Årsagerne til nedrykningen

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Årsagerne til nedrykningen

Indlæg af Brodernumsi » 21. sep 2023, 17:43

Gnu skrev:
21. sep 2023, 15:16
jonas386 skrev:
21. sep 2023, 14:56
Gnu skrev:
21. sep 2023, 14:34
Simon Kjær har jo stået i anførerlærer hos Jon Dahl, så det kan ikke rigtigt overraske. Hjulmand har også lidt af det, men er dog mere lydhør over for kritik og kan også indrømme fejl. Langt mere end Neestrup.
Det er mit indtryk, at Simon Kjær godt helt af sig selv kan finde ud af at være en usympatisk nar.
Han er stadig bitter over, at vikarlandsholdet forpurrede hans mulighed for at trække dansk landsholdsfodbold helt ned i sølet, og jeg har mere end en gang hørt, at rekorden for flest spillede landskampe fylder så meget for ham, at Hjulmand ikke tør holde ham ude af kampene, fordi han er bange for at han lader sin utilfredshed smitte af på resten af holdet. Phillip Billing bliver angiveligt fravalgt (fra landsholdet i det hele taget) af samme årsag. Han mener også, at han bør spille mere, og tager det ikke altid særlig pænt når/hvis han bliver fravalgt. I tilfældet Kjær tør Hjulmand dog ikke træffe konsekvensen, heller ikke selvom Kjær ingenlunde er fast mand på klubholdet.

Det er mit klare indtryk, at anførergruppen - og navnlig Schmeichel, Kjær og i mindre grad Eriksen, har lidt for meget at skulle have sagt ift opstilling, taktik osv.
Det sidste: hvad bygger du det på? For det tror jeg overhovedet ikke på.

Vi skal i øvrigt heller ikke længere tilbage end seneste landskamp, hvor Simon Kjær var regulært sat af. Så det tør Hjulmand godt, selvom enhver landstræner har sine darlings og idiosynkrasier.
Det er det samme vrøvl, der bliver brygget herinde omkring AaB, at Helenius, T og Lucas er gift for truppen, og bestemmer opstillinger, aftensmaden og gud ved hvad ellers.
Det er den sædvanlige lommepsykologi fra frustrerede fans, der ikke har super meget hold i virkeligheden.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Årsagerne til nedrykningen

Indlæg af BoT » 22. sep 2023, 09:16

jonas386 skrev:
21. sep 2023, 14:58
BoT skrev:
21. sep 2023, 14:52
Altså som helt almindelig tv-seer foretrækker jeg til hver en tid, at spillere og ledere viser ægte følelser og til tider temperament, når de bliver interviewet - i stedet for de der fuldstændig intetsigende spillere, der "bare skal tilbage på træningsbanen og arbejde endnu hårdere".
Jeg synes det er fesent at blive vred på spørgsmålet og konsekvent snakke om 'mangel på respekt'.

Eksempelvis som her: https://www.bt.dk/fodbold/simon-kjaer-e ... kal-snakke

Men okay, ondt i røven er selvfølgelig også en ægte følelse.
I forhold til Neestrup-casen er problemet jo rent faktisk, at journalisten ikke stiller et spørgsmål - men blander sin personlige holdning ind i interviewet, i det vedkommende ønsker Falk "tillykke med det ene point". Da bliver journalisten pludselig en subjektiv vurderingsmand. Om Neestrup burde blande sig i en andens interview, kan man så diskutere. Men han er trods alt Falks chef. Jeg synes sgu det er i orden.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Årsagerne til nedrykningen

Indlæg af BoT » 22. sep 2023, 09:17

Brodernumsi skrev:
21. sep 2023, 17:43
Gnu skrev:
21. sep 2023, 15:16
jonas386 skrev:
21. sep 2023, 14:56
Gnu skrev:
21. sep 2023, 14:34
Simon Kjær har jo stået i anførerlærer hos Jon Dahl, så det kan ikke rigtigt overraske. Hjulmand har også lidt af det, men er dog mere lydhør over for kritik og kan også indrømme fejl. Langt mere end Neestrup.
Det er mit indtryk, at Simon Kjær godt helt af sig selv kan finde ud af at være en usympatisk nar.
Han er stadig bitter over, at vikarlandsholdet forpurrede hans mulighed for at trække dansk landsholdsfodbold helt ned i sølet, og jeg har mere end en gang hørt, at rekorden for flest spillede landskampe fylder så meget for ham, at Hjulmand ikke tør holde ham ude af kampene, fordi han er bange for at han lader sin utilfredshed smitte af på resten af holdet. Phillip Billing bliver angiveligt fravalgt (fra landsholdet i det hele taget) af samme årsag. Han mener også, at han bør spille mere, og tager det ikke altid særlig pænt når/hvis han bliver fravalgt. I tilfældet Kjær tør Hjulmand dog ikke træffe konsekvensen, heller ikke selvom Kjær ingenlunde er fast mand på klubholdet.

Det er mit klare indtryk, at anførergruppen - og navnlig Schmeichel, Kjær og i mindre grad Eriksen, har lidt for meget at skulle have sagt ift opstilling, taktik osv.
Det sidste: hvad bygger du det på? For det tror jeg overhovedet ikke på.

Vi skal i øvrigt heller ikke længere tilbage end seneste landskamp, hvor Simon Kjær var regulært sat af. Så det tør Hjulmand godt, selvom enhver landstræner har sine darlings og idiosynkrasier.
Det er det samme vrøvl, der bliver brygget herinde omkring AaB, at Helenius, T og Lucas er gift for truppen, og bestemmer opstillinger, aftensmaden og gud ved hvad ellers.
Det er den sædvanlige lommepsykologi fra frustrerede fans, der ikke har super meget hold i virkeligheden.
Spot on.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Årsagerne til nedrykningen

Indlæg af gravballe » 22. sep 2023, 09:22

Brodernumsi skrev:
21. sep 2023, 17:43
Gnu skrev:
21. sep 2023, 15:16
jonas386 skrev:
21. sep 2023, 14:56
Gnu skrev:
21. sep 2023, 14:34
Simon Kjær har jo stået i anførerlærer hos Jon Dahl, så det kan ikke rigtigt overraske. Hjulmand har også lidt af det, men er dog mere lydhør over for kritik og kan også indrømme fejl. Langt mere end Neestrup.
Det er mit indtryk, at Simon Kjær godt helt af sig selv kan finde ud af at være en usympatisk nar.
Han er stadig bitter over, at vikarlandsholdet forpurrede hans mulighed for at trække dansk landsholdsfodbold helt ned i sølet, og jeg har mere end en gang hørt, at rekorden for flest spillede landskampe fylder så meget for ham, at Hjulmand ikke tør holde ham ude af kampene, fordi han er bange for at han lader sin utilfredshed smitte af på resten af holdet. Phillip Billing bliver angiveligt fravalgt (fra landsholdet i det hele taget) af samme årsag. Han mener også, at han bør spille mere, og tager det ikke altid særlig pænt når/hvis han bliver fravalgt. I tilfældet Kjær tør Hjulmand dog ikke træffe konsekvensen, heller ikke selvom Kjær ingenlunde er fast mand på klubholdet.

Det er mit klare indtryk, at anførergruppen - og navnlig Schmeichel, Kjær og i mindre grad Eriksen, har lidt for meget at skulle have sagt ift opstilling, taktik osv.
Det sidste: hvad bygger du det på? For det tror jeg overhovedet ikke på.

Vi skal i øvrigt heller ikke længere tilbage end seneste landskamp, hvor Simon Kjær var regulært sat af. Så det tør Hjulmand godt, selvom enhver landstræner har sine darlings og idiosynkrasier.
Det er det samme vrøvl, der bliver brygget herinde omkring AaB, at Helenius, T og Lucas er gift for truppen, og bestemmer opstillinger, aftensmaden og gud ved hvad ellers.
Det er den sædvanlige lommepsykologi fra frustrerede fans, der ikke har super meget hold i virkeligheden.
Jeg kan garantere dig for at de ting jeg har delt her inde, ikke bare er noget jeg har siddet og fundet på, for at virke smart. De kommer fra kilder tæt på...

Besvar