Hiljemark på vej ud?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Himmerland
Superliga
Superliga
Indlæg: 556
Tilmeldt: 20. jan 2007, 10:53
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Himmerland » 13. apr 2024, 01:38

Med tanke på kampen idag i Hobro, kan jeg kun sige et.

Som tidliger og nuværende fodbold trænere, har jeg tir anvendt at sætte en af de “stærke/bærende
“ spiller på bænken for at sende et signal (Helenius
, Kramer og Posevec) får at få andre spiller til af steppe op, men når det ikke virker efter 5 kampe peger fingeren kun et sted, træneren skal væk ASA8

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 622
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af 9000AaB » 13. apr 2024, 09:34

Kunji skrev:
12. apr 2024, 19:10
Det kan i øvrigt nævnes ift. positiv spiludvikling under Hiljemark, at AaB endnu ikke har spillet en kamp i foråret, hvor vi har haft spilovertag over en hel kamp.

I 1. division.
Eller haft den samme opstilling/spillere på banen 2 kampe i træk....

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 447
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af DenSataniskeHest » 13. apr 2024, 09:55

alithebeast skrev:
12. apr 2024, 20:37
De Boer med en kæmpe presbold ud mod Jørgensen. Der smider den. Den ringeste målmand og den ringeste træner i AaB nogensinde..
Jeg har virkelig svært ved at se at han er så god med fødderne som de siger.. Bedre end posavac måske men han er dårligere til alt andet

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14749
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Hanga » 13. apr 2024, 09:59

9000AaB skrev:
13. apr 2024, 09:34
Kunji skrev:
12. apr 2024, 19:10
Det kan i øvrigt nævnes ift. positiv spiludvikling under Hiljemark, at AaB endnu ikke har spillet en kamp i foråret, hvor vi har haft spilovertag over en hel kamp.

I 1. division.
Eller haft den samme opstilling/spillere på banen 2 kampe i træk....
Det eneste vi har været ret stabiel i er altid at foretage ændringer.
Hvorfor skulle Ahlmann f.eks. tilbage på bænken efter 2 fornuftige startere fra ham? Hvor mange gange så man ikke i efteråret at en angriber der netop havde scoret blev sat af? Og en formation holder vi kun fast i i korte perioder ad gangen.

Jeg har på fornemmelsen at Hilje og trænerteamet stiller holdet meget efter modstanderne. Her kunne jeg godt tænke mig at man i stedet havde øjnene mere på at opbygge automatismer og relationer, og det sker altså bare klart nemmest ved at det er de samme spillere i det samme taktiske oplæg, naturligvis med små justeringer fra kamp til kamp.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Gentleman Finn » 14. apr 2024, 12:31

Der er ret tætte skoder ved den nye sportschef, så Nordjyske har ikke nødvendigvis fingeren på pulsen længere.

Jeg vil tage alt med et gran salt der kommer ud. Senest lækkede en skotsk journalist noget der ikke gav mening. Nemlig at vi kun ville lade ham gå efter sæsonen. Den skotske klub får først fat i Thelin efter Elfsborg har fundet en ny træner. Så det er en 100% plantet nyhed, for at skabe mere uro her. Den beslutning kan umuligt være truffet endnu, det giver ingen mening for os, ikke at se hvad der sker de sidste 7 kampe.

Hiljemark har kun haft 7 kampe med det nye system. Detrfor giver det absolut ingen mening for os, ikke at give Hiljemark muligheden til, at få især presspillet til at sidde bedre de sidste 7 kampe.

Presspillet fungerede noget bedre i fredags i 1. Halvleg, da man ikke gik så langt op med wingsne i presset og åbnede store rum som set tidligere. Man fik erobret bolde på gode positioner ved det mere sammenhængende pres. Måske hjalp det en smule på presset at Bomholt fik chancen på den ene wing, og spillede godt, kombinationer sad lige pludselig bedre også med ham deroppe. Hvis han har lunger til mere, skal han spille længere tid. Adedeji har mangler taktisk/defensivt.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Forza » 14. apr 2024, 12:40

Hanga skrev:
13. apr 2024, 09:59
9000AaB skrev:
13. apr 2024, 09:34
Kunji skrev:
12. apr 2024, 19:10
Det kan i øvrigt nævnes ift. positiv spiludvikling under Hiljemark, at AaB endnu ikke har spillet en kamp i foråret, hvor vi har haft spilovertag over en hel kamp.

I 1. division.
Eller haft den samme opstilling/spillere på banen 2 kampe i træk....
Det eneste vi har været ret stabiel i er altid at foretage ændringer.
Hvorfor skulle Ahlmann f.eks. tilbage på bænken efter 2 fornuftige startere fra ham? Hvor mange gange så man ikke i efteråret at en angriber der netop havde scoret blev sat af? Og en formation holder vi kun fast i i korte perioder ad gangen.

Jeg har på fornemmelsen at Hilje og trænerteamet stiller holdet meget efter modstanderne. Her kunne jeg godt tænke mig at man i stedet havde øjnene mere på at opbygge automatismer og relationer, og det sker altså bare klart nemmest ved at det er de samme spillere i det samme taktiske oplæg, naturligvis med små justeringer fra kamp til kamp.
Ydesen i ripodsten påpeger til gengæld en ting vi kan rose Hiljemark for. Han overtog en trup med tabermentalitet og lykkedes hurtigt med at skabe en vinderkultur. Holdet skulle lære at vinde igen og det skulle gøres hurtigt. Derefter slutter rosen også for mit vedkommende.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7820
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Forza » 14. apr 2024, 12:41

Gentleman Finn skrev:
14. apr 2024, 12:31
Der er ret tætte skoder ved den nye sportschef, så Nordjyske har ikke nødvendigvis fingeren på pulsen længere.

Jeg vil tage alt med et gran salt der kommer ud. Senest lækkede en skotsk journalist noget der ikke gav mening. Nemlig at vi kun ville lade ham gå efter sæsonen. Den skotske klub får først fat i Thelin efter Elfsborg har fundet en ny træner. Så det er en 100% plantet nyhed, for at skabe mere uro her. Den beslutning kan umuligt være truffet endnu, det giver ingen mening for os, ikke at se hvad der sker de sidste 7 kampe.

Hiljemark har kun haft 7 kampe med det nye system. Detrfor giver det absolut ingen mening for os, ikke at give Hiljemark muligheden til, at få især presspillet til at sidde bedre de sidste 7 kampe.

Presspillet fungerede noget bedre i fredags i 1. Halvleg, da man ikke gik så langt op med wingsne i presset og åbnede store rum som set tidligere. Man fik erobret bolde på gode positioner ved det mere sammenhængende pres. Måske hjalp det en smule på presset at Bomholt fik chancen på den ene wing, og spillede godt, kombinationer sad lige pludselig bedre også med ham deroppe. Hvis han har lunger til mere, skal han spille længere tid. Adedeji har mangler taktisk/defensivt. Der skal bruges nogle flere spillere der passer til systemet.

Hvorfor giver det ikke mening at vi vil lade Hilje gå efter sæsonen? Jeg synes netop det giver mening ikke bare at stå med bar røv frem til sommerferien.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Funky » 14. apr 2024, 12:45

Med al den røg, der efterhånden er, må man antage, at det er så godt som sikkert, at Hiljemark er væk SENEST til sommer - alt andet vil nu være voldsomt overraskende. Der er derfor ikke ret meget grund til at snakke mere om, hvilke principper, han måske lægger for dagen som træner. Han er videre, farvel og tak for en stensikker oprykning midt i en ret massiv omkalfatring af trup og klub, når nu det ikke kunne blive til en redning i første omgang.

Den eneste interessante diskussion er, hvilke og hvor mange principper som egentlig ligger fast uanset hvem der er træner. Dernæst, i det lys, hvem vi mon får som næste cheftræner, og om det vil ændre på, hvis der er tale om en eller anden James Gow-doktrin, som enhver cheftræner skal bøje sig for. Ydesen er i Ripodsten inde på, at AaB ikke kommer til at starte forfra med spillemæssigt koncept. Men vi er jo nok flere som drømmer om, at der kommer så stærk en ny cheftræner ind, at man ser en anden måde at bruge spillerne på og sammensætte holdet. Med al den identitet, som efterhånden er forsvundet ud af holdet og klubben, så virker det på mig som om, mandskabsbehandling og identitetsskabelse skal være absolutte spidskompetencer. Jeg er godt klar over, at man booker billet til en tur på skafottet, hvis man foreslår en mand som Riddersholm herinde, så lad mig blot sige: En træner som kan noget af det samme, som jeg faktisk har indtryk af, at Guld-Glenn er dygtig til......
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Gentleman Finn » 14. apr 2024, 12:55

Forza skrev:
14. apr 2024, 12:41
Gentleman Finn skrev:
14. apr 2024, 12:31
Der er ret tætte skoder ved den nye sportschef, så Nordjyske har ikke nødvendigvis fingeren på pulsen længere.

Jeg vil tage alt med et gran salt der kommer ud. Senest lækkede en skotsk journalist noget der ikke gav mening. Nemlig at vi kun ville lade ham gå efter sæsonen. Den skotske klub får først fat i Thelin efter Elfsborg har fundet en ny træner. Så det er en 100% plantet nyhed, for at skabe mere uro her. Den beslutning kan umuligt være truffet endnu, det giver ingen mening for os, ikke at se hvad der sker de sidste 7 kampe.

Hiljemark har kun haft 7 kampe med det nye system. Detrfor giver det absolut ingen mening for os, ikke at give Hiljemark muligheden til, at få især presspillet til at sidde bedre de sidste 7 kampe.

Presspillet fungerede noget bedre i fredags i 1. Halvleg, da man ikke gik så langt op med wingsne i presset og åbnede store rum som set tidligere. Man fik erobret bolde på gode positioner ved det mere sammenhængende pres. Måske hjalp det en smule på presset at Bomholt fik chancen på den ene wing, og spillede godt, kombinationer sad lige pludselig bedre også med ham deroppe. Hvis han har lunger til mere, skal han spille længere tid. Adedeji har mangler taktisk/defensivt. Der skal bruges nogle flere spillere der passer til systemet.

Hvorfor giver det ikke mening at vi vil lade Hilje gå efter sæsonen? Jeg synes netop det giver mening ikke bare at stå med bar røv frem til sommerferien.
Beslutningen kan umuligt være truffet endnu, vi er jo ikke idioter, det er en gratis omgang at give ham resten af foråret. Det er muligt at man overvejer om man vil lade ham smutte, i tilfælde af presset ikke sidder bedre, men at man vil give ham resten af sæsonen til at få bedre styr på det.

Som sagt, 7 kampe med det nye system, det er altså ikke nok til at vurdere ham. Så han får de sidste 7 også. Og så må beslutningen træffes derefter om man skal fortsætte eller skifte.

Og ja, noget Hiljemark er dygtig til, er at få presset noget vindervilje ind i holdet. Selvom vi har skiftet system og tingene ikke gled, så blev der givet alt. Det er noget han kan. Derfor giver det ingen mening ikke at give ham chancen resten af foråret. Stod det til flere herinde på debatsiden, skulle vi skifte træner efter hver kamp, de sidste 3-4 år. Hvis presspillet sidder bedre i de sidste 7 kampe, så synes jeg vi skal beholde Hiljemark, og give ham et par spillere der får systemet til at fungere bedre.

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 943
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Salle17 » 14. apr 2024, 13:06

Forza skrev:
14. apr 2024, 12:40
Hanga skrev:
13. apr 2024, 09:59
9000AaB skrev:
13. apr 2024, 09:34
Kunji skrev:
12. apr 2024, 19:10
Det kan i øvrigt nævnes ift. positiv spiludvikling under Hiljemark, at AaB endnu ikke har spillet en kamp i foråret, hvor vi har haft spilovertag over en hel kamp.

I 1. division.
Eller haft den samme opstilling/spillere på banen 2 kampe i træk....
Det eneste vi har været ret stabiel i er altid at foretage ændringer.
Hvorfor skulle Ahlmann f.eks. tilbage på bænken efter 2 fornuftige startere fra ham? Hvor mange gange så man ikke i efteråret at en angriber der netop havde scoret blev sat af? Og en formation holder vi kun fast i i korte perioder ad gangen.

Jeg har på fornemmelsen at Hilje og trænerteamet stiller holdet meget efter modstanderne. Her kunne jeg godt tænke mig at man i stedet havde øjnene mere på at opbygge automatismer og relationer, og det sker altså bare klart nemmest ved at det er de samme spillere i det samme taktiske oplæg, naturligvis med små justeringer fra kamp til kamp.
Ydesen i ripodsten påpeger til gengæld en ting vi kan rose Hiljemark for. Han overtog en trup med tabermentalitet og lykkedes hurtigt med at skabe en vinderkultur. Holdet skulle lære at vinde igen og det skulle gøres hurtigt. Derefter slutter rosen også for mit vedkommende.
Derudover er der flere af de etablerede spillere der mere end gerne vil væk fra AaB og ikke kunne se sig selv spille 1. div..... Tror generelt vi alle undervurdér Hiljemarks opgave, der bestemt ikke har været nem. Det er en stor rodebutik, og det vil nok tage flere år for at få styr på den del..

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 786
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Raptorr » 14. apr 2024, 13:35

Gentleman Finn skrev:
14. apr 2024, 12:55
Forza skrev:
14. apr 2024, 12:41
Gentleman Finn skrev:
14. apr 2024, 12:31
Der er ret tætte skoder ved den nye sportschef, så Nordjyske har ikke nødvendigvis fingeren på pulsen længere.

Jeg vil tage alt med et gran salt der kommer ud. Senest lækkede en skotsk journalist noget der ikke gav mening. Nemlig at vi kun ville lade ham gå efter sæsonen. Den skotske klub får først fat i Thelin efter Elfsborg har fundet en ny træner. Så det er en 100% plantet nyhed, for at skabe mere uro her. Den beslutning kan umuligt være truffet endnu, det giver ingen mening for os, ikke at se hvad der sker de sidste 7 kampe.

Hiljemark har kun haft 7 kampe med det nye system. Detrfor giver det absolut ingen mening for os, ikke at give Hiljemark muligheden til, at få især presspillet til at sidde bedre de sidste 7 kampe.

Presspillet fungerede noget bedre i fredags i 1. Halvleg, da man ikke gik så langt op med wingsne i presset og åbnede store rum som set tidligere. Man fik erobret bolde på gode positioner ved det mere sammenhængende pres. Måske hjalp det en smule på presset at Bomholt fik chancen på den ene wing, og spillede godt, kombinationer sad lige pludselig bedre også med ham deroppe. Hvis han har lunger til mere, skal han spille længere tid. Adedeji har mangler taktisk/defensivt. Der skal bruges nogle flere spillere der passer til systemet.

Hvorfor giver det ikke mening at vi vil lade Hilje gå efter sæsonen? Jeg synes netop det giver mening ikke bare at stå med bar røv frem til sommerferien.
Beslutningen kan umuligt være truffet endnu, vi er jo ikke idioter, det er en gratis omgang at give ham resten af foråret. Det er muligt at man overvejer om man vil lade ham smutte, i tilfælde af presset ikke sidder bedre, men at man vil give ham resten af sæsonen til at få bedre styr på det.

Som sagt, 7 kampe med det nye system, det er altså ikke nok til at vurdere ham. Så han får de sidste 7 også. Og så må beslutningen træffes derefter om man skal fortsætte eller skifte.

Og ja, noget Hiljemark er dygtig til, er at få presset noget vindervilje ind i holdet. Selvom vi har skiftet system og tingene ikke gled, så blev der givet alt. Det er noget han kan. Derfor giver det ingen mening ikke at give ham chancen resten af foråret. Stod det til flere herinde på debatsiden, skulle vi skifte træner efter hver kamp, de sidste 3-4 år. Hvis presspillet sidder bedre i de sidste 7 kampe, så synes jeg vi skal beholde Hiljemark, og give ham et par spillere der får systemet til at fungere bedre.
Jovist, debatsiden skifter gerne og ofte træner :) Ja, han har presset vindevilje ind i holdet, og det har altså ikke været de nemmeste vilkår at arbejde med/under. I folks bevidsthed (debatsiden), så har og havde vi en trup med spillere, som er for gode til 1. div. og enhver kan rykke op med dem, hvorfor Hiljemark ikke gives kredit for det. Det skyldes vores gode spillere. Samtidig er nogle herinde parate til at give ham skylden for nedrykningen sidste sæson. Altså skyld for nedrykning, men ikke kredit for oprykning. Det hænger ikke sammen.

Sandheden er, at han overtog en forfærdelig rodekasse af en trup med spillere, som var blottet for selvtillid og nogen ønskede slet ikke at være i klubben. Dem er han (så godt som) rykket op med. Han har skabt et fundament som er svære at score imod (efteråret), og et hold som (i foråret) er begyndt at lykkedes bedre med presspil og chancer/mål. Tingene tager tid (rodekassen igen), og der er (tydelige) mangler i spillet, hvilke trænerteamet og Hiljemark selv erkender. Men de arbejder på tingene, og man kan se fremskridt, i modsætning til, hvad mange herinde giver udtryk for. Generelt synes folk, at vi bør dominere kampene mere og med bedre og mere flydende spil, når vi er i boldbesiddelse. Det tror jeg også Hiljemark synes. Men der er de ikke endnu og i stedet prøver de så at vinde kampene ved at lukke af bagude (efteråret) og koncentrere sig om at presse bedre med mere direkte spil imod modstanderens mål (foråret).

Jeg synes også der er mangler, både i truppen og hos Hiljemark. Men jeg tror på, at han arbejder hårdt med det han har og mener, at han fortjener en mere nuanceret vurdering, end det er blevet hans lod herinde. Tak til ham og held og lykke fremadrettet. Hvad enten det er nu eller til sommer.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Funky » 15. apr 2024, 21:47

Så er Hiljemark fortid i AaB. Angiveligt overtager Haugaasen for resten af sæsonen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Dr.Jones
Landshold
Landshold
Indlæg: 835
Tilmeldt: 18. jul 2005, 15:22
Favoritspiller: Starting XI

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Dr.Jones » 16. apr 2024, 07:39

The end of a thread. Hilje er væk. God vind til ham… videre.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Pollack2 » 16. apr 2024, 14:30

Så er det officielt:

https://aabsport.dk/nyheder/2024/april/ ... -elfsborg/

Hmmm, håber sgu der er styr på bagsmækken derude - der er fandme gang i svingdøren.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Brodernumsi » 18. apr 2024, 09:46

Nordjyske beretter, at det er BiFs u-19 træner Menno van Dam, der er i førerfeltet om trænerposten.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af le Cid » 18. apr 2024, 09:58

Brodernumsi skrev:
18. apr 2024, 09:46
Nordjyske beretter, at det er BiFs u-19 træner Menno van Dam, der er i førerfeltet om trænerposten.
Kender ham ikke - men i følge Transfermarkt har han ingen erfaring som seniortræner. Han har været u21 træner i Heerenveen i to år, med det fantastiske pointsnit 0.62 pr. kamp(!)
Har gjort BIFs u17 til double-vinder, men er det en bedrift i sig selv? Startede først på P-licens i januar i år.

Det kan vel næppe være vores kommende cheftræner?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1203
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Reyad » 18. apr 2024, 10:24

Det er sgu et rimelig undervældende rygte.
Kan forstå han har en stor stjerne i BIF, men for mig giver det uro med tanker på de hårde kampe der venter formentlig i bunden af Superligaen.

Men det kan jo være, at han er helt genial.

Brugeravatar
Bong
Allstar
Allstar
Indlæg: 1006
Tilmeldt: 11. maj 2006, 10:59
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: 9000

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af Bong » 18. apr 2024, 10:25

Dømt på BIF-reaktionerne fra X ser de ud til at være noget utilfredse med situationen!

Mange derovre ser ham åbenbart som den oplagte afløser for Jesper Sørensen på sigt.
A slightly more sophisticated hooligan...

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af doukas » 18. apr 2024, 10:25

Brodernumsi skrev:
18. apr 2024, 09:46
Nordjyske beretter, at det er BiFs u-19 træner Menno van Dam, der er i førerfeltet om trænerposten.
Har ikke noget imod et ungt trænertalent, men synes det er risky med en træner helt uden trænererfaring fra seniorhold.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

FlemmingG
Superliga
Superliga
Indlæg: 674
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Hiljemark på vej ud?

Indlæg af FlemmingG » 18. apr 2024, 10:30

Rosenborg hentede FCK’s u-19 træner, som cheftræner i vinters. Han havde heller ikke trænet seniorhold før. Ved godt at Rosenborg ikke er hvad de har været, men hvis ham fra Brøndby er super talentfuld, så kan det vise sig at være et godt sats

Låst