Superligaen 2020/2021
Superligaen 2020/2021
Sæsonen er nu fastlagt til at starte 13. September.
https://aabsport.dk/nyheder/2020/juli/3 ... september/
Det bliver et komprimeret kampprogram må man sige, så reduktionen i antal kampe kommer belejligt. Med dette in mente og med fortsat mulighed om 5 udskiftere tænker jeg at bredden bliver endnu mere vigtig. Her må vi sige, at vi har plads til forbedring.
Det bliver et komprimeret kampprogram må man sige, så reduktionen i antal kampe kommer belejligt. Med dette in mente og med fortsat mulighed om 5 udskiftere tænker jeg at bredden bliver endnu mere vigtig. Her må vi sige, at vi har plads til forbedring.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Lindmark
- Allstar
- Favoritspiller: Mattias Lindström
- Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW
Re: Superligaen 2020/2021
Vi kan kun håbe på en mild vinter - uanset hvad bliver der mange kampe med lange underdrenge...Hanga skrev: ↑10. jul 2020, 11:57Sæsonen er nu fastlagt til at starte 13. September.
Er det med fem udskiftere kommet for at blive? Jeg synes at det er noget pis, og det favoriserer klart de største/bredeste/dyreste trupper.
Lindmark / Vendelbokartellet
Det er op til de forskellige ligaer selv at afgøre om de vil køre videre med 5 indskiftninger fra den nye sæson også.Lindmark skrev: ↑11. jul 2020, 07:49Vi kan kun håbe på en mild vinter - uanset hvad bliver der mange kampe med lange underdrenge...Hanga skrev: ↑10. jul 2020, 11:57Sæsonen er nu fastlagt til at starte 13. September.
Er det med fem udskiftere kommet for at blive? Jeg synes at det er noget pis, og det favoriserer klart de største/bredeste/dyreste trupper.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Johansson
Jeg havde håbet på julebold med én runde efter julen.Lindmark skrev: ↑11. jul 2020, 07:49Vi kan kun håbe på en mild vinter - uanset hvad bliver der mange kampe med lange underdrenge...Hanga skrev: ↑10. jul 2020, 11:57Sæsonen er nu fastlagt til at starte 13. September.
Det ville være historisk og på sin vis også utrolig charmerende, havde gerne set det også for at udskyde sæsonstarten i februar
Helt enig. Det er super fedt i England hvor de dog har alt for mange kampe i perioden. Men en runde i juledagene havde været oplagt at teste af. Det er jo sjældent snevejr på den tid alligevelAalborg frederikshavner skrev: ↑11. jul 2020, 09:38Jeg havde håbet på julebold med én runde efter julen.Lindmark skrev: ↑11. jul 2020, 07:49Vi kan kun håbe på en mild vinter - uanset hvad bliver der mange kampe med lange underdrenge...Hanga skrev: ↑10. jul 2020, 11:57Sæsonen er nu fastlagt til at starte 13. September.
Det ville være historisk og på sin vis også utrolig charmerende, havde gerne set det også for at udskyde sæsonstarten i februar
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Heh, Klitten... Diks... og Max Fenger
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Superligaen hedder næste år(efter dette års placeringer):
FCM
FCK
AGF
AaB
Brøndby
FCN
Horsens
Randers
OB
SønderjyskE
Hobro/Lyngby
Vejle
Der rykker to ned.
Man skal være klar fra start.
FCM
FCK
AGF
AaB
Brøndby
FCN
Horsens
Randers
OB
SønderjyskE
Hobro/Lyngby
Vejle
Der rykker to ned.
- FlæskeFrank
Jah, men samtidig er der også gang i en økonomisk polarisering.FlæskeFrank skrev: ↑15. jul 2020, 11:28Superligaen hedder næste år(efter dette års placeringer):
FCM
FCK
AGF
AaB
Brøndby
FCN
Horsens
Randers
OB
SønderjyskE
Hobro/Lyngby
Vejle
Der rykker to ned.
Horsens og Sønderjyske kommer til at skære spillerbudgettet ned, så du får fire klubber på +/- 20 mio. kr i budget med Vejle og Lyngby/Hobro (sidstnævnte lavest). Derfra er der et langt spring op til Randers på ca 30 og resten af ligaen, der formentlig kommer til at ligge på +40. For den nuværende top-6 plus Randers og OB bør nedrykning ikke blive et tema.
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Wilczek til FCK - mon ikke der bliver buh’et godt igennem fra BIFs fans næste sæson
Ska' vi hak'?
Sådan en dag kan twitter nu være ganske hyggelig.
https://twitter.com/a_esbech/status/129 ... 03936?s=20
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Ja, der bliver pludselig skrålet højt om alle de flotte Brøndbyske værdier som Wilczek trodser ved det skifte. Gad vide hvilke værdier det er.
- Spanky
- Allstar
- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Fint med Wilczek. Der er ikke meget som slår når der bliver pisset på alle limsnifferne!
- Elvis lever
- Superliga
- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Jeg gætter på, at det er brøndbytilhængernes tre bærende søjler: Hærværk, Vold og KokainBuzz Killington skrev: ↑6. aug 2020, 10:00Ja, der bliver pludselig skrålet højt om alle de flotte Brøndbyske værdier som Wilczek trodser ved det skifte. Gad vide hvilke værdier det er.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
-
- Landshold
- Favoritspiller: Ebbe Andersen
Mon Kaufmann så er på vej retur til Aalborg - eller skal han nyde et par år på bænken?
You pay for this?
Mon ikke der er fint plads til både Kaufmann, Jonas Wind, Daramy og Wilzek? Ham Michael Santos er vist på vej ud af døren, og mon ikke FCK har en ambition om både at spille europa og genvinde et mesterskab. Daramy får vel også nogle minutter på kanten, ligesom Jonas Wind nok får lov til at sidde nogle kampe over løbende for at undgå unødvendige skaderFromthecradle skrev: ↑6. aug 2020, 12:45Mon Kaufmann så er på vej retur til Aalborg - eller skal han nyde et par år på bænken?
Han får nok ikke så meget spilletid, som ellers planlagt, men jeg er rimelig sikker på at han er i FCK et år mere som minimum. Hvad der sker derefter er så en anden sag.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Det vil desuden passe dårligt med de meldinger der var, der han blev solgt. Nemlig at hans spillemæssige profil ikke var optimal i.f.t. til den nye vej AaB skulle. Mon ikke vi kigger mod nogle andre spillertyper...jonas386 skrev: ↑6. aug 2020, 12:51Mon ikke der er fint plads til både Kaufmann, Jonas Wind, Daramy og Wilzek? Ham Michael Santos er vist på vej ud af døren, og mon ikke FCK har en ambition om både at spille europa og genvinde et mesterskab. Daramy får vel også nogle minutter på kanten, ligesom Jonas Wind nok får lov til at sidde nogle kampe over løbende for at undgå unødvendige skaderFromthecradle skrev: ↑6. aug 2020, 12:45Mon Kaufmann så er på vej retur til Aalborg - eller skal han nyde et par år på bænken?
Han får nok ikke så meget spilletid, som ellers planlagt, men jeg er rimelig sikker på at han er i FCK et år mere som minimum. Hvad der sker derefter er så en anden sag.
// gwailo
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Der er kaldt til afbrænding af Wilczek merchandise ved Brøndby Stadion kl 19
Ska' vi hak'?
-
- Drenge
200kr på AGF som nedrykker til Odds 91.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Det kommer ikke til at ske. Men hvis du er træt af dine penge, så er du da velkommen til at sende dem ned til mig.
Der er ikke VM i 2021!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index