Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 29. mar 2016, 09:27

Han genopstiller vel blot ikke til formand ? Han kan vel godt være i bestyrelsen fortsat ? Er ikke faldet over, at han ikke vil være i bestyrelsen mere.

Men naturligt valg, da han jo havde griset lige rigeligt på debatfora.
- FlæskeFrank

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Brøndby

Indlæg af abbifar » 29. mar 2016, 10:09

FlæskeFrank skrev:Han genopstiller vel blot ikke til formand ? Han kan vel godt være i bestyrelsen fortsat ? Er ikke faldet over, at han ikke vil være i bestyrelsen mere.

Men naturligt valg, da han jo havde griset lige rigeligt på debatfora.
Jeg har også altid sagt, at jeg vil være i Brøndby IF lige så lang tid, det kræver - om det så er 10, 20 eller 30 år. Min beslutning om ikke at genopstille til bestyrelsen ændrer intet herpå. Vi har alle ét mål, hvad enten vi er fans, aktionærer, bestyrelsesmedlemmer, sponsorer, frivillige eller medarbejdere. At skabe et bæredygtigt Brøndby IF, der er i balance med sig selv, og indtil da står jeg, som tidligere kommunikeret, økonomisk skulder ved skulder med klubben,« siger Jan Bech Andersen.


Så han genopstiller ikke til bestyrelsen.

Sendt fra min LG-H815 med Tapatalk

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Brøndby

Indlæg af Jesper Schmidt » 29. mar 2016, 10:23

Oscar træder vel bare i baggrunden, og har sine egne folk siddende i nøglepositioner i bestyrelsen. Jeg kan ikke forestille mig at det kommer til at ændre noget som helst, udover at der kommer mere ro i klubben, og at man kan tiltrække spillere og trænere uden de skal forholde sig til om de vil være ansatte i en klub hvor formanden offentligt pisser på sine ansatte. Jeg synes det er som forventet, og egentlig den eneste mulighed der var.

Desværre betyder det nok at underholdningen fra vestegnen bliver lidt mere forudsigelig end man kunne have håbet.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2861
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Brøndby

Indlæg af Eksil » 29. mar 2016, 10:38

Jesper Schmidt skrev: Desværre betyder det nok at underholdningen fra vestegnen bliver lidt mere forudsigelig end man kunne have håbet.
Desværre ja, plus an de netop har ansøgt om endnu 120 mio kr. at brænde af. Får de dem, så er der kul til 2-3 sæsoner mere i samme tempo.

Dog står de med den udfordring/mulighed at mange af deres spillere er transferfri til sommer og derfor skal de bygge nyt op igen (igen), på stort set hele banen (især forsvar og midtbane). Glæder mig til stadig til at se hvordan de får indtæger til 17 mio til sommer. og et nul i regnskabet om et år.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 29. mar 2016, 11:21

Eksil skrev:Glæder mig til stadig til at se hvordan de får indtæger til 17 mio til sommer. og et nul i regnskabet om et år.
Var det ikke blot teknik ? For at de kan få fornyet deres licens skal de vel vise, at har penge til hele næste sæson. Jan Bech har lovet nogle penge, men de skal vel også selv lave nogle.

Der var for nogle sæsoner siden 1 hold som ikke fik fornyet deres licens i første hug. Det kom aldrig frem, hvem det var. Men buddet var naturligt Brøndby, da de var økonomisk meget trængt. Jeg vil ikke være forundret, hvis der kommer samme melding i år.


Men som du skriver er Brøndby og tildels FCM udfordret af, at de har mange dyre spillere, som der skal forlænges med eller erstattes til sommer. Derfor bliver den gode økonomi svær at nå, da det kommer til at smitte af de kommende år - når man jo ikke kan slække på kravene, da økonomien allerede er bundet op på, at man minimum hele året skal være nr. 3(skidt at starte første punkt som nr. 5).
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Brøndby

Indlæg af Søgaard » 6. apr 2016, 22:27

http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... kspillere/

Skal vi gætte på max bøder på de sædvanlige 50-100.000 kr. og en løftet pegenfinger - igen...
Aalborg BK 1885!

seamann

Re: Brøndby

Indlæg af seamann » 6. apr 2016, 23:06

Søgaard skrev:http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... kspillere/

Skal vi gætte på max bøder på de sædvanlige 50-100.000 kr. og en løftet pegenfinger - igen...
Det kan højst blive til pegefingeren. Det er jo første gang i denne turnering i dette halvår. Hvis det gentager sig mere end to gange i denne pokalturnering, vil der dog komme alvorlige sanktioner.

Kidde
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 29. jan 2008, 19:18
Geografisk sted: København

Re: Brøndby

Indlæg af Kidde » 7. apr 2016, 00:58

Der er lignende idioter i egne rækker. I går i Roskilde regnede det ind med halvfyldte fadølskrus ifm en kontrovers i Roskildes felt. Mod GF(?) var det samme sag.

Just sayin'
Kidde

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Brøndby

Indlæg af Provst i Brovst » 7. apr 2016, 07:00

Npr AaB fans bombaderer AaB fans med ølkrus er det bare festligt.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Brøndby

Indlæg af Dot Bot » 7. apr 2016, 08:18

Kidde skrev:Der er lignende idioter i egne rækker. I går i Roskilde regnede det ind med halvfyldte fadølskrus ifm en kontrovers i Roskildes felt. Mod GF(?) var det samme sag.

Just sayin'
De to episoder er jo på fod med hinanden, ja.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Brøndby

Indlæg af thomasjn » 7. apr 2016, 11:10

Kidde skrev:Der er lignende idioter i egne rækker. I går i Roskilde regnede det ind med halvfyldte fadølskrus ifm en kontrovers i Roskildes felt. Mod GF(?) var det samme sag.

Just sayin'
Nu er da vitterligt stor forskel på nogle folk der måske har fået lidt for meget og i affekt koster med deres ølkrus. 1) Ølkruset er af blødt plast og kan næppe forvolde nogen større personskade 2) Det er spontant. Det er stadig forkert og jeg kan personligt ikke se pointen, men det er trods alt i den harmløse afdeling. Nogle maskerede fjolser der har behov for at angribe modstanderholdet med jernrør er meget mere alvorligt 1) Faren for personskader er meget større 2) Når man er maskeret virker det overlagt.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: Brøndby

Indlæg af Sanchez94 » 7. apr 2016, 11:38

Kidde skrev:Der er lignende idioter i egne rækker. I går i Roskilde regnede det ind med halvfyldte fadølskrus ifm en kontrovers i Roskildes felt. Mod GF(?) var det samme sag.

Just sayin'
Havde det så bare været alene ølkrus mod GF, jeg mindes at det både var lightere, mønter og alt andet hvad folk havde i lommerne som røg på banen.
og vidst nok også en tilskuer, som blev smidt ud, for at kaste 1-2 fadøl direkte i hovedet på den linjedommer, som havde taget opstand ved kanten af feltet.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Brøndby

Indlæg af Provst i Brovst » 7. apr 2016, 11:40

De ølkastende AaB fans gør det ikke spontant. Det er for dem en del af at gå til fodbold. Jeg tvivler dog på at de selv gerne vil have øl kastet ud over dem selv.

Hvis de gerne vil have øl udover dem selv så har jeg løsningen på deres kaste trang.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

seamann

Re: Brøndby

Indlæg af seamann » 13. apr 2016, 15:26

- 20 mio på de første 3 mdr af året.

Et "nyt Brøndby" er nok snart på vej :money:

Jeg havde egentlig troet, at JBA var manden, der kunne få dem på skinner, men han har heldigvis udstillet sig på alle leder og kanter som garanten for fortsat kaos.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Brøndby

Indlæg af thomasjn » 13. apr 2016, 15:59

seamann skrev:- 20 mio på de første 3 mdr af året.

Et "nyt Brøndby" er nok snart på vej :money:

Jeg havde egentlig troet, at JBA var manden, der kunne få dem på skinner, men han har heldigvis udstillet sig på alle leder og kanter som garanten for fortsat kaos.
Det nye Brøndby er afviklings Brøndby. Nu er de begyndt at sænke ambitionerne og vil fokusere på landets bedste gen-pres. Mon ikke placeringerne bare bliver endnu ringere.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 13. apr 2016, 16:05

Bemærk at Brøndby har lært af old AaB. De dårlige historier gemmes af 27 nyheder lige præcis i dag og indenfor samme time.

Ingen læser kvartalsunderskuddet på 20 mio kr. Har ingen anelse om, at det er svarende til forventningerne. Men hvis AaB havde sådan et resultat på affyringsrampen, så havde vi hørt om det enormt talentfulde U7-hold før, under og efter.
- FlæskeFrank

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2861
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Brøndby

Indlæg af Eksil » 13. apr 2016, 16:11

Brøndby er også ude i en AaB classic med at halvere aktiens nominelle værdi, da de ikke ellers kan platte omgivelserne for endnu 120 mio kr i en aktieudvidelse. Det tog AaB en del år, men man fik kørt omgivelserne tør for penge. Hvor mange år mon det tager Brøndby?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6390
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 13. apr 2016, 16:13

I øvrigt bemærkelsesværdigt, at 1. kvartal har givet et underskud på 20 mio kr.

1. kvartal sidste år gav kun et underskud på 12 mio kr.

Måske fremgangen ikke er helt målbar endnu ?!
- FlæskeFrank

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Brøndby

Indlæg af thomasjn » 13. apr 2016, 16:53

FlæskeFrank skrev:I øvrigt bemærkelsesværdigt, at 1. kvartal har givet et underskud på 20 mio kr.

1. kvartal sidste år gav kun et underskud på 12 mio kr.

Måske fremgangen ikke er helt målbar endnu ?!
Det kommer lige om lidt. De har jo Danmarks bedste fans og dummeste/rige ejer.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Brøndby

Indlæg af Jesper Schmidt » 13. apr 2016, 17:58

Interessant at Brøndby i store træk kopierer den strategi vi selv har haft held med i de sidste 5 år.

I øvrigt også interessant at Brøndby fremover også på budgetsiden kopierer os - Troels Bech udtaler at man fremover kommer til at budgettere med en 5. plads.

Besvar