Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af gravballe » 24. okt 2022, 20:53

Funky skrev:
24. okt 2022, 20:47
Top 6?! Der er vel ikke nogen, som har troet på top-6 i et stykke tid?!? Prølihørhær, det mest interessante spørgsmål, man kan stille lige nu, det er, om AaB kan overleve den nedrykning, som man lige så godt kan sætte penge på nu, hvis man har en sådan nogenlunde kold og nøgtern tilgang til at tage de nemme penge.
AaB har ikke kapitalen til at beholde det sportslige setup og miste 30m I indtægt. Rykker AaB kræver det en stor indsprøjtning kapital mæssigt hvis man skal gå direkte op, min frygt er vi ender som Vejle der hopper lidt imellem 1 div og superliga.

AaB taber fordi man efter 15min stopper med at spille fodbold

Nå ja så 2 målmands drop

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2598
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af baresi » 24. okt 2022, 20:54

Det er skridtet op fra pinligt.
ALT Idag er en skandale. Total til grin.

Tyskeren
Allstar
Allstar
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 18. jul 2005, 12:26

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af Tyskeren » 24. okt 2022, 20:54

Hvad fanden er der sket med Malthe Højholt? Han er en skygge af sig selv…

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af gravballe » 24. okt 2022, 20:54

abbifar skrev:
24. okt 2022, 20:53
Ementa skulle efter sigende smække dem ind til træning… men der spiller han jo også mod AaBs forsvarere…
Gjorde dalsgaard også men han blev aldrig en super angriber

TK-allez
Superliga
Superliga
Indlæg: 609
Tilmeldt: 29. jul 2020, 11:43
Favoritspiller: Lucas Andersen

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af TK-allez » 24. okt 2022, 20:54

abbifar skrev:
24. okt 2022, 20:53
Ementa skulle efter sigende smække dem ind til træning… men der spiller han jo også mod AaBs forsvarere…
Det kan vist kun være lilleputterne, han træner med så

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af Buzz Killington » 24. okt 2022, 20:55

Det har været ren AaB mod Deportivo det her.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af gravballe » 24. okt 2022, 20:56

Fossum skal enten spille hvor han er bedst eller slet ikke spille. Det er som offensiv midt.

Erik er gået ind i et projekt der ødelægger hans ry når han ikke får vendt det her

PonySlaystation
1. div
1. div
Indlæg: 311
Tilmeldt: 31. aug 2021, 00:02

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af PonySlaystation » 24. okt 2022, 20:59

Jeg ved ærlig talt ikke hvorfor jeg bliver ved med at sætte mig foran fjernsynet for at få ødelagt min aften. Jeg er ligeglad med om vi hedder Red Bull Aalborg efter jul, der skal bare ske et eller andet. Der er INTET der hænger sammen.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af Gentleman Finn » 24. okt 2022, 21:02

Der mangler sgu nogle der skubber brystkassen frem og tager ansvar på det her hold.

Erik har et par kampe og heldigvis en lang vinterpause til at få styr på det inden 6 points kampene i slutspillet

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af R Rosenberg » 24. okt 2022, 21:02

Er der én eneste på dette hold, der har vnderattitude? Bare én? Én, som skyder brystet frem og hiver de andre med?

Og når man så kombinerer det med så mange spillere, som reelt ikke har niveau til superligaen, så er det jo dømt til at gå galt.

Og endnu engang er alle så pisse bange, efter vi kommer foran, at man overlader alt til Viborg. Var vi fortsat i samme spor efter scoringen, kunne vi snildt have vundet denne. Viborg var jo også elendige - og det siger jo alt.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Indlæg: 119
Tilmeldt: 29. jan 2021, 10:24
Favoritspiller: Søren Frederiksen

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af DGK » 24. okt 2022, 21:03

Man kan jo også bare se at Viborg er et hold, hvorimod vores er en kæmpe blanding af folk som ikke performer, meget unge talenter og folk som ikke har niveauet.

Alt ved det her hold skriger til himlen

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4748
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af Maglau » 24. okt 2022, 21:03

gravballe skrev:
24. okt 2022, 20:56
Fossum skal enten spille hvor han er bedst eller slet ikke spille. Det er som offensiv midt.

Erik er gået ind i et projekt der ødelægger hans ry når han ikke får vendt det her
Problemet er bare han desværre også er vores bedste mand på midten ved siden af Pedro.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 950
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af Salle17 » 24. okt 2022, 21:03

Vi har ligaens ringeste backs. Vi spiller med en ung urutineret målmand. På midtbanen spiller Fossum, som mentalt er videre, og som ikke har præsteret i et år. Prip er helt væk og bidrager med nul og niks. Hvad bidrager Lucas Andersen med? - Ihvertfald ikke mål og assist. Ementa skal bare udlejes - jeg ser intet i den knægt.

Bakiz med en skidt kamp - Sousa er fin glimt.

Hvis ikke der kommer andre boller på suppen i vinterens transfervindue rykker vi ned.

Alt i alt dumpet. -03 :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af R Rosenberg » 24. okt 2022, 21:04

DGK skrev:
24. okt 2022, 21:03
Man kan jo også bare se at Viborg er et hold, hvorimod vores er en kæmpe blanding af folk som ikke performer, meget unge talenter og folk som ikke har niveauet.

Alt ved det her hold skriger til himlen
Viborg imponerer mig ikke.
Ædruelighedens stemme

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4748
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af Maglau » 24. okt 2022, 21:07

Salle17 skrev:
24. okt 2022, 21:03
Vi har ligaens ringeste backs. Vi spiller med en ung urutineret spiller. På midtbanen spiller Fossum, som mentalt er videre, og som ikke har præsteret i et år. Prip er helt væk og bidrager med nul og niks. Hvad bidrager Lucas Andersen med? - Ihvertfald ikke mål og assist. Ementa skal bare udlejes - jeg ser intet i den knægt.

Bakiz med en skidt kamp - Sousa er fin glimt.

Hvis der ikke kommer andre boller på suppen i vinterens transfervindue rykker vi ned.

Alt i alt dumpet. -03 :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Problemet er bare at det der med at vold købe på kort tid for at redde sig som et Quick fix sjældent løser sig.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af Klaus » 24. okt 2022, 21:08

Kig tilbage på Friis' sidste 5 kampe og sammenlign dem med hvordan vi har spillet siden... Generelt - ikke i dag dog, men i de øvrige kampe blevet lidt bedre defensivt og måske en smule mere organiserede. Til gengæld er humøret, angrebsspillet og selvtilliden totalt væk... Det er sgu første gang jeg for alvor tænker at vi er på vej ned. Men som vi spiller i dag kan jeg ikke finde to dårligere hold. Og den berømte attitude er jo helt og aldeles ikke eksisterende. Der er to spillere der kæmper for trøjen i dag, og det er Sousa og Kramer... Hvor pokker er stoltheden og lysten til at kæmpe for trøjen????

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af gravballe » 24. okt 2022, 21:11

Maglau skrev:
24. okt 2022, 21:03
gravballe skrev:
24. okt 2022, 20:56
Fossum skal enten spille hvor han er bedst eller slet ikke spille. Det er som offensiv midt.

Erik er gået ind i et projekt der ødelægger hans ry når han ikke får vendt det her
Problemet er bare han desværre også er vores bedste mand på midten ved siden af Pedro.
Der var højholt god før i tiden provlemet er AaB altid rykker rundt på spillere og gør dem og holdt dårligere frem for bare at løse et problem. Hvis højholt ikke er god mere så brug på en anden med lad nu være med at ødelægge hele holdet af for at rette et problem

Bundgaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 27. mar 2008, 17:41
Geografisk sted: 9670

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af Bundgaard » 24. okt 2022, 21:13

Er på hjem fra stadion, hold nu kæft det her er tungt, og det gør virkelig undt, de spiller alle sammen uden mod og mands hjerte, ingen herre tacklinger der sætter skabet på plads, det er virkelig svært og se hvordan vi skal overleve det her, eller hvem vi skal vinde over, Brøndby, sif og fcn de 3 sidste kampe uha lige nu er jeg bare Tom for ord
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3630
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af Hovedet » 24. okt 2022, 21:15

Salle17 skrev:
24. okt 2022, 21:03
Vi har ligaens ringeste backs. Vi spiller med en ung urutineret spiller. På midtbanen spiller Fossum, som mentalt er videre, og som ikke har præsteret i et år. Prip er helt væk og bidrager med nul og niks. Hvad bidrager Lucas Andersen med? - Ihvertfald ikke mål og assist. Ementa skal bare udlejes - jeg ser intet i den knægt.

Bakiz med en skidt kamp - Sousa er fin glimt.

Hvis ikke der kommer andre boller på suppen i vinterens transfervindue rykker vi ned.

Alt i alt dumpet. -03 :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown:
Selv om Superligaen i år mildest talt er broget, er der slet ingen tvivl om, at AaB alene skal kigge mod bunden og nedrykningspladserne. Og måske værre endnu; også i de år, der kommer. Jeg kan slet ikke se noget perspektiv i den klub, hverken på kort eller langt sigt. En nedrykning i år ville vel være den logiske konsekvens af den afvikling af klubben, der blev sat i værk nærmest omgående efter den berømte doubletitel i 2014.

Men lad os da antage, at der befinder sig et kompetent menneske et eller andet sted i klubben, og at der stadig findes en form for opbakning; hvad skulle man så gøre på det korte sigt for at forbedre situationen? Hvilke spillere skal vi have fat i?

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Viborg FF; mandag den 24 oktober kl. 19:00

Indlæg af R Rosenberg » 24. okt 2022, 21:16

Klaus skrev:
24. okt 2022, 21:08
Kig tilbage på Friis' sidste 5 kampe og sammenlign dem med hvordan vi har spillet siden... Generelt - ikke i dag dog, men i de øvrige kampe blevet lidt bedre defensivt og måske en smule mere organiserede. Til gengæld er humøret, angrebsspillet og selvtilliden totalt væk... Det er sgu første gang jeg for alvor tænker at vi er på vej ned. Men som vi spiller i dag kan jeg ikke finde to dårligere hold. Og den berømte attitude er jo helt og aldeles ikke eksisterende. Der er to spillere der kæmper for trøjen i dag, og det er Sousa og Kramer... Hvor pokker er stoltheden og lysten til at kæmpe for trøjen????
Der er for mange nosseløse spillere i trøjen, som ikke har hverken hjerte eller nosser til at spille for denne klub. Som er ligeglade. Og når du har så mange af den slags i form af Prip, Fossum, Ementa, Lucas, Højholt, Poulsen, Høgh, Makaric, Pallesen, etc - så bliver det jo nemt den gennemgående ånd i en trup.
Det ville være fint at skille sig af med broderparten af ovenstående så hurtigt som muligt.
Ædruelighedens stemme

Besvar