Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Frygah » 30. sep 2014, 21:29

Mike80 skrev:Jeg må jo efterhånden erkende at jeg med mine blanke øjne, tude tilgang og ekstremt hårde udmelding om røde pølser i Aalborg og en håndbold speaker på tiltale til luder FCM og fremdeles, har trådt så mange over fødderne herinde, hvor der ellers er selvpromoveret højt til loftet, at jeg naturligvis trækker mig i respekt for de stødte og sårede..

Go vind Aalborg;) (taktisk smiley)

Mike
Ses om 20 minutter, når du finder et nyt indlæg du bare ikke kan lade være med at svare på.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 30. sep 2014, 21:39

sulakvelidze skrev:
Pastorius skrev:
sulakvelidze skrev: PS: Beklager længden på dette indlæg. Men det var også mit sidste i denne tråd. Jeg skriver ikke mere herinde. Det er slut. Jeg lover det.
sulakvelidze skrev: Min bemærkning om trollagtig adfærd...
Må man kun drille FCM i denne tråd?

Det tror jeg ikke, at der er nogle regler om. Mit PS om, at det var mit sidste indlæg i tråden var dog en henvisning til Mike80's tidligere annoncering om, at han nu var færdig i tråden, hvorefter han alligevel ikke kunne holde sig ude. Jeg holder alt for meget af denne tråd til, at jeg nogensinde kunne finde på at love sådan noget i ramme alvor.
Ah - har ikke rigtig fulgt med.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1886
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 634 » 30. sep 2014, 21:44

Mike80 skrev:Jeg må jo efterhånden erkende at jeg med mine blanke øjne, tude tilgang og ekstremt hårde udmelding om røde pølser i Aalborg og en håndbold speaker på tiltale til luder FCM og fremdeles, har trådt så mange over fødderne herinde, hvor der ellers er selvpromoveret højt til loftet, at jeg naturligvis trækker mig i respekt for de stødte og sårede..

Go vind Aalborg;) (taktisk smiley)

Mike
Jeg tror ikke du har trådt en eneste over tæerne, men du har givet mange krumme tæer, fordi du er lige inde og provokere og hurtigt tilbage i din hule med offer rollen om hvor slemme vi er overfor jer. Sådan er andre rivaliserende fans ikke. Det sjove ved at læse fra jer er at man ved i dummer jer, og man behøver nomalt ikke argumentere for det, det gør i selv.
Vores DJ/Stadionspeaker er ikke en klap bedre end jeres Ring-annoncer.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kristian » 3. okt 2014, 18:50

Damn FCM spiller godt i øjeblikket. Sq ingen der henter dem på den her side af jul. Træls at se på.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af birk » 3. okt 2014, 20:11

De har et klasse hold og Superligaens bedste angriber pt
Mon ikke de går hele vejen ?

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Sv: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af BoomZ0R » 3. okt 2014, 23:34

birk skrev:De har et klasse hold og Superligaens bedste angriber pt
Mon ikke de går hele vejen ?
Jo, de går IKK hele vejen.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2251
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af alithebeast » 4. okt 2014, 09:08

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 117036.ece

Kristian Gak Bak Back Bach Backh er allerede igang med at køre det i sænk. Det findes bare ikke i FCMs DNA at kunne håndtere favoritværdighed og pres.
Hader København!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 4. okt 2014, 09:28

23 runder igen... De holder ikke hjem!! Glæder mig til endnu et "Glenn reflekterer op af en stolpe på et tomt stadion" - moment!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kristian » 4. okt 2014, 09:32

Hvorfor ikke bare sige at de holder hjem. Det gir dem større pres. Og så blir vi heller ik så forbandet over det herinde hvis vi alle godt ved at de bare er bedre end de andre i år. For indtil videre er de klart det bedst spillende.

Noget andet er, at det er himmelråbende at superligaen ikke har større niveau. Kan ik passe OB, BIF,FCK og AaB inkl. Esbjerg skal ligge i den ende af tabellen. Skidt

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 4. okt 2014, 09:42

Kristian skrev:Hvorfor ikke bare sige at de holder hjem. Det gir dem større pres. Og så blir vi heller ik så forbandet over det herinde hvis vi alle godt ved at de bare er bedre end de andre i år. For indtil videre er de klart det bedst spillende.

Noget andet er, at det er himmelråbende at superligaen ikke har større niveau. Kan ik passe OB, BIF,FCK og AaB inkl. Esbjerg skal ligge i den ende af tabellen. Skidt

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Ro på.. Der er spillet 10 runder. De skal nok få mere konkurrence.. Og så er der heller ikke længere op, end det sagtens kan lade sig gøre.
Ska' vi hak'?

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af dyhrmaN » 4. okt 2014, 12:08

FCM er for kave til at blive mestre. Det må ikke ske.

Go FCN !!

Narildsen
2. div
2. div
Indlæg: 224
Tilmeldt: 14. mar 2011, 17:04
Geografisk sted: Odense

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Narildsen » 4. okt 2014, 22:44

Har lige gennemlæst de sidste sider. Hvorfor har jeg ikke set glenn-ved-stolpen billedet?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. okt 2014, 22:01

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 138646.ece


Klassens frække dreng slår til igen….

Brugeravatar
556
1. div
1. div
Indlæg: 375
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:54
Geografisk sted: 2000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 556 » 7. okt 2014, 09:51

Poker-One-Kenobi skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 138646.ece


Klassens frække dreng slår til igen….
Det er første gang at jeg hører at FCM-tilskuere deltager i tilskueruroligheder og så vælger de at gennembanke en kvindelig kontrollør og så endda fra en lille amatørklub som nok ikke har haft meget mandskab til at bakke hende op i situationen.

Bravo FCM!

http://media.giphy.com/media/QIPEV0HWAiXVm/giphy.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
-Nej tak til plastikbaner i Superligaen

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af dyhrmaN » 7. okt 2014, 11:06

556 skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 138646.ece


Klassens frække dreng slår til igen….
Det er første gang at jeg hører at FCM-tilskuere deltager i tilskueruroligheder og så vælger de at gennembanke en kvindelig kontrollør og så endda fra en lille amatørklub som nok ikke har haft meget mandskab til at bakke hende op i situationen.

Bravo FCM!

http://media.giphy.com/media/QIPEV0HWAiXVm/giphy.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
DNA og vindermentalitet!

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Super Hansen » 7. okt 2014, 11:28

dyhrmaN skrev:
556 skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 138646.ece


Klassens frække dreng slår til igen….
Det er første gang at jeg hører at FCM-tilskuere deltager i tilskueruroligheder og så vælger de at gennembanke en kvindelig kontrollør og så endda fra en lille amatørklub som nok ikke har haft meget mandskab til at bakke hende op i situationen.

Bravo FCM!

http://media.giphy.com/media/QIPEV0HWAiXVm/giphy.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
DNA og vindermentalitet!
Tjaaa. det er vel ulvens lod, at gå efter det svage led. Py for pokker...

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 7. okt 2014, 11:50

Super Hansen skrev:
dyhrmaN skrev:
556 skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 138646.ece


Klassens frække dreng slår til igen….
Det er første gang at jeg hører at FCM-tilskuere deltager i tilskueruroligheder og så vælger de at gennembanke en kvindelig kontrollør og så endda fra en lille amatørklub som nok ikke har haft meget mandskab til at bakke hende op i situationen.

Bravo FCM!

http://media.giphy.com/media/QIPEV0HWAiXVm/giphy.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
DNA og vindermentalitet!
Tjaaa. det er vel ulvens lod, at gå efter det svage led. Py for pokker...

Det er vist bare nordjysk jantelov, der viser sig her. Styr nu jeres misundelse og mindreværd over for FCM!

In other news:

FCM præsenterede i går et nyt stort underskud, og klubben forventer næste år et underskud i nærheden af 40 millioner ud af en omsætning på 80 mio. Det er selvfølgelig helt vilde tal, men når man har prostitueret sig til en rig milliardær i udlandet og ikke behøver indtægter overhovedet, betyder det jo ikke det store for dem. Som de nok også selv tænker: Ingen kvaler, Benham betaler!

Men der er jo i princippet heller ikke noget nyt i det. FCM har i årevis levet et liv i vildt overforbrug. Mens en klub som AaB har indset, at den vej ikke er farbar og endda vist, at man godt kan geare ned for udgifterne, budgettere forsigtigt og alligevel vinde titler, har FCM valgt, at eneste vej frem er at bruge endnu flere af de penge, de ikke selv kan skaffe. Så desperate er de efter succes, at de hellere sælger sig selv til fremmede end forsøge at opnå succes på hårdt arbejde og talentudvikling - the AaB way. Indtil videre har de prostitueret sig til milliardærer i Indien og England. Mit bud er, at når det engelske eventyr en dag er forbi, faldbyder de sig til rigmænd i Qatar og lignende steder for at kunne fortsætte tilværelsen som luksusluder.

Det vildeste er dog, at det sker helt uden protester fra den menige FCM-mand. Jeg kan selvfølgelig have overset noget, men jeg har ikke hørt antydning af det ramaskrig, jeg med sikkerhed tør garantere ville være blandt AaB-tilhængere, hvis AaB en dag fandt på at sælge sig selv til udlandet. Der er mange forskelle på FCM og AaB. Dette er en af dem.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af A_Strandfelt » 7. okt 2014, 12:02

sulakvelidze skrev:In other news:

FCM præsenterede i går et nyt stort underskud, og klubben forventer næste år et underskud i nærheden af 40 millioner ud af en omsætning på 80 mio. Det er selvfølgelig helt vilde tal, men når man har prostitueret sig til en rig milliardær i udlandet og ikke behøver indtægter overhovedet, betyder det jo ikke det store for dem. Som de nok også selv tænker: Ingen kvaler, Benham betaler!

Men der er jo i princippet heller ikke noget nyt i det. FCM har i årevis levet et liv i vildt overforbrug. Mens en klub som AaB har indset, at den vej ikke er farbar og endda vist, at man godt kan geare ned for udgifterne, budgettere forsigtigt og alligevel vinde titler, har FCM valgt, at eneste vej frem er at bruge endnu flere af de penge, de ikke selv kan skaffe. Så desperate er de efter succes, at de hellere sælger sig selv til fremmede end forsøge at opnå succes på hårdt arbejde og talentudvikling - the AaB way. Indtil videre har de prostitueret sig til milliardærer i Indien og England. Mit bud er, at når det engelske eventyr en dag er forbi, faldbyder de sig til rigmænd i Qatar og lignende steder for at kunne fortsætte tilværelsen som luksusluder.

Det vildeste er dog, at det sker helt uden protester fra den menige FCM-mand. Jeg kan selvfølgelig have overset noget, men jeg har ikke hørt antydning af det ramaskrig, jeg med sikkerhed tør garantere ville være blandt AaB-tilhængere, hvis AaB en dag fandt på at sælge sig selv til udlandet. Der er mange forskelle på FCM og AaB. Dette er en af dem.
Harmonerer det ikke virkeligt dårligt med Financial Fairplay? Det vil vel være et problem, hvis de kommer i Europa.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 7. okt 2014, 12:19

A_Strandfelt skrev:
sulakvelidze skrev:In other news:

FCM præsenterede i går et nyt stort underskud, og klubben forventer næste år et underskud i nærheden af 40 millioner ud af en omsætning på 80 mio. Det er selvfølgelig helt vilde tal, men når man har prostitueret sig til en rig milliardær i udlandet og ikke behøver indtægter overhovedet, betyder det jo ikke det store for dem. Som de nok også selv tænker: Ingen kvaler, Benham betaler!

Men der er jo i princippet heller ikke noget nyt i det. FCM har i årevis levet et liv i vildt overforbrug. Mens en klub som AaB har indset, at den vej ikke er farbar og endda vist, at man godt kan geare ned for udgifterne, budgettere forsigtigt og alligevel vinde titler, har FCM valgt, at eneste vej frem er at bruge endnu flere af de penge, de ikke selv kan skaffe. Så desperate er de efter succes, at de hellere sælger sig selv til fremmede end forsøge at opnå succes på hårdt arbejde og talentudvikling - the AaB way. Indtil videre har de prostitueret sig til milliardærer i Indien og England. Mit bud er, at når det engelske eventyr en dag er forbi, faldbyder de sig til rigmænd i Qatar og lignende steder for at kunne fortsætte tilværelsen som luksusluder.

Det vildeste er dog, at det sker helt uden protester fra den menige FCM-mand. Jeg kan selvfølgelig have overset noget, men jeg har ikke hørt antydning af det ramaskrig, jeg med sikkerhed tør garantere ville være blandt AaB-tilhængere, hvis AaB en dag fandt på at sælge sig selv til udlandet. Der er mange forskelle på FCM og AaB. Dette er en af dem.
Harmonerer det ikke virkeligt dårligt med Financial Fairplay? Det vil vel være et problem, hvis de kommer i Europa.
Jeg har ikke læst meget på FFP, men så vidt jeg har forstået det, er der plads til nogle absurd store underskud over en årrække, før det kan blive et problem med UEFA's version af FFP.

http://www.financialfairplay.co.uk/fina ... lained.php" onclick="window.open(this.href);return false;

De eneste, der kan stoppe Superligaen fra at blive overtaget af udlændinge, der vil lege FM i en billig liga, er DBU. Det kræver, at de tilslutter sig FFP og samtidig slår ned på økonomisk doping i form af en prostitution som den, FCM finansierer deres luksustilværelse med.

FCM vil gerne fremstå som dem, der tør prøve noget nyt. Det har foreløbig bragt dem i hænderne på milliardærer fra Indien og England. Det handler ikke om at være klassens frække dreng. Det handler om at være skolegårdens omgangstøs.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2251
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af alithebeast » 7. okt 2014, 16:34

Super Hansen skrev:
dyhrmaN skrev:
556 skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 138646.ece


Klassens frække dreng slår til igen….
Det er første gang at jeg hører at FCM-tilskuere deltager i tilskueruroligheder og så vælger de at gennembanke en kvindelig kontrollør og så endda fra en lille amatørklub som nok ikke har haft meget mandskab til at bakke hende op i situationen.

Bravo FCM!

http://media.giphy.com/media/QIPEV0HWAiXVm/giphy.gif" onclick="window.open(this.href);return false;
DNA og vindermentalitet!
Tjaaa. det er vel ulvens lod, at gå efter det svage led. Py for pokker...
Mon ikke de bare har brugt de analyseværktøjer de havde til rådighed på det givne tidspunkt til at finde den eneste, der ikke havde givet dem den røvfuld, som de havde fortjent?
Hader København!

Besvar