Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 5. aug 2015, 22:07

AllanPedersen skrev:
MrBangDK skrev:
AllanPedersen skrev:Blåbjerg og Bruun ville ikke engang kunne spille på reserve holdet i den nuværende FCM trup.

hate all you want.. det er rigtigt.. vores tiltro til egen udvikling er gået fra
et supplement, til at være en 100% sats..
AaB, med de spillere du nævner, havde slået Apoel her til aften!
AaB med de spiller jeg nævnte TABTE til Apoel... 4-0
Apoel var langt bedre sidste år. Det er ikke to sammenlignelige hold - hverken AaB eller Apoel - men ud fra spillet Apoel viste, så ser jeg sagtens at AaB ville kunne have slået dem ud. FCM var pivringe!
Ska' vi hak'?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af AllanPedersen » 6. aug 2015, 12:13

lad nu være..

AaB lignede et 2. divisions hold mod FC Nordsjælland..
FCM ser både i ligaen og den måde de spiller i udlandet på 100x stærkere ud end os.

Vi ville banke apoel... hahaha.. vil gerne eje et par af dine rød hvide briller.
Ham deres brasilianske dribler havde fået Blåbjerg til at ligne en endnu større bold mongol end han allerede er.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 6. aug 2015, 12:51

AllanPedersen skrev:lad nu være..

AaB lignede et 2. divisions hold mod FC Nordsjælland..
FCM ser både i ligaen og den måde de spiller i udlandet på 100x stærkere ud end os.

Vi ville banke apoel... hahaha.. vil gerne eje et par af dine rød hvide briller.
Ham deres brasilianske dribler havde fået Blåbjerg til at ligne en endnu større bold mongol end han allerede er.

Charmerende at kalde vores unge talenter for boldmongoler.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af AllanPedersen » 6. aug 2015, 12:54

har jeg intet problem med efter FCN kampen..
Du så den åbenbart ikke.

Nu har Blåbjerg efterhånden fået 30 kampe på førsteholdet.
og er 20 år gammel.

Glæder mig til talentet som Gaarde efter egne ord har en ubeskrivelig stor tillid til
dukker op.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

seamann

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af seamann » 6. aug 2015, 13:34

AllanPedersen skrev:har jeg intet problem med efter FCN kampen..
Du så den åbenbart ikke.

Nu har Blåbjerg efterhånden fået 30 kampe på førsteholdet.
og er 20 år gammel.

Glæder mig til talentet som Gaarde efter egne ord har en ubeskrivelig stor tillid til
dukker op.
Hvis du ikke fatter, at der skal en stor del talent til, at nå dertil hvor Blåbjerg allerede er nået, forstår du ikke meget ommkring talent og udvikling.

Om den videreudvikling bliver god nok til at han bliver en profil i superliga sammenhæng er naturligvis svært at spå om, men mange af forudsætningerne er der. Ift hvor fx Lasse Nielsen var som 20 årig er han godt med.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af AllanPedersen » 6. aug 2015, 13:42

seamann spar mig for din tale om hvor god man skal være for at spille på førsteholdet.

Jeg er udmærket klar over at Blåbjerg er bedre end 1000vis af andre unge ..
Det kan jeg bare ikke bruge til noget hvis han ikke er god nok til at starte inde for AaB
Når Kasper P er tilbage igen, ryger han direkte ud hvor han hører hjemme.

Lasse Nielsen var 20 i .. 2008... og der var han ikke starter..
Der fik han indhop.. præcis som Blåbjerg burde få..
Præcis som Bruun burde få..

Vi er gået fra at være åbne og give chancen til de unge talenter.
Til at være 100% afhængige af de kan gå direkte ind fra ungdoms rækkerne.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2031
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 9520AaB » 6. aug 2015, 15:30

AllanPedersen skrev:seamann spar mig for din tale om hvor god man skal være for at spille på førsteholdet.

Jeg er udmærket klar over at Blåbjerg er bedre end 1000vis af andre unge ..
Det kan jeg bare ikke bruge til noget hvis han ikke er god nok til at starte inde for AaB
Når Kasper P er tilbage igen, ryger han direkte ud hvor han hører hjemme.

Lasse Nielsen var 20 i .. 2008... og der var han ikke starter..
Der fik han indhop.. præcis som Blåbjerg burde få..
Præcis som Bruun burde få..

Vi er gået fra at være åbne og give chancen til de unge talenter.
Til at være 100% afhængige af de kan gå direkte ind fra ungdoms rækkerne.
Tråden hedder "Hvorfor hade FCM", du bruger tråden til at svine AaB's unge spillere til, hvorfor jeg foreslår at du oprettet en tråd der hedder AllanPedersen beundrer FCM.
Der kan du så fortælle hvorfor de er bedre til talentudvikling, hvorfor de får flere penge for salg etc. Bare en ide?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af AllanPedersen » 6. aug 2015, 16:06

Jeg skrev FCM spillede godt mod APOEL.

En anden skrev vi ville have spillet bedre.. og jeg forsvarede min holdning..
om hvorfor vi ikke ville..

Skal gerne holde mig til tråden, men jeg svarer også når tiltalt.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 6. aug 2015, 17:25

AllanPedersen skrev:Jeg skrev FCM spillede godt mod APOEL.

En anden skrev vi ville have spillet bedre.. og jeg forsvarede min holdning..
om hvorfor vi ikke ville..

Skal gerne holde mig til tråden, men jeg svarer også når tiltalt.
Nej, det gjorde du lige præcis ikke. Du startede ud med at sprede gylle om vores hold fra dit første indspark omkring Apoel kampen. Lad mig citere:
AllanPedersen skrev:Blåbjerg og Bruun ville ikke engang kunne spille på reserve holdet i den nuværende FCM trup.

hate all you want.. det er rigtigt.. vores tiltro til egen udvikling er gået fra
et supplement, til at være en 100% sats..
Et indlæg som ingen måder siger noget om hvor gode FCM er i kampen og så får DU svar på tiltale. Du er komplet ulidelig tag høre på, lige meget hvilken debat du deltager i.
Ska' vi hak'?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af AllanPedersen » 6. aug 2015, 18:02

Mrbang lad mig gøre der nemt.. Ignorere dig nu ligeledes Buzz.. For jeg kan og vil ikke deltage i de personale fights i forsøger hele tiden at tage..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 6. aug 2015, 18:08

AllanPedersen skrev:Mrbang lad mig gøre der nemt.. Ignorere dig nu ligeledes Buzz.. For jeg kan og vil ikke deltage i de personale fights i forsøger hele tiden at tage..
Fint - for du tør jo ikke debattere, for du kan ikke finde hoved og hale I hvad du har skrevet i alle de tråde du deltager i.

håber dog Debatjuntaen gør noget ved sagen, så debatsiden igen kan blive tålelig..
Ska' vi hak'?

Mike80
1. div
1. div
Indlæg: 390
Tilmeldt: 7. jul 2013, 20:11
Favoritspiller: Søren Skriver

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mike80 » 10. aug 2015, 21:27

I Viasat optakten til dagens kamp var der fokus på rivaliseringen mellem AaB og FCM og specielt AaB fans had til FCM. Viasat indledende fokus var at janteloven i Nordjylland lever bedre end noget andet sted i landet og en klub som FCM gør ekstra ondt i netop Nordjylland når de melder ud og agerer som de gør.

Efterfølgende fulgte de op med et interview med KEP hvor han også blev forholdt dette Viasat udsagn i forsøget på forklaring. Jeg ved hvor meget i har moret jer over mine tidligere postulater og argumentation for netop Jantelovens højborg i Nordjylland, så jeg tænkte at mange af jer sikkert fandt dette indslag hysterisk morsomt, så blot en service herfra.

Tak for kampen. Det var en magtdemonstration denne gang og langt fra tidligere tiders altid tætte opgør.

Mike

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Reto » 10. aug 2015, 21:47

Mike80 skrev:I Viasat optakten til dagens kamp var der fokus på rivaliseringen mellem AaB og FCM og specielt AaB fans had til FCM. Viasat indledende fokus var at janteloven i Nordjylland lever bedre end noget andet sted i landet og en klub som FCM gør ekstra ondt i netop Nordjylland når de melder ud og agerer som de gør.

Efterfølgende fulgte de op med et interview med KEP hvor han også blev forholdt dette Viasat udsagn i forsøget på forklaring. Jeg ved hvor meget i har moret jer over mine tidligere postulater og argumentation for netop Jantelovens højborg i Nordjylland, så jeg tænkte at mange af jer sikkert fandt dette indslag hysterisk morsomt, så blot en service herfra.

Tak for kampen. Det var en magtdemonstration denne gang og langt fra tidligere tiders altid tætte opgør.

Mike
Ja, for i resten af kongeriget er I jo elsket....

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5097
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kunji » 10. aug 2015, 21:51

Reto skrev:
Mike80 skrev:I Viasat optakten til dagens kamp var der fokus på rivaliseringen mellem AaB og FCM og specielt AaB fans had til FCM. Viasat indledende fokus var at janteloven i Nordjylland lever bedre end noget andet sted i landet og en klub som FCM gør ekstra ondt i netop Nordjylland når de melder ud og agerer som de gør.

Efterfølgende fulgte de op med et interview med KEP hvor han også blev forholdt dette Viasat udsagn i forsøget på forklaring. Jeg ved hvor meget i har moret jer over mine tidligere postulater og argumentation for netop Jantelovens højborg i Nordjylland, så jeg tænkte at mange af jer sikkert fandt dette indslag hysterisk morsomt, så blot en service herfra.

Tak for kampen. Det var en magtdemonstration denne gang og langt fra tidligere tiders altid tætte opgør.

Mike
Ja, for i resten af kongeriget er I jo elsket....
Lad nu drengen være.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kristian » 10. aug 2015, 21:59

Mike80 skrev:I Viasat optakten til dagens kamp var der fokus på rivaliseringen mellem AaB og FCM og specielt AaB fans had til FCM. Viasat indledende fokus var at janteloven i Nordjylland lever bedre end noget andet sted i landet og en klub som FCM gør ekstra ondt i netop Nordjylland når de melder ud og agerer som de gør.

Efterfølgende fulgte de op med et interview med KEP hvor han også blev forholdt dette Viasat udsagn i forsøget på forklaring. Jeg ved hvor meget i har moret jer over mine tidligere postulater og argumentation for netop Jantelovens højborg i Nordjylland, så jeg tænkte at mange af jer sikkert fandt dette indslag hysterisk morsomt, så blot en service herfra.

Tak for kampen. Det var en magtdemonstration denne gang og langt fra tidligere tiders altid tætte opgør.

Mike
Jow jow, tillykke med resultatet og i var klart bedre i dag. Vi er total fra den i første halvleg og kommer ikke ordentligt med i kampen overhovdet. Alt for mange rammer bundniveau.

Men lad nu vær med det med janteloven. Den lever i hele landet og ikke kun heroppe. Det er sq kun fordi vi lavede det stunt med at stå og holde bannere oppe i byen, at Viasat har taget det op :-)

Syntes ikke vi så dig herinde, da i tabte til Apoel? burde du ikke fremlægge din version at FCM's europa tur i år?
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. aug 2015, 22:08

Mike80 skrev:I Viasat optakten til dagens kamp var der fokus på rivaliseringen mellem AaB og FCM og specielt AaB fans had til FCM. Viasat indledende fokus var at janteloven i Nordjylland lever bedre end noget andet sted i landet og en klub som FCM gør ekstra ondt i netop Nordjylland når de melder ud og agerer som de gør.

Efterfølgende fulgte de op med et interview med KEP hvor han også blev forholdt dette Viasat udsagn i forsøget på forklaring. Jeg ved hvor meget i har moret jer over mine tidligere postulater og argumentation for netop Jantelovens højborg i Nordjylland, så jeg tænkte at mange af jer sikkert fandt dette indslag hysterisk morsomt, så blot en service herfra.

Tak for kampen. Det var en magtdemonstration denne gang og langt fra tidligere tiders altid tætte opgør.

Mike
AaBs hold er i en elendig forfatning. Ja, det var en magtdemonstration. Mere er der ikke at sige til det. Du har ret.

Men stop den jantelov skråt op. Den findes ikke. Vi kan ikke lide jer, det er rigtigt. Men det har ikke en hujende fis med jantelov at gøre. Det er fordi I er et usympatisk plastik-foretagende.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 10. aug 2015, 22:12

Mike80 skrev:I Viasat optakten til dagens kamp var der fokus på rivaliseringen mellem AaB og FCM og specielt AaB fans had til FCM. Viasat indledende fokus var at janteloven i Nordjylland lever bedre end noget andet sted i landet og en klub som FCM gør ekstra ondt i netop Nordjylland når de melder ud og agerer som de gør.

Efterfølgende fulgte de op med et interview med KEP hvor han også blev forholdt dette Viasat udsagn i forsøget på forklaring. Jeg ved hvor meget i har moret jer over mine tidligere postulater og argumentation for netop Jantelovens højborg i Nordjylland, så jeg tænkte at mange af jer sikkert fandt dette indslag hysterisk morsomt, så blot en service herfra.

Tak for kampen. Det var en magtdemonstration denne gang og langt fra tidligere tiders altid tætte opgør.

Mike
Hahaha Mike, du er så vild. Smutter du ikke ind på graven og linker til tråden? Så kan alle dine homies se hvordan du lige flækker alle de dumme jamtelovsbefængte nordjyder!

Nå nej, selv på graven synes de du er dårlig stil!
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14830
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hanga » 10. aug 2015, 23:27

Mike80 skrev:I Viasat optakten til dagens kamp var der fokus på rivaliseringen mellem AaB og FCM og specielt AaB fans had til FCM. Viasat indledende fokus var at janteloven i Nordjylland lever bedre end noget andet sted i landet og en klub som FCM gør ekstra ondt i netop Nordjylland når de melder ud og agerer som de gør.

Efterfølgende fulgte de op med et interview med KEP hvor han også blev forholdt dette Viasat udsagn i forsøget på forklaring. Jeg ved hvor meget i har moret jer over mine tidligere postulater og argumentation for netop Jantelovens højborg i Nordjylland, så jeg tænkte at mange af jer sikkert fandt dette indslag hysterisk morsomt, så blot en service herfra.

Tak for kampen. Det var en magtdemonstration denne gang og langt fra tidligere tiders altid tætte opgør.

Mike
Hver gang nogen øffer over noget i Nordjylland kommer jantelovskortet altid frem. Det er ikke noget nyt.

Det forklarer ikke hvorfor I er hadet i resten af Danmark (og ja, det er I) eller hvorfor Københavneren Kenneth Emil går forrest i den offentlige kritik af jeres plastikforetagende.

Tillykke med sejren, selv på en dag hvor I ikke leverer noget ekstraordinært var det rigeligt til at slå den flok amatører vi tilsyneladende sendte på banen idag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 11. aug 2015, 09:42

Hvis nu Viasat skal ind som sandhedsvidne, så skal vi huske på, at Viasat er det samme medie, som konsekvent vælger Brøndby først selvom de ikke de sidste 10 år har vundet et mesterskab(undskyld de vandt pokalen i 2008).
- FlæskeFrank

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af dyhrmaN » 12. aug 2015, 10:19

Har dette været linket herinde før?
Hvor har Glenn dog bare lidt format! https://www.youtube.com/watch?t=243&v=tDbAjpWByqE
Det er pinligt, hvor meget han brokker sig over dommeren og skaber sig ude på sidelinjen. Håber ikke LS opfører sig ligesådan.

Besvar