Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 29. maj 2023, 16:12

Dato: 3. juni 2023
Kick off: Kl. 14
Sted: Aalborg Stadion
TV: TV3 Sport

Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 29. maj 2023, 16:15

Vi møder det eneste hold som ikke har noget at spille for i nedrykningsspillet så selvfølgelig vinder vi kampen. Kampen betyder nada for silke og det kommer til at kunne ses, bare rolig vi skal nok klare os. Enten med en sejr eller uafgjort kan endda vise sig at være nok

Vi er reddet

:aabfan:

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af sulakvelidze » 29. maj 2023, 16:57

Aalborg frederikshavner skrev:
29. maj 2023, 16:15
Vi møder det eneste hold som ikke har noget at spille for i nedrykningsspillet så selvfølgelig vinder vi kampen. Kampen betyder nada for silke og det kommer til at kunne ses, bare rolig vi skal nok klare os. Enten med en sejr eller uafgjort kan endda vise sig at være nok

Vi er reddet

:aabfan:
Ja, og så rykker Lyngby og Horsens ned med et brag, som du jo har spået så mange gange.

Jeg vil gerne give dig, at du er den sjoveste troll, jeg kan mindes. Man selv en troll kan gå hen og blive en parodi på sig selv, og det er desværre lidt der, du er på vej hen. Du skulle være stoppet, da du var på toppen.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af troelsh » 29. maj 2023, 17:17

Jeg synes Thelander skal ud, det fungerer langt bedre med Granli og Kramer dernede. Og ja Pedro skal selvfølgelig ud, også må vi bede til fodboldguderne for at Sousa bliver klar.

Mantl

Jørgensen - Kramer - Granli - Ahlmann

Fossum - Højholt - Lucas

Bakiz - Helenius - Sousa

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af Maglau » 29. maj 2023, 17:31

Aalborg frederikshavner skrev:
29. maj 2023, 16:15
Vi møder det eneste hold som ikke har noget at spille for i nedrykningsspillet så selvfølgelig vinder vi kampen. Kampen betyder nada for silke og det kommer til at kunne ses, bare rolig vi skal nok klare os. Enten med en sejr eller uafgjort kan endda vise sig at være nok

Vi er reddet

:aabfan:
Sådan yes vi vinder stort nøjagtigt ligesom vi gjorde mod et utroligt ringe FCM hold og et håbløst Lyngby hold uden kvalitet
Vi vinder 5-0 på 4 af Ementa og 1 af rammeren.
De kongeblå og pølserne spiller nemlig stensikkert 1 div næste sæson fordi er afsindigt dårlige.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af Funky » 29. maj 2023, 17:44

troelsh skrev:
29. maj 2023, 17:17
Jeg synes Thelander skal ud, det fungerer langt bedre med Granli og Kramer dernede. Og ja Pedro skal selvfølgelig ud, også må vi bede til fodboldguderne for at Sousa bliver klar.

Mantl

Jørgensen - Kramer - Granli - Ahlmann

Fossum - Højholt - Lucas

Bakiz - Helenius - Sousa
Jeg er også fristet til at sige adios til Fossum, men det kommer jo ikke til at ske, så vi kan lige så godt sætte ham i start-11. Til gengæld kunne jeg håbe på, at Lucas også fik en bænkeplads, Bakiz på hans plads, og så ind med Prip. Han var sådant set okay i dag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af troelsh » 29. maj 2023, 17:51

Funky skrev:
29. maj 2023, 17:44
troelsh skrev:
29. maj 2023, 17:17
Jeg synes Thelander skal ud, det fungerer langt bedre med Granli og Kramer dernede. Og ja Pedro skal selvfølgelig ud, også må vi bede til fodboldguderne for at Sousa bliver klar.

Mantl

Jørgensen - Kramer - Granli - Ahlmann

Fossum - Højholt - Lucas

Bakiz - Helenius - Sousa
Jeg er også fristet til at sige adios til Fossum, men det kommer jo ikke til at ske, så vi kan lige så godt sætte ham i start-11. Til gengæld kunne jeg håbe på, at Lucas også fik en bænkeplads, Bakiz på hans plads, og så ind med Prip. Han var sådant set okay i dag.
Ja det er også en mulighed, Lucas har også fungeret bedst som indskifter

EnvenafFolket

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af EnvenafFolket » 29. maj 2023, 17:57

sulakvelidze skrev:
29. maj 2023, 16:57
Aalborg frederikshavner skrev:
29. maj 2023, 16:15
Vi møder det eneste hold som ikke har noget at spille for i nedrykningsspillet så selvfølgelig vinder vi kampen. Kampen betyder nada for silke og det kommer til at kunne ses, bare rolig vi skal nok klare os. Enten med en sejr eller uafgjort kan endda vise sig at være nok

Vi er reddet

:aabfan:
Ja, og så rykker Lyngby og Horsens ned med et brag, som du jo har spået så mange gange.

Jeg vil gerne give dig, at du er den sjoveste troll, jeg kan mindes. Man selv en troll kan gå hen og blive en parodi på sig selv, og det er desværre lidt der, du er på vej hen. Du skulle være stoppet, da du var på toppen.
Ah, Brent havde da også nogle lucky punch. Det sjoveste er når man ved hvem der gemmer sig bag troldeprofilerne herinde, lige fra nielse!, Brent, Hesthaven/Proppen osv, men fair nok Junaten (endelig) har luget lidt ud.
Men hvem havde forudset at Frede ville tage den tunge arv op 😂

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af doukas » 29. maj 2023, 18:04

No way vi vinder den her kamp. Vi kan allerhøjest håbe på en uafgjort og så bede til de højere fodboldmagter, at den anden kamp mirakuløst også ender uafgjort.

Det bliver nervøst med nervøst på. Det skal Silkelort nok få udnyttet til at sætte et fint punktum for sæsonen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af doukas » 29. maj 2023, 18:07

Jeg elsker Lucas Andersen, men nu har han fået de 3 seneste kampe fra start, og de er tabt allesammen.

Og så gør Kramer til anfører.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af Dalbjerg » 29. maj 2023, 19:08

Aalborg frederikshavner skrev:
29. maj 2023, 16:15
Vi møder det eneste hold som ikke har noget at spille for i nedrykningsspillet så selvfølgelig vinder vi kampen. Kampen betyder nada for silke og det kommer til at kunne ses, bare rolig vi skal nok klare os. Enten med en sejr eller uafgjort kan endda vise sig at være nok

Vi er reddet

:aabfan:
Det er fint Gulddreng..

Dunkel
Junior
Junior
Indlæg: 72
Tilmeldt: 30. aug 2011, 22:27
Favoritspiller: Patrick Kristensen, Jozo Matovac & Frank Strandli
Geografisk sted: 9000

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af Dunkel » 29. maj 2023, 20:08

Mantl
Ludewig, Kramer, Granli, Jørgensen
Fossum, Højholt
Sousa, Bakiz, Prip
Helenius

Ementa, Lucas, bette Ross og Ramkilde ind med en energiudladning af den anden verden midt i anden halvleg.

Hvis Sousa ikke er klar, har jeg svært ved at se, vi overlever.
Stav nu forhelvede spillernes navne rigtigt!

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2312
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af Dalbjerg » 29. maj 2023, 20:33

Nå, hvem tager en for holdet, og hyrer en faldskærmsudspringer til at lande i en af lysmasterne et par minutter efter kampstart, og så er 15 minutter om at blive viklet ud?

Så vil vi være sikre på, at når der er spillet 90 minutter i Aalborg, ja så ved man, om man evt kan bruge en uafgjort til noget...

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 305
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af Krage » 29. maj 2023, 21:11

Håber fandme drengene stepper op og viser nogle nosser. Der skal komme en trods reaktion efter kampen i dag ellers så ryger vi ned. Og jeg havde egentlig set os som sikker nedrykker for 6 uger siden, men derfor er det bare ekstra hårdt hvis det bliver en realitet. Jeg synes denne sæson har været sindsyg - det går dårlig, man er ked af det - så går det godt, så får vi en lussing og en dårlig periode, så går det godt igen, men render ind i en mavepumper og en dårlig periode og dagen i dag har været et spark i løgene. Synes virkelig det har været en sindsyg rutschebanetur at følge sin klub i denne sæson. Redder vi os er det fint, men gør vi ikke er det noget lort, men så skal der dælme ryddes op i truppen...

Alle mand på stadion!
Billede

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af Brodernumsi » 29. maj 2023, 21:28

Dalbjerg skrev:
29. maj 2023, 20:33
Nå, hvem tager en for holdet, og hyrer en faldskærmsudspringer til at lande i en af lysmasterne et par minutter efter kampstart, og så er 15 minutter om at blive viklet ud?

Så vil vi være sikre på, at når der er spillet 90 minutter i Aalborg, ja så ved man, om man evt kan bruge en uafgjort til noget...
Har tænkt lidt det samme, ikke lige en faldskærmsudspringer, men måske at fake nogle skader, det kan blive meget værdifuld information.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af FlemmingG » 29. maj 2023, 21:55

doukas skrev:
29. maj 2023, 18:04
No way vi vinder den her kamp. Vi kan allerhøjest håbe på en uafgjort og så bede til de højere fodboldmagter, at den anden kamp mirakuløst også ender uafgjort.

Det bliver nervøst med nervøst på. Det skal Silkelort nok få udnyttet til at sætte et fint punktum for sæsonen.
Jeg håber naturligvis af hele mit AaB-hjerte, at vi vinder på lørdag.., men jeg har desværre meget svært ved at tro på, at det sker. Det her hold mangler i hel ekstrem grad rygrad og nosser. Det bliver en forfærdelig nervøs omgang for AaB-spillerne på lørdag, mens Silkeborg kan spille frit - og et Silkeborg hold i spillehumør er IKKE sjove at bide skeer med…
Og så må jeg nok bare erkende, at de debattører herinde der mente, at vi skulle nedprioritere pokalen og fokusere på ligaen - de fik ret… lige siden den pokalsemifinale og Sousas skade, har holdet ramlet sammen.
Jeg krydser og håber alt jeg kan, men jeg tror desværre den hedder 1. division efter kampen lørdag

SteenA
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 13. jun 2022, 12:05

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af SteenA » 29. maj 2023, 22:01

Krage skrev:
29. maj 2023, 21:11
Redder vi os er det fint, men gør vi ikke er det noget lort, men så skal der dælme ryddes op i truppen...
Men hvis nu nedrykningen bliver afværget med f.eks. to uafgjorte kampe på lørdag, så er der ikke behov for at rydde op i truppen?

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af BoT » 29. maj 2023, 22:04

FlemmingG skrev:
29. maj 2023, 21:55
doukas skrev:
29. maj 2023, 18:04
No way vi vinder den her kamp. Vi kan allerhøjest håbe på en uafgjort og så bede til de højere fodboldmagter, at den anden kamp mirakuløst også ender uafgjort.

Det bliver nervøst med nervøst på. Det skal Silkelort nok få udnyttet til at sætte et fint punktum for sæsonen.
Og så må jeg nok bare erkende, at de debattører herinde der mente, at vi skulle nedprioritere pokalen og fokusere på ligaen - de fik ret… lige siden den pokalsemifinale og Sousas skade, har holdet ramlet sammen.
Jeg krydser og håber alt jeg kan, men jeg tror desværre den hedder 1. division efter kampen lørdag
Sousa blev skadet i Liga -kampen mod Horsens..

Prip og Ementa må have spillet sig væsentligt nærmere en start-11. Jeg kunne godt tænke mig at se Ementa ved siden af Helenius i et 2-mands angreb. Vi SKAL jo vinde.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af R Rosenberg » 29. maj 2023, 22:30

BoT skrev:
29. maj 2023, 22:04
FlemmingG skrev:
29. maj 2023, 21:55
doukas skrev:
29. maj 2023, 18:04
No way vi vinder den her kamp. Vi kan allerhøjest håbe på en uafgjort og så bede til de højere fodboldmagter, at den anden kamp mirakuløst også ender uafgjort.

Det bliver nervøst med nervøst på. Det skal Silkelort nok få udnyttet til at sætte et fint punktum for sæsonen.
Og så må jeg nok bare erkende, at de debattører herinde der mente, at vi skulle nedprioritere pokalen og fokusere på ligaen - de fik ret… lige siden den pokalsemifinale og Sousas skade, har holdet ramlet sammen.
Jeg krydser og håber alt jeg kan, men jeg tror desværre den hedder 1. division efter kampen lørdag
Sousa blev skadet i Liga -kampen mod Horsens..

Prip og Ementa må have spillet sig væsentligt nærmere en start-11. Jeg kunne godt tænke mig at se Ementa ved siden af Helenius i et 2-mands angreb. Vi SKAL jo vinde.
Men Ementa KAN jo vitterligt ingenting. Medmindre man mener, at vi kan vinde ved at skabe kaos.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 305
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Silkeborg IF, 03.06.2023

Indlæg af Krage » 29. maj 2023, 22:33

SteenA skrev:
29. maj 2023, 22:01
Krage skrev:
29. maj 2023, 21:11
Redder vi os er det fint, men gør vi ikke er det noget lort, men så skal der dælme ryddes op i truppen...
Men hvis nu nedrykningen bliver afværget med f.eks. to uafgjorte kampe på lørdag, så er der ikke behov for at rydde op i truppen?
Tænker du har ret. Den står på forårs(sommer)rengøring i truppen. Men der er væsentlig forskel på hvor meget og hvordan afhængig af om det hedder 1. Eller suppen...
Billede

Besvar