Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Brøndby

Indlæg af Forza » 21. aug 2013, 12:02

Pestegnen fortjener næsten sin egen tråd:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 072604.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 072476.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Utroligt hvordan de kan blive ved med at grave investorer frem som vil smide penge i skuden. Med tanke på hvordan de har forvaltet deres penge de seneste 10 år kan det jo kun være hjertet der har spillet ind i disse investeringer.

Det tyder dog på en BIF classic med at hente meget dyre spillere hjem på højt lønnede kontrakter og så håber de at problemerne løser sig selv. Det er vi så mange der håber de ikke gør.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Brøndby

Indlæg af Forza » 21. aug 2013, 12:04

Studser desuden over en 4-årig kontrakt til TK. er jeg den eneste der synes det virker som noget af et sats? en mand der notorisk døjer med skader og ikke har spillet i mange år fast. Uagtet hans utvivlsomme høje topniveau er det da noget at et spring at binde mange penge i en 30 årig mand skadesplaget spiller i 4 år.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Lunding
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 96
Tilmeldt: 13. jun 2008, 01:13

Re: Brøndby

Indlæg af Lunding » 21. aug 2013, 12:06

Må ærligt indrømme, at jeg begynder at blive lidt smånervøs over deres aktivitet på transfermarkedet den seneste tid. Synes på papiret de har et hold, der ser skræmmende stærkt ud - heldigvis har spillet på banen indtil videre ikke indikeret det.

Man kan håbe på, at det ender på samme måde som sommeren 08', hvor man hentede Farnerud, Peter Madsen, Krohn-Dehli, Jan K. osv. uden det kastede de helt store succeser af sig!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af NIN » 21. aug 2013, 12:11

Forza skrev:Studser desuden over en 4-årig kontrakt til TK. er jeg den eneste der synes det virker som noget af et sats? en mand der notorisk døjer med skader og ikke har spillet i mange år fast. Uagtet hans utvivlsomme høje topniveau er det da noget at et spring at binde mange penge i en 30 årig mand skadesplaget spiller i 4 år.
TK er selvfølgelig en spiller med kvalitet, men som du skriver, også med en lang skadeshistorik. Når de henter ham, er det et udslag af ønsket signalværdi også selvfølgelig, at de drømmer om at se den gamle TK igen. Den lange kontrakt er et resultat af at han skal sikre sit efterår. Hvor om alting er: Velkommen tilbage på landsholdet.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af Pastorius » 21. aug 2013, 12:14

Lunding skrev:Må ærligt indrømme, at jeg begynder at blive lidt smånervøs over deres aktivitet på transfermarkedet den seneste tid. Synes på papiret de har et hold, der ser skræmmende stærkt ud - heldigvis har spillet på banen indtil videre ikke indikeret det.

Man kan håbe på, at det ender på samme måde som sommeren 08', hvor man hentede Farnerud, Peter Madsen, Krohn-Dehli, Jan K. osv. uden det kastede de helt store succeser af sig!
Selvom sæsonstarten har været opløftende (set med nordjyske briller), så ville det nok være naivt at tro de bare ville sidde med hænderne i skødet og acceptere at de skulle rykke ned. De har fået nogle folk ind, som gerne vil se nogle resultater, og somåbenbart har penge til at hjælpe dem på vej, når de ikke kommer af sig selv.

Grundlæggende er det usundt (for BIF) det der sker. Det øger ikke deres fokus på at skabe en levedygtig og leveringsdygtig organisation, men signalerer nærmest i hele hierarkiet at det daglige arbejde er lidt ligegyldigt. Uanset hvordan det går, så kan vi lige give den en nøk mere og komme på fri fod mod kaution. Iøvrigt i fin forlængelse af tiden under KASI-jesper. Dengang så de også skræmmende ud, med store kapitaltilførsler, og det gør de da også nu, uanset hvor lidt tillid man har til deres ledelse rent faktisk gør noget fornuftigt, men kapital alene gør det ikke, og selv rigmænd sætter sig en gang imellem ned og gør status.

Jeg tror - slet - ikke der er fundament i dansk fodbold for budgetter i den størrelse det ser ud til at BIF er ved at lægge sig fast på. Så medmindre planen er at pumpe et fast årligt millionbeløb i klubben, så tror jeg ikke på de klarer sig længe på den måde, hvadenten det betaler sig på kort eller ej.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Brøndby

Indlæg af Forza » 21. aug 2013, 12:19

På papiret har de et godt hold, men kan man håbe den negative aura i klubben som har udryddet kvaliteterne hos samtlige indkøb de har foretaget de senere år fortsætter.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Brøndby

Indlæg af jonas386 » 21. aug 2013, 12:27

Kahlenberg virker useriøst når man ser på hvorfor man afviste Emil L. Kronisk skadet, samt en ikke helt lille løn. Jeg tror ikke han bliver den store succes. Nørgaard virker derimod som en udmærket signing, selvom han også har været ret meget skadet siden han skiftede til HSV.

Men det virker ikke til at være særlig sundt når man ser på at alle pengene er kommet udefra, det virker ikke særlig fornuftigt, men dem om det. Jeg tror ikke på de to spillere bliver redningen for BIF, da problemerne mere ligger i defensiven fremfor offensiven.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af Mr. Larsen » 21. aug 2013, 12:33

Det er da vist Panik før lukketid :)

Efter overtagelsen synes jeg Aldo og resten af investorerne lød til at være meget realistiske og fornuftige i deres syn på klubben og den måde man skulle få vendt udviklingen, de nu skulle ind i, og ikke mindst var opmærksomme på at det ville ta tid.

Målet var jo at komme tilbage til de gamle BIF dyder med offensivt fodbold og ikke mindst masser af unge spiller fra egne rækker, det kurs har ikke virket indtil videre, og nu virker det i den grad som om man panikker før lukketid, og henter nogen tilfældige spiller man nu lige kan få fingrene i.

Jeg synes ikke det virker som om de har lært en skid i BIF, det bruger stadig alt for mange penge i forhold til hvad de får ind, det bliver spændende at se hvor længe de kan få eksterne investorer til smide penge i projektet, jeg tror mindre og mindre på Brøndby.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Brøndby

Indlæg af alithebeast » 21. aug 2013, 12:36

NIN den fromme skrev:
Forza skrev:Studser desuden over en 4-årig kontrakt til TK. er jeg den eneste der synes det virker som noget af et sats? en mand der notorisk døjer med skader og ikke har spillet i mange år fast. Uagtet hans utvivlsomme høje topniveau er det da noget at et spring at binde mange penge i en 30 årig mand skadesplaget spiller i 4 år.
TK er selvfølgelig en spiller med kvalitet, men som du skriver, også med en lang skadeshistorik. Når de henter ham, er det et udslag af ønsket signalværdi også selvfølgelig, at de drømmer om at se den gamle TK igen. Den lange kontrakt er et resultat af at han skal sikre sit efterår. Hvor om alting er: Velkommen tilbage på landsholdet.
TK bliver med sikkerhed udtaget til landsholdet, selvom han i en trafikulykke mister begge ben..

På den ene side er det pisse klamt at se Brøndby skrive den ene kæmpekontrakt efter den anden. På den anden side er det skønt at gamle spillere blokere vejen for deres egne talenter, der så vælger at smutte til andre klubber med mere succes. Brøndbys handler de seneste år viser også, at de kunne købe Messi, Ronaldo, Iniesta, Xavi og Götze samtidig, uden de ville spille specielt godt eller vinde af den grund.
Hader København!

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Brøndby

Indlæg af jensemand57 » 21. aug 2013, 12:36

Stans. Så overlever denne misfostre af en parasit i danskfodbold. Men parasitter skal jo helst udryddes.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Brøndby

Indlæg af doukas » 21. aug 2013, 12:41

Interesant hvad der sker ude på Pestegnen i disse tider. Man må sige, at Brøndby er ved at flytte sig meget langt væk fra de dyder man tidligere havde sin fundament på, såsom foreningsliv, talentarbejde osv - alt det som de betegner som "Brøndby-ånden". Rigtig meget er i hvert fald sket siden Per Bjerregaard endeligt slap sig tag i klubben

I mine øjne er Brøndby efterhånden ikke længere andet end en light kommerciel rigmandslegetøjsudgave af FCK. Det er svært at se hvor de to klubber efterhånden adskiller sig fra hinanden, bortset fra, at FCK har bevist de kan lave penge i gode tider.

Det bliver også interessant at se, hvordan fansne opfatter sig selv efter de store omvæltninger - de kan vel dårligt blive ved at spille på dyder som de er samfundets udstødte ballagemagere, de hårde drenge, hvori succes opnåes via hårdt arbejde og sammenhold.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af NIN » 21. aug 2013, 12:43

Mr. Larsen skrev:Det er da vist Panik før lukketid :)

Efter overtagelsen synes jeg Aldo og resten af investorerne lød til at være meget realistiske og fornuftige i deres syn på klubben og den måde man skulle få vendt udviklingen, de nu skulle ind i, og ikke mindst var opmærksomme på at det ville ta tid.

Målet var jo at komme tilbage til de gamle BIF dyder med offensivt fodbold og ikke mindst masser af unge spiller fra egne rækker, det kurs har ikke virket indtil videre, og nu virker det i den grad som om man panikker før lukketid, og henter nogen tilfældige spiller man nu lige kan få fingrene i.

Jeg synes ikke det virker som om de har lært en skid i BIF, det bruger stadig alt for mange penge i forhold til hvad de får ind, det bliver spændende at se hvor længe de kan få eksterne investorer til smide penge i projektet, jeg tror mindre og mindre på Brøndby.
Du tager desværre fejl. Tre ting vil overleve selv et atom-ragnarok. 1. Bubber 2. Kakerlakker og 3. Brøndby.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af Pastorius » 21. aug 2013, 13:54

NIN den fromme skrev:
Mr. Larsen skrev:Det er da vist Panik før lukketid :)

Efter overtagelsen synes jeg Aldo og resten af investorerne lød til at være meget realistiske og fornuftige i deres syn på klubben og den måde man skulle få vendt udviklingen, de nu skulle ind i, og ikke mindst var opmærksomme på at det ville ta tid.

Målet var jo at komme tilbage til de gamle BIF dyder med offensivt fodbold og ikke mindst masser af unge spiller fra egne rækker, det kurs har ikke virket indtil videre, og nu virker det i den grad som om man panikker før lukketid, og henter nogen tilfældige spiller man nu lige kan få fingrene i.

Jeg synes ikke det virker som om de har lært en skid i BIF, det bruger stadig alt for mange penge i forhold til hvad de får ind, det bliver spændende at se hvor længe de kan få eksterne investorer til smide penge i projektet, jeg tror mindre og mindre på Brøndby.
Du tager desværre fejl. Tre ting vil overleve selv et atom-ragnarok. 1. Bubber 2. Kakerlakker og 3. Brøndby.
http://www.bt.dk/superligaen/ekspert-de ... -millioner" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu kommer der en - for mig - ny ekspert på banen. Han ridser lige hurtigt økonomien i BIF op efter foråret. Ham er jeg nødt til at have respekt for, for det han siger giver mig ret i min spådom efter kapitaludvidelsen - nemlig at der maks var 50 mill. at gøre godt med. Det viser sig nu at det kun var 38, og med de 25 der allerede er formøblet i første halvår, ville aktiekapitalen uden det nye indskud være nede på 15 mill. - altså under hvad man må forvente det næste halve år koster dem.

Så mangler vi bare at få at vide hvormange af spillerne (og dermed reelle fremtidige indtægtsmuligheder) der rent faktisk tilhører BIF.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Brøndby

Indlæg af Forza » 21. aug 2013, 14:46

Pastorius skrev:
NIN den fromme skrev:
Mr. Larsen skrev:Det er da vist Panik før lukketid :)

Efter overtagelsen synes jeg Aldo og resten af investorerne lød til at være meget realistiske og fornuftige i deres syn på klubben og den måde man skulle få vendt udviklingen, de nu skulle ind i, og ikke mindst var opmærksomme på at det ville ta tid.

Målet var jo at komme tilbage til de gamle BIF dyder med offensivt fodbold og ikke mindst masser af unge spiller fra egne rækker, det kurs har ikke virket indtil videre, og nu virker det i den grad som om man panikker før lukketid, og henter nogen tilfældige spiller man nu lige kan få fingrene i.

Jeg synes ikke det virker som om de har lært en skid i BIF, det bruger stadig alt for mange penge i forhold til hvad de får ind, det bliver spændende at se hvor længe de kan få eksterne investorer til smide penge i projektet, jeg tror mindre og mindre på Brøndby.
Du tager desværre fejl. Tre ting vil overleve selv et atom-ragnarok. 1. Bubber 2. Kakerlakker og 3. Brøndby.
http://www.bt.dk/superligaen/ekspert-de ... -millioner" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu kommer der en - for mig - ny ekspert på banen. Han ridser lige hurtigt økonomien i BIF op efter foråret. Ham er jeg nødt til at have respekt for, for det han siger giver mig ret i min spådom efter kapitaludvidelsen - nemlig at der maks var 50 mill. at gøre godt med. Det viser sig nu at det kun var 38, og med de 25 der allerede er formøblet i første halvår, ville aktiekapitalen uden det nye indskud være nede på 15 mill. - altså under hvad man må forvente det næste halve år koster dem.

Så mangler vi bare at få at vide hvormange af spillerne (og dermed reelle fremtidige indtægtsmuligheder) der rent faktisk tilhører BIF.
Hvor håber jeg dog godt nok at manden har ret. Ville elske at se dem være i samme båd om 6 mdr.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Brøndby

Indlæg af astonvilla » 21. aug 2013, 15:05

Brøndby er en bundklub - og det tror jeg de fortsat vil være indtil der sker et afgørende skred i deres selvopfattelse. Det kan selv en rigmands åbne pengepung ikke ændre på, tror jeg ikke.

De er en bundklub - men det har de ikke selv forstået, og nægter at indse dette. De opfører sig derfor stadig som den altoverskyggende topklub i landet og har ambisioner på linie hermed. Såfremt de skal fremad, skal de ændre deres selvopfattelse og indse de er en bundklub og gå udmygt til opgaven og sten-hårdt arbejde sig frem derfra (se på SønderjyskE fx). Det gælder både sportsligt og økonomisk.

Sportsligt er det jo en katastrofe de har ansat ham Frank som træner. Jeg mener, han er sikkert dygtig nok - men jo slet ikke den rigtige mand når man skal kæmpe sig op fra bunden af. Der skal en langt mere "Tøffe-agtig" attityde til (eller vores egen kære Kent Nielsen for den sag skyld). Frank er god til at træne et hold af vævre stjerner i svøb som U19 med Lucas Andersen og drengene. Ansættelsen af Frank mener jeg virkelig understreger at de overhovedet ikke har fattet Noget somhelst af hvad de står midt i derude på Vestegnen.

Økonomisk er det bare et spørgmål om kort tid før det er økonomisk helt på røven igen. De vil jo ikke sadle om - og derfor fosser pengene fortsat ud.

Tror ikke Brøndby for vendt skuden før de enten rykker ned eller går konkurs. Indtil da så går det kun en vej, i mine øjne. Durk i Helvede.

Og det er sku fint nok for mig....
Bienvenu Bassogog!

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Brøndby

Indlæg af Forza » 22. aug 2013, 09:54

astonvilla skrev:Brøndby er en bundklub - og det tror jeg de fortsat vil være indtil der sker et afgørende skred i deres selvopfattelse. Det kan selv en rigmands åbne pengepung ikke ændre på, tror jeg ikke.

De er en bundklub - men det har de ikke selv forstået, og nægter at indse dette. De opfører sig derfor stadig som den altoverskyggende topklub i landet og har ambisioner på linie hermed. Såfremt de skal fremad, skal de ændre deres selvopfattelse og indse de er en bundklub og gå udmygt til opgaven og sten-hårdt arbejde sig frem derfra (se på SønderjyskE fx). Det gælder både sportsligt og økonomisk.

Sportsligt er det jo en katastrofe de har ansat ham Frank som træner. Jeg mener, han er sikkert dygtig nok - men jo slet ikke den rigtige mand når man skal kæmpe sig op fra bunden af. Der skal en langt mere "Tøffe-agtig" attityde til (eller vores egen kære Kent Nielsen for den sag skyld). Frank er god til at træne et hold af vævre stjerner i svøb som U19 med Lucas Andersen og drengene. Ansættelsen af Frank mener jeg virkelig understreger at de overhovedet ikke har fattet Noget somhelst af hvad de står midt i derude på Vestegnen.

Økonomisk er det bare et spørgmål om kort tid før det er økonomisk helt på røven igen. De vil jo ikke sadle om - og derfor fosser pengene fortsat ud.

Tror ikke Brøndby for vendt skuden før de enten rykker ned eller går konkurs. Indtil da så går det kun en vej, i mine øjne. Durk i Helvede.

Og det er sku fint nok for mig....
Deres historik de senere år taler (heldigvis) ikke for deres evner til at vende skuden på trods af kæmpe økonomiske indskud. Det er tydeligt de famler i blinde fordi de for alt i verdenen ikke vil rykke ud.

Man skal dog ikke undervurdere at økonomien endnu en gang kan redde dem, alt andet lige har de jo truppen til at ligge væsentligt højere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Brøndby

Indlæg af Forza » 22. aug 2013, 10:05

http://www.bt.dk/superligaen/broendbys- ... e-aarsloen" onclick="window.open(this.href);return false;

så kom der nogle beløb på bordet. Dejligt at se at de frådser med pengene i det sekund de modtager dem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Brøndby

Indlæg af astonvilla » 22. aug 2013, 10:31

En anden sjov/interessant ting er at BIF over sommeren - i forbindelse med ansættelsen af Frank - slog sig stor op på at de ville leve af udvikling af egne talenter og bygge op fra grunden af - i stil med Dortmund (de sammenlignede sig faktisk direkte med Dortmund!).

Nu? Ja, de køber ind i stor stil (ikke bare de 2 i går), og nu læser man at de "ikke afviser flere indkøb" inden vinduet lukker. Det er sjovt at observere, hvordan farcen på Vestegnen udvikler sig.

Det virker jo til at de overhovedet ikke har nogen plan med tingene derovre - og samtidig hermed mener jeg fortsat at Frank er en forfejlet ansættelse, da hans spidskompetencer ligger et helt andet sted (læs mit tidligere indlæg herom).

Sjovt, sjovt.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Brøndby

Indlæg af thomasjn » 22. aug 2013, 10:48

astonvilla skrev:En anden sjov/interessant ting er at BIF over sommeren - i forbindelse med ansættelsen af Frank - slog sig stor op på at de ville leve af udvikling af egne talenter og bygge op fra grunden af - i stil med Dortmund (de sammenlignede sig faktisk direkte med Dortmund!).

Nu? Ja, de køber ind i stor stil (ikke bare de 2 i går), og nu læser man at de "ikke afviser flere indkøb" inden vinduet lukker. Det er sjovt at observere, hvordan farcen på Vestegnen udvikler sig.

Det virker jo til at de overhovedet ikke har nogen plan med tingene derovre - og samtidig hermed mener jeg fortsat at Frank er en forfejlet ansættelse, da hans spidskompetencer ligger et helt andet sted (læs mit tidligere indlæg herom).

Sjovt, sjovt.
Meget enig. Man har et standpunkt indtil man går igennem de første fem runder uden at vinde. Hvis de virkelig vil lave en Dortmund nytter det bestemt ikke at købe QPR/Vejle-style. Man kan evt. håbe på, at de køber så mange nye, at det ødelægger truppen totalt som i de to førnævnte klubber.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Brøndby

Indlæg af Forza » 22. aug 2013, 10:56

thomasjn skrev:
astonvilla skrev:En anden sjov/interessant ting er at BIF over sommeren - i forbindelse med ansættelsen af Frank - slog sig stor op på at de ville leve af udvikling af egne talenter og bygge op fra grunden af - i stil med Dortmund (de sammenlignede sig faktisk direkte med Dortmund!).

Nu? Ja, de køber ind i stor stil (ikke bare de 2 i går), og nu læser man at de "ikke afviser flere indkøb" inden vinduet lukker. Det er sjovt at observere, hvordan farcen på Vestegnen udvikler sig.

Det virker jo til at de overhovedet ikke har nogen plan med tingene derovre - og samtidig hermed mener jeg fortsat at Frank er en forfejlet ansættelse, da hans spidskompetencer ligger et helt andet sted (læs mit tidligere indlæg herom).

Sjovt, sjovt.
Meget enig. Man har et standpunkt indtil man går igennem de første fem runder uden at vinde. Hvis de virkelig vil lave en Dortmund nytter det bestemt ikke at købe QPR/Vejle-style. Man kan evt. håbe på, at de køber så mange nye, at det ødelægger truppen totalt som i de to førnævnte klubber.
Hvis det holder at man går efter at hente argentineren for 15mio+, så er de da for alvor tabt bag en vogn ift. deres udmeldinger.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar