Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Dot Bot » 16. feb 2016, 18:11

EfBeren skrev:Det er okay, at være optimistisk på sin klubs vegne, men den Midtjylland fan med kasket i dette klip tager dog prisen. Men okay det beskriver vel også personer fra Herning meget godt. ;)

http://www.bold.dk/video/?id=14885
Det der, der fåking fantastisk! Hold nu helt op, hvor jeg glæder mig til om 13 dage.

Brugeravatar
Supersystem
2. div
2. div
Indlæg: 164
Tilmeldt: 17. maj 2014, 10:15
Favoritspiller: Maldini
Geografisk sted: Østerbro
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Supersystem » 16. feb 2016, 18:31

Dot Bot skrev:
EfBeren skrev:Det er okay, at være optimistisk på sin klubs vegne, men den Midtjylland fan med kasket i dette klip tager dog prisen. Men okay det beskriver vel også personer fra Herning meget godt. ;)

http://www.bold.dk/video/?id=14885
Det der, der fåking fantastisk! Hold nu helt op, hvor jeg glæder mig til om 13 dage.
Personligt finder jeg slet ikke videoen sjov, den er nærmere sørgelig, ideforladt og kedelig. Men videoen illustrere meget godt, hvilke typer mennesker, der bor i Herning. Og det er mennesker som slet ikke deler samme identitet, som FC Herning & Omegn så flot prøver at signalere at de er. Det måske nok også derfor, at FCM og ham den anden bruger herinde, har så svært ved at gennemskue, hvad der sandt og falsk, når debatten hedder FC Herning & omegn.
Abraham Lincoln sagde engang, at mennesker er lige så glade, som de beslutter sig for at være.
Det handler nemlig ikke om hvad du har, og egentlig heller ikke om, hvem du er med. Det handler om hvem du er, og hvad du gør med det du møder på din vej

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4760
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Maglau » 16. feb 2016, 19:47

de to hold i hele verden jeg hader mest og et af dem går videre og et ryger ud
Lidt underligt at det både er en winn winn og loose loose så det er helt sikkert jeg ikke skal se den kamp.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindvang » 17. feb 2016, 12:17

Endnu engang viser det sjælløse foretagende, hvor lidt kultur de besidder.

Mere pop, mindre fodbold:

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/europ ... blive-vaek

Men så kan man vel også få en familie-pakke med klappepølser og et eller andet horn.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 17. feb 2016, 12:33

Lindvang skrev:Endnu engang viser det sjælløse foretagende, hvor lidt kultur de besidder.

Mere pop, mindre fodbold:

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/europ ... blive-vaek

Men så kan man vel også få en familie-pakke med klappepølser og et eller andet horn.
Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. feb 2016, 12:48

Lindvang skrev:Endnu engang viser det sjælløse foretagende, hvor lidt kultur de besidder.

Mere pop, mindre fodbold:

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/europ ... blive-vaek

Men så kan man vel også få en familie-pakke med klappepølser og et eller andet horn.
Jøsses. Det mest tåkrummende er næsten at manden lige ud siger at de arbejdede med et alternativ som hed "vi lejer Parken".

Forresten er det altså det rene løgn, når FCM udtaler at "prisen skam ikke er anderledes for United fans", for hvor mange billetter var det nu lige der blev sat til salg i åbent udbud til pøbelen på heden, var det 250? Så vidt jeg husker, var den pris som sæsonkortholdere og sponsorer skulle give for almindelige pladser markant lavere.

Men hatten af for de små frække drenge fra Herning, som igen går forrest - denne gang med at introducere danskerne for uhyrlige billetpriser. Noget som virkelig er knaldhamrende godt for fodbolden.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. feb 2016, 12:53

NIN skrev:
Lindvang skrev:Endnu engang viser det sjælløse foretagende, hvor lidt kultur de besidder.

Mere pop, mindre fodbold:

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/europ ... blive-vaek

Men så kan man vel også få en familie-pakke med klappepølser og et eller andet horn.
Billede
Hvor ville de dog klæde Steinlein!

Jeg er i øvrigt overbevist om at en fiks modebrille som den der, vil koste mindst mindst et par hundrede oveni.

- Og så fik jeg et billede for min nethinde af Hekler og hele banden stå iført den der klassiske brille på stadion, hvor ville det dog være smukt. Forresten ville det forklare en del hvis FCM fans normalt går rundt iklædt dem.

Lindvang
2. div
2. div
Indlæg: 218
Tilmeldt: 20. jan 2016, 19:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindvang » 17. feb 2016, 13:03

Jesper Schmidt skrev:
Lindvang skrev:Endnu engang viser det sjælløse foretagende, hvor lidt kultur de besidder.

Mere pop, mindre fodbold:

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/europ ... blive-vaek

Men så kan man vel også få en familie-pakke med klappepølser og et eller andet horn.
Jøsses. Det mest tåkrummende er næsten at manden lige ud siger at de arbejdede med et alternativ som hed "vi lejer Parken".

Forresten er det altså det rene løgn, når FCM udtaler at "prisen skam ikke er anderledes for United fans", for hvor mange billetter var det nu lige der blev sat til salg i åbent udbud til pøbelen på heden, var det 250? Så vidt jeg husker, var den pris som sæsonkortholdere og sponsorer skulle give for almindelige pladser markant lavere.

Men hatten af for de små frække drenge fra Herning, som igen går forrest - denne gang med at introducere danskerne for uhyrlige billetpriser. Noget som virkelig er knaldhamrende godt for fodbolden.
Jeg tror ikke, FCM kerer sig synderligt om fodbold (og det, der hører til). Både denne overbygning samt dens fans går op i underholdning - intet andet.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Klaus » 17. feb 2016, 13:23

Jeg kender adskillige FCM-fans og har stadigt til gode at møde en, der synes at den måde man har håndteret billetsalget på til United-kampen er i orden. 700,- kr. For en billet til euroleague er jo det glade vanvid. Vi gav det halve i Champions League for et par år siden. Men tak da til FCM. Nu kan de ikke længere nøjes med at være hadet i Danmark. Nu får de også England og adskillige lokale på nakken. :thumbsup:

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4760
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Maglau » 17. feb 2016, 14:13

Alle kneb gælder hvis underskuddet nærmer sig tre cifret mio beløb.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af MrBangDK » 17. feb 2016, 14:23

Specielt følgende passus er bare for klam:
Vi synes, at det her er en fair pris, hvor vi får mulighed for at kapitalisere på denne fantastiske oplevelse, det er for hele regionen at få et af verdens største klub-brands på besøg
Går lige ud og brækker mig...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 17. feb 2016, 14:25

FC Scamdinavia - et bevis på, at selv Unitedfans kan have humor.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 17. feb 2016, 15:45

Black Wolves' formand er klar i spyttet. Det er helt rimeligt med de tårnhøje priser, fordi som han siger, fodbold er though business (læs; en underholdningsindustri) og der er kun fans og tv-seer til at betale. Og så slutter han af med denne betragtning.

- Der er to lejre, og jeg tror, de er lige store. Men dem, der er, imod, skal til at kigge på kalenderen. De glade amatørdage er altså ovre, siger Thomas Brink

http://www.dr.dk/sporten/fodbold/europa ... e-mulighed

Fatter ikke argumentet om, at fordi der kun er plads til 9,500 tilskuere på MCH Arena, så skal det partout koste spidsen af en jetjager at se en 0-0 kamp, hvis der så slet ikke havde været noget kamp, så var de gået konkurs eller hvordan? Mon ikke Benham har dikteret prisen, så han kan få lidt igen for sin investering som han kan bruge på Brentford?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2895
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Eksil » 17. feb 2016, 16:00

FCM tabte en mio om ugen sidste år (hvis jeg husker rigtigt) og har svært ved at sælge billeter normalt. Naturligvis skal de da tage hvad de kan få den her gang og åbenbart kunne de da få mere, siden der er udsolgt. Havde de solgt dem for 200 kr. var differencen til hvad folk vil give bare gået til dem der havde solgt dem videre. Sådan er verden nu en gang, sorry, men jeg er på FCMs side den her gang. Hvis man er utilfreds med, at alle måske ikke har 700 kr. til at se et nederlag, så er det ikke fodboldklubber du skal forvente løser problemet.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af FlæskeFrank » 17. feb 2016, 16:51

Eksil skrev:FCM tabte en mio om ugen sidste år (hvis jeg husker rigtigt) og har svært ved at sælge billeter normalt. Naturligvis skal de da tage hvad de kan få den her gang og åbenbart kunne de da få mere, siden der er udsolgt. Havde de solgt dem for 200 kr. var differencen til hvad folk vil give bare gået til dem der havde solgt dem videre. Sådan er verden nu en gang, sorry, men jeg er på FCMs side den her gang. Hvis man er utilfreds med, at alle måske ikke har 700 kr. til at se et nederlag, så er det ikke fodboldklubber du skal forvente løser problemet.
Ligefrem at være på FCMs side er nok at stramme den. Men vi havde jo det problem med ManU-kampen, at folk købte billet, fordi de kunne og ikke fordi de ville se kampen. Der var en del sortbørs. Så vores løsning var ikke ideel.

Men jeg tror ikke på fuldt hus hos FCM - ved ikke om alle billetter er solgt. Til den pris havde vi ihvertilfald ikke fået fuldt hus.

Men en billet som denne bør koste mellem 400-500 kr.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 17. feb 2016, 16:55

Jeg HADER FCM og synes det er fedt de har skruet priserne op. Fuck deres fans, både de der ikke har råd, de der ikke kan få billet eller de der tager turen til Farum en kold mandag i november for at støtte "klubben" og nu skal redde økonomien fordi Ikast overbygningen for en afdanket storhed på visit på krykker. Det er lige før....lige før jeg ærgrer mig over de ikke endte i CL gruppespil med Real, så havde det været 3000 pr. billet plus den venstre nyre og en formaning om, at vi gør det for hele regionens skyld.

Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2895
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Eksil » 17. feb 2016, 16:57

FlæskeFrank skrev:
Eksil skrev:FCM tabte en mio om ugen sidste år (hvis jeg husker rigtigt) og har svært ved at sælge billeter normalt. Naturligvis skal de da tage hvad de kan få den her gang og åbenbart kunne de da få mere, siden der er udsolgt. Havde de solgt dem for 200 kr. var differencen til hvad folk vil give bare gået til dem der havde solgt dem videre. Sådan er verden nu en gang, sorry, men jeg er på FCMs side den her gang. Hvis man er utilfreds med, at alle måske ikke har 700 kr. til at se et nederlag, så er det ikke fodboldklubber du skal forvente løser problemet.
Ligefrem at være på FCMs side er nok at stramme den. Men vi havde jo det problem med ManU-kampen, at folk købte billet, fordi de kunne og ikke fordi de ville se kampen. Der var en del sortbørs. Så vores løsning var ikke ideel.

Men jeg tror ikke på fuldt hus hos FCM - ved ikke om alle billetter er solgt. Til den pris havde vi ihvertilfald ikke fået fuldt hus.

Men en billet som denne bør koste mellem 400-500 kr.
Det har solgt dem på 5 minutter, så de kunne have fået mere. Som med så meget andet så er prisen det man kan få. Det er et kapitalist samfund og det er nu en gang de overordnede regler.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 17. feb 2016, 17:03

Når Steinlein fyrer sin gang munddiarré af om "at det er et spørgsmål om udbud og efterspørgsel" får jeg akut brækfornemmelser.

Nej Steinlein, det handler ikke om udbud og efterspørgsel når den ene part agerer monopolist på et marked som er styret af en kæmpe form for irrationalitet.

Men elsker, at FCM både tager udebaneholdets og sine egne fans i røven med de ublu priser. Så ved ved vi da hvordan FCM betragter den del af forretningen.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 17. feb 2016, 17:08

Jeg synes prisen er helt rimelig, hvis ellers det går som jeg forventer.

Så får Man U's fans fuld valuta for pengene med ca. en 50'er pr. mål og FCM's bliver taget så grundigt i røven. Det er da Win-win.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2895
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Eksil » 17. feb 2016, 17:10

Der er et fast udbud og høj efterspørgsel = høj pris. Fodboldklubber er også butikker.

Besvar