Premier League på TV fra 2013/14 – sådan ser du kampene

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Sydamerikaneren
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 26. apr 2013, 22:36
Geografisk sted: Århus

Premier League på TV fra 2013/14 – sådan ser du kampene

Indlæg af Sydamerikaneren » 20. maj 2013, 23:58

Her

kan i se hvordan den nye sæson i england bliver dækket i danmark, af danske tv-stationer.

http://digitalt.tv/premier-league-pa-tv ... 2013-2014/

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Premier League på TV fra 2013/14 – sådan ser du kampene

Indlæg af AaB1978 » 21. maj 2013, 00:19

Så rygterne talte sandt - ingen PL på 6eren søndag og mandag :(

Jeg kan ikke tage TV3 Sport 2, men vil da godt nok håbe, de når frem til en aftale med min antenneforening inden sæsonstart. Jeg hører ind under AN-TV og Stofa, og det ser ikke ud til, at de har fået en aftale på plads endnu.

Hvor er det dog ærgerligt, TV3 overtager en stor del af disse rettigheder. Synes 6eren har leveret et ganske fint produkt de senere år.

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: Premier League på TV fra 2013/14 – sådan ser du kampene

Indlæg af Nakken » 22. maj 2013, 15:48

AaB1978 skrev:
Hvor er det dog ærgerligt, TV3 overtager en stor del af disse rettigheder. Synes 6eren har leveret et ganske fint produkt de senere år.
Fuldstændig enig. Efter en noget ustabil start er deres dækning faktisk blevet rigtig stærk med gode værter og LÆNGDER bedre en TV3 og 3+. Jeg er også ret skeptisk overfor det nye tipslørdag 3+ vil prøve af. Det bliver sikkert bare en gang reklame for Danske Spil.
Altid AaB!

Brugeravatar
Sydamerikaneren
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 26. apr 2013, 22:36
Geografisk sted: Århus

Re: Premier League på TV fra 2013/14 – sådan ser du kampene

Indlæg af Sydamerikaneren » 30. maj 2013, 17:23

Nakken skrev:
AaB1978 skrev:
Hvor er det dog ærgerligt, TV3 overtager en stor del af disse rettigheder. Synes 6eren har leveret et ganske fint produkt de senere år.
Fuldstændig enig. Efter en noget ustabil start er deres dækning faktisk blevet rigtig stærk med gode værter og LÆNGDER bedre en TV3 og 3+. Jeg er også ret skeptisk overfor det nye tipslørdag 3+ vil prøve af. Det bliver sikkert bare en gang reklame for Danske Spil.

Jeg håber heller ikke det bliver fyldt med reklamer, men er ret sikker på, de udnytter den store interesse, der er omkring PL. Det trælse bliver dog at det hele bliver en blanding af boksning, formel 1 og reklame for deres forskellige begivenheder i form a afbrydelser eller lign.

Er fan af formel 1, og lidt boksning kan også godt gå, men lad nu være med at overeksponere og hold nu tingene adskilt... Jeg ser fodbold og Champions League, for det er det jeg har glædet mig til.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champion ... e-daekning" onclick="window.open(this.href);return false; - Paralleller min bare...



Derudover skal vi desværre også trækkes med Per F, Carsten V. og så mener jeg bare at Jes er total kikset som fodboldvært ;)

Dog bliver det spændende at følge hvordan de får integreret sky sports superlørdag indover lørdagens premier league kampe, hvilken er virkeligt fedt, at de har lovet at gøre.

Brugeravatar
Elvis lever
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 10. jul 2007, 11:51
Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten

Re: Premier League på TV fra 2013/14 – sådan ser du kampene

Indlæg af Elvis lever » 30. maj 2013, 18:43

Sydamerikaneren skrev:
Nakken skrev:
AaB1978 skrev:
Hvor er det dog ærgerligt, TV3 overtager en stor del af disse rettigheder. Synes 6eren har leveret et ganske fint produkt de senere år.
Fuldstændig enig. Efter en noget ustabil start er deres dækning faktisk blevet rigtig stærk med gode værter og LÆNGDER bedre en TV3 og 3+. Jeg er også ret skeptisk overfor det nye tipslørdag 3+ vil prøve af. Det bliver sikkert bare en gang reklame for Danske Spil.

Jeg håber heller ikke det bliver fyldt med reklamer, men er ret sikker på, de udnytter den store interesse, der er omkring PL. Det trælse bliver dog at det hele bliver en blanding af boksning, formel 1 og reklame for deres forskellige begivenheder i form a afbrydelser eller lign.

Er fan af formel 1, og lidt boksning kan også godt gå, men lad nu være med at overeksponere og hold nu tingene adskilt... Jeg ser fodbold og Champions League, for det er det jeg har glædet mig til.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/champion ... e-daekning" onclick="window.open(this.href);return false; - Paralleller min bare...



Derudover skal vi desværre også trækkes med Per F, Carsten V. og så mener jeg bare at Jes er total kikset som fodboldvært ;)

Dog bliver det spændende at følge hvordan de får integreret sky sports superlørdag indover lørdagens premier league kampe, hvilken er virkeligt fedt, at de har lovet at gøre.
Så skulle du se (høre) Jes som hockeyvært. Det var mere pinlighed i pausen mellem 2. og 3. periode (SVE-DK) end i samtlige sæsoner af KLOVN.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.

Brugeravatar
Sydamerikaneren
2. div
2. div
Indlæg: 101
Tilmeldt: 26. apr 2013, 22:36
Geografisk sted: Århus

Re: Premier League på TV fra 2013/14 – sådan ser du kampene

Indlæg af Sydamerikaneren » 13. jul 2013, 00:57

Så er kamptidspunkterne for den første spillerunde i årets Premier League på plads. Få overblikket over kampene på de danske kanaler her


http://digitalt.tv/premier-league-tv-guide-201314/


*
Her senere idag lørdag (13/7)
vises Preston vs. Liverpool - 15.55 Canal 8 Sport

Thai All Star-Manchester United - 16.00 Tv3Sport2

Emirates cup og ydeligere venskabskampe med engelske hold på canal 8, kan i se via linket
http://www.canal8.dk/kommendekampe

Ydeligere pre season kampe med engelske hold vises på Tv3spor1+2 Chelsea, Arsenal Man Utd osv.

Audi cup 31/7 - 1/8 med manchester city kan følges på de tyske kanaler RTL + N-tv sidstenævnt er en free to air kanal og kan ses med satellit

Opdateres så snart nye informationer/kampe er tilgængelige

Besvar