Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JSJ » 8. dec 2008, 12:16

Christoffer Poulsen er da jordens største kælling..! Var det ikke selv samme Poulsen der rendte rundt og skabte sig, som en lille fornærmet 6 årik pige, som ikke måtte på det lyserøde penalhus, til sin første skoledag, da AaB vandt hjemme over FCM - Det tror jeg nok det var..!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Dahl9000
1. div
1. div
Indlæg: 482
Tilmeldt: 28. jan 2008, 08:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dahl9000 » 12. dec 2008, 15:37

Fordi at den klub og dens fans gang på gang viser deres smålighed. En tråd der har kørt længe på deres forum om hvor ringe AaB er, det faktum at vi ryger ned i 1 div lige er blevet låst, fordi deres brugere bliver ved med at udstille deres egen mangel på format - en mangel så åbenbart også gør sig gældende hos sidens admins. Hvis man lader sådan en tråd starte op, må man fandme også havde nosser nok til at se den til ende.
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindmark » 15. dec 2008, 12:02

Dahl9000 skrev:Fordi at den klub og dens fans gang på gang viser deres smålighed. En tråd der har kørt længe på deres forum om hvor ringe AaB er, det faktum at vi ryger ned i 1 div lige er blevet låst, fordi deres brugere bliver ved med at udstille deres egen mangel på format - en mangel så åbenbart også gør sig gældende hos sidens admins. Hvis man lader sådan en tråd starte op, må man fandme også havde nosser nok til at se den til ende.
Kilde?? Man sidder jo og bliver helt nysgerrig... Plus at jeg forventer at rende ind en FCM-sympatisør til en julefrokost på lørdag :D
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JSJ » 15. dec 2008, 12:06

Nu har det jo aldrig været nogen hemmelighed, at deres admin derinde er mindre velbegavet ind gennemsnittet ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Dahl9000
1. div
1. div
Indlæg: 482
Tilmeldt: 28. jan 2008, 08:37
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dahl9000 » 15. dec 2008, 13:46

Lindmark skrev:
Dahl9000 skrev:Fordi at den klub og dens fans gang på gang viser deres smålighed. En tråd der har kørt længe på deres forum om hvor ringe AaB er, det faktum at vi ryger ned i 1 div lige er blevet låst, fordi deres brugere bliver ved med at udstille deres egen mangel på format - en mangel så åbenbart også gør sig gældende hos sidens admins. Hvis man lader sådan en tråd starte op, må man fandme også havde nosser nok til at se den til ende.
Kilde?? Man sidder jo og bliver helt nysgerrig... Plus at jeg forventer at rende ind en FCM-sympatisør til en julefrokost på lørdag :D

Hehe, læs tråden! det er vist kilde nok.....
Rød hele vejen igennem, AaB og Liverpool......

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4456
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 15. dec 2008, 13:55

Fantastisk artikel fra IkastAvis, om FC Menneskehandels mange underskyldninger.

http://co3as.ipapercms.dk//IkastAvis/Onsdag/IKO502008/

Side 6.

Herligt når selve oplandet til FCM kan se at tuderiet kammer over.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Bøgehøj » 15. dec 2008, 14:01

doukas skrev:Fantastisk artikel fra IkastAvis, om FC Menneskehandels mange underskyldninger.

http://co3as.ipapercms.dk//IkastAvis/Onsdag/IKO502008/

Side 6.

Herligt når selve oplandet til FCM kan se at tuderiet kammer over.
Tænk at få sådan en bredside af en journalist, der er naiv nok til at tro på "FCM-hjerter" ...

Smid et stetoskop på og lyt: NÆÆÆH! Lissom klappepølser!
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindmark » 15. dec 2008, 14:03

Dahl9000 skrev:
Lindmark skrev:
Dahl9000 skrev:Fordi at den klub og dens fans gang på gang viser deres smålighed. En tråd der har kørt længe på deres forum om hvor ringe AaB er, det faktum at vi ryger ned i 1 div lige er blevet låst, fordi deres brugere bliver ved med at udstille deres egen mangel på format - en mangel så åbenbart også gør sig gældende hos sidens admins. Hvis man lader sådan en tråd starte op, må man fandme også havde nosser nok til at se den til ende.
Kilde?? Man sidder jo og bliver helt nysgerrig... Plus at jeg forventer at rende ind en FCM-sympatisør til en julefrokost på lørdag :D

Hehe, læs tråden! det er vist kilde nok.....
Jeg mente om der måske var et link til den omtalte (låste) tråd om hvor ringe AaB er - jeg har i hvert fald ikke kunnet se dette link på side 16, 17, 18, 19 eller 20 af denne fremragende hadetråd...
Lindmark / Vendelbokartellet

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Bøgehøj » 15. dec 2008, 14:07

Lindmark skrev:Jeg mente om der måske var et link til den omtalte (låste) tråd om hvor ringe AaB er - jeg har i hvert fald ikke kunnet se dette link på side 16, 17, 18, 19 eller 20 af denne fremragende hadetråd...
http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,852 ... #msg-89900

Her?
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindmark » 15. dec 2008, 15:10

Bøgehøj skrev:
Lindmark skrev:Jeg mente om der måske var et link til den omtalte (låste) tråd om hvor ringe AaB er - jeg har i hvert fald ikke kunnet se dette link på side 16, 17, 18, 19 eller 20 af denne fremragende hadetråd...
http://www.ulvegraven.dk/read.php?5,852 ... #msg-89900

Her?
Tak! Sjov læsning - i hvert fald nu hvor vi ikke længere er i krise...
Lindmark / Vendelbokartellet

Van Colter
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 90
Tilmeldt: 5. sep 2007, 09:22

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Van Colter » 15. dec 2008, 22:18

En grund mere:

Billede

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Bøgehøj » 17. dec 2008, 09:59

Van Colter skrev:En grund mere:

[img]billede%20af%20logo-scam[/img]
Repost. Men ikke desto mindre plastic as always...
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af -Larsen » 4. feb 2009, 20:06

Længe siden vi har hadet fjolserne på heden, så jeg vil diske op med en godte fra hestehulen(www.ulvegraven.dk): Ifølge tosserne, så var det KUN Dame og Demba Nyrén, der i vinterens transfervindue kunne forstærke pudlerne. Og det vil jeg gerne hade dem for!!!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1387
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kasper » 4. feb 2009, 20:35

Haha, jeg vil gerne lige bidrage med dette citat:

Dennis (BW2479) Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi har bevist at vi kan forme verdensklasse
> midtbanespillere ud af vores talenter.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af -Larsen » 5. feb 2009, 07:59

Eller vores allesammens KENT!!:

"Nu skal vi ikke gøre vores konkurrenter bedre end de er. Reelt set, så er der i hele dette transfervindue kun hentet 2 spillere ind af alle klubber i DK, som jeg mener vil have kvalitet til at forstærke os: Demba + Dame

Jeg synes generelt set ikke, at der er blevet hentet spillere af en kvalitet, som kan gå ind på vores hold. Eksempelvis er en Martin Vinggaard også en god spiller, men han ville ikke være en forstærkning, og med mindre vi solgte en spiller, ville han ikke være selvskreven til en plads på vores hold.

Skoleeksemplet er AaB, der har hentet en ok forsvarer + 3 lottokuponer til angrebet. Så vil jeg sgu hellere spare pengene. Der er ingen af de transfere, som jeg misunder dem."

Wæhler er, efter min ydmyge mening, en klasse over Califf. At kalde angriberne er for lottokuponer, og dette gælder også folk på dette forum, er vel ikke korrekt, da Pehrsson vist har fulgt dem begge, især Tracy, nøje?

Nyggi

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Nyggi » 5. feb 2009, 13:03

Man kan jo tænke over, at samme FCM fans har så travlt med at komme i bukserne over en række ukendte afrikanske drenge, som jo åbenbart er meget bedre? Tvivler på, at nogle i deres afrikanerkuld kan hamle op med en tidligere Premiar League spiller og Tracy skal nok vise sig at være bedre en Baba Collins. Hvor længe skulle vi ikke høre om Baba Collins som nok skulle få FCM til at tæve os alle sammen. Nu render manden rundt på 2. klasse i Vejle som en lottokupon, da ingen reelt aner om han kan mere end hvad han allerede har vist i FCM.

høgsted
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 19
Tilmeldt: 12. jan 2008, 13:42

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af høgsted » 5. feb 2009, 22:50

http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=16111

De er godtnok dumme og høre på dem fra midtjylland :o

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JSJ » 5. feb 2009, 23:06

Hvad fanden sker der.." Du kan sgu da ikke tælle de neg*** med - Og som Lynge siger, så skal det være på niveau med det som AaB gør - Det er jo netop IKKE på niveau med AaB, at tælle rn 6-7 sorte spillere med som man har hentet i Afrika.. For satan da!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13740
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 6. feb 2009, 00:13

Det sjove er, at man kan prøve at slå lyden fra - og det gør ingen forskel! Følelsen af lede er nøjagtig den samme, når man ser sådan en gut med Crazy Daisy-hår sidde og vifte med armene. Herre jøsses da.

Men jeg synes da, at Lynge skal smide et par flasker druesaft efter dem. Lad dem smage lidt kvalitet, at dømme efter deres transfers har de ikke selv til at få andet en postevand på bordet. Det kan endda være at Mr. Sammenbidt kravler ud af sit dynejakke-skjold og løsner lidt op for kæberne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mr. Larsen » 6. feb 2009, 00:37

Hold kæft en selvglad idiot, mange af de spiller han nævner har knap nok været inde om deres SAS Ligahold endnu, så han kan da dårligt nok påstå at de er på Niveau med mange af de spiller som AaB har opbygget.

Lad os ta dem fra en ende af :

Lasse Heinze, fast mand på 1 holdet og gør det ve ligeså godt som mange af "vores egne"

Jonas Lössl, har stadig sin Sas liga Debut til gode, og han kan endnu ikke betegnes på SAS-Liga Niveau, det er han er alt for prøvet til.

Jesper Juelsgård Kristensen, bliver rost fra mange sider af, men igen han mangler også at vise sit værd på højeste niveau før han kan betegnes som SAS Ligaspiller.

Leon Jessen, middelmådig forsvarsspiller har aldrig vist nogen særlig høj klasse, og har stadig sin første SAS liga kamp i år tilgode. Det fortæller vist alt om mandens niveau.

Winston Reid, glimrende forsvarsspiller jeg vurderer til at være et niveau under Michael Jakobsen, men talentet er bestemt af en fornuftig størrelse. Klart en spiller som kan begå sig i Sas Ligaen.

Mads Albæk, endnu en ungspiller som stadig er uprøvet på højeste niveau, og kan derfor igen ikke betragtes som SAS Liga spiller.

Sekou Oliseh, Igen ung uprøvet talent, han har 2 indhop so far i denne sæson og ingen mål. Jeg synes igen det er for tidligt at sammenligne ham med AaBs efterhånden mange erfarne Sasl Ligaspiller som efterhånden har vist klassen i flere år, både hjemme og i Europæiske sammenhæng.

Adigun Taofeek Salami, stortalent han er i mine øjne allerede en af de allerbedste på den defensive midtbane, og vel en af de få Afrikaner som rent faktisk er slået igennem i FCM med stor succes (samme med Femi). Han er afgjort på Niveau med vores ditto, hvis ikke en tak bedre.

Christian Sivebæk, ung talent og er ligesom Juelsgaard meget rost. Det er personligt en spiller jeg tror meget på, men han er stadig et stykke fra flere af AaB´s spiller, men absolut en spændende spiller.

Yakubu Abubakar Akilu, endnu en Afrikaner som vi har set meget lidt til. Han er noteret for 4 kampe på holdet, men han har ikke gjort den store figur af sig endnu.

Frank Kristensen, indiskutabel en af SAS Ligaen´s alle bedste Angriber når han er i form og undgår skader, og bestemt mindst ligeså god som Jeppe Curth.

Jude Ikechukwu Nworuh, en spiller på vej til sit helt store Gennembrud, han har scoret 4 mål i 12 kampe, det er godkendt når han ikke er ældre endnu.

Baba Colins, voldsomt overvurderet spiller, ligesom så mange andre FCMer der bliver blæst op i pressen. Han har ikke slået til i FCM og er nu lejet ud til Vejle, det siger vel næsten alt, klubben tror ikke længere på ham

Alt i alt for jeg det til 5 som holder SAS Liga Niveau, krydret med nogen spændende unge spiller som evt. kan blive profiler i fremtiden, men det mangler vi altså at se først :)

Så den flaske vin kan du godt glemme alt om Riddersholm :=)

Og lige før FCM folkene kommer herind og tuder, se på resultaterne vi har de senere år været FCM langt overlegen, både med en meget overbevisende DM Triumf sidste år, og ikke mindst vores Uefa Cup eventyr sidste år, samt Champions League iår. Og disse resultater er i høj grad grundlagt ved hjælp af mange af vores "egne spiller" :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Besvar