DBU pokalen

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: DBU pokalen

Indlæg af frederikshavneren » 10. apr 2014, 18:53

Kreddy skrev:Jeg tænkte det samme Zee.
Så vidt jeg kan se, bliver det hos DBU - og nok fra i næste uge - de skal i hvert fald have møde i morgen.
Tror også at billetsalget starter i den kommende uge. Til mødet skal der bl.a. diskuteres billetpriser og tildeling af tribune.

I skrivende stund ligner Farum finalemodstanderen. De er ved at køre FCK ud af plastic underlaget i Farum. Selv om vi har en grum statistik i Parken så tror jeg, at vi alligevel har størst chance mod FCK. Én pokalfinale er noget andet end suppe kampe. Desuden har vi trods alt besejret FCK to gange i denne sæson i alleren.

Farum derimod har vi det rigtig skidt med. Deres boldbesiddende spillestil står rigtig skidt til os. De er godt nok ikke nær så skræmmende på græs, men selv i Aalborg har vi det meget svært mod dem. Jeg kan næsten ikke huske hvornår vi sidst har besejret Farum. Kampene plejer godt nok at være tætte, men sjællænderne plejer at trække det længste strå.

Brugeravatar
derby13
2. div
2. div
Indlæg: 145
Tilmeldt: 7. jul 2005, 11:31
Geografisk sted: nordjylland

Re: DBU pokalen

Indlæg af derby13 » 10. apr 2014, 19:09

frederikshavneren skrev:
Kreddy skrev:Jeg tænkte det samme Zee.
Så vidt jeg kan se, bliver det hos DBU - og nok fra i næste uge - de skal i hvert fald have møde i morgen.
Tror også at billetsalget starter i den kommende uge. Til mødet skal der bl.a. diskuteres billetpriser og tildeling af tribune.

I skrivende stund ligner Farum finalemodstanderen. De er ved at køre FCK ud af plastic underlaget i Farum. Selv om vi har en grum statistik i Parken så tror jeg, at vi alligevel har størst chance mod FCK. Én pokalfinale er noget andet end suppe kampe. Desuden har vi trods alt besejret FCK to gange i denne sæson i alleren.

Farum derimod har vi det rigtig skidt med. Deres boldbesiddende spillestil står rigtig skidt til os. De er godt nok ikke nær så skræmmende på græs, men selv i Aalborg har vi det meget svært mod dem. Jeg kan næsten ikke huske hvornår vi sidst har besejret Farum. Kampene plejer godt nok at være tætte, men sjællænderne plejer at trække det længste strå.
De sidste 10 kampe vi har spillet mod FCN, har vi kun vundet 1 og spillet 3 uafgjorte og tabt 6 kampe, seneste sejr var i 2010 hvor vi vandt 2-0.

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: DBU pokalen

Indlæg af Steve-Dave » 10. apr 2014, 19:34

Hvis der er et kor, der holder med FCN, melder jeg mig gerne i det. Nederlag til FCK i Parken har jeg oplevet rigeligt af og hver gang de spiller deres kawe, kawe FCK sang, har jeg det sådan her:


Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: DBU pokalen

Indlæg af Buzz Killington » 10. apr 2014, 20:00

Steve-Dave skrev:Hvis der er et kor, der holder med FCN, melder jeg mig gerne i det. Nederlag til FCK i Parken har jeg oplevet rigeligt af og hver gang de spiller deres kawe, kawe FCK sang, har jeg det sådan her:

Samme måde jeg får det med deres vildt fede flyverjyske "Everywhere we gååå [...] we are FCKååååå" chant/sang.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: DBU pokalen

Indlæg af sulakvelidze » 10. apr 2014, 20:22

Og så blev det FCK. Endnu en udebane i en pokalfinale. Det skete i 1991, 2004 og 2009 - og nu sker det så i 2014. Jeg kan forstå dem, der glæder sig over det ud fra et stemningsmæssigt synspunkt. Men sportsligt og ud fra AaB's mulighed for at vinde en titel er det :thumbsdown:

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: DBU pokalen

Indlæg af BoomZ0R » 10. apr 2014, 20:29

For mig gør det ingen forskel. Det bliver et fyldt parken, hvor vi slår FCK på eget græs. Kan det blive bedre?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: DBU pokalen

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. apr 2014, 20:30

sulakvelidze skrev:Og så blev det FCK. Endnu en udebane i en pokalfinale. Det skete i 1991, 2004 og 2009 - og nu sker det så i 2014. Jeg kan forstå dem, der glæder sig over det ud fra et stemningsmæssigt synspunkt. Men sportsligt og ud fra AaB's mulighed for at vinde en titel er det :thumbsdown:
Og de der prioriterer stemningen højere end det sportslige skulle fandeme skydes og hænges. Og ikke have lov at kalde sig selv AaB-fans. Tag jer sammen!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: DBU pokalen

Indlæg af le Cid » 10. apr 2014, 20:38

I det mindste er pokaltitlen ikke billigt til salg...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Sv: DBU pokalen

Indlæg af BoomZ0R » 10. apr 2014, 20:41

Køllen I Møllen skrev:
sulakvelidze skrev:Og så blev det FCK. Endnu en udebane i en pokalfinale. Det skete i 1991, 2004 og 2009 - og nu sker det så i 2014. Jeg kan forstå dem, der glæder sig over det ud fra et stemningsmæssigt synspunkt. Men sportsligt og ud fra AaB's mulighed for at vinde en titel er det :thumbsdown:
Og de der prioriterer stemningen højere end det sportslige skulle fandeme skydes og hænges. Og ikke have lov at kalde sig selv AaB-fans. Tag jer sammen!
Ro på ;-) Hvis vi nogensinde skulle kunne slå FCK på eget græs i pokalfinalen, så er det da med den her trup!!

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: DBU pokalen

Indlæg af dyhrmaN » 10. apr 2014, 20:42

le Cid skrev:I det mindste er pokaltitlen ikke billigt til salg...
:thumbsup:

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: DBU pokalen

Indlæg af limey » 10. apr 2014, 20:43

le Cid skrev:I det mindste er pokaltitlen ikke billigt til salg...
Jo. Hvis FuCKerne spiller ringe, så er det en møg billig pokal!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU pokalen

Indlæg af FlæskeFrank » 10. apr 2014, 20:45

Jeg ser altså heller ikke bedre chance for at slå FCK end med dette hold. Lad det være anledningen til at ændre parkensyndromet.

Normalt er der altså ikke 10-15.000 AaB-fans til at bakke AaB op i Parken. Så det er en hel anden kamp.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Sv: DBU pokalen

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. apr 2014, 20:49

Zee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
sulakvelidze skrev:Og så blev det FCK. Endnu en udebane i en pokalfinale. Det skete i 1991, 2004 og 2009 - og nu sker det så i 2014. Jeg kan forstå dem, der glæder sig over det ud fra et stemningsmæssigt synspunkt. Men sportsligt og ud fra AaB's mulighed for at vinde en titel er det :thumbsdown:
Og de der prioriterer stemningen højere end det sportslige skulle fandeme skydes og hænges. Og ikke have lov at kalde sig selv AaB-fans. Tag jer sammen!
Ro på ;-) Hvis vi nogensinde skulle kunne slå FCK på eget græs i pokalfinalen, så er det da med den her trup!!
Ja. Men ligefrem håbe at møde den sværeste modstander fordi der så vil være bedre stemning. Det er jo den slags man ville blive stenet for hvis jeg var diktator. Det er forræderi!
Janteloven eksisterer IKKE!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Sv: DBU pokalen

Indlæg af BoomZ0R » 10. apr 2014, 20:55

Køllen I Møllen skrev:
Zee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
sulakvelidze skrev:Og så blev det FCK. Endnu en udebane i en pokalfinale. Det skete i 1991, 2004 og 2009 - og nu sker det så i 2014. Jeg kan forstå dem, der glæder sig over det ud fra et stemningsmæssigt synspunkt. Men sportsligt og ud fra AaB's mulighed for at vinde en titel er det :thumbsdown:
Og de der prioriterer stemningen højere end det sportslige skulle fandeme skydes og hænges. Og ikke have lov at kalde sig selv AaB-fans. Tag jer sammen!
Ro på ;-) Hvis vi nogensinde skulle kunne slå FCK på eget græs i pokalfinalen, så er det da med den her trup!!
Ja. Men ligefrem håbe at møde den sværeste modstander fordi der så vil være bedre stemning. Det er jo den slags man ville blive stenet for hvis jeg var diktator. Det er forræderi!
Jeg er fuldstændig kold overfor om det er den ene eller anden københavner vi skal smadre ;-)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Sv: DBU pokalen

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. apr 2014, 21:05

Zee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Zee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
sulakvelidze skrev:Og så blev det FCK. Endnu en udebane i en pokalfinale. Det skete i 1991, 2004 og 2009 - og nu sker det så i 2014. Jeg kan forstå dem, der glæder sig over det ud fra et stemningsmæssigt synspunkt. Men sportsligt og ud fra AaB's mulighed for at vinde en titel er det :thumbsdown:
Og de der prioriterer stemningen højere end det sportslige skulle fandeme skydes og hænges. Og ikke have lov at kalde sig selv AaB-fans. Tag jer sammen!
Ro på ;-) Hvis vi nogensinde skulle kunne slå FCK på eget græs i pokalfinalen, så er det da med den her trup!!
Ja. Men ligefrem håbe at møde den sværeste modstander fordi der så vil være bedre stemning. Det er jo den slags man ville blive stenet for hvis jeg var diktator. Det er forræderi!
Jeg er fuldstændig kold overfor om det er den ene eller anden københavner vi skal smadre ;-)
Det er en helt anden snak :)
Men at foretrække den sværeste modstander udfra egoistiske hensyn er fandeme ikke iorden!
Janteloven eksisterer IKKE!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Sv: DBU pokalen

Indlæg af BoomZ0R » 10. apr 2014, 21:08

Køllen I Møllen skrev:
Zee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Zee skrev:
Køllen I Møllen skrev:
sulakvelidze skrev:Og så blev det FCK. Endnu en udebane i en pokalfinale. Det skete i 1991, 2004 og 2009 - og nu sker det så i 2014. Jeg kan forstå dem, der glæder sig over det ud fra et stemningsmæssigt synspunkt. Men sportsligt og ud fra AaB's mulighed for at vinde en titel er det :thumbsdown:
Og de der prioriterer stemningen højere end det sportslige skulle fandeme skydes og hænges. Og ikke have lov at kalde sig selv AaB-fans. Tag jer sammen!
Ro på ;-) Hvis vi nogensinde skulle kunne slå FCK på eget græs i pokalfinalen, så er det da med den her trup!!
Ja. Men ligefrem håbe at møde den sværeste modstander fordi der så vil være bedre stemning. Det er jo den slags man ville blive stenet for hvis jeg var diktator. Det er forræderi!
Jeg er fuldstændig kold overfor om det er den ene eller anden københavner vi skal smadre ;-)
Det er en helt anden snak :)
Men at foretrække den sværeste modstander udfra egoistiske hensyn er fandeme ikke iorden!
Kan godt se hvad du mener, jeg fejltolkede nok dit første indlæg :-)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU pokalen

Indlæg af FlæskeFrank » 12. maj 2014, 09:13

Status på vej til the double:

AaB i pokalfinalen, nr. 1 i ligaen.
FCK i pokalfinalen, nr. 3 i ligaen.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: DBU pokalen

Indlæg af Lindmark » 12. maj 2014, 09:16

FlæskeFrank skrev:Status på vej til the double:

AaB i pokalfinalen, nr. 1 i ligaen.
FCK i pokalfinalen, nr. 3 i ligaen.
Jeg har hygget mig med dem der lige siden du begyndte at lave dem :thumbsup: Og at de så er blevet bedre og bedre undervejs gør bestemt ikke noget.
Lindmark / Vendelbokartellet

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: DBU pokalen

Indlæg af FlæskeFrank » 16. maj 2014, 10:59

Og slutstillingen:

AaB nr. 1 i ligaen, AaB vinder pokalen
- FlæskeFrank

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: DBU pokalen

Indlæg af doukas » 16. maj 2014, 11:01

FlæskeFrank skrev:Og slutstillingen:

AaB nr. 1 i ligaen, AaB vinder pokalen
:aabfan: :thumbsup:

Vil du være flink at lave den opdatering hver evig eneste sæson fremover?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar