Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Aalborg frederikshavner
Allstar
Allstar
Indlæg: 3052
Tilmeldt: 9. apr 2019, 20:03
Favoritspiller: Johansson

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Aalborg frederikshavner » 18. aug 2023, 10:03

R Rosenberg skrev:
18. aug 2023, 09:56
RicoBR02 skrev:
18. aug 2023, 09:47
Aalborg frederikshavner skrev:
18. aug 2023, 09:27
Vi er kæmpe favoritter i aften hvor vi møder et af de få tilbageværende deltidshold, har lige læst at 'Næver' kan se frem til en dejlig lang bustur når spillerne i eftermiddag har fået fri fra skole/arbejde. Det lyder ikke som en optimal optakt.

Jeg har i øvrigt nogle gange tænkt over hvorfor de sjællandske hold minus København har det så uendelig svært i de største idrætsgrene (fodbold, håndbold, hockey). Det kan diskuteres om Farum er et Københavner hold eller ej men bortset fra dem er Sjælland stort set ikke repræsenteret i landets bedste rækker med undtagelse af 1-2 inferiøre håndbold klubber. Min egen forklaring er at pengene er større i Jylland og at Sjælland på mange måder er mere udkant end Jylland men det fremgår ikke af dagens mediebillede.
Københavner klubberne, har generelt aldrig imponeret mig i andet end fodbold.. Ishockeyen på Sjælland har aldrig været en magtfaktor og det kan jo undre en. Mulighederne for en københavnsk ishockey klub bakket op af fck er jo kæmpe store. Men ishockey og håndbold er nok bare provins..
Ah, Rungsted og Kostalden har da været pænt med i hockey altid. Rungsted især, efter de to det pænt grimme navn. Men ja, selve København aldrig.

Håndbold var vel også kæmpestort på Sjælland i 80'erne (Helsingør, Virum, Ajax). Men ja, håndbold er i dén grad provins i dag - og fremstår også sådan.
Så kan du glæde dig til når vi gæster Hjørring da vendelboerne har fået grøn lys til at spille musik i løbet af kampen, så mangler de bare også at uddele klappepølser så er målet nået :(

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af R Rosenberg » 18. aug 2023, 10:09

Aalborg frederikshavner skrev:
18. aug 2023, 10:03
R Rosenberg skrev:
18. aug 2023, 09:56
RicoBR02 skrev:
18. aug 2023, 09:47
Aalborg frederikshavner skrev:
18. aug 2023, 09:27
Vi er kæmpe favoritter i aften hvor vi møder et af de få tilbageværende deltidshold, har lige læst at 'Næver' kan se frem til en dejlig lang bustur når spillerne i eftermiddag har fået fri fra skole/arbejde. Det lyder ikke som en optimal optakt.

Jeg har i øvrigt nogle gange tænkt over hvorfor de sjællandske hold minus København har det så uendelig svært i de største idrætsgrene (fodbold, håndbold, hockey). Det kan diskuteres om Farum er et Københavner hold eller ej men bortset fra dem er Sjælland stort set ikke repræsenteret i landets bedste rækker med undtagelse af 1-2 inferiøre håndbold klubber. Min egen forklaring er at pengene er større i Jylland og at Sjælland på mange måder er mere udkant end Jylland men det fremgår ikke af dagens mediebillede.
Københavner klubberne, har generelt aldrig imponeret mig i andet end fodbold.. Ishockeyen på Sjælland har aldrig været en magtfaktor og det kan jo undre en. Mulighederne for en københavnsk ishockey klub bakket op af fck er jo kæmpe store. Men ishockey og håndbold er nok bare provins..
Ah, Rungsted og Kostalden har da været pænt med i hockey altid. Rungsted især, efter de to det pænt grimme navn. Men ja, selve København aldrig.

Håndbold var vel også kæmpestort på Sjælland i 80'erne (Helsingør, Virum, Ajax). Men ja, håndbold er i dén grad provins i dag - og fremstår også sådan.
Så kan du glæde dig til når vi gæster Hjørring da vendelboerne har fået grøn lys til at spille musik i løbet af kampen, så mangler de bare også at uddele klappepølser så er målet nået :(
Hjørring har også, siden de skiftede navn, altid fremstår for mig som sådan lidt Ikast light.
Ædruelighedens stemme

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Freddie » 18. aug 2023, 10:11

ekni99 skrev:
17. aug 2023, 18:22
Hovedet skrev:
17. aug 2023, 18:10
emenike skrev:
17. aug 2023, 15:19
Aalborg frederikshavner skrev:
17. aug 2023, 15:02
KEP gættede i 'Offside' på at der bliver lavet et hattrick af en bolsjestribet i morgen aften, det tænker jeg godt kan vise sig at være en fornuftig forudsigelse.

Jeg gætter på en 4-1 sejr
Kan det passe, at der ikke har været et hattrick af en AaB spiller i ligaesammenhæng siden Sylvestrs debut helt tilbage i 2017?

Siger også en del om hvor svært vi har haft det med at få offensiven til af fungere i mange sæsoner, i forhold til at sætte vores angribere ordentligt op.
Nu defineres hattrick forskelligt, og den eneste uomgængelige fællesnævner er, at en spiller skal have scoret 3 mål i samme kamp. Man opererer mig bekendt med begrebet "ægte hattrick", og det er en vanskelig kunstart, thi et sådant kræver, at samme spiller scorer 3 mål i træk i samme halvleg, uden at hverken med- eller modspillere kommer på tavlen i perioden fra det første til det tredje mål. Et "ægte hattrick" blev under alle omstændigheder præsteret af Sylvestr i Superligaopgøret mod Silkeborg i februar 2017, hvor AaB vandt 3-0, hvilket også var stillingen var pausen, og alle mål blevet scoret af samme spiller, in casu Sylvestr.

Jeg kan derudover alene komme på 2 tilfælde siden føromtalte opgør, hvor en AaB-spiller har scoret 3 mål eller flere i samme kamp. Pudsigt nok besejrede AaB samme Silkeborg i en pokalkamp på Aalborg Stadion nogle få dage senere med hele 5-0, hvor ellers temmelig anonyme Rasmus Thellufsen brillerede med hele 4 scoringer (om der var tale et hattrick efter de strenge kriterier, kan jeg så ikke huske). Det foresvæver mig i øvrigt også, at Kasper Kusk i en pokalkamp mod Vejgaard fra 2. division scorede hele 5 kasser - og pudsigt nok alle sammen i 2. halvleg af en kamp, der sluttede 6-0 til AaB efter 0-0 ved pausen!

Thellufsens 4 mål mod Silkeborg imponerer mig dog mere, al den stund at modstanderen ved den lejlighed var Superligakolleger, der ganske vist stillede i noget amputeret stand.

Besynderligt nok - sådan meget frit fra hukommelsen - tror jeg ikke, at der var nogle spillere, der scorede mere end 2 mål, da AaB for 2 år siden besejrede FUIK Odense med 13-0, hvilket sågar er AaBs største sejr nogensinde ved officielle lejligheder, her defineret som turnering, pokalturnering samt Europa Cup.
Kusk scorede vel også fire mål mod FIUK sidste år i pokalen. Den kamp vi vandt 13-0.
- og han scorede 5 mod Vejgaard i pokalen i 2019.

Brugeravatar
Nestor
1. div
1. div
Indlæg: 418
Tilmeldt: 21. maj 2009, 17:12

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Nestor » 18. aug 2023, 10:12

Fantastik udtalelse af Peter Bonde:

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/naes ... ab/4519015

:aabfan:

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1745
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af RicoBR02 » 18. aug 2023, 11:26

R Rosenberg skrev:
18. aug 2023, 09:56
RicoBR02 skrev:
18. aug 2023, 09:47
Aalborg frederikshavner skrev:
18. aug 2023, 09:27
Vi er kæmpe favoritter i aften hvor vi møder et af de få tilbageværende deltidshold, har lige læst at 'Næver' kan se frem til en dejlig lang bustur når spillerne i eftermiddag har fået fri fra skole/arbejde. Det lyder ikke som en optimal optakt.

Jeg har i øvrigt nogle gange tænkt over hvorfor de sjællandske hold minus København har det så uendelig svært i de største idrætsgrene (fodbold, håndbold, hockey). Det kan diskuteres om Farum er et Københavner hold eller ej men bortset fra dem er Sjælland stort set ikke repræsenteret i landets bedste rækker med undtagelse af 1-2 inferiøre håndbold klubber. Min egen forklaring er at pengene er større i Jylland og at Sjælland på mange måder er mere udkant end Jylland men det fremgår ikke af dagens mediebillede.
Københavner klubberne, har generelt aldrig imponeret mig i andet end fodbold.. Ishockeyen på Sjælland har aldrig været en magtfaktor og det kan jo undre en. Mulighederne for en københavnsk ishockey klub bakket op af fck er jo kæmpe store. Men ishockey og håndbold er nok bare provins..
Ah, Rungsted og Kostalden har da været pænt med i hockey altid. Rungsted især, efter de to det pænt grimme navn. Men ja, selve København aldrig.

Håndbold var vel også kæmpestort på Sjælland i 80'erne (Helsingør, Virum, Ajax). Men ja, håndbold er i dén grad provins i dag - og fremstår også sådan.
De har bare aldrig været dominerende i ishockey som de jyske klubber. De har haft nogle gode perioder, men ishockeyen i Danmark har jo altid været domineret af Aalborg, Herning, Esbjerg og Frederikshavn..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5323
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af R Rosenberg » 18. aug 2023, 12:00

RicoBR02 skrev:
18. aug 2023, 11:26
R Rosenberg skrev:
18. aug 2023, 09:56
RicoBR02 skrev:
18. aug 2023, 09:47
Aalborg frederikshavner skrev:
18. aug 2023, 09:27
Vi er kæmpe favoritter i aften hvor vi møder et af de få tilbageværende deltidshold, har lige læst at 'Næver' kan se frem til en dejlig lang bustur når spillerne i eftermiddag har fået fri fra skole/arbejde. Det lyder ikke som en optimal optakt.

Jeg har i øvrigt nogle gange tænkt over hvorfor de sjællandske hold minus København har det så uendelig svært i de største idrætsgrene (fodbold, håndbold, hockey). Det kan diskuteres om Farum er et Københavner hold eller ej men bortset fra dem er Sjælland stort set ikke repræsenteret i landets bedste rækker med undtagelse af 1-2 inferiøre håndbold klubber. Min egen forklaring er at pengene er større i Jylland og at Sjælland på mange måder er mere udkant end Jylland men det fremgår ikke af dagens mediebillede.
Københavner klubberne, har generelt aldrig imponeret mig i andet end fodbold.. Ishockeyen på Sjælland har aldrig været en magtfaktor og det kan jo undre en. Mulighederne for en københavnsk ishockey klub bakket op af fck er jo kæmpe store. Men ishockey og håndbold er nok bare provins..
Ah, Rungsted og Kostalden har da været pænt med i hockey altid. Rungsted især, efter de to det pænt grimme navn. Men ja, selve København aldrig.

Håndbold var vel også kæmpestort på Sjælland i 80'erne (Helsingør, Virum, Ajax). Men ja, håndbold er i dén grad provins i dag - og fremstår også sådan.
De har bare aldrig været dominerende i ishockey som de jyske klubber. De har haft nogle gode perioder, men ishockeyen i Danmark har jo altid været domineret af Aalborg, Herning, Esbjerg og Frederikshavn..
Såre sandt.
Ædruelighedens stemme

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Maglau » 18. aug 2023, 13:15

RicoBR02 skrev:
18. aug 2023, 11:26
R Rosenberg skrev:
18. aug 2023, 09:56
RicoBR02 skrev:
18. aug 2023, 09:47
Aalborg frederikshavner skrev:
18. aug 2023, 09:27
Vi er kæmpe favoritter i aften hvor vi møder et af de få tilbageværende deltidshold, har lige læst at 'Næver' kan se frem til en dejlig lang bustur når spillerne i eftermiddag har fået fri fra skole/arbejde. Det lyder ikke som en optimal optakt.

Jeg har i øvrigt nogle gange tænkt over hvorfor de sjællandske hold minus København har det så uendelig svært i de største idrætsgrene (fodbold, håndbold, hockey). Det kan diskuteres om Farum er et Københavner hold eller ej men bortset fra dem er Sjælland stort set ikke repræsenteret i landets bedste rækker med undtagelse af 1-2 inferiøre håndbold klubber. Min egen forklaring er at pengene er større i Jylland og at Sjælland på mange måder er mere udkant end Jylland men det fremgår ikke af dagens mediebillede.
Københavner klubberne, har generelt aldrig imponeret mig i andet end fodbold.. Ishockeyen på Sjælland har aldrig været en magtfaktor og det kan jo undre en. Mulighederne for en københavnsk ishockey klub bakket op af fck er jo kæmpe store. Men ishockey og håndbold er nok bare provins..
Ah, Rungsted og Kostalden har da været pænt med i hockey altid. Rungsted især, efter de to det pænt grimme navn. Men ja, selve København aldrig.

Håndbold var vel også kæmpestort på Sjælland i 80'erne (Helsingør, Virum, Ajax). Men ja, håndbold er i dén grad provins i dag - og fremstår også sådan.
De har bare aldrig været dominerende i ishockey som de jyske klubber. De har haft nogle gode perioder, men ishockeyen i Danmark har jo altid været domineret af Aalborg, Herning, Esbjerg og Frederikshavn..
Det kommer faktisk lidt an på hvornår altid regnes fra. Jeg husker i min spæde barndom klubber som KSF og Gladsaxe ofte blive nævnt i sporten på radio og TV. I nyere tid - 80’erne og frem ganske rigtigt Rødovre og Rungsted men også Herlev.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Maglau » 18. aug 2023, 13:19

Nestor skrev:
18. aug 2023, 10:12
Fantastik udtalelse af Peter Bonde:

https://nordjyske.dk/nyheder/sport/naes ... ab/4519015

:aabfan:
Elsker udtrykket - det er feje hold :thumbsup:
Tror lige jeg fyrer det af på mine unger i 20’erne om de ved hvad det betyder
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Fabbe » 18. aug 2023, 13:23

Sikke et sidespor, debatten om AaB-Næstved er kommet ud på: Men jeg tænker, at man skal være ret gammel for at synes, at Rødovre er sådan et nyt fænomen i ishockey. i 1977 landede stjernetræneren over dem alle - Sovjetunionens tidligere landstræner Boris Kulagin i Kostalden i Rødovre på en sjælden udrejsetilladelse. Jeg ved ikke, om han var sendt af KGB eller hvad der foregik. Men Kulagin skaffede DM-guldet i 1978, og så var Rødovre en stor ishockeyklub i mange år frem.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af NIN » 18. aug 2023, 13:37

Fabbe skrev:
18. aug 2023, 13:23
Sikke et sidespor, debatten om AaB-Næstved er kommet ud på: Men jeg tænker, at man skal være ret gammel for at synes, at Rødovre er sådan et nyt fænomen i ishockey. i 1977 landede stjernetræneren over dem alle - Sovjetunionens tidligere landstræner Boris Kulagin i Kostalden i Rødovre på en sjælden udrejsetilladelse. Jeg ved ikke, om han var sendt af KGB eller hvad der foregik. Men Kulagin skaffede DM-guldet i 1978, og så var Rødovre en stor ishockeyklub i mange år frem.
Afgjort. Rødovre er og har altid været en faktor i dansk hockey. Det er ikke kun titler der skaber identitet og historie. Når det er sagt, så må seks mesterskaber stadig fremtvinge en vis respekt og er stadig et skøjtetag mere end der kan fremvises i Nordens Paris. Derudover er vi stadig nogen der husker, da Bragin skøjtede Danmark og de danske backs tynde.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6400
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af FlæskeFrank » 18. aug 2023, 14:22

Jeg så flere gange Frank Hougaard spille, da jeg boede i Næstved. Det er vel ligeså relevant som ishockey...

Optager kampen og forventer at skulle hjem og se et goalshow fra AaBs side.
- FlæskeFrank

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3590
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Hovedet » 18. aug 2023, 14:23

Den til dato mest syrede kamptråd i Debatsidens historie - spændende og forfriskende :aabfan:

I forhold til selve kampen, om den måtte interessere nogen: Peter Bonde har tilsyneladende opgivet ævred på forhånd, hvorfor jeg da lige kan knytte et par kommentarer til debatten om håndbold og ishockey.

Historisk har håndbolden i Aalborg levet et stille og forsagt liv som troldene i Dovre. Byen har stundom været repræsenteret i landets bedste række ved f.eks. Aalborg HK og Aalborg KFUM, men tiltrak sjældent publikum uden for venne- og familiekreds. Det var først med AaBs opkøb af Vadum, der så siden blev til det nuværende Aalborg Håndbold, at håndbold fik tag i aalborggenserne, der traditionelt har været til fodbold, ishockey og boksning i nævnte rækkefølge. Håndboldpublikummet adskiller sig også fra det traditionelle fodbold- og ishockeypublikum og er markant mere familiebaseret og minder om det amerikanske sportspublikum.

Apropos Vadum har håndbolden jo traditionelt givet mindre provinsbyer en chance for at føre sig frem på ypperste niveau, som fodbolden ikke har givet dem; nævnes kan i moderne tid f.eks. Skjern, Nykøbing Mors og Skanderborg.

Til gengæld har ishockey også været stærkt repræsenteret i klassiske fodboldbyer som Aalborg, Esbjerg, Frederikshavn, Odense og - bevares da - trælse Herning. Kun Vojens, der så senere blev til SønderjyskE, har været en mindre provinsbyfænomen inden for denne sportsgren. Besynderligt nok har Aarhus aldrig været i stand til at udvikle ishockey på højt niveau. Skovbakken, som en stund repræsenterede byen på inferiørt niveau, eksisterer vel end ikke længere?

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Lyfe » 18. aug 2023, 16:23

Hvor mange tilskuere forventes til dagens kamp?


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Fromthecradle
Landshold
Landshold
Indlæg: 982
Tilmeldt: 6. mar 2019, 00:45
Favoritspiller: Ebbe Andersen

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Fromthecradle » 18. aug 2023, 16:30

Lyfe skrev:
18. aug 2023, 16:23
Hvor mange tilskuere forventes til dagens kamp?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så vidt jeg kan se i tråden kommer der 11 Næstved tilskuere på plænen og en russisk kgb agent. Dog i tvivl om dem fra Næstved.
You pay for this?

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2087
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Kokkefar » 18. aug 2023, 16:50

Man kan se på AaBs insta, at Odada går rundt sammen med resten af truppen på plænen. Spændende om han er udtaget i dag.

Brugeravatar
Nordjyden HY
1. div
1. div
Indlæg: 341
Tilmeldt: 10. jun 2021, 15:19
Favoritspiller: Kasper Kusk og Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Nordjyden HY » 18. aug 2023, 17:01

Lyfe skrev:
18. aug 2023, 16:23
Hvor mange tilskuere forventes til dagens kamp?


Sent from my iPhone using Tapatalk
7000 vil jeg skyde på.
Erik Hamrén, 17-09-2022:
"Lige nu er vi i bunden. Lige nu er fokuset på, at vi spiller Superliga i næste sæson. Det er ambitionen."

Lyfe
Allstar
Allstar
Indlæg: 1494
Tilmeldt: 6. aug 2013, 14:25
Favoritspiller: Eric Cantona

Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Lyfe » 18. aug 2023, 17:12

Kokkefar skrev:Man kan se på AaBs insta, at Odada går rundt sammen med resten af truppen på plænen. Spændende om han er udtaget i dag.
Vi kan vel ikke fylde 20 med bænken uden ham Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favourite football team. - Cantona

Remark
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 19. feb 2009, 11:35
Geografisk sted: Amager

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Remark » 18. aug 2023, 17:14

Næstved har også et godt baskethold, vandt sølv i år.

Vi vinder komfortabelt

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 786
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af Raptorr » 18. aug 2023, 17:24

Nordjyden HY skrev:
18. aug 2023, 17:01
Lyfe skrev:
18. aug 2023, 16:23
Hvor mange tilskuere forventes til dagens kamp?


Sent from my iPhone using Tapatalk
7000 vil jeg skyde på.
Håber på 9000 og gætter på 8000.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10697
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Næstved Boldklub, 18.08.2023

Indlæg af jonas386 » 18. aug 2023, 17:32

Billede
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar