Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Brøndby

Indlæg af Eksil » 6. apr 2015, 20:48

MrBangDK skrev:Er der ikke snart nogle klubber der går sammen og stiller krav til Brøndby og deres joke af en bane?
De ved det jo godt selv. Den bliver revet op til sommer og erstattet til et større beløb.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Brøndby

Indlæg af MrBangDK » 6. apr 2015, 21:42

Eksil skrev:
MrBangDK skrev:Er der ikke snart nogle klubber der går sammen og stiller krav til Brøndby og deres joke af en bane?
De ved det jo godt selv. Den bliver revet op til sommer og erstattet til et større beløb.
Det ændrer ikke på at det er en skandaløs ringe bane og alle andre klubber burde stille krav til at BIF finder en løsning nu!
Ska' vi hak'?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 6. apr 2015, 22:59

I dag er der snak om Agger og en "svinestreg" mod FCK. Jeg har ikke set episoden, hørte kun kampen i radio. Men jeg tænkte straks på Aggers "svinestreg" mod Risgård i efteråret mod os. Her blev det formildende åbenbart at han sagde undskyld.

Det virker til at være en spiller, som måske lever lidt for meget på sit renomme og ikke sine fodboldkunnen. Havde Duncan gjort de samme ting - mener også der har været en episode mellem vores kamp mod dem og den her til aften - så havde han fået mindst et par dage i skyggen.

Jeg tror ikke at man holder hånden over Agger, men tror hans karriere kan slutte meget snart, hvis ikke han omstiller sig til hans faktiske niveau. Han er stadig god, men det han laver pt. ligner mere en kedelig udgave af Christian Poulsen. Og Christian Poulsen er heller ikke det navn han var.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Brøndby

Indlæg af Corona » 7. apr 2015, 13:24

FlæskeFrank skrev:I dag er der snak om Agger og en "svinestreg" mod FCK. Jeg har ikke set episoden, hørte kun kampen i radio. Men jeg tænkte straks på Aggers "svinestreg" mod Risgård i efteråret mod os. Her blev det formildende åbenbart at han sagde undskyld.

Det virker til at være en spiller, som måske lever lidt for meget på sit renomme og ikke sine fodboldkunnen. Havde Duncan gjort de samme ting - mener også der har været en episode mellem vores kamp mod dem og den her til aften - så havde han fået mindst et par dage i skyggen.

Jeg tror ikke at man holder hånden over Agger, men tror hans karriere kan slutte meget snart, hvis ikke han omstiller sig til hans faktiske niveau. Han er stadig god, men det han laver pt. ligner mere en kedelig udgave af Christian Poulsen. Og Christian Poulsen er heller ikke det navn han var.
Han gav Zanka et albue i siden og et slag i ansigtet. Agger er og bliver usympatisk.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Brøndby

Indlæg af gravballe » 7. apr 2015, 14:34

Jeg håber sku snart en eller anden spiller slagter agger, og tager det røde kort, for at ende hans karrierer.... Det er jo næsten i hver kamp han er med i, han går rundt og laver disse ting, og slipper afsted med det.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2889
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Brøndby

Indlæg af Eksil » 7. apr 2015, 19:35

gravballe skrev:Jeg håber sku snart en eller anden spiller slagter agger, og tager det røde kort, for at ende hans karrierer.... Det er jo næsten i hver kamp han er med i, han går rundt og laver disse ting, og slipper afsted med det.
Du virker som et skønt menneske

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Brøndby

Indlæg af Hovedet » 8. apr 2015, 00:07

gravballe skrev:Jeg håber sku snart en eller anden spiller slagter agger, og tager det røde kort, for at ende hans karrierer.... Det er jo næsten i hver kamp han er med i, han går rundt og laver disse ting, og slipper afsted med det.
Eller dog i det mindste bare ender hans season. Sammen med Kenth og alle hans karrierer.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Brøndby

Indlæg af Soren » 18. apr 2015, 13:32

Hobro har skrevet et brev til Brøndby inden deres udekamp her i weekenden

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Indlæg af BoomZ0R » 18. apr 2015, 18:38

Hold kæft det er sjovt!!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 23. apr 2015, 20:50

Brøndby må have fået læst og påskrevet noget meget alvorligt ved sidste bøde.

Først sender de kort før de efterfølgende udekampe trusselbreve ud til de udebaner, som de har tilbage i sæsonen hvor de kræver voldsomme ændringer af hjemmeholdet. Dog uden at nævne, at de selv øger deres indsats.

Nu følges det så op med et gebyr på hjemmebane på 5000 kr., hvis du medbringer pyro på deres eget stadion.

En konsekvent nølende agering fra BIFs side de foregående 1000 år er pludselig ændret i løbet af den sidste måned. Det er påfaldende.

Det tragiske er, at det kommer først efter at BIF har fået trukket awaykortet ned over alle superligaklubberne.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Brøndby

Indlæg af doukas » 26. apr 2015, 20:24

MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1884
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Brøndby

Indlæg af 634 » 26. apr 2015, 21:05

Endnu en grund til ikke at stemme DF
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Brøndby

Indlæg af thomasjn » 28. apr 2015, 17:41

To ækle projekter forenes. Derudover logisk, at Pia K skal ud og høste stemmer hos lavindkomstgrupperne på Vestegnen.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Brøndby

Indlæg af Hovedet » 28. apr 2015, 18:29

thomasjn skrev:To ækle projekter forenes. Derudover logisk, at Pia K skal ud og høste stemmer hos lavindkomstgrupperne på Vestegnen.
Jeg troede i øvrigt, at det vrimlede med mellemøstlige indvandrere på de kanter, og det er vel næppe dér, Pia K. forventer at stjæle stemmer en masse eller hur?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Brøndby

Indlæg af Provst i Brovst » 28. apr 2015, 19:36

Jeg vil gerne opfordre til at holde debatside.dk fri for politik, jeg har nydt fraværet af de politiske krigere, men begynder det igen, så er jeg selvfølgelig klar med hårde højre hook til hvert eneste politisk venstreorienteret indlæg.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2031
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Brøndby

Indlæg af 9520AaB » 28. apr 2015, 20:16

Provst i Brovst skrev:Jeg vil gerne opfordre til at holde debatside.dk fri for politik, jeg har nydt fraværet af de politiske krigere, men begynder det igen, så er jeg selvfølgelig klar med hårde højre hook til hvert eneste politisk venstreorienteret indlæg.
Af frygt for dit højre hook, holder jeg mig så fra politiske indlæg;-), selvom jeg formentlig er en af de få folkevalgte her:-)

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Brøndby

Indlæg af Hovedet » 28. apr 2015, 20:55

Provst i Brovst skrev:Jeg vil gerne opfordre til at holde debatside.dk fri for politik, jeg har nydt fraværet af de politiske krigere, men begynder det igen, så er jeg selvfølgelig klar med hårde højre hook til hvert eneste politisk venstreorienteret indlæg.
Men ethvert politisk højreorienteret indlæg er så ok?

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 562
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Brøndby

Indlæg af Elvis lever » 29. apr 2015, 09:09

thomasjn skrev:To ækle projekter forenes. Derudover logisk, at Pia K skal ud og høste stemmer hos lavindkomstgrupperne på Vestegnen.
Er der i din optik nogen nedre grænse for, hvad man som AaB fan skal tjene for at komme på stadion?
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
MrRepsak
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 23. jan 2008, 23:35
Geografisk sted: Valby station

Re: Brøndby

Indlæg af MrRepsak » 5. maj 2015, 22:45

[youtube]UpBxu014Yvc[/youtube]

http://youtu.be/UpBxu014Yvc
Kom så de RØ'E!

Brugeravatar
Frank Buck
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:09
Favoritspiller: Nomwethe
Geografisk sted: Tørring
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af Frank Buck » 6. maj 2015, 07:33

Han er ret morsom - en eller anden dag er jeg nødt til at finde ud af hvad han rent faktisk snakker om....
MrRepsak skrev:[youtube]UpBxu014Yvc[/youtube]

http://youtu.be/UpBxu014Yvc
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy

Besvar