Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00
Re: Kamptråd: FC København - AaB 22/05/22 klokken 17:00
Den må give sig selv den startopstilling
1 Jacob Rinne
2 Kristoffer Pallesen, 4 Mathias Ross, 15 Anders Hagelskjær, 3 Jakob Ahlmann
6 Pedro Ferreira, 14 Malthe Højholt,
38 Oliver Ross, 18 Louka Prip, 17 Kasper Kusk
9 Milan Makaric
Eneste hovedbrud er vel om Kasper Høgh skal spille i stedet for unge Ross eller evt. Makaric, hvis han ikke er helt fit.
Jeg kalder den her - vi taber 4-0
1 Jacob Rinne
9 Milan Makaric
Eneste hovedbrud er vel om Kasper Høgh skal spille i stedet for unge Ross eller evt. Makaric, hvis han ikke er helt fit.
Tja, vi må jo reelt sætte vores lid til, at Brøndby taber i Silkeborg; der så intet har at spille for! I Guder, ubegribeligt hvordan denne sæson er pisset væk på en måned!Jakobsen skrev: ↑21. maj 2022, 22:52Den må give sig selv den startopstilling
1 Jacob Rinne
9 Milan Makaric
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Kampen spilles på Brøndby Stadion, vi har stadigvæk skæbnen i egne hænder det kræver kun at vi vinder i Parken og hvad er chancen lige for detHovedet skrev: ↑21. maj 2022, 23:11Tja, vi må jo reelt sætte vores lid til, at Brøndby taber i Silkeborg; der så intet har at spille for! I Guder, ubegribeligt hvordan denne sæson er pisset væk på en måned!Jakobsen skrev: ↑21. maj 2022, 22:52Den må give sig selv den startopstilling
1 Jacob Rinne
9 Milan Makaric
Vi taber i Parken, Brøndby slår SIF og Randers redder os igen ved at tabe til FCM.Aalborg frederikshavner skrev: ↑21. maj 2022, 23:48Kampen spilles på Brøndby Stadion, vi har stadigvæk skæbnen i egne hænder det kræver kun at vi vinder i Parken og hvad er chancen lige for detHovedet skrev: ↑21. maj 2022, 23:11Tja, vi må jo reelt sætte vores lid til, at Brøndby taber i Silkeborg; der så intet har at spille for! I Guder, ubegribeligt hvordan denne sæson er pisset væk på en måned!Jakobsen skrev: ↑21. maj 2022, 22:52Den må give sig selv den startopstilling
1 Jacob Rinne
9 Milan Makaric
FCM vinder Pokalen, og så slutter vi sæsonen af med at gå i Conference League efter play-off på hjemmebane.

-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Med de to alternative forsvar i Parken vinder det hold, som scorer først.
- FlæskeFrank
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Jeg tror så lige modsat. Der kommer til at piske mål ind i sådanne mængder at FCK skal have nulstillet måltavlen efter 45 min....Må man sætte en ekstra mand ind hvis man er bagud med 3 i Parken? Det kunne vi sgu godt lobby Divisionsforeningen til den regel...FlæskeFrank skrev: ↑22. maj 2022, 10:45Med de to alternative forsvar i Parken vinder det hold, som scorer først.
Vi taber 4-0 den er stensikker. Sæt dine penge på det.raekkeettre skrev: ↑22. maj 2022, 14:15Jeg tror så lige modsat. Der kommer til at piske mål ind i sådanne mængder at FCK skal have nulstillet måltavlen efter 45 min....Må man sætte en ekstra mand ind hvis man er bagud med 3 i Parken, det kunne vi sgu godt lobby Divisionsforeningen til den regel...FlæskeFrank skrev: ↑22. maj 2022, 10:45Med de to alternative forsvar i Parken vinder det hold, som scorer først.

-
- Allstar
- Favoritspiller: Lars Thomsen
Money in the bank. Hagelskjær kommer til at lige bambi der inde, Pallesen hammer 18 indlæg ind bagom målet. Pedro får et rødt kort, Prip er på 60% og bliver nød til st spille hele kampen, da vi ellers kun har U14 spillere på bænken, og Rinne bliver skadet efter 30 min så vi skal sende vores Studievært på plænen...det der bliver en killer af en forestilling, frem med popcorn!!9000AA skrev: ↑22. maj 2022, 14:27Vi taber 4-0 den er stensikker. Sæt dine penge på det.raekkeettre skrev: ↑22. maj 2022, 14:15Jeg tror så lige modsat. Der kommer til at piske mål ind i sådanne mængder at FCK skal have nulstillet måltavlen efter 45 min....Må man sætte en ekstra mand ind hvis man er bagud med 3 i Parken, det kunne vi sgu godt lobby Divisionsforeningen til den regel...FlæskeFrank skrev: ↑22. maj 2022, 10:45Med de to alternative forsvar i Parken vinder det hold, som scorer først.![]()
Jeg smider 50 kr på 0-3 til odds 51. Money in the bank..
Egentlig synes jeg, det ser okay ud med den opstilling. klareste svækkelse er åbenlyst fraværet af Thelander. Men sådan som vi har brugt Fossum på det seneste ser jeg det ikke som det store tab, at han er ude, og vi i stedet for kan være friske og give en spændende spiller som yngste Ross chancen (hvis det er det, vi gør). Ferreira er vi tvunget til at spille i form - han må gerne have lagt 10% på siden sidste kamp.Jakobsen skrev: ↑21. maj 2022, 22:52Den må give sig selv den startopstilling
1 Jacob Rinne
9 Milan Makaric
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- NIN
- Allstar
- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Okay? Hagelskjær har ikke niveau til 1.division. Ross svinger som nat og dag. Pallesen er Pallesen og Ahlmann er langt fra det niveau der bragte ham på landsholdet. Det bliver lange 90. min i parken.Funky skrev: ↑22. maj 2022, 15:23Egentlig synes jeg, det ser okay ud med den opstilling. klareste svækkelse er åbenlyst fraværet af Thelander. Men sådan som vi har brugt Fossum på det seneste ser jeg det ikke som det store tab, at han er ude, og vi i stedet for kan være friske og give en spændende spiller som yngste Ross chancen (hvis det er det, vi gør). Ferreira er vi tvunget til at spille i form - han må gerne have lagt 10% på siden sidste kamp.Jakobsen skrev: ↑21. maj 2022, 22:52Den må give sig selv den startopstilling
1 Jacob Rinne
9 Milan Makaric
http://www.blogspotmoviemadness.blogspot.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Grindhouse, Exploitation, Giallo, Mondo, Sci-fi, W.I.P, B-Movies, Blaxplotiation, Slasher.
Grindhouse, Exploitation, Giallo, Mondo, Sci-fi, W.I.P, B-Movies, Blaxplotiation, Slasher.
Nej nej Fossum er måske ikke i top top form men vi er nødt til at starte med en så rutineret spiller på udebane i parken.Funky skrev: ↑22. maj 2022, 15:23Egentlig synes jeg, det ser okay ud med den opstilling. klareste svækkelse er åbenlyst fraværet af Thelander. Men sådan som vi har brugt Fossum på det seneste ser jeg det ikke som det store tab, at han er ude, og vi i stedet for kan være friske og give en spændende spiller som yngste Ross chancen (hvis det er det, vi gør). Ferreira er vi tvunget til at spille i form - han må gerne have lagt 10% på siden sidste kamp.Jakobsen skrev: ↑21. maj 2022, 22:52Den må give sig selv den startopstilling
1 Jacob Rinne
9 Milan Makaric
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Maglau skrev: ↑22. maj 2022, 15:52Nej nej Fossum er måske ikke i top top form men vi er nødt til at starte med en så rutineret spiller på udebane i parken.Funky skrev: ↑22. maj 2022, 15:23Egentlig synes jeg, det ser okay ud med den opstilling. klareste svækkelse er åbenlyst fraværet af Thelander. Men sådan som vi har brugt Fossum på det seneste ser jeg det ikke som det store tab, at han er ude, og vi i stedet for kan være friske og give en spændende spiller som yngste Ross chancen (hvis det er det, vi gør). Ferreira er vi tvunget til at spille i form - han må gerne have lagt 10% på siden sidste kamp.Jakobsen skrev: ↑21. maj 2022, 22:52Den må give sig selv den startopstilling
1 Jacob Rinne
9 Milan Makaric

Både Ross og Hagelskær svinger. Når de er gode er de såmænd også gode nok til AaB. Pallesen har kæmpet med de offensive aktioner, men er stadig stabil defensivt. Ahlmann lavede et fint indhop sidst. Ja, der er da flere ting, der skal gå op i en højere enhed i dag, og som jeg skriver: Største afsavn er Thelander.NIN skrev: ↑22. maj 2022, 15:34Okay? Hagelskjær har ikke niveau til 1.division. Ross svinger som nat og dag. Pallesen er Pallesen og Ahlmann er langt fra det niveau der bragte ham på landsholdet. Det bliver lange 90. min i parken.Funky skrev: ↑22. maj 2022, 15:23Egentlig synes jeg, det ser okay ud med den opstilling. klareste svækkelse er åbenlyst fraværet af Thelander. Men sådan som vi har brugt Fossum på det seneste ser jeg det ikke som det store tab, at han er ude, og vi i stedet for kan være friske og give en spændende spiller som yngste Ross chancen (hvis det er det, vi gør). Ferreira er vi tvunget til at spille i form - han må gerne have lagt 10% på siden sidste kamp.Jakobsen skrev: ↑21. maj 2022, 22:52Den må give sig selv den startopstilling
1 Jacob Rinne
9 Milan Makaric
-
- Allstar
Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Ross
Hagelskjær
Ahlmann
Ferreira
Højholt
O. Ross
Kusk
Makaric
Høgh
Reserver:
Ellegaard
Prijovic
Gedsted
Prip
Ementa
Meedom
Noshe

Rinne
Pallesen
Ross
Hagelskjær
Ahlmann
Ferreira
Højholt
O. Ross
Kusk
Makaric
Høgh
Reserver:
Ellegaard
Prijovic
Gedsted
Prip
Ementa
Meedom
Noshe

For fandenFIDEL skrev: ↑22. maj 2022, 15:55Maglau skrev: ↑22. maj 2022, 15:52Nej nej Fossum er måske ikke i top top form men vi er nødt til at starte med en så rutineret spiller på udebane i parken.Funky skrev: ↑22. maj 2022, 15:23Egentlig synes jeg, det ser okay ud med den opstilling. klareste svækkelse er åbenlyst fraværet af Thelander. Men sådan som vi har brugt Fossum på det seneste ser jeg det ikke som det store tab, at han er ude, og vi i stedet for kan være friske og give en spændende spiller som yngste Ross chancen (hvis det er det, vi gør). Ferreira er vi tvunget til at spille i form - han må gerne have lagt 10% på siden sidste kamp.Jakobsen skrev: ↑21. maj 2022, 22:52Den må give sig selv den startopstilling
1 Jacob Rinne
9 Milan Makaric
Jeg kalder den her - vi taber 4-0![]()

AaB - BIF 13/4 2014
Ingen Prip, interessant... Men så er der da også noget offensivt punch at skyde med fra bænken.Aalborg frederikshavner skrev: ↑22. maj 2022, 16:00Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Ross
Hagelskjær
Ahlmann
Ferreira
Højholt
O. Ross
Kusk
Makaric
Høgh
-
- Allstar
Høgh? Jeg bliver så træt. Og jeg troede virkelig, at vi havde fundet en træner, som ville spille fodbold.Aalborg frederikshavner skrev: ↑22. maj 2022, 16:00Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Ross
Hagelskjær
Ahlmann
Ferreira
Højholt
O. Ross
Kusk
Makaric
Høgh
Reserver:
Ellegaard
Prijovic
Gedsted
Prip
Ementa
Meedom
![]()
-
- Allstar
Tanken er sikkert at spille en masse bolde i dybdenR Rosenberg skrev: ↑22. maj 2022, 16:03Høgh? Jeg bliver så træt. Og jeg troede virkelig, at vi havde fundet en træner, som ville spille fodbold.Aalborg frederikshavner skrev: ↑22. maj 2022, 16:00Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Ross
Hagelskjær
Ahlmann
Ferreira
Højholt
O. Ross
Kusk
Makaric
Høgh
Reserver:
Ellegaard
Prijovic
Gedsted
Prip
Ementa
Meedom
![]()
Jeg er bange for at vi idag skal glemme alt om at spille fodbold, vi skal forsvare og spille på omstillinger, makaric skal modtage lange bolde og smide dem videre til Høgh der skal løbe fra fck spillerne og sparke dem ind. Om det kommer til at fungere det kan jeg godt frygte, men håbet er indtakt og optimismen er som altid kæmpe stor (ved mig) 0-3 og så videreR Rosenberg skrev: ↑22. maj 2022, 16:03Høgh? Jeg bliver så træt. Og jeg troede virkelig, at vi havde fundet en træner, som ville spille fodbold.Aalborg frederikshavner skrev: ↑22. maj 2022, 16:00Startopstillingen:
Rinne
Pallesen
Ross
Hagelskjær
Ahlmann
Ferreira
Højholt
O. Ross
Kusk
Makaric
Høgh
Reserver: