidrager jo til nul og nix i debatten med de der pjattede kommentarer hele tiden som på ingen måde bidrager med noget.
Debatter med manden/kvinden. Forhold dig til mandens/kvindens argumenter. Så kunne det være at du blev anset som andet end irriterende fyld.
så det er ikke irriterende fyld når Julgranen laver 200 indlæg med de samme argumenter om hvorfor børsting ikke skal spille hele planeten/debatside ved jo godt hvem han vil ha til at spille så stop da lige dig selv
I stopper begge to.

Tilbage på sporet uden personfnidder.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Julgranen » 26. okt 2020, 15:59

BoT skrev:
26. okt 2020, 14:31
Jeg synes virkelig det er ærgerligt, hvis alle kamptråde skal ende i de efterhånden ret kendte ur-uenigheder vedrørende enkelte spillere.

Friis har tydeligvis valgt:
1: at holde fast i de spillere, det vandt den seneste kamp
2: det taktiske koncept, der over alt andet bygger på presspillet, hvilket er godt i tråd med de overvejelser, han fortalte om i Mediano Lab, hvor han fx heller ikke med et eneste ord tale om pasningsspil.

Derfra har alle debattører jo deres ret til at være uenige i, at det er den bedste fremgangsmåde for AaB - og hvis resultaterne ikke kommer, er det endda også relevant at kigge på, om den dårlige ledelse er helt helt fat.
Og det er sådan set derfra mit oplæg til diskussion kommer. Jeg kan ikke genkende særligt meget af Friis’ logik fra meget af det gennemanalyserede materiale der ligger på 3-4-3 opstillingen, og de tweaks den har været udsat for af forskellige trænere i de senere år.
F.eks. det her med at han er lidt ligeglad med hvem der spiller hvor i forreste række. Eller at han foretrækker en teknisk ringe spiller - en fællesnævner for de tre forreste i en 3-4-3 plejer at være dynamik, kreativitet og teknik. Særligt er de to kant-angribere næsten altid spillere der kan åbne op ind i banen, så man har truslen begge veje og skaber rum til backen. Kan overloade side- og mellemrum. Der passer Børsting ikke ind med et ringe venstreben.
Spilleren centralt skal være boldsikker.
Når han spiller med Børsting centralt, så ryger vores hold up-spil - en evne både Kusk og Van Weert er trænede i og dygtige til. Evnen til at beskytte og fordele bolden, også når man som hold ikke har bolden meget. En klassisk angriber vil typisk have bolden mindre i den situation, men Børsting havde den overhovedet ikke i Parken, og så spiller man altså nærmest med en mand mindre i aflastningsangrebene.
Det har intet med pasningsspil at gøre, men at det ikke giver så meget mening at vælge en spillertype som Børsting i et tre-mands angreb. På en kant, ja. Men ikke i en 3-4-3, hvor der er brug for andre kompetencer. Noget man har signaleret ret tydeligt ved at købe Prica der netop excellerer i sit spil til højre i en 3-4-3.

I en kamp hvor vi påtænker at have bolden, så bliver presspillet mere ligegyldigt ifht. hvad vi rent faktisk gør med bolden.

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 844
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af hit666 » 26. okt 2020, 16:18

hvis børsting er så dårlig i en 3-4-3 hvorfor er der så ikke en reporter på en af de mange tv stationer der er har gå nogen (nærmere) på klingen med det han har trods alt spilet alle de første kampe fra start og der er jo andre muligheder :cheers:
AaB AaB AaB AaB

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5174
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af R Rosenberg » 26. okt 2020, 16:28

Friis bør generelt rette mere ind efter folkets krav. Havde det været Italien eller Grækenland, hvor han havde startet med Børsting som første mand på holdkortet, så...
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af BoT » 26. okt 2020, 16:41

Julgranen skrev:
26. okt 2020, 15:59
BoT skrev:
26. okt 2020, 14:31
Jeg synes virkelig det er ærgerligt, hvis alle kamptråde skal ende i de efterhånden ret kendte ur-uenigheder vedrørende enkelte spillere.

Friis har tydeligvis valgt:
1: at holde fast i de spillere, det vandt den seneste kamp
2: det taktiske koncept, der over alt andet bygger på presspillet, hvilket er godt i tråd med de overvejelser, han fortalte om i Mediano Lab, hvor han fx heller ikke med et eneste ord tale om pasningsspil.

Derfra har alle debattører jo deres ret til at være uenige i, at det er den bedste fremgangsmåde for AaB - og hvis resultaterne ikke kommer, er det endda også relevant at kigge på, om den dårlige ledelse er helt helt fat.
Og det er sådan set derfra mit oplæg til diskussion kommer. Jeg kan ikke genkende særligt meget af Friis’ logik fra meget af det gennemanalyserede materiale der ligger på 3-4-3 opstillingen, og de tweaks den har været udsat for af forskellige trænere i de senere år.
F.eks. det her med at han er lidt ligeglad med hvem der spiller hvor i forreste række. Eller at han foretrækker en teknisk ringe spiller - en fællesnævner for de tre forreste i en 3-4-3 plejer at være dynamik, kreativitet og teknik. Særligt er de to kant-angribere næsten altid spillere der kan åbne op ind i banen, så man har truslen begge veje og skaber rum til backen. Kan overloade side- og mellemrum. Der passer Børsting ikke ind med et ringe venstreben.
Spilleren centralt skal være boldsikker.
Når han spiller med Børsting centralt, så ryger vores hold up-spil - en evne både Kusk og Van Weert er trænede i og dygtige til. Evnen til at beskytte og fordele bolden, også når man som hold ikke har bolden meget. En klassisk angriber vil typisk have bolden mindre i den situation, men Børsting havde den overhovedet ikke i Parken, og så spiller man altså nærmest med en mand mindre i aflastningsangrebene.
Det har intet med pasningsspil at gøre, men at det ikke giver så meget mening at vælge en spillertype som Børsting i et tre-mands angreb. På en kant, ja. Men ikke i en 3-4-3, hvor der er brug for andre kompetencer. Noget man har signaleret ret tydeligt ved at købe Prica der netop excellerer i sit spil til højre i en 3-4-3.

I en kamp hvor vi påtænker at have bolden, så bliver presspillet mere ligegyldigt ifht. hvad vi rent faktisk gør med bolden.
Men det kan jo tænkes, at Friis og teamet har nogle andre tanker i brugen af 3-4-3 opstillingen, end du har. Han lægger MEGET vægt på presspillet - faktisk overraskende meget vægt på det - kombineret med fysik, dynamik og fart. Børsting er garant for alle de tre ting, og derfor spiller han åbenbart en nøglerolle i Friis' fortolkning af 3-4-3-systemet. Det lader til, at Friis i høj grad vil basere vores opbyggende spil på meget hurtigt at spille bolden fremad - skabe overtal via aggressive løb uden bold og evt. også at nogle gange være villige til at sætte bolden meget på spil - og så vinde den hurtigt tilbage igen højt oppe på banen. Han vil gerne have vores defensive spillere til at bryde kæderne og virker generelt til at vægte kontraspil højere end klassisk fase 1-2-3 angrebsopbygning.

Det lugter af, at han i dag vil bruge Lucas i den centrale rolle, mens Børsting og Fossum skal ligge mere på kant. Jokeren i aften er vel, hvordan Vejle vælger at gribe kampen an. De to meget sammenlignelige kampe i Århus og Odense er svære for alvor at bruge til noget, da de i Århus kom meget hurtigt bagud 0-2, mens de i Odense kom meget hurtigt en mand i overtal. På hjemmebane har de haft en ret offensiv tilgang til alle kampe.

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Julgranen » 26. okt 2020, 17:10

BoT skrev:
26. okt 2020, 16:41
Men det kan jo tænkes, at Friis og teamet har nogle andre tanker i brugen af 3-4-3 opstillingen, end du har. Han lægger MEGET vægt på presspillet - faktisk overraskende meget vægt på det - kombineret med fysik, dynamik og fart. Børsting er garant for alle de tre ting, og derfor spiller han åbenbart en nøglerolle i Friis' fortolkning af 3-4-3-systemet. Det lader til, at Friis i høj grad vil basere vores opbyggende spil på meget hurtigt at spille bolden fremad - skabe overtal via aggressive løb uden bold og evt. også at nogle gange være villige til at sætte bolden meget på spil - og så vinde den hurtigt tilbage igen højt oppe på banen. Han vil gerne have vores defensive spillere til at bryde kæderne og virker generelt til at vægte kontraspil højere end klassisk fase 1-2-3 angrebsopbygning.

Det lugter af, at han i dag vil bruge Lucas i den centrale rolle, mens Børsting og Fossum skal ligge mere på kant. Jokeren i aften er vel, hvordan Vejle vælger at gribe kampen an. De to meget sammenlignelige kampe i Århus og Odense er svære for alvor at bruge til noget, da de i Århus kom meget hurtigt bagud 0-2, mens de i Odense kom meget hurtigt en mand i overtal. På hjemmebane har de haft en ret offensiv tilgang til alle kampe.
Det er ikke mig der har de tanker om roller og def. af mønstre i en 3-4-3. Det er store trænere og dygtige analytikere, og du kan læse masser af deres materiale på nettet.
Det er jo ikke noget jeg opfinder at det er kutyme at man spiller med indadvendte kanter. Det er Børsting ikke når han spiller til højre.
Ovenstående analytikere formoder jeg har et væsentligt bedre taktisk indblik end en ungdomstræner, der er blevet forfremmet og ingen nævneværdig trænerkarriere har bag sig.
Jeg har hørt ham i Mediano Lab, og det blev meget løst og ukonkret. Særligt omkring rollerne.

Hans tanker er meget fine, men hvis det var rigtigt så ville afrikanske hold blive verdensmestre. De har også de tre ting til overflod - men de mangler slutprodukt.
Og du bliver ved med at ævle presspil, der er også noget der hedder etableret spil! Her har vi brug for noget helt andet.
Børsting leverer desuden så uhyggeligt dårligt på det parameter der hedder at skabe chancer over de seneste 3 sæsoner. Vejle er et af de hold i Superligaen der har tilladt færrest chancer imod.
Jeg tillader mig at forvente at vi spiller med spillere der kan skabe noget sammen, og for hinanden. Mod en svær modstander så er det ikke trampolintæmninger og formøblede friløbere grundet dårlig teknik der skal være i højsædet...

Men vi bliver nok ikke enige, Bonaldo. Jeg får ikke stiv pibe af lousy teknik. Hvis jeg vil se fight og trampolintæmninger, så kan jeg tage ud og se seriebold - i aften gælder det om at lave flere mål end modstanderne.
Og i sidste ende er det selvfølgelig pisse ligemeget hvem der laver målene, men jeg foretrækker flair og dygtighed sat sammen over knokkelbold anyday.

God kamp, og kom så AaB!

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 767
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af bedstefar » 26. okt 2020, 17:50

Nøj, hvor jeg glæder mig til at se Hiljemark i aktion igen og især hvad han kan i det fremadrettet spil! 3-1 sejr, kom så drenge! :aabfan: :aabfan:

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af doukas » 26. okt 2020, 17:52

Dennis Søndergaard kommenterer kampen. Bliver spændende at høre hvilke stikpiller han får sendt AaBs vej. Sikkert noget med økonomi at gøre.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af TK-allez » 26. okt 2020, 17:59

doukas skrev:
26. okt 2020, 17:52
Dennis Søndergaard kommenterer kampen. Bliver spændende at høre hvilke stikpiller han får sendt AaBs vej. Sikkert noget med økonomi at gøre.
Jeg kunne godt bruge Daniel Ortved. Han er virkelig saglig og god at høre på, synes jeg.

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 26. okt 2020, 18:05

Startopstillingen:

Rinne
Pallesen
Okore
Thelander
Ross
Ahlmann
Ferreira
Hiljemark
Fossum
Andersen
Børsting


Reserver:

A. Hansen
Granli
L. Klitten
Højholt
Kusk
van Weeŕt
Prica

:aabfan:

PohlErDenNyeAugo
2. div
2. div
Indlæg: 134
Tilmeldt: 23. apr 2018, 15:04
Favoritspiller: Augo
Geografisk sted: Skalborg

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af PohlErDenNyeAugo » 26. okt 2020, 18:07

Lad os vide den her kamp. Og stop nu den der personlige hetz mod spillere. Håber børstning laver hattrick på tre asssist af Pallesen. Så kan de blive skiftet ud i pausen og modtage folkets hyldest.

Kom så de røde! Ligeglad hvem der scorer målene bare vi vinder.
Gætter på 4-2 og en ualmindelig underholdende kamp. Kom så!
:aabfan:

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Hanga » 26. okt 2020, 18:11

Vores måde at gribe den an på med holdopstilling osv. skal jeg undlader at gå ind i, da det vist er diskuteret rigeligt, men vi må formode at det bliver et helt andet kampbillede i dag. Det bliver spændende at se om vi finder nøglerne til at åbne et kompakt forsvar op.

Det positive - det er dejligt at vi langt om længe har en del at skyde med fra bænken.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Kamptråd: AaB - Vejle B 26/10/20 klokken 19:00

Indlæg af Patmand » 26. okt 2020, 18:14

Jeg glæder mig til at se kampen. Håber vi kan følge op på sejren over FCK.

Jeg ville måske have foretrukket Van Weert i stedet for Børsting, men det er i småtingsafdelingen.
Depri-Kusk trækker hele holdet ned med sin indstilling på banen. Det er korrekt af Friis at lade ham sidde udenfor.

Jeg har en virkelig god fornemmelse, på med ja-hatten og find det store smil frem.

Besvar