Næstved Boldklub - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af andreasaab89 » 11. nov 2023, 10:06

Hovedet skrev:
11. nov 2023, 02:20
Freddie skrev:
10. nov 2023, 17:28
Jakobsen skrev:
10. nov 2023, 17:20
Det er vel tid til, at Oscars taktik generator kommer op med noget andet. Jeg skyder på:

Posavec

KJ, Thelander, Otoa, Cabello

Højholt

Odada, Widell

Ross

Helenius, Prica

Det var faktisk en opstilling jeg godt gad se. Den har flere fordele såsom ingen Lucas, Ingen Bakiz, midtbamespillere, ingen Pedro, alle spillere en plads de er gode til at spille.
Oscar Hiljemark er ansat til at vinde fodboldkampe og bringe AaB tilbage i Superligaen. Foreløbig har han ryddet bordet, og haft den længste stime af kampe uden nederlag. Hvis der er nogen, der tror, at han ændrer konceptet kommer de til at tro om igen. Selvfølgelig fortsætter han med samme taktik. Det er resultaterne, det drejer sig om, ikke fint hæl- og tåspil, og jeg er enig med ham.
Så du mener, at han ukritisk skal køre videre med den taktik, der førte til 1-1 mod samme modstander - søndag dog forstærket på 6-7 positioner - i Aalborg? I forlængelse af samme taktik, som førte Kolding til straffespark i overtiden - ved stillingen 1-0 til AaB? Som udgjorde en forlængelse af den taktik, der 10 minutter før tid førte B 93 frem til en kæmpechance i Aalborg - ved stillingen 1-1? Eller samme taktik som i søndagens 2-2 - kamp mod Helsingør på hjemmebane? Altså mod Helsingør, der i sine 7 andre udekampe i denne sæson har fået et point og scoret 2 mål - det seneste faldt i Horsens den 18. august, hvor Helsingør reducerede til 1-3 i 8. tillægsminut! Eller samme taktik som i hjemmekampen mod HB Køge? Dvs. håbe på, at den eneste afslutning inden for målrammen i 75 minutter tilfældigvis er et pragtskud uden for feltet, der følger et halvt minut efter, at AaBs ti mand foran straffesparksfeltet legende let blev overspillet og kun en pragtredning fra Posavec forhindrede HB Køge i en fortjent 1-0 - føring?

Altså du ønsker videreførelse af den taktik, der potentielt kunne have sat en 3-0 - føring mod et Koldinghold i undertal over styr på en halv time? Hvor store tror du i grunden vores chance er for at vinde på Næstveds pløjemark ved at placere 10 mand foran eget straffesparksfelt og lade indlæg på indlæg hegle ind mod vores mål i 90 minutter? Har vi virkelig ikke leget nok med ilden nu?

Ved du hvad: Jeg ønsker ikke, at vi skal fortsætte med den taktik, og grunden dertil er såre simpel: Jeg vil ikke se AaB spille i 1. division igen til næste sæson. Hvis AaB spiller efter samme taktik som ovenfor mod Sønderjyske og Fredericia - og dem skal vi altså møde endnu 6 gange i denne sæson - så bliver vi slagtet! Mod hold som Hobro og Vendsyssel - som vi også skal spille 6 gange yderligere mod i denne sæson - slipper vi nok lidt billigere.

Derimod så jeg gerne en videreførsel af den taktik, der førte til overlegne sejre på udebane mod Vendsyssel og AC Horsens, før Hiljemark gik i panik over en tidlig føring på hjemmebane mod B 93 runden efter. Jeg så også gerne af en reprise af det sidste kvarter af kampen mod HB Køge, hvor ansvarlige spillere overtog dirigentstokken, således at HB Køge ikke kom over midterlinjen i resten af kampen og var decideret heldige med ikke at få en snitter SønderjyskE-style. Det krævede ikke noget som helst andet end at rykke spillet frem på banen og udnytte det faktum, at man havde bedre spillere til rådighed end modstanderne - som dog var så gode, at det var et spørgsmål om tid, før de havde udlignet i Aalborg - hvis altså ikke ansvarlige spillere havde taget over.

Og hvad blev der i grunden af det fremragende hold, der spillede den første hjemmekamp mod Horsens og runden efter besejrede Fredericia med 4-0? Og som i øvrigt uden at spille specielt godt dog kunne levere sæsonens hidtil eneste sikre over et bundhold, da B 93 blev besejret 3-0 på Østerbro Stadion? Du ved samme B 93 som kun uheld forhindrede i at få et fortjent point i Aalborg. Jeg så også gerne mere til det AaB-hold, som reduceret til 10 mand tog sig sammen de sidste 20 minutter, hvilket trods undertal var alt rigeligt til at køre Hillerød ud i Limfjorden med 3-0.

Jeg sagde det først: Vores første nederlag kommer før jul. Og vi får 2 point i de 3 kampe inden jul, inden SønderjyskE og Fredericia venter i de første to kampe efter vinterpausen. Altså: Hvis vi kører videre med samme taktik som i de 3 foregående kampe.

Hvis vi derimod undlader at komplicere tingene alt for meget og ikke gør andet end at udnytte en langt bedre spillertrup end den, modstanderne har til rådighed; så kan vi gå resten af sæsonen - og næste år i Superligaen - i møde med sindsro.
Fremragende indlæg. 100% enig. Det er jo ikke fordi vi har brug for en revolution eller en hel ny taktik og formation som nogle skriver. Det eneste hilje skal gøre er at se på sæsonens første kampe og kigge på hvad som har fungeret i vores gode kampe og hvad som ikke har i de seneste.
De 5 forsvarer giver mening. Men vi har brug for en lidt bedre boldspillende central midt og så bedre link ups foran. Herudover at vi altså tør presse modstanderne højt på banen.

Pedro og bakiz i start11 på bekostning af odada og toku/lukas har ikke været succes.
Jeg så helst at man kan kunne bruge enten lukas eller widell ved siden af højholt/odada for at få noget boldspil ind.
Jeg er ikke super imponeret af toku, men tror stadig han skal
Spille da man har brug for fart.

Defensiv
Højholt/odada - widell/lukas
Toku - helenius - widell/lukas/ross
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af Jakobsen » 11. nov 2023, 10:23

jonas386 skrev:
11. nov 2023, 10:04
Nogen burde nok fortælle Haderslev, at de burde smide et par spillere mere ned i defensiven, hvis de gerne vil kunne rykke op i superligaen.
Der er jo ingen grund til at score tre mål pr. kamp, og det er alt for usikkert om man vinder sine kampe med så aggressiv en spillestil.

Er glad for vi har en mere realistisk og snusfornuftig træner i Hiljemark.
Alt over 02 / 6 er jo spildt arbejde :cheers: :aabfan:
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Noerresundby
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 31. aug 2022, 15:28
Favoritspiller: Kusk

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af Noerresundby » 11. nov 2023, 10:40

Vigtigt: Er der nogen som kender kvaliteten af pølser på Næstved Stadion?

Bisgaard
1. div
1. div
Indlæg: 420
Tilmeldt: 5. aug 2007, 18:01
Geografisk sted: Støvring

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af Bisgaard » 11. nov 2023, 11:30

jonas386 skrev:
11. nov 2023, 10:04
Nogen burde nok fortælle Haderslev, at de burde smide et par spillere mere ned i defensiven, hvis de gerne vil kunne rykke op i superligaen.
Der er jo ingen grund til at score tre mål pr. kamp, og det er alt for usikkert om man vinder sine kampe med så aggressiv en spillestil.

Er glad for vi har en mere realistisk og snusfornuftig træner i Hiljemark.
Lige netop 👍😉. Det er sandsynligt at Hiljemark får os fedtet igennem til en oprykning, men tænker ikke at det bliver som etter i Nordicbet ligaen. Er ret sikker på at Sønderjydske stryger forbi os inden julepausen og det er ikke utænkeligt at det sker i denne her runde. Tænker ikke at vi bliver ved med at have marginalerne med os, for vi har altså flere point end spillet har været til.
Kom nu igang AaB!!!

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2546
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af baresi » 11. nov 2023, 20:56

Hilje ændrer ikke en skid
Men jeg har tænkt lidt på Otoa. Gad vide om en af årsagerne til at man spiller med 3 bagi er fordi han ikke tør sætte Kramer eller thelander af…..
men med den evne Otoa har til at bryde spillet og slippe af med bolden så kunne han faktisk være en konge 6er.
Ved godt det ikke sker..
men tjek den her.
4-1-4-1
KJ - kram - tje- cab
Otoa
Toku - caballo - widell - bakiz
Helenius
Bliver jo også en 4-3-3 med Toku bakiz og helenius fremme og så otoa caballo og widell på midten .
Men endnu en spil ide der ikke lykkes
Vi skal spille beton bold og sikre vores defensiv
Og så måske komme i nærheden af et par dødbolde
Julegave ønske
ny træner
Eller nu defineret spillestil

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af andreasaab89 » 11. nov 2023, 21:17

baresi skrev:
11. nov 2023, 20:56
Hilje ændrer ikke en skid
Men jeg har tænkt lidt på Otoa. Gad vide om en af årsagerne til at man spiller med 3 bagi er fordi han ikke tør sætte Kramer eller thelander af…..
men med den evne Otoa har til at bryde spillet og slippe af med bolden så kunne han faktisk være en konge 6er.
Ved godt det ikke sker..
men tjek den her.
4-1-4-1
KJ - kram - tje- cab
Otoa
Toku - caballo - widell - bakiz
Helenius
Bliver jo også en 4-3-3 med Toku bakiz og helenius fremme og så otoa caballo og widell på midten .
Men endnu en spil ide der ikke lykkes
Vi skal spille beton bold og sikre vores defensiv
Og så måske komme i nærheden af et par dødbolde
Julegave ønske
ny træner
Eller nu defineret spillestil
Caballo er er vildt godt køb. Men tvivler på han kan spille 2 pladser på samme tid
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af Funky » 11. nov 2023, 21:34

Bisgaard skrev:
11. nov 2023, 11:30
jonas386 skrev:
11. nov 2023, 10:04
Nogen burde nok fortælle Haderslev, at de burde smide et par spillere mere ned i defensiven, hvis de gerne vil kunne rykke op i superligaen.
Der er jo ingen grund til at score tre mål pr. kamp, og det er alt for usikkert om man vinder sine kampe med så aggressiv en spillestil.

Er glad for vi har en mere realistisk og snusfornuftig træner i Hiljemark.
Lige netop 👍😉. Det er sandsynligt at Hiljemark får os fedtet igennem til en oprykning, men tænker ikke at det bliver som etter i Nordicbet ligaen. Er ret sikker på at Sønderjydske stryger forbi os inden julepausen og det er ikke utænkeligt at det sker i denne her runde. Tænker ikke at vi bliver ved med at have marginalerne med os, for vi har altså flere point end spillet har været til.
Nu så jeg sidste Sønderjyske-kamp; de vandt, og fortjent nok, men de bøvlede altså også med det, og kunne såmænd også have smidt point. Det er alt for enøjet og sort/hvidt lige nu. Ja, SJ spiller bedre - de har så også ægte kvalitet på den centrale midt, og de er længere i deres udviklingsproces. Vi spiller hverken med den start-11 eller det taktiske setup, som vi har lige nu, når vi står i Superligaen igen.

Hvis man lytter til Rød Aalborgs seneste udgivelse, så bliver man også oplyst om, at der overfokuseres på Hiljemark i debatten.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 2546
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af baresi » 11. nov 2023, 21:42

andreasaab89 skrev:
11. nov 2023, 21:17
baresi skrev:
11. nov 2023, 20:56
Hilje ændrer ikke en skid
Men jeg har tænkt lidt på Otoa. Gad vide om en af årsagerne til at man spiller med 3 bagi er fordi han ikke tør sætte Kramer eller thelander af…..
men med den evne Otoa har til at bryde spillet og slippe af med bolden så kunne han faktisk være en konge 6er.
Ved godt det ikke sker..
men tjek den her.
4-1-4-1
KJ - kram - tje- cab
Otoa
Toku - caballo - widell - bakiz
Helenius
Bliver jo også en 4-3-3 med Toku bakiz og helenius fremme og så otoa caballo og widell på midten .
Men endnu en spil ide der ikke lykkes
Vi skal spille beton bold og sikre vores defensiv
Og så måske komme i nærheden af et par dødbolde
Julegave ønske
ny træner
Eller nu defineret spillestil
Caballo er er vildt godt køb. Men tvivler på han kan spille 2 pladser på samme tid
Haha godt set
Mente Odada 😂😂

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 486
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af KME » 11. nov 2023, 21:49

Hiljemark stiller i samme stil som hidtil. En tung defensiv med stramme seler.
Det gør mig egentlig heller ikke så meget - målet er at sikre oprykning til Suppeligaen - og det gør han.
Når vi så når så langt, må man nok tænke på forstærkning i alle kæder, hvis håbet om top 6 skal gentændes....

Men forhåbentlig sikker mostlersejr i pløren i Næstved. Kom så Aalborg. :aabfan: :aabfan: :aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

José
2. div
2. div
Indlæg: 125
Tilmeldt: 25. apr 2006, 11:53
Geografisk sted: far away from reality

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af José » 11. nov 2023, 21:57

Hvis banen virkelig er så dårlig som jungletrommerne har buldrer løs om, så bliver det jo uanset hvad nok ikke i morgen vi ser Lucas, Toku og Bakiz på banen fra start.
Lige i morgen har jeg egentlig forståelse for en opstilling med fysik og folk, der kan gøre sig gældende på standarder.

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 486
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af KME » 11. nov 2023, 21:59

José skrev:
11. nov 2023, 21:57
Hvis banen virkelig er så dårlig som jungletrommerne har buldrer løs om, så bliver det jo uanset hvad nok ikke i morgen vi ser Lucas, Toku og Bakiz på banen fra start.
Lige i morgen har jeg egentlig forståelse for en opstilling med fysik og folk, der kan gøre sig gældende på standarder.
Ja, måske kunne vi endda kalde Børsting hjem - han ville gøre sig godt i sådan en kamp. :cool: :aabfan: :aabfan:
AaB fan since 1991 :aabfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af Jakobsen » 11. nov 2023, 22:24

José skrev:
11. nov 2023, 21:57
Hvis banen virkelig er så dårlig som jungletrommerne har buldrer løs om, så bliver det jo uanset hvad nok ikke i morgen vi ser Lucas, Toku og Bakiz på banen fra start.
Lige i morgen har jeg egentlig forståelse for en opstilling med fysik og folk, der kan gøre sig gældende på standarder.
De tre burder jo så ikke starte uanset.
Lucas - piv ringe. Bakiz - overvurderet. Toku - mangler stadig at vise, hvorfor han hentet.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af 9520AaB » 12. nov 2023, 05:46

Jakobsen skrev:
José skrev:
11. nov 2023, 21:57
Hvis banen virkelig er så dårlig som jungletrommerne har buldrer løs om, så bliver det jo uanset hvad nok ikke i morgen vi ser Lucas, Toku og Bakiz på banen fra start.
Lige i morgen har jeg egentlig forståelse for en opstilling med fysik og folk, der kan gøre sig gældende på standarder.
De tre burder jo så ikke starte uanset.
Lucas - piv ringe. Bakiz - overvurderet. Toku - mangler stadig at vise, hvorfor han hentet.
Ikke at jeg er uenig med din vurdering på dit syn på disse spillere, men kan samme prædikat ikke sættes på andre spillere i en evt startopstilling også:
Højholdt gået i stå
Ross overvurderet
Prica overvurderet
Odada overvurderet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5190
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af Jakobsen » 12. nov 2023, 09:23

9520AaB skrev:
12. nov 2023, 05:46
Jakobsen skrev:
José skrev:
11. nov 2023, 21:57
Hvis banen virkelig er så dårlig som jungletrommerne har buldrer løs om, så bliver det jo uanset hvad nok ikke i morgen vi ser Lucas, Toku og Bakiz på banen fra start.
Lige i morgen har jeg egentlig forståelse for en opstilling med fysik og folk, der kan gøre sig gældende på standarder.
De tre burder jo så ikke starte uanset.
Lucas - piv ringe. Bakiz - overvurderet. Toku - mangler stadig at vise, hvorfor han hentet.
Ikke at jeg er uenig med din vurdering på dit syn på disse spillere, men kan samme prædikat ikke sættes på andre spillere i en evt startopstilling også:
Højholdt gået i stå
Ross overvurderet
Prica overvurderet
Odada overvurderet


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ross er der perspektiv i at udvikle på vil jeg mene, men det er så heller ikke spilleren jeg forventer er en profil.
Højholt laver stadig meget hårdt benarbejde, men det ville da være dejligt, hvis han også kunne noget fremadrettet.
Prica projektet er jeg også ret skeptisk omkring og ligefør jeg hellere gav Nicklas "jeg løber ikke, men slår meget ud med armene" Helenius chancen hver kamp i stedet.
Odada synes jeg er blevet hypet pga. målene i de første kampe og jeg tror ikke på ham som Superligaspiller, men synes godt han kan byde ind i 1. div, men ingen stjerne nej.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af 634 » 12. nov 2023, 09:44

.......................Posavec
............Kramer-Thelander-Otoa
kasper J..................................Caballo
.......................Odada
........Pedro.....................Widell
....................Ross-Prica

Kom så AaB
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af andreasaab89 » 12. nov 2023, 09:48

634 skrev:
12. nov 2023, 09:44
.......................Posavec
............Kramer-Thelander-Otoa
kasper J..................................Caballo
.......................Odada
........Pedro.....................Widell
....................Ross-Prica

Kom så AaB
Jeg ville nok have lukas/baliz istedet for pedro. Ellers enig
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af 9520AaB » 12. nov 2023, 09:54

andreasaab89 skrev:
634 skrev:
12. nov 2023, 09:44
.......................Posavec
............Kramer-Thelander-Otoa
kasper J..................................Caballo
.......................Odada
........Pedro.....................Widell
....................Ross-Prica

Kom så AaB
Jeg ville nok have lukas/baliz istedet for pedro. Ellers enig
Og jeg ville skifte enten Ross eller Prica med Helenius.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
hit666
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 11. jul 2018, 22:17
Favoritspiller: rade prica

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af hit666 » 12. nov 2023, 10:12

jonas386 skrev:
11. nov 2023, 10:04
Nogen burde nok fortælle Haderslev, at de burde smide et par spillere mere ned i defensiven, hvis de gerne vil kunne rykke op i superligaen.
Der er jo ingen grund til at score tre mål pr. kamp, og det er alt for usikkert om man vinder sine kampe med så aggressiv en spillestil.

Er glad for vi har en mere realistisk og snusfornuftig træner i Hiljemark.
:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
AaB AaB AaB AaB

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af 634 » 12. nov 2023, 10:29

9520AaB skrev:
12. nov 2023, 09:54
andreasaab89 skrev:
634 skrev:
12. nov 2023, 09:44
.......................Posavec
............Kramer-Thelander-Otoa
kasper J..................................Caballo
.......................Odada
........Pedro.....................Widell
....................Ross-Prica

Kom så AaB
Jeg ville nok have lukas/baliz istedet for pedro. Ellers enig
Og jeg ville skifte enten Ross eller Prica med Helenius.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pedro er ikke så afhængig af god bane, og så er det også godt med gode indskiftnings spillere, som er bedre end modstanders indskiftnings spillere
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2537
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Næstved Boldklub - AaB

Indlæg af troelsh » 12. nov 2023, 11:20

Det bliver 90 minutters mudderbrydning, som formentlig bliver afgjort på en dødbold.

Jeg håber på

Posavec

Kramer - Thelander - Otoa

Jørgensen - Odada - Højholt - Caballo

Widell

Prica - Helenius

Besvar