Superligaen 2020/2021
-
- Allstar
- Geografisk sted: Middelfart
Re: Superligaen 2020/2021
Så er Glen igen igang med offerrollen. Det udløste, så en ekstra karantænedag.
Hvis OB var lune på ham, så bliver det nok begrænset med endnu en Glen-omkamp.
Desværre er Lodberg en god træner, så det er nok en fordel for dem.
Men tror pokker han er presset, med nye ejere i SønderjyskE, så kommer der jo ofte en ny træner ind. Og han har jo brændt nogle broer...
Hvis OB var lune på ham, så bliver det nok begrænset med endnu en Glen-omkamp.
Desværre er Lodberg en god træner, så det er nok en fordel for dem.
Men tror pokker han er presset, med nye ejere i SønderjyskE, så kommer der jo ofte en ny træner ind. Og han har jo brændt nogle broer...
- FlæskeFrank
Som nogen sikkert har bemærket, er jeg ikke den store fan af at lægge alt for meget i diverse stats i sport. Der bliver i hvert fald overfortolket helt vildt på de målbare ting, og det der ikke kan puttes i et regneark mister værdi og bliver ligegyldigt.
Alligevel overvejer at at foreslå at Divisionsforeningen skiftes ud med Benjamin Leander:
Alligevel overvejer at at foreslå at Divisionsforeningen skiftes ud med Benjamin Leander:
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Han famler i blinde!
Han leder hjælpeløst efter løsninger!
RAUS!
Han skulle aldrig være blevet ansat!
Nåh, han er ikke spanier siger du. Så er det okay, at han har moderigtigt halstørklæde, og nu kun har 1 sejr i seneste 7 kampe...
Interessant med David, der proklamerede at AGF nu skulle til at være mere offensive og boldbesiddende sammenlignet med sidste sæson. Siden har de kun samlet 2 point mere i os i 10 kampe, trods at de indtil de sidste par kampe har været forskånet for skader.
AGF-fans skyder især på Patrick Olsen og Bror Blume.
RAUS!
Nåh, han er ikke spanier siger du. Så er det okay, at han har moderigtigt halstørklæde, og nu kun har 1 sejr i seneste 7 kampe...
Interessant med David, der proklamerede at AGF nu skulle til at være mere offensive og boldbesiddende sammenlignet med sidste sæson. Siden har de kun samlet 2 point mere i os i 10 kampe, trods at de indtil de sidste par kampe har været forskånet for skader.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lukas Spalvis
En eller anden AGF'er nævnte også et sted Søren Tengstedt som en af mange spillere, der burde sendes videre.Julgranen skrev: ↑8. apr 2021, 20:42Han famler i blinde!
RAUS!
Man skulle være verdenshistoriens mest perfekte menneske, hvis man ikke i sådan et øjeblik kunne mønstre en smule skadefryd.
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Hvordan vi tabte til OB er en gåde. Hold da kæft de er elendige.
Det er ved Gud de små glæders tid i disse år; de største øjeblikke i tilværelsen som AaB-fan er henlagt til AGF-nederlag til Randers i den pokalturnering og det mesterskabsslutspil, som AaB ikke deltager i...sulakvelidze skrev: ↑9. apr 2021, 19:24En eller anden AGF'er nævnte også et sted Søren Tengstedt som en af mange spillere, der burde sendes videre.Julgranen skrev: ↑8. apr 2021, 20:42Han famler i blinde!
RAUS!
Man skulle være verdenshistoriens mest perfekte menneske, hvis man ikke i sådan et øjeblik kunne mønstre en smule skadefryd.
Bortset fra det er det sgu da helt utroligt, så godt et tag Randers har på AGF. Det er vist 15-16 kampe nu.
Vi brød os åbenlyst ikke om at de maste os fysisk på midtbanen.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Gentleman Finn
- Allstar
- Geografisk sted: Aalborg
Det pillede godt nok alt energien ud af OB at VB og Horsens stillede sig ned imod dem og kørte kontra, de skabte ingen chancer overhovedet, og så enormt modløse ud.
OB er i øvrigt det eneste hold i Superligaen, vi ikke har fået point mod. Det kan godt virke paradoksalt, deres øvrige resultater taget i betragtning.
Ligeså underligt er det, at OB nu har tabt 3 ud af 3 mod Vejle uden at score et eneste mål. Og tidligere henviste jeg jo også til Randers i forhold til AGF. Der er nogle besynderligheder i indbyrdes opgør, som ikke umiddelbart lader sig forklare.
Sønderjyske indkasserer 3 mod Horsens på kort tid, og ser ud til at smide kampen. Mon ikke Glen snart er fortid?
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Ja, 1. pladsen er billigt til salg i år
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Vi skal bare hente 4 point på OB i opgørene mod de andre.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
OK
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Nå, Daniel Ortved...
Jeg ser frem at vi nu skal høre dig være efter AGF. For det er vel ikke kun når det gælder AaB, at 1 sejr i 9 kampe er tegn på krise?
Sjovt nok efter de er gået over til det der skulle være en offensiv spillestil. Men de er ufarlige, og lukker nemme mål ind. Selvtilliden er væk.
Jeg ser frem at vi nu skal høre dig være efter AGF. For det er vel ikke kun når det gælder AaB, at 1 sejr i 9 kampe er tegn på krise?
Sjovt nok efter de er gået over til det der skulle være en offensiv spillestil. Men de er ufarlige, og lukker nemme mål ind. Selvtilliden er væk.
AGF har fået Stig Inge Bjørnebye som sportsdirektør. Mon de er mere heldige med deres nordmand end os?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Daniel Ortved ejer ikke en skid selvindsigt, nu har han siddet og snakket om tiki taka fodbold i AaB siden MC blev ansat, selv om han aldrig har udtalt det. Da Jesper Thyegesen så siger det til ham på tv, slår han det bare hen. Så finder Jesper Thygesen en artikel hvor MC siger at det er cruyff han er inspiret af. Begynder Deniel Ortved at ævle om, at det kan man heller ikke se på det nuværende AaB hold. Selv om MC aldrig har sagt at AaB skulle spille sådan, bare at det var hans inspiration.Julgranen skrev: ↑11. apr 2021, 20:04Nå, Daniel Ortved...
Jeg vil ønske nogle snart slog noget fornuft ind i ham. Det virker som om han er fuldstændig låst fast på en kritik af Inge og MC og slet ikke kan se ud over de personer.
Var det ikke Jonas Schwartz som kommenterede i mandags?gravballe skrev: ↑14. apr 2021, 12:16Daniel Ortved ejer ikke en skid selvindsigt, nu har han siddet og snakket om tiki taka fodbold i AaB siden MC blev ansat, selv om han aldrig har udtalt det. Da Jesper Thyegesen så siger det til ham på tv, slår han det bare hen. Så finder Jesper Thygesen en artikel hvor MC siger at det er cruyff han er inspiret af. Begynder Deniel Ortved at ævle om, at det kan man heller ikke se på det nuværende AaB hold. Selv om MC aldrig har sagt at AaB skulle spille sådan, bare at det var hans inspiration.Julgranen skrev: ↑11. apr 2021, 20:04Nå, Daniel Ortved...
Jeg vil ønske nogle snart slog noget fornuft ind i ham. Det virker som om han er fuldstændig låst fast på en kritik af Inge og MC og slet ikke kan se ud over de personer.
I øvrigt synes jeg da det er dejligt med en kommentator som interesserer sig for AaB og er tæt på. At han så kommer med stikpiller og lidt kritik ind i mellem, er vidst rimelig berettiget for tiden. Kritik som vi i øvrigt alle kommer med.
Du synes ikke at IAO gør et godt arbejde, kan jeg fornemme? Han har sat gang i store forandringer i klubben, som det næppe er muligt at se resultatet af endnu.
Men han gør præcis hvad bestyrelsen forlangte, efter fadæsen med Allan Gaarde.
Det kan bane vejen for comeback til Bendtner. Han har i hvert fald signet ham en gang tidligere
Han er ganske givet et større navn på papiret end IAO var, men uden at have kigget dybt, så har jeg ikke fornemmelsen af at han opførte sig vildt kompetent i den periode han var i Rosenborg.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert