[Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Halil » 8. dec 2020, 19:59

R Rosenberg skrev:
8. dec 2020, 19:50
Nu må det være nok med fritidspædagoger, folkeskolelærere og andre dimittender fra Gøglerskolen som trænere i AaB.
Inge skal ud og finde en mand, der stiller krav og flår nosserne (hvis de havde nogen) af toppen af hierarkiet, når de igen og igen leverer som forkælede pattebørn.
Han kan passende starte med at flå anførerbindet af crybaby og krammebjørn nummer ét. Så kan han smide det på én af de få ledere, dette hold har. For de er i den grad en mangelvare på et hold, som i høj grad består af fightende, men elendige spillere og dygtige spillere, som bare ikke ejer ét gram hår på kassen.
Hent en flok islændinge og nordmænd.
Hiljemark bør snart blive anfører.

Udfordringen kan være skader.
Uden Synd Ingen Frelse

huzaza
2. div
2. div
Indlæg: 124
Tilmeldt: 4. jun 2008, 13:15
Favoritspiller: Erik Bo´naldo
Geografisk sted: 9000

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af huzaza » 8. dec 2020, 20:02

Feher Effekten :aabfan:

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1606
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Halil » 8. dec 2020, 20:04

Iøvrigt helt rart at få bekræftet der stadig er idiotkontrollører under corona 2020
Uden Synd Ingen Frelse

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af doukas » 8. dec 2020, 20:06

Forza skrev:
8. dec 2020, 19:51
Hanga skrev:
8. dec 2020, 19:39
doukas skrev:
8. dec 2020, 19:37
Forza skrev:
8. dec 2020, 19:12
doukas skrev:
8. dec 2020, 19:11
Det kan godt være, at mange ikke vil pege fingre af IAO, men Prica og Nkada har på trods af utallige chancer vist sig at være kæmpe nulboner
Har du tjekket alderen og beløbene der er brugt på dem? Havde du regnet med de sprang ligaen i stykker?
Begge spillere er købt ind som en blandt de første 15 mand i truppen. Den ene som “det største angrebstalent i Skandinavien/Norden”. Derudover er jeg helt ligeglad med om de er 16 eller 35 år. De spiller begge pisse elendigt. Nkada har endnu ikke scoret i sin seniorkarriere!
Enig. Vi har smidt nr. 11 bagpå Pricas trøje og "vundet" kampen om ham ved at have en klar plan for hans spilletid. Han er altså ikke hentet til u19 holdet, og vi må dermed med rette kunne forvente, at han kan byde ind med noget allerede nu. Jeg har langt fra opgivet ham, men det er skuffende at han pt. slet ikke viser niveauet. Nkada er en joke. Så pt. er vores offensiv i hvert fald ikke styrket ift. forrige sæson, nok nærmere tværtimod.
At vi har givet ham nr 11 ændrer vel ikke på at vi har fået ham for 500.000 og at han stadig er teenager. Det er ikke ham vi skal forvente er redningsmanden i en scoringskrise.

Og jeg er ikke enig i at han ikke byder ind med noget. Spillemæssigt var han fint med i dagens kamp.

Nkada er lejet, primært på hans spidskompetence med hurtighed som vi manglede i truppen. Niveauet er ikke højt nok, men heller ikke ligefrem en vi har tømt budgettet på - og slet ikke en spiller vi kan forvente er redningsmand.
Men er det virkelig godt nok at være “fint med” imod hold som B93 og AB? Nkada kan ikke slå i en bule i en blød hat imod to 2. divisionshold. Det er under al kritik, og jo, selvfølgelig får de begge en fornuftigt hyre. De er jo ikke random lottokuponer eller Patrick Olsen- eller Bassogog-cases.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3643
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af gravballe » 8. dec 2020, 20:07

doukas skrev:
8. dec 2020, 20:06
Forza skrev:
8. dec 2020, 19:51
Hanga skrev:
8. dec 2020, 19:39
doukas skrev:
8. dec 2020, 19:37
Forza skrev:
8. dec 2020, 19:12
doukas skrev:
8. dec 2020, 19:11
Det kan godt være, at mange ikke vil pege fingre af IAO, men Prica og Nkada har på trods af utallige chancer vist sig at være kæmpe nulboner
Har du tjekket alderen og beløbene der er brugt på dem? Havde du regnet med de sprang ligaen i stykker?
Begge spillere er købt ind som en blandt de første 15 mand i truppen. Den ene som “det største angrebstalent i Skandinavien/Norden”. Derudover er jeg helt ligeglad med om de er 16 eller 35 år. De spiller begge pisse elendigt. Nkada har endnu ikke scoret i sin seniorkarriere!
Enig. Vi har smidt nr. 11 bagpå Pricas trøje og "vundet" kampen om ham ved at have en klar plan for hans spilletid. Han er altså ikke hentet til u19 holdet, og vi må dermed med rette kunne forvente, at han kan byde ind med noget allerede nu. Jeg har langt fra opgivet ham, men det er skuffende at han pt. slet ikke viser niveauet. Nkada er en joke. Så pt. er vores offensiv i hvert fald ikke styrket ift. forrige sæson, nok nærmere tværtimod.
At vi har givet ham nr 11 ændrer vel ikke på at vi har fået ham for 500.000 og at han stadig er teenager. Det er ikke ham vi skal forvente er redningsmanden i en scoringskrise.

Og jeg er ikke enig i at han ikke byder ind med noget. Spillemæssigt var han fint med i dagens kamp.

Nkada er lejet, primært på hans spidskompetence med hurtighed som vi manglede i truppen. Niveauet er ikke højt nok, men heller ikke ligefrem en vi har tømt budgettet på - og slet ikke en spiller vi kan forvente er redningsmand.
Men er det virkelig godt nok at være “fint med” imod hold som B93 og AB? Nkada kan ikke slå i en bule i en blød hat imod to 2. divisionshold. Det er under al kritik, og jo, selvfølgelig får de begge en fornuftigt hyre. De er jo ikke random lottokuponer eller Patrick Olsen- eller Bassogog-cases.
Det kan Børsting da heller ikke. Selv imod de hold ser man konstant hans teknik er for elendig. Han ødelægge flere gode omstillinger på elendigt afleveringer.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Pastorius » 8. dec 2020, 20:11

KongGulerod skrev:
8. dec 2020, 18:54
Den vil bare ikke ind i dag...
...i år.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Pastorius » 8. dec 2020, 20:12

Pastorius skrev:
8. dec 2020, 18:45
Det er så suverænt Pricas bedste kamp hidtil.
Nå ja, så lige knap en kamp da.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Pastorius » 8. dec 2020, 20:21

Kristian skrev:
8. dec 2020, 19:17
Patmand skrev:
8. dec 2020, 19:14
Julgranen skrev:
8. dec 2020, 19:01
Patmand skrev:
8. dec 2020, 18:58
Det er super ærgerligt men målene skal først og fremmest scores af vores dyre offensive spillere - men de afslutter aldrig kompetent. Hvis ikke de kan score skal de videre til en anden klub.
Det er meget fint, men hvem taler du om? Fossum er væsentligt dyrere end Kusk.
Uden Lucas har der kun været én kreativ kraft i dag, og ingen af de andre tager en skid ansvar.
Men lige pt. kan vi ikke lave mål.
Jeg taler om den selvsamme spiller som du selv nægter at skrive navnet på ;)

Alle dem du syntes gør det dårligt skriver du navnene på, men så er der denne her spiller uden navn som du igen og igen fremhæver - hvem er det?

Jeg er sgu ligeglad med om Fossum får en højere løn end Kusk. I front har vi Weert, Kusk og Andersen. Det er dem der har fejlet big time.
Fuldstændig enig.. gider ikke mere pis med hvem der får mest i løn og hvem der løber mest og hvem der laver flest afleveringer og dit og dat..

Faktum er at Lucas, Kusk og Weert har fejlet big time med at afgøre kampene.
Jeg er nok også ved at komme dertil at det ikke går at spille med 4 mand der ikke scorer mål, hvoraf den ene ikke ejer teknik. Det kan godt være de to af dem skaber chancer, men det hjælper ikke stort når ingen kan sparke en ind.

Van Weert dur altså ikke. Hvis han kan banke mål ind på andetholdet, så kan han få chancen igen. Nkada er ikke noget alternativ. Prica har så karantæne. Derudover skal Børsting og Pallesen ud af truppen også, og jeg synes ikke vi kan spille med Kusk og Lucas samtidigt (det løser sikkert sig selv, de næste fire måneder med en lille fiber til Lucas).

Al logik tilsiger at der kommer til at være nogle u17-19 spillere der får en uventet chancen for at spille superligabold de næste kampe.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Pastorius » 8. dec 2020, 20:24

Mephisto2 skrev:
8. dec 2020, 19:44
jonas386 skrev:
8. dec 2020, 19:17
doukas skrev:
8. dec 2020, 19:11
Det kan godt være, at mange ikke vil pege fingre af IAO, men Prica og Nkada har på trods af utallige chancer vist sig at være kæmpe nulboner
Prica spillede faktisk godt, udover de to dumme gule kort. Han har blik for spillet og hans afslutninger har vi set besidder kvalitet. Det er ikke så underligt, at han er rusten, når selv reserveligaen står stille, og det er minimalt med kamptræning. Han gjorde det betydeligt bedre end Nkada og egentlig også Van Weert på bolden.
Enig.

Og måske faktisk OK at tage andet gult på at forhindre en omstilling.
Ja, men det første var tåbeligt. Han skal have lidt Attitüd-undervisning ved Hamrén.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Ham der Emil » 8. dec 2020, 20:26

Hold da maule for en ringe kamp. Ingen effektivitet, ikke megen fight, kontrollører der har savnet sit job, ikke føler pølser på stadion, vores bedste spiller går ud med en skade, Prica får igen rødt kort og ikke mindst fadøl med en eftersmag af sæbe. Føj!

Der er ikke meget positivt at tage med fra kampen i dag.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af doukas » 8. dec 2020, 20:28

gravballe skrev:
8. dec 2020, 20:07
doukas skrev:
8. dec 2020, 20:06
Forza skrev:
8. dec 2020, 19:51
Hanga skrev:
8. dec 2020, 19:39
doukas skrev:
8. dec 2020, 19:37
Forza skrev:
8. dec 2020, 19:12


Har du tjekket alderen og beløbene der er brugt på dem? Havde du regnet med de sprang ligaen i stykker?
Begge spillere er købt ind som en blandt de første 15 mand i truppen. Den ene som “det største angrebstalent i Skandinavien/Norden”. Derudover er jeg helt ligeglad med om de er 16 eller 35 år. De spiller begge pisse elendigt. Nkada har endnu ikke scoret i sin seniorkarriere!
Enig. Vi har smidt nr. 11 bagpå Pricas trøje og "vundet" kampen om ham ved at have en klar plan for hans spilletid. Han er altså ikke hentet til u19 holdet, og vi må dermed med rette kunne forvente, at han kan byde ind med noget allerede nu. Jeg har langt fra opgivet ham, men det er skuffende at han pt. slet ikke viser niveauet. Nkada er en joke. Så pt. er vores offensiv i hvert fald ikke styrket ift. forrige sæson, nok nærmere tværtimod.
At vi har givet ham nr 11 ændrer vel ikke på at vi har fået ham for 500.000 og at han stadig er teenager. Det er ikke ham vi skal forvente er redningsmanden i en scoringskrise.

Og jeg er ikke enig i at han ikke byder ind med noget. Spillemæssigt var han fint med i dagens kamp.

Nkada er lejet, primært på hans spidskompetence med hurtighed som vi manglede i truppen. Niveauet er ikke højt nok, men heller ikke ligefrem en vi har tømt budgettet på - og slet ikke en spiller vi kan forvente er redningsmand.
Men er det virkelig godt nok at være “fint med” imod hold som B93 og AB? Nkada kan ikke slå i en bule i en blød hat imod to 2. divisionshold. Det er under al kritik, og jo, selvfølgelig får de begge en fornuftigt hyre. De er jo ikke random lottokuponer eller Patrick Olsen- eller Bassogog-cases.
Det kan Børsting da heller ikke. Selv imod de hold ser man konstant hans teknik er for elendig. Han ødelægge flere gode omstillinger på elendigt afleveringer.
Pallesen bidrager heller ikke med meget.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 767
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af bedstefar » 8. dec 2020, 20:30

Pastorius skrev:
8. dec 2020, 20:24
Mephisto2 skrev:
8. dec 2020, 19:44
jonas386 skrev:
8. dec 2020, 19:17
doukas skrev:
8. dec 2020, 19:11
Det kan godt være, at mange ikke vil pege fingre af IAO, men Prica og Nkada har på trods af utallige chancer vist sig at være kæmpe nulboner
Prica spillede faktisk godt, udover de to dumme gule kort. Han har blik for spillet og hans afslutninger har vi set besidder kvalitet. Det er ikke så underligt, at han er rusten, når selv reserveligaen står stille, og det er minimalt med kamptræning. Han gjorde det betydeligt bedre end Nkada og egentlig også Van Weert på bolden.
Enig.

Og måske faktisk OK at tage andet gult på at forhindre en omstilling.
Ja, men det første var tåbeligt. Han skal have lidt Attitüd-undervisning ved Hamrén.
Begge kort var ekstremt dumme og uden tanke. Der går jo 1 eller 2 minutter med det frispark. Derudover synes jeg faktisk han havde et rigtig flot indhop. Han virkede ikke så tung i det i dag, som nogle af de andre kampe og viser lidt af det han gjorde i de kampe han fik inden sæsonen gik i gang.

Nå, vi må videre og så glæder jeg mig enormt meget til at se en anden formation søndag. Der skal prøves noget nyt, hvis vi skal have en chance for at vinde.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Klaus » 8. dec 2020, 20:31

Det bliver ikke ved med at være sjovt. Havde Prica ikke fået rødt ville jeg have plantet ham på top mod Lyngby. Jeg tænker, at han trods alt er vores bedste bud på en målscorer i angrebet. Måske kunne man lade Thelander blive ny anfører, han har i det mindste noget vilje, og Lucas kunne måske have godt af at slippe for ansvaret, hvis han ellers bliver klar igen i år. Det er jo helt vildt pinligt, hvad der sker med vores klub. En ting er, at vi ryger ud i dag. Men at vores højtbedømte og hundedyre angreb præsterer fucking 2 mål fordelt på 3 spillere i en hel efterårssæson er så ufattelig ringe. Enten har vi en knold af en træner, der ikke kan få spillet til at fungere eller også er spillerne bare ikke så gode som de selv (og vi) går og tror. Hvad Børsting angår, synes jeg han har gjort det over forventning. I modsætning til Kusk og Lucas har han rent faktisk scoret og det endda samme antal mål i åbent spil somVanWert... Det er så skide nemt at kritisere Børsting når han misser en tæmning eller bolden springer fra ham. Men man får i det mindste 100% indsats, og ingen er i tvivl om, at han gør sit bedste. Kan man sige det samme om alle de øvrige spillere?

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Hovedet » 8. dec 2020, 20:43

doukas skrev:
8. dec 2020, 19:37
Forza skrev:
8. dec 2020, 19:12
doukas skrev:
8. dec 2020, 19:11
Det kan godt være, at mange ikke vil pege fingre af IAO, men Prica og Nkada har på trods af utallige chancer vist sig at være kæmpe nulboner
Har du tjekket alderen og beløbene der er brugt på dem? Havde du regnet med de sprang ligaen i stykker?
Begge spillere er købt ind som en blandt de første 15 mand i truppen. Den ene som “det største angrebstalent i Skandinavien/Norden”. Derudover er jeg helt ligeglad med om de er 16 eller 35 år. De spiller begge pisse elendigt. Nkada har endnu ikke scoret i sin seniorkarriere!
Det er jeg enig i. Som 18-årig er der selvsagt masser af udviklingspotentiale, men "det største angrebstalent i Norden" skal altså kunne levere noget helt andet end det, vi indtil videre har set. Vi kan jo ikke vente 2-3-4 år på noget, der formentlig aldrig kommer - det har vi jo oplevet så tit med vores egne ungdomsspillere, og vi havde været mindst ligeså godt stillet med Wessam i offensiven.

Man ser altså hurtigt et potentiale; og det har vi ikke set den blotte antydning af i tilfældet Prica. Nkada og ham serberen er bare helt uforståelige transfers og spild af penge, samtidig med at de optager pladser for vores egne ungdomsspillere. Jeg har ganske vist ikke været imponeret af vores egen ungdomsafdeling i mange år, men hellere gratis leverpostej fra Kongerslev end billigt leverpostej (eller det, der er værre endnu) fra Ongobongoland.

I forhold til Lucas Andersen må det være game over, hvis der er tale om endnu en langtidsskade. Det kan vi ikke være tjent med længere.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6076
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af FIDEL » 8. dec 2020, 20:49

Tror det er sundt nok, at trup og klub får et wake up call.
Jeg kan ikke rigtigt hidse mig op over det her resultat, og jeg har normalt intet problem med at hidse mig op.
Men vores nye træner får en stor udfordring med at udvikle holdet offensivt - uden det går ud over defensiven.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af 9520AaB » 8. dec 2020, 20:51

Prøv at forestille jer at vi var FCN, og seriøst sad og undskyldte “Nordens største angrebstalent” med at han heller ikke er så gammel etc.
Hvad fanden er der med unge mennesker og Aalborg??? Hvorfor må vi ikke have forventninger til vores 17-19 årige??
Hvorfor skal vores såkaldte talenter pakkes ind i vat og nurses hele vejen til de er på alder med MC før vi finder ud af at de ikke dur.
Alt er galt med holdningen til talentarbejdet i AaB, viser de noget i 30 minutter, bliver de udstyret med lange kontrakter, og de slår aldrig igennem.
AGF tog vores såkaldte største angrebstalent, og har ham ikke engang i truppen, og køber nu en anden.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 8. dec 2020, 20:53

FIDEL skrev:
8. dec 2020, 20:49
Tror det er sundt nok, at trup og klub får et wake up call.
Jeg kan ikke rigtigt hidse mig op over det her resultat, og jeg har normalt intet problem med at hidse mig op.
Men vores nye træner får en stor udfordring med at udvikle holdet offensivt - uden det går ud over defensiven.
Jeg er meget enig.
Der er for mange nulbonner på holdet og det kommer til at gøre det meget svært uanset hvem der lander jobbet som cheftræner.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Pastorius » 8. dec 2020, 21:00

bedstefar skrev:
8. dec 2020, 20:30
Pastorius skrev:
8. dec 2020, 20:24
Mephisto2 skrev:
8. dec 2020, 19:44
jonas386 skrev:
8. dec 2020, 19:17
doukas skrev:
8. dec 2020, 19:11
Det kan godt være, at mange ikke vil pege fingre af IAO, men Prica og Nkada har på trods af utallige chancer vist sig at være kæmpe nulboner
Prica spillede faktisk godt, udover de to dumme gule kort. Han har blik for spillet og hans afslutninger har vi set besidder kvalitet. Det er ikke så underligt, at han er rusten, når selv reserveligaen står stille, og det er minimalt med kamptræning. Han gjorde det betydeligt bedre end Nkada og egentlig også Van Weert på bolden.
Enig.

Og måske faktisk OK at tage andet gult på at forhindre en omstilling.
Ja, men det første var tåbeligt. Han skal have lidt Attitüd-undervisning ved Hamrén.
Begge kort var ekstremt dumme og uden tanke. Der går jo 1 eller 2 minutter med det frispark. Derudover synes jeg faktisk han havde et rigtig flot indhop. Han virkede ikke så tung i det i dag, som nogle af de andre kampe og viser lidt af det han gjorde i de kampe han fik inden sæsonen gik i gang.

Nå, vi må videre og så glæder jeg mig enormt meget til at se en anden formation søndag. Der skal prøves noget nyt, hvis vi skal have en chance for at vinde.
Han skulle selvfølgelig ikke have lavet nummer 2, men det er jo potentielt et mål han stopper.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Julgranen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4270
Tilmeldt: 30. jul 2020, 14:18
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Julgranen » 8. dec 2020, 21:00

Klaus skrev:
8. dec 2020, 20:31
Det er så skide nemt at kritisere Børsting når han misser en tæmning eller bolden springer fra ham. Men man får i det mindste 100% indsats, og ingen er i tvivl om, at han gør sit bedste. Kan man sige det samme om alle de øvrige spillere?
Bolden springer fra ham 1 gang ud af 3. Han er blandt de mindst boldsikre offensivspillere i hele Superligaen.
Det bedste er derfor ikke godt nok.

Men Klaus, har vi andre der kan være blandt de 5-7 mest iøjnefaldende offensivspillere denne sæson?
Hvem tager ellers offensivt ansvar? Hvem dribler en mand, skaber det uventede, ser de skarpe afleveringer? Hvem sætter ellers medspillere i scene?
Du har 2 mand der gør det.
De andre er ikke gode nok individuelt. Og det er et problem. For det er fint nok at foreslå at de ikke skal spille. Men så får vi et meget lidt kreativt og chanceskabende hold. Og det får vi i hvert fald slet ingen mål ud af.
Så bliver det ligesom at se OB.

Brugeravatar
Mephisto2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1027
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:28

Re: [Pokalturneringen] B93 - AaB 8.12.20 kl. 17.00

Indlæg af Mephisto2 » 8. dec 2020, 21:02

Julgranen skrev:
8. dec 2020, 21:00
Klaus skrev:
8. dec 2020, 20:31
Det er så skide nemt at kritisere Børsting når han misser en tæmning eller bolden springer fra ham. Men man får i det mindste 100% indsats, og ingen er i tvivl om, at han gør sit bedste. Kan man sige det samme om alle de øvrige spillere?
Bolden springer fra ham 1 gang ud af 3. Han er blandt de mindst boldsikre offensivspillere i hele Superligaen.
Det bedste er derfor ikke godt nok.

Men Klaus, har vi andre der kan være blandt de 5-7 mest iøjnefaldende offensivspillere denne sæson?
Hvem tager ellers offensivt ansvar? Hvem dribler en mand, skaber det uventede, ser de skarpe afleveringer? Hvem sætter ellers medspillere i scene?
Du har 2 mand der gør det.
De andre er ikke gode nok individuelt. Og det er et problem. For det er fint nok at foreslå at de ikke skal spille. Men så får vi et meget lidt kreativt og chanceskabende hold. Og det får vi i hvert fald slet ingen mål ud af.
Så bliver det ligesom at se OB.
Som vi så pt er dårligere end.....

Besvar