Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Uldahl
Allstar
Allstar
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 29. feb 2016, 06:46
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: Spanien

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Uldahl » 27. apr 2021, 13:11

Prica22 skrev:
27. apr 2021, 08:24
Lyfe skrev:
26. apr 2021, 23:26
Jeg er virkelig træt af og høre på min klub blive talt ned. Det her er fandme kun den ene efter den anden som taler om hvor dårligt alting går.
Skal vi for en gangs skyld støtte vores klub med hjerte og blod?

Har to biletter til på fredag. Giver fandme fri bar og en kamp på stadion til den første som sender mig en privat besked herinde... og ja det er fri bar under hele kampen men også på budda bar efter kampen i en time! Eneste del af aftalen i du skal finde dig i er at du skal med mig på stadion.
Det er verdensklasse, det der!
Fame i orden, deler din træthed over al den negativitet som hersker her på siden. Jeg er i den grad optimistisk ang den nye træner og Inge, og ved de skal have mere tid. Truppen er slet ikke på plads endu.

KlaskmyggenNoah
Superliga
Superliga
Indlæg: 678
Tilmeldt: 24. jun 2015, 13:23
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: 9610

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af KlaskmyggenNoah » 27. apr 2021, 13:22

Uldahl skrev:
27. apr 2021, 13:11
Prica22 skrev:
27. apr 2021, 08:24
Lyfe skrev:
26. apr 2021, 23:26
Jeg er virkelig træt af og høre på min klub blive talt ned. Det her er fandme kun den ene efter den anden som taler om hvor dårligt alting går.
Skal vi for en gangs skyld støtte vores klub med hjerte og blod?

Har to biletter til på fredag. Giver fandme fri bar og en kamp på stadion til den første som sender mig en privat besked herinde... og ja det er fri bar under hele kampen men også på budda bar efter kampen i en time! Eneste del af aftalen i du skal finde dig i er at du skal med mig på stadion.
Det er verdensklasse, det der!
Fame i orden, deler din træthed over al den negativitet som hersker her på siden. Jeg er i den grad optimistisk ang den nye træner og Inge, og ved de skal have mere tid. Truppen er slet ikke på plads endu.
Jeg er da 100% sikker på at alle de kritiske debattører(jeg er nok en af dem) langt ind i sjælen håber at Inge Og Cifuentes lykkes, men det er vel nærmest naturligt at sådan en side her vil få en negativ slagside in times like these, Men ellers er i da velkommen til at oprette en hyldesttråd, ligesom der en en tråd til bitre og kritiske debattører.

Ellers fint initiativ håber du får godt og positivt selskab på fredag, og i får en sejr og noget godt spil at fejre på Budda... :aabfan:
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Hanga » 27. apr 2021, 13:29

Uldahl skrev:
27. apr 2021, 13:11
Prica22 skrev:
27. apr 2021, 08:24
Lyfe skrev:
26. apr 2021, 23:26
Jeg er virkelig træt af og høre på min klub blive talt ned. Det her er fandme kun den ene efter den anden som taler om hvor dårligt alting går.
Skal vi for en gangs skyld støtte vores klub med hjerte og blod?

Har to biletter til på fredag. Giver fandme fri bar og en kamp på stadion til den første som sender mig en privat besked herinde... og ja det er fri bar under hele kampen men også på budda bar efter kampen i en time! Eneste del af aftalen i du skal finde dig i er at du skal med mig på stadion.
Det er verdensklasse, det der!
Fame i orden, deler din træthed over al den negativitet som hersker her på siden. Jeg er i den grad optimistisk ang den nye træner og Inge, og ved de skal have mere tid. Truppen er slet ikke på plads endu.
Jeg er en af brokhovederne, men det afholder mig nu ikke for at støtte op om holdet omkring kampene, og jeg har sikret billet til fredag. God stil af Lyfe, håber du får godt selskab :cheers: Jeg må nøjes med en enkelt fad, for jeg skal de 200 km. retur sydpå igen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Meelsen » 27. apr 2021, 14:41

Lyfe skrev:
26. apr 2021, 23:26
Jeg er virkelig træt af og høre på min klub blive talt ned. Det her er fandme kun den ene efter den anden som taler om hvor dårligt alting går.
Skal vi for en gangs skyld støtte vores klub med hjerte og blod?

Har to biletter til på fredag. Giver fandme fri bar og en kamp på stadion til den første som sender mig en privat besked herinde... og ja det er fri bar under hele kampen men også på budda bar efter kampen i en time! Eneste del af aftalen i du skal finde dig i er at du skal med mig på stadion.
Spitzen, Lyfe! Thats the fucking spirit!

Forza de røde!
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Lyfe » 30. apr 2021, 22:37

Har først set det her nu.
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... ommenteret

Jesper Simioni og Ortved.. i kan begge rende mig et langt stykke. Men lad være med at være repræsenter for alle AaBs fans. Ja vi var fucking elendige i kampen, men at simioni har lavet et negativt tweet skal bare ikke bruges som en sandhed alle føler.

Der var vel ingen som holder med AaB der ikke var frustereret i Horsens... Ødelagde personligt mit humør totalt! Er egentlig ikke kæmpe Marti fan, men kan sq godt li en kommentar som denne. Se bare hvis det havde været David Nielsen der havde lavet den, så havde medierne elsket det.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Buzz Killington » 30. apr 2021, 22:55

Lyfe skrev:
30. apr 2021, 22:37
Har først set det her nu.
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... ommenteret

Jesper Simioni og Ortved.. i kan begge rende mig et langt stykke. Men lad være med at være repræsenter for alle AaBs fans. Ja vi var fucking elendige i kampen, men at simioni har lavet et negativt tweet skal bare ikke bruges som en sandhed alle føler.

Der var vel ingen som holder med AaB der ikke var frustereret i Horsens... Ødelagde personligt mit humør totalt! Er egentlig ikke kæmpe Marti fan, men kan sq godt li en kommentar som denne. Se bare hvis det havde været David Nielsen der havde lavet den, så havde medierne elsket det.
Syntes Simoni har ret. Det var en åndssvag tud tud underskudskommentar i den situation mod det hold. Og målt på stemningen herinde, så var folk dælme sure over det spillemæssige lavpunkt og det at man igen ikke magtede Horsens.

Om han Ortved så har ret i at mene at flertallet af nordjyske fans også syntes det er lamt er..... ligegyldigt.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1475
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: Alliance Club Horsens - AaB, 25. april, kl. 14:00

Indlæg af Lyfe » 30. apr 2021, 23:01

Buzz Killington skrev:
30. apr 2021, 22:55
Lyfe skrev:
30. apr 2021, 22:37
Har først set det her nu.
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... ommenteret

Jesper Simioni og Ortved.. i kan begge rende mig et langt stykke. Men lad være med at være repræsenter for alle AaBs fans. Ja vi var fucking elendige i kampen, men at simioni har lavet et negativt tweet skal bare ikke bruges som en sandhed alle føler.

Der var vel ingen som holder med AaB der ikke var frustereret i Horsens... Ødelagde personligt mit humør totalt! Er egentlig ikke kæmpe Marti fan, men kan sq godt li en kommentar som denne. Se bare hvis det havde været David Nielsen der havde lavet den, så havde medierne elsket det.
Syntes Simoni har ret. Det var en åndssvag tud tud underskudskommentar i den situation mod det hold. Og målt på stemningen herinde, så var folk dælme sure over det spillemæssige lavpunkt og det at man igen ikke magtede Horsens.
Jo jo men det var vel et frustrations udbrud og ikke mere end det. Ingen er vel uenige i at horsens kampen var forfærdelige på alle tænkelige måder for os som AaB fans men også som fodbold fans. Lidt kulør eller spydige bemærkninger gør ikke nødvendigvis at krisen nu er trådt ind i en ny fase eller hvad var det for noget lort der blev sagt. Det var passion og frustrationer - thats is.
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Besvar