Nu må du da godt nok undskylde mig. Men når man som "ny" klub høster 2 bronze og 2 sølv på 10 år så er man fandeme en succes. Jeg drømmer om at AaB engang bliver en stabil topklub som Fcm er. Så kan det meget muligt være at vores guldmedaljer og europæiske eventyr er klart at foretrække men at sige at fcm ikke "har noget at havejydenfranord skrev:Men hvor mange klubber har ført sig frem som FCM, uden rent faktisk at have andet end et par sølvmedaljer og fremvise for det? Derudover kan man jo se på baggrunden for deres succes. De har brudt op til flere nationale og internationale regler for at hente spillere, undgå betaling til andre klubber for spillere osv.Colt Sivas skrev:
Er det ikke en lidt billig betragtning? Godt klar over trådens emne, men af en klub der er lidt over 10 år gammel har de vel gjort det meget godt? Vandt AaB noget i deres første 10 år i den bedste række? Det er vel det der skal sammenlignes om noget.
Nu er det svært at spå om fremtiden. Men lige i dette øjeblik ser det da ud til at Fcm har større chance for at vinde noget end AaB. Men øjebliks billedet kan jo hurtigt vende. Meget hurtigt i fodbold især.
Hvis man har været et topklub (som FCM jo siger de er) men har "kun" hentet 2 sølv og 2 bronze medaljer, det er jo i og for sig også ganske flot, men de har bare aldrig vist noget i europa. Deres største succes i europa var da de næsten vandt over Man. City, altså inden der kom en masse kæmpe stjerner på holdet.
Jeg har intet imod folk/klubber fører sig frem, men de skal have noget at have det i, og det mener jeg slet ikke FCM har, deres eneste store succes har været deres dårlige moral. Selv ikke engang den vil de stå ved når der kommer kritik, så peges der altid fingre af alle andre.
det i" er jo direkte forkert...
Deres dårlige moral er vi naturligvis enige om