Superliga 2013/2014

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af 9520AaB » 30. sep 2013, 20:40

BoT skrev:
jensemand57 skrev:Parasitten vandt desværre det lille lokal opgør i hovedstaden. Det er i sandheden en skandale og negativt for dansk fodbold. Alle tænkelige metoder skal snart tages i brug for at stoppe misforstret i det danske samfund og dansk fodbold.
Er Brøndby et større misfoster end FCK???
Hvad definerer graden af "misfoster"???
Alle danske hold med FC??
Alle hold der spiller i gult??
Alle hold 10km længere væk end Tyren???
Alle hold, hvor man ordet mojn er almindeligt?
Alle hold der vover at tage point på vores hjemmebane??
Fortæl fortæl, hvad gør en klub til et misfoster.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af jensemand57 » 30. sep 2013, 20:59

BoT skrev:
jensemand57 skrev:Parasitten vandt desværre det lille lokal opgør i hovedstaden. Det er i sandheden en skandale og negativt for dansk fodbold. Alle tænkelige metoder skal snart tages i brug for at stoppe misforstret i det danske samfund og dansk fodbold.
Er Brøndby et større misfoster end FCK???
Ja.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af Pastorius » 30. sep 2013, 23:48

jensemand57 skrev:
BoT skrev:
jensemand57 skrev:Parasitten vandt desværre det lille lokal opgør i hovedstaden. Det er i sandheden en skandale og negativt for dansk fodbold. Alle tænkelige metoder skal snart tages i brug for at stoppe misforstret i det danske samfund og dansk fodbold.
Er Brøndby et større misfoster end FCK???
Ja.
Tror det er en generationsting.

Da jensemand57 og jeg var unge, var FCK mildest talt ikke en faktor man rigtig regnede med i dansk fodbold. Det var Brøndby der skulle slås, hvis man ville noget. FCK var bare et af de andre hold.

...og så er det med til at pisse ekstra af at der er (var) så mange jyske Brøndby-fans - hvad fanden tænker de på. Ved ikke om der også er kommet FCK-fans til i Jylland nu om stunder, men det er der jo nok.
Med venlig Hilsen
--
Robert

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af jonas386 » 1. okt 2013, 00:50

Jeg trænede en flok u-13 drenge, og senere en flok u-15 drenge (dog ikke de samme) der var ganske mange FCK fans iblandt. Flest AaB fans, heldigvis, men bekymrende mange FCK fans. Det var dog ikke på samme niveau som da jeg gik i folkeskole, lige inden BIFs nedtur, der var langt flere brøndby fans end der var AaB fans.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af BoT » 1. okt 2013, 11:10

Pastorius skrev:
jensemand57 skrev:
BoT skrev:
jensemand57 skrev:Parasitten vandt desværre det lille lokal opgør i hovedstaden. Det er i sandheden en skandale og negativt for dansk fodbold. Alle tænkelige metoder skal snart tages i brug for at stoppe misforstret i det danske samfund og dansk fodbold.
Er Brøndby et større misfoster end FCK???
Ja.
Tror det er en generationsting.

Da jensemand57 og jeg var unge, var FCK mildest talt ikke en faktor man rigtig regnede med i dansk fodbold. Det var Brøndby der skulle slås, hvis man ville noget. FCK var bare et af de andre hold.

...og så er det med til at pisse ekstra af at der er (var) så mange jyske Brøndby-fans - hvad fanden tænker de på. Ved ikke om der også er kommet FCK-fans til i Jylland nu om stunder, men det er der jo nok.
Fair nok. Men er det ikke ved at være en smule trivielt og bedaget at omtale en klub, der blev lagt sammen af to andre, små klubber i 1964 for et misfoster?? Hvornår skal man som klub være stiftet, for at man tæller for alvor?
Jeg er helt med på, at AaB i sin nyere historie har haft langt mere rivalisering med Brøndby, og at det vel var Brøndby, der var den første klub til at "hugge" fans fra Nordjylland. Men det er jo efterhånden 7-8 år siden, Brøndby var rigtigt interessant for unge nordjyske svagryggede knægte - og i stedet har disse for længe siden kastet sig over fck. På alle måder vil jeg mene, at betegnelsen "misfoster" passer bedre på købeklubben på Østerbro, som jo har været langt mere dominerende både sportsligt og økonomisk, end Brøndby har.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af jensemand57 » 1. okt 2013, 11:29

BoT skrev:
Pastorius skrev:
jensemand57 skrev:
BoT skrev:
jensemand57 skrev:Parasitten vandt desværre det lille lokal opgør i hovedstaden. Det er i sandheden en skandale og negativt for dansk fodbold. Alle tænkelige metoder skal snart tages i brug for at stoppe misforstret i det danske samfund og dansk fodbold.
Er Brøndby et større misfoster end FCK???
Ja.
Tror det er en generationsting.

Da jensemand57 og jeg var unge, var FCK mildest talt ikke en faktor man rigtig regnede med i dansk fodbold. Det var Brøndby der skulle slås, hvis man ville noget. FCK var bare et af de andre hold.

...og så er det med til at pisse ekstra af at der er (var) så mange jyske Brøndby-fans - hvad fanden tænker de på. Ved ikke om der også er kommet FCK-fans til i Jylland nu om stunder, men det er der jo nok.
Fair nok. Men er det ikke ved at være en smule trivielt og bedaget at omtale en klub, der blev lagt sammen af to andre, små klubber i 1964 for et misfoster?? Hvornår skal man som klub være stiftet, for at man tæller for alvor?
Jeg er helt med på, at AaB i sin nyere historie har haft langt mere rivalisering med Brøndby, og at det vel var Brøndby, der var den første klub til at "hugge" fans fra Nordjylland. Men det er jo efterhånden 7-8 år siden, Brøndby var rigtigt interessant for unge nordjyske svagryggede knægte - og i stedet har disse for længe siden kastet sig over fck. På alle måder vil jeg mene, at betegnelsen "misfoster" passer bedre på købeklubben på Østerbro, som jo har været langt mere dominerende både sportsligt og økonomisk, end Brøndby har.
Mit - indrømmet - ekstreme antipati mod Brøndby bunder ikke i årstal, men i den måde Brøndby agerer på i forhold til fodbolden i Danmark. I mine øjne ser de dem selv som "guds gave til dansk fodbold", hvilket de ikke er, hvilket der ikke er nogen klubber, som er. Jeg kan nævne mange eksempler på Brøndbys optræden og arrogance overfor andre klubber, men jeg vil komme med et eksempel. Da AaB skulle spille i CL i 2008, udtalte Kasi Jesper på Brøndbys vegne, at de ikke vil støtte AaB i CL, da det ikke var Brøndby. Don Ø var hurtigt ude for på FCKs vegne, at sige, at når AaB eller et andet dansk hold er i CL, støtter vi alle det pågældende hold. Se det er klasse og for mig at se forskellen mellem Brøndby og FCK.

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af 9520AaB » 1. okt 2013, 14:35

jensemand57 skrev:
BoT skrev:
Pastorius skrev:
jensemand57 skrev:
BoT skrev:
jensemand57 skrev:Parasitten vandt desværre det lille lokal opgør i hovedstaden. Det er i sandheden en skandale og negativt for dansk fodbold. Alle tænkelige metoder skal snart tages i brug for at stoppe misforstret i det danske samfund og dansk fodbold.
Er Brøndby et større misfoster end FCK???
Ja.
Tror det er en generationsting.

Da jensemand57 og jeg var unge, var FCK mildest talt ikke en faktor man rigtig regnede med i dansk fodbold. Det var Brøndby der skulle slås, hvis man ville noget. FCK var bare et af de andre hold.

...og så er det med til at pisse ekstra af at der er (var) så mange jyske Brøndby-fans - hvad fanden tænker de på. Ved ikke om der også er kommet FCK-fans til i Jylland nu om stunder, men det er der jo nok.
Fair nok. Men er det ikke ved at være en smule trivielt og bedaget at omtale en klub, der blev lagt sammen af to andre, små klubber i 1964 for et misfoster?? Hvornår skal man som klub være stiftet, for at man tæller for alvor?
Jeg er helt med på, at AaB i sin nyere historie har haft langt mere rivalisering med Brøndby, og at det vel var Brøndby, der var den første klub til at "hugge" fans fra Nordjylland. Men det er jo efterhånden 7-8 år siden, Brøndby var rigtigt interessant for unge nordjyske svagryggede knægte - og i stedet har disse for længe siden kastet sig over fck. På alle måder vil jeg mene, at betegnelsen "misfoster" passer bedre på købeklubben på Østerbro, som jo har været langt mere dominerende både sportsligt og økonomisk, end Brøndby har.
Mit - indrømmet - ekstreme antipati mod Brøndby bunder ikke i årstal, men i den måde Brøndby agerer på i forhold til fodbolden i Danmark. I mine øjne ser de dem selv som "guds gave til dansk fodbold", hvilket de ikke er, hvilket der ikke er nogen klubber, som er. Jeg kan nævne mange eksempler på Brøndbys optræden og arrogance overfor andre klubber, men jeg vil komme med et eksempel. Da AaB skulle spille i CL i 2008, udtalte Kasi Jesper på Brøndbys vegne, at de ikke vil støtte AaB i CL, da det ikke var Brøndby. Don Ø var hurtigt ude for på FCKs vegne, at sige, at når AaB eller et andet dansk hold er i CL, støtter vi alle det pågældende hold. Se det er klasse og for mig at se forskellen mellem Brøndby og FCK.

Og med jeres indlæg omkring misfostre, erklærer jeg hermed FCM og AGF for de største misfostre. AGF fordi de mener at de er Guds gave til alle, og FCM fordi det er en ny sammenslutning[WINKING FACE]
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. okt 2013, 14:48

Det er en mærkværdig diskussion I har gang i her.
Taler I om hvem I mindst kan lide eller hvem der er dens største bastard/det største misfoster?

AGF kan man sige meget dårligt om, om det skal man også! Men et misfoster er det næppe.

FCK, FCN osv er misfostre. Brøndby også. Men de uringule går måske lidt fri pga forældelsesdatoen må være overskredet. Og så fordi de først blev "store" 20 år senere.

Men vi kan da bare hade dem allesammen, det er da meget nemmere? Had et godt. Had er sundt. Had er naturligt. Og man kan virkelig komme langt med had.
Janteloven eksisterer IKKE!

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af 9520AaB » 1. okt 2013, 16:51

Køllen I Møllen skrev:Det er en mærkværdig diskussion I har gang i her.
Taler I om hvem I mindst kan lide eller hvem der er dens største bastard/det største misfoster?

AGF kan man sige meget dårligt om, om det skal man også! Men et misfoster er det næppe.

FCK, FCN osv er misfostre. Brøndby også. Men de uringule går måske lidt fri pga forældelsesdatoen må være overskredet. Og så fordi de først blev "store" 20 år senere.

Men vi kan da bare hade dem allesammen, det er da meget nemmere? Had et godt. Had er sundt. Had er naturligt. Og man kan virkelig komme langt med had.

Undskylder mange gange, hvis min ironi og sarkasme ikke skinnede igennem denne pseudodiskussion. Lad mig lukke mine input med at erklære Jammerbugt FC for det ringeste navn indtil dato.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. okt 2013, 16:54

9520AaB skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det er en mærkværdig diskussion I har gang i her.
Taler I om hvem I mindst kan lide eller hvem der er dens største bastard/det største misfoster?

AGF kan man sige meget dårligt om, om det skal man også! Men et misfoster er det næppe.

FCK, FCN osv er misfostre. Brøndby også. Men de uringule går måske lidt fri pga forældelsesdatoen må være overskredet. Og så fordi de først blev "store" 20 år senere.

Men vi kan da bare hade dem allesammen, det er da meget nemmere? Had et godt. Had er sundt. Had er naturligt. Og man kan virkelig komme langt med had.

Undskylder mange gange, hvis min ironi og sarkasme ikke skinnede igennem denne pseudodiskussion. Lad mig lukke mine input med at erklære Jammerbugt FC for det ringeste navn indtil dato.
Mit indlæg var ikke specielt rettet mod dig...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af limey » 1. okt 2013, 16:56

9520AaB skrev: Lad mig lukke mine input med at erklære Jammerbugt FC for det ringeste navn indtil dato.
Enig. Det burde rettelig have heddet The Bay Denmark FC. http://www.tv2nord.dk/artikel/245052:Re ... ay-Denmark" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af limey » 1. okt 2013, 17:04

Pastorius skrev: Ved ikke om der også er kommet FCK-fans til i Jylland nu om stunder, men det er der jo nok.
Nogle steder er det ret slemt. Især i det nordlige Nordjylland ser man mange i den afskyelige trøje. Jeg har dog på fornemmelsen at det ikke er helt så slemt som i årene inden vi tog skabet i 08. Her i hjertet af AGF-land synes det også kun at være et fåtal. Jeg arbejder på en skole og børnene støtter de lokale, akkurat som jeg synes det bør være. Så kan vi da blive enige om at hade de to unævnelige sammen. :-)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af FlæskeFrank » 11. dec 2013, 09:43

Foråret starter spændende.
1. runde i foråret - kamp 19. Nr. 2(AaB) skal på udebane mod nr. 4(BIF). Allerede her kan det blive afgjort, om der kun skal være tre hold i kampen om medaljer.
2. runde i foråret - kamp 20. Nr. 3(FCK) får besøg af nr. 1(FCM). Bliver FCK allerede hægtet her ? Eller knækker FCM her ?
3. runde i foråret - kamp 21. Ingen topkamp, men slaget om Jylland.
4. runde i foråret - kamp 22. Nr. 2(AaB) tager imod nr. 1(FCM).

Nu ved jeg godt 3+ vælger de fire Brøndbykampe, alternativt genudsendes en tidligere Brøndbykamp. Men hvis Match of the Week ikke bliver:

BIF-AaB, FCK-FCM og AaB-FCM, så undres man. Slaget om Jylland i runde 3(AGF-AaB) bliver nok ikke valgt, da der er BIF-FCN og OB-FCK. Men hvis Viasat vil være med til at skabe rammen om den kamp, så skal de ikke gøre den til en mandagskamp.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af thomasjn » 12. dec 2013, 00:36

FCK og FCM er jo større misfostre end Brøndby. Dog ændrer det ikke på, at det er Brøndby jeg hader mest af alle klubber herhjemme. Hvorfor? Pga. den arrogance som en anden debattør beskrev ifht. at de nærmest tror de opfandt fodbolden og deres evig nedladende adfærd. Derudover er Brøndby en hadeklub fordi:

- Fordi de har forlovet sig med DBU - ændrer sig forhåbentligt når Jesper Møller træder til så vi kan få fair vilkår i dansk fodbold.
- Deres fans. Jeg har oplevet to typer af Brøndbyfans; de arrogante og hooligansene - ingen af dem videre tiltalende.
- Fordi de har forlovet sig med Viasat i særdeleshed og til dels den øvrige presse. Ville ærligtalt være befriende, hvis Viasat stod ved deres sympatier og blev hovedsponsor i foretagenet.
- Morten Olsens sympati for klubben har været synlig i en årrække. Det er i sig selv irriterende, at DBU ansætter en Brøndby-mand der ikke kan se udover sin tidligere arbejdsgiver. Det er dog endnu mere kvalmende, hvordan Brøndby-nulbonner som f.eks. Anders Randrup, Asbjørn Sennels og Mike Jensen har været på landsholdet de seneste år.
- Alt ævlet om, at de skulle være specielt dygtige til at tiltrække fans. Tror sådan set ikke, at de er dygtigere end os. Dels har de bare et større opland og dels er deres opland meget mere komprimeret og jyde-fansene er jo bare medløbere (Det har alle klubber når de oplever fremgang)
- At det var så tæt på, at vi slap for dem og de alligevel overlevede. I guder hvor havde det være en glædens dag, hvis Brøndby var gået konkurs/rykket ned.

I mine øjne bør alle provinsklubber i Dansk fodbold gå sammen om at mindske Brøndbys urimelige særposition i dansk fodbold. Vi skal gøre alt for at stække dem og derefter bør man gå efter FCK.

Er heller ikke just tosset med FCK, men synes faktisk de som regel optræder med en hvis klasse, hvilket gør dem noget mere tålelige. Derudover synes jeg i højere grad man må give credit til FCK for at have været gode til at bygge en fodboldforretning, hvor jeg derimod bare ser Brøndby som nogle snydetamper der bliver holdt kunstigt oppe. Jeg vil allerhelst se AaB vinder, hvert eneste mesterskab og pokalturnering, men kan det ikke være sådan ser jeg hellere FCK tage 10 end at Brøndby tager et eneste.

FCM bryder jeg mig bestemt heller ikke om. Det ville ikke være rart at se dem tage guld, men mere tåleligt, da jeg er ret sikker på de ville få samme efterfølgende problemer som os og ikke ville overhale os. Dog ville det self. være rarest stadig at kunne mobbe deres fans med det manglende trofæ.

Jeg er btw. overbevist om, at vi til foråret tager røven på dem allesammen.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af Spanky » 15. dec 2013, 09:50

Endnu et eksempel på "klasseforskellen" mellem FCK og BIF. Da Lynge afholdte afskedsreception tidligere på året var FCK repræsenteret ved NCH, CV og Ståle, BIF derimod glimrede ved deres fravær. Det fortæller meget om begge klubber.

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af Vestegnsgaesten » 18. dec 2013, 09:17

Spanky skrev:Endnu et eksempel på "klasseforskellen" mellem FCK og BIF. Da Lynge afholdte afskedsreception tidligere på året var FCK repræsenteret ved NCH, CV og Ståle, BIF derimod glimrede ved deres fravær. Det fortæller meget om begge klubber.
Ok... FCN, AGF, Viborg, EfB, Haderslev, FCM, OB, Silkeborg og FCV var heller ikke til stede.. De mangler også klasse - eller?

Hvor mange sendte AaB til Per Bjerregaards afskedreception? Og FCK? Nul... Det var dog en latterlig undskyldning... Det er OK at hade os - det forventer vi - og det kommer der nok meget mere af i de kommende år. Men at hadet blinder SÅ meget som det gør på nogle mennesker herinde kan jeg ikke forstå.
thomasjn skrev:FCK og FCM er jo større misfostre end Brøndby. Dog ændrer det ikke på, at det er Brøndby jeg hader mest af alle klubber herhjemme. Hvorfor? Pga. den arrogance som en anden debattør beskrev ifht. at de nærmest tror de opfandt fodbolden og deres evig nedladende adfærd. Derudover er Brøndby en hadeklub fordi:

- Fordi de har forlovet sig med DBU - ændrer sig forhåbentligt når Jesper Møller træder til så vi kan få fair vilkår i dansk fodbold.
- Deres fans. Jeg har oplevet to typer af Brøndbyfans; de arrogante og hooligansene - ingen af dem videre tiltalende.
- Fordi de har forlovet sig med Viasat i særdeleshed og til dels den øvrige presse. Ville ærligtalt være befriende, hvis Viasat stod ved deres sympatier og blev hovedsponsor i foretagenet.
- Morten Olsens sympati for klubben har været synlig i en årrække. Det er i sig selv irriterende, at DBU ansætter en Brøndby-mand der ikke kan se udover sin tidligere arbejdsgiver. Det er dog endnu mere kvalmende, hvordan Brøndby-nulbonner som f.eks. Anders Randrup, Asbjørn Sennels og Mike Jensen har været på landsholdet de seneste år.
- Alt ævlet om, at de skulle være specielt dygtige til at tiltrække fans. Tror sådan set ikke, at de er dygtigere end os. Dels har de bare et større opland og dels er deres opland meget mere komprimeret og jyde-fansene er jo bare medløbere (Det har alle klubber når de oplever fremgang)
- At det var så tæt på, at vi slap for dem og de alligevel overlevede. I guder hvor havde det være en glædens dag, hvis Brøndby var gået konkurs/rykket ned.
Trykker kasketten?? Der er temmelig belastende at blive ved med at høre på - der er ikke nogen der har holdt hånden over os på noget tidspunkt - specielt ikke i DBU. Hvad angår din store respekt for FCK bunder den da i uvidenhed så det banker. FCK's tidligere OG nuværende bestyrelse og direktion er fedtet ind i en af de største skandaler vedr. Kursmanipulation i dk gennem de sidste 10-15 år som er startet ved retten. FCK overlevede i øvrigt udelukkende på Nordeas nåde efter deres katastroferegnskab - ligesom os. Hvad angår os er der ikke sket noget ulovligt - vi har bare været heldige at have nogle sugardaddies der er villige til at poste kolde kontanter i klubben. Dit indlæg bunder i mistænkelig grad i enorm misundelse hvilket er fuldt forståeligt hvis man havde håbet på at vi gik konkurs...
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af Kasper Møller » 18. dec 2013, 09:51

Vestegnsgaesten skrev:Ok... FCN, AGF, Viborg, EfB, Haderslev, FCM, OB, Silkeborg og FCV var heller ikke til stede.. De mangler også klasse - eller?
Sikker?

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af Vestegnsgaesten » 18. dec 2013, 10:06

Kasper Møller skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Ok... FCN, AGF, Viborg, EfB, Haderslev, FCM, OB, Silkeborg og FCV var heller ikke til stede.. De mangler også klasse - eller?
Sikker?
Lars Søndergaard fra Haderslev var der - naturligt nok. Men ikke nogen fra ledelsen...


Jeps - Google lynges afskedreception - der kommer en liste fra nordjyske... Hestene var repræsenteret ved JN... Det undrer mig dog at Bjerregaard ikke var der - han og Lynge har stået last og brast i mange sager - bla mod spillerforeningen. Men rygterne siger at han er meget slidt.... Jeg kan faktisk godt forstå at Aldo, TF og Rud ikke var der - de er først kommet til efter lynges afsked. Det ville virke en smule dobbeltmoralsk at dukke op...
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af Kasper Møller » 18. dec 2013, 15:09

Vestegnsgaesten skrev:
Kasper Møller skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Ok... FCN, AGF, Viborg, EfB, Haderslev, FCM, OB, Silkeborg og FCV var heller ikke til stede.. De mangler også klasse - eller?
Sikker?
Lars Søndergaard fra Haderslev var der - naturligt nok. Men ikke nogen fra ledelsen...
Jeg ved ikke helt hvor den her diskussion kommer fra, og aner slet ikke hvilken relevans den har her et halvt år efter receptionen, men jeg mindes nu altså, at flere andre også var repræsenteret. Blandt andet er jeg ret sikker på, at direktøren fra EfB, træner og hjælpetræner fra VFF, sportsdirektør fra AGF samt i hvert fald træneren fra SIF og mange, mange flere også var til stede. FCM tror jeg også var der, mens jeg er mere i tvivl om OB. FCV var der ganske givet ikke. Det ville vel være underligt, al den stund de aldrig har mødt AaB på det tidspunkt? I øvrigt, hvis ret skal være ret: Det var kun NCH og CV der repræsenterede FCK. Ståle var jo ikke fck-træner på daværende tidspunkt. Så jo, de fleste andre store klubber var der sådan set.

Nå, det er stadig lidt en underlig diskussion, som ikke rigtig fører nogen steder, så skal vi ikke bare la' den dø der? :)

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superliga 2013/2014

Indlæg af Yankee » 18. dec 2013, 15:11

Vestegnsgaesten skrev: Trykker kasketten?? Der er temmelig belastende at blive ved med at høre på - der er ikke nogen der har holdt hånden over os på noget tidspunkt - specielt ikke i DBU. Hvad angår din store respekt for FCK bunder den da i uvidenhed så det banker. FCK's tidligere OG nuværende bestyrelse og direktion er fedtet ind i en af de største skandaler vedr. Kursmanipulation i dk gennem de sidste 10-15 år som er startet ved retten. FCK overlevede i øvrigt udelukkende på Nordeas nåde efter deres katastroferegnskab - ligesom os. Hvad angår os er der ikke sket noget ulovligt - vi har bare været heldige at have nogle sugardaddies der er villige til at poste kolde kontanter i klubben. Dit indlæg bunder i mistænkelig grad i enorm misundelse hvilket er fuldt forståeligt hvis man havde håbet på at vi gik konkurs...
Misundelse? Over at gå til fodbold i Danmarks usleste og dødssyge kommune? Over at holde med en såkaldt lokal vestegns-klub, der først blev drevet af en randrusianer og nu af en FCK-fan? Over at holde med en fusionsklub, der opstod som et kommunalt prestigeprojekt for at forsøde tilværelsen i Hovedstadens mødding? Over at holde med en klub, der nu drives som et ultra-kommercialiseret aktieselskab, hvor moderklubberne intet har at skulle have sagt? Over at holde med en klub, der drives af selskabstømmere og desavuerer lokalområdets ellers stolte talentafdeling ved at indkøbe københavnske talenter fra udlandet som 19/20-årige for store millionbeløb? Over at holde med en klub, der totalt har opgivet sine historiske værdier og punkt for punkt nu kopierer ærkerivalen?

Nej, jeg tror ikke ret mange herinde misunder dig.

Besvar