Alt går efter planen mht. Ekstern og lokale investorer. Det er nemlig sådan at en stribe lokale er med til at løfte yderligere kapital til klubben. Der ligger plan, a,b,c,d klar for alle eventualiteters skyld. Mon ikke der er en afklaring på alt inden sæsonstartR Rosenberg skrev: ↑1. feb 2023, 20:30Korrekt. Jeg aner ikke en skid selv, men fik bare den korte melding i øresneglen - om det holder, aner jeg ikke, men personen bag har jeg ingen grund til at betvivle.RicoBR02 skrev: ↑1. feb 2023, 17:27Vi skal vist huske at sige at rosenberg meldte at det var et rygte fra en der ikke normalt løber med sladder men ikke noget han kunne garantere.
Ny ejer/investor?
-
- Ynglinge
- Favoritspiller: Lucas Andersen
Re: Ny ejer/investor?
-
- Lilleput
- Favoritspiller: Erik Bo
Begge grene af familien er inde over AaB, Søren har været på 20% - det er Byggefelt B som Søren er ejer af (50%)Hajen skrev: ↑1. feb 2023, 19:28Er det Søren Enggaard der er involveret i AaB ? Troede det var den anden gren af familienRed0Fox0Dk skrev: ↑1. feb 2023, 19:02Med Fristrups helbred og kommende retssag mod Enggaard, så giver det mening, at de vil have en handel igennem hurtigt.
Spændende uge![]()
R Rosenberg skrev: ↑28. jan 2023, 23:28Jeg har blot hørt en bette fugl kvidre i Westmauern. Men en fugl, som plejer at være tavs, medmindre den synger klart.
Det er desværre al ornitologi, jeg kan bidrage med for nærværende.

Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
- Allstar
Har du nogensinde set en due, der bygger rede?Hanga skrev: ↑4. feb 2023, 22:21R Rosenberg skrev: ↑28. jan 2023, 23:28Jeg har blot hørt en bette fugl kvidre i Westmauern. Men en fugl, som plejer at være tavs, medmindre den synger klart.
![]()
Denne fugl er tilsyneladende endnu mere uanvendelig.
Ædruelighedens stemme
-
- Superliga
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
R Rosenberg skrev: ↑4. feb 2023, 22:32Har du nogensinde set en due, der bygger rede?Hanga skrev: ↑4. feb 2023, 22:21R Rosenberg skrev: ↑28. jan 2023, 23:28Jeg har blot hørt en bette fugl kvidre i Westmauern. Men en fugl, som plejer at være tavs, medmindre den synger klart.
![]()
Denne fugl er tilsyneladende endnu mere uanvendelig.
[/quote)
Det er imponerede der ikke er sluppet mere ud fra de forhandlinger.
Spillerne i AaB (dette er en Danmarksseriespiller) har fået besked om, at der kommer en meget stor nyhed her d. 9. februar. Så det stemmer nogenlunde overens med det tidligere rygte herinde, om at der skulle ske noget her i ugen.
Det var sidste uge.
Jeg tvivler stærkt på at AaB er så uansvarlige ikke at holde fuldstændig tæt med den slags information, da det ellers er meget på kant med børsreglerne.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Flagalléen ved Haraldslund genopstår. 4 more years til Bælum!
-
- 1. div
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Det kan vel være alt fra at man nu kan tage varme brusebade til nye solceller på taget? Nu er jeg ikke inde i børsreglerne, men hvis man ikke nævner noget som helst om hvad det drejer sig om, så kan det vel ikke påvirke noget?
Året er 2033, AaB er netop rykket ned i Danmarkserien, man har netop lokket Abilgaard til Old Boys holdet og investorerne er lige om hjørnet (ifølge rygtet).
Jeg føler mig helt sikker på, at vi får en meget længeventet nyhed torsdag!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
Kæmpe torsdag
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Præcis - så længe det ikke vedrører investorerne, eller noget andet med større økonomisk betydning for AaB, så er der ingen problemer. Men nu var hans spekulation jo netop at det hang sammen med investorerne, og det må de altså simpelthen ikke så meget som antyde overfor outsidere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Skal vi i øvrigt ikke gætte på at det er kontrakten til Jonas Skulstad og at de er gået fejl på datoen.Hanga skrev: ↑7. feb 2023, 11:35Præcis - så længe det ikke vedrører investorerne, eller noget andet med større økonomisk betydning for AaB, så er der ingen problemer. Men nu var hans spekulation jo netop at det hang sammen med investorerne, og det må de altså simpelthen ikke så meget som antyde overfor outsidere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Selvom jeg er fan at den kontrakt, så tvivler jeg på at det er blevet fremlagt spillerne på danmarksserien som en kæmpe nyhed.Hanga skrev: ↑7. feb 2023, 11:40Skal vi i øvrigt ikke gætte på at det er kontrakten til Jonas Skulstad og at de er gået fejl på datoen.Hanga skrev: ↑7. feb 2023, 11:35Præcis - så længe det ikke vedrører investorerne, eller noget andet med større økonomisk betydning for AaB, så er der ingen problemer. Men nu var hans spekulation jo netop at det hang sammen med investorerne, og det må de altså simpelthen ikke så meget som antyde overfor outsidere.
Hvorfor? Jeg tror da de synes det er pænt stort for dem, at en spiller fra deres hold har spillet sig til en SL kontrakt. Det sker sku ikke ret ofte.RicoBR02 skrev: ↑7. feb 2023, 11:43Selvom jeg er fan at den kontrakt, så tvivler jeg på at det er blevet fremlagt spillerne på danmarksserien som en kæmpe nyhed.Hanga skrev: ↑7. feb 2023, 11:40Skal vi i øvrigt ikke gætte på at det er kontrakten til Jonas Skulstad og at de er gået fejl på datoen.Hanga skrev: ↑7. feb 2023, 11:35Præcis - så længe det ikke vedrører investorerne, eller noget andet med større økonomisk betydning for AaB, så er der ingen problemer. Men nu var hans spekulation jo netop at det hang sammen med investorerne, og det må de altså simpelthen ikke så meget som antyde overfor outsidere.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er da en fantastisk historie, men jeg tvivler på at det kommer som en kæmpe nyhed for dem når han har været med på træningslejr og igennem den sidste tid trænet med superligaen. Det er jo ikke sådan at der sidder et helt hold ude på hornevej med tabte kæber over den nyhed de fleste havde set komme..Hanga skrev: ↑7. feb 2023, 11:53Hvorfor? Jeg tror da de synes det er pænt stort for dem, at en spiller fra deres hold har spillet sig til en SL kontrakt. Det sker sku ikke ret ofte.RicoBR02 skrev: ↑7. feb 2023, 11:43Selvom jeg er fan at den kontrakt, så tvivler jeg på at det er blevet fremlagt spillerne på danmarksserien som en kæmpe nyhed.Hanga skrev: ↑7. feb 2023, 11:40Skal vi i øvrigt ikke gætte på at det er kontrakten til Jonas Skulstad og at de er gået fejl på datoen.Hanga skrev: ↑7. feb 2023, 11:35Præcis - så længe det ikke vedrører investorerne, eller noget andet med større økonomisk betydning for AaB, så er der ingen problemer. Men nu var hans spekulation jo netop at det hang sammen med investorerne, og det må de altså simpelthen ikke så meget som antyde overfor outsidere.
-
- 1. div
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Der må da alt andet lige være øget aktivitet på Hornevej, hvis der, ifølge de nye rygter, kommer nyt i morgen. Er der en der kan gemme sig bag et træ eller noget derude?

-
- Superliga
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark