Det er nu meget sjovt at læse denne "hvem har den største pik" konkurrence. Ikke helt underligt mener begges fans at deres eget hold er bedst og de andres et tegneserie hold. Som ikke Fcm/AaB'er som færdes(skriver ikke på alle) på de fleste forums vil jeg da lige give mit besyv med. Selvom jeg jo egentlig burde blande mig udenom.
Fcm:
Jeg er imponeret over hvad de har banket sammen på under ti år. Deres første sæson i superligaen var i 00-01. De har vundet 2 x sølv og 2 x bronze. Plus 2-3(?) gange i pokalfinalen. Deltaget i Europa 5 gange. Det er flot i min verden.
AaB:
En klub med stolte traditioner. Blevet mester 3 gange inden for de sidste 12(?) år. Deltaget i det fineste europæiske selskab 2 gange. Har en 2-3(?) pokaltitler. Alt i alt flot cv.
Konklusion:
Det er svært at sammenligne de to klubbers resultater. Men skal det være fair skal man gøre det over de sidste 10 år eller begge klubbers første 10 år i den bedste række. Ellers er det pære og bananer man sammenligner. Begge klubber har på hver sin måde gjort det flot. Men billedet er præget af at det er en ung klub sammenlignet med en gammel klub. Begge klubber kan være stolte af deres resultater.
P.S. men begge jeres klubber har jo intet præsteret i forhold til OB
Men det er en helt anden diskussion.
P.P.S. for dem der er i tvivl så er det med OB skrevet med et glimt i øjet.