Jens Jørgen Brinch er død.

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Jens Jørgen Brinch er død.

Indlæg af Funky » 22. jun 2013, 11:09

En anden debattør havde oprettet en tråd om dette, men det blev slettet igen (håber ikke det var af juntaen - så får mit nok også hammeren).

Jens Jørgen Brinchs alt for tidlige død er en af den slags situationer, hvor man godt kan sætte sig ned og tænke efter. De færreste af os har nok mødt manden personligt, men han er kravlet ind gennem tv-skærmen med sin passionerede og sympatiske personlighed, og er på den måde blevet en del af mange fodbold-interesseredes hverdag. Han slæbte sig som noget af det sidste afsted til Lynges afskedsreception. Det blev på en måde også hans. En trist nyhed. Ham vil jeg savne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Jens Jørgen Brinch er død.

Indlæg af sulakvelidze » 22. jun 2013, 11:25

Funky skrev:En anden debattør havde oprettet en tråd om dette, men det blev slettet igen (håber ikke det var af juntaen - så får mit nok også hammeren).

Nej, det var mig selv, fordi jeg bagefter opdagede, at en anden tråd allerede var oprettet:

viewtopic.php?f=6&t=15389&p=395763#p395763" onclick="window.open(this.href);return false;

Funky skrev:Jens Jørgen Brinchs alt for tidlige død er en af den slags situationer, hvor man godt kan sætte sig ned og tænke efter. De færreste af os har nok mødt manden personligt, men han er kravlet ind gennem tv-skærmen med sin passionerede og sympatiske personlighed, og er på den måde blevet en del af mange fodbold-interesseredes hverdag. Han slæbte sig som noget af det sidste afsted til Lynges afskedsreception. Det blev på en måde også hans. En trist nyhed. Ham vil jeg savne.

Besvar