Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af NIN » 31. aug 2014, 16:54

nik skrev:Agger vil uden tvivl også trække nye sponsorer til, Brøndby vil få mere omtale nu, selvom det virker underligt de kan det, men sådan går det nok. Makinok skulle vist være solgt for ca 29 mio. synes det er lidt vildt hvis det passer
129 milloner.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Brøndby

Indlæg af nik » 31. aug 2014, 18:18

Brøndby har vel ikke betalt så meget som 1 kr. for Agger, er det ikke gave de har fået af storsponsoren

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Brøndby

Indlæg af Køllen I Møllen » 31. aug 2014, 18:49

nik skrev:Brøndby har vel ikke betalt så meget som 1 kr. for Agger, er det ikke gave de har fået af storsponsoren
Det er muligt. Hvis jeg fik en sådan gave vil jeg straks høre om jeg kunne få den byttet, evt få pengene istedet. Det er skam en god gave men for de penge kunne man jo få mange andre gode ting!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af NIN » 31. aug 2014, 19:22

Køllen I Møllen skrev:
nik skrev:Brøndby har vel ikke betalt så meget som 1 kr. for Agger, er det ikke gave de har fået af storsponsoren
Det er muligt. Hvis jeg fik en sådan gave vil jeg straks høre om jeg kunne få den byttet, evt få pengene istedet. Det er skam en god gave men for de penge kunne man jo få mange andre gode ting!
Det er derfor jeg er stoppet med at give dig julegave.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Brøndby

Indlæg af fish » 1. sep 2014, 11:11


Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Brøndby

Indlæg af astonvilla » 1. sep 2014, 11:23

fish skrev:De bliver ved på vestegnen.
http://www.bt.dk/fodbold/broendby-enige ... -angribere
De gør det da godt - dét må man give dem.
Et legendarisk vindue for BIF.
Tillykke herfra!
Bienvenu Bassogog!

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Brøndby

Indlæg af fish » 1. sep 2014, 12:50

astonvilla skrev:
fish skrev:De bliver ved på vestegnen.
http://www.bt.dk/fodbold/broendby-enige ... -angribere
De gør det da godt - dét må man give dem.
Et legendarisk vindue for BIF.
Tillykke herfra!
Der ryger ihvertfald mange ind, så det ser ud til de mener det. Men nu har de jo også råbt ulven kommer så mange gange at vi efterhånden er på Brøndby version 5-6 stykker, så jeg vil se det før jeg tror det. Et er ihverfald sikkert - skulle Brøndby blive mestre kan man ikke sige det er billigt et af slagsen :P

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Brøndby

Indlæg af astonvilla » 1. sep 2014, 12:59

fish skrev:
astonvilla skrev:
fish skrev:De bliver ved på vestegnen.
http://www.bt.dk/fodbold/broendby-enige ... -angribere
De gør det da godt - dét må man give dem.
Et legendarisk vindue for BIF.
Tillykke herfra!
Der ryger ihvertfald mange ind, så det ser ud til de mener det. Men nu har de jo også råbt ulven kommer så mange gange at vi efterhånden er på Brøndby version 5-6 stykker, så jeg vil se det før jeg tror det. Et er ihverfald sikkert - skulle Brøndby blive mestre kan man ikke sige det er billigt et af slagsen :P
Godt er det i hvert fald at se, at Rud holder fast i sin vision fra i Fredags om at satse på egne talenter.
3 spillere købt ind siden da....
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Brøndby

Indlæg af Yankee » 1. sep 2014, 13:02

Ja, Brøndby må være vinduets vindere.

Taberne er selvfølgelig Malte Joensen, Dario Dumic, Daniel Holm, Andrew Hjulsager og Nikolai Laursen.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af NIN » 1. sep 2014, 13:03

astonvilla skrev:
fish skrev:
astonvilla skrev:
fish skrev:De bliver ved på vestegnen.
http://www.bt.dk/fodbold/broendby-enige ... -angribere
De gør det da godt - dét må man give dem.
Et legendarisk vindue for BIF.
Tillykke herfra!
Der ryger ihvertfald mange ind, så det ser ud til de mener det. Men nu har de jo også råbt ulven kommer så mange gange at vi efterhånden er på Brøndby version 5-6 stykker, så jeg vil se det før jeg tror det. Et er ihverfald sikkert - skulle Brøndby blive mestre kan man ikke sige det er billigt et af slagsen :P
Godt er det i hvert fald at se, at Rud holder fast i sin vision fra i Fredags om at satse på egne talenter.
3 spillere købt ind siden da....
Men desværre så smuttede Falcao for dem. Det må være en streg i regningen.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Brøndby

Indlæg af nik » 1. sep 2014, 17:04

De gør vel bare det som stort set alle andre klubber vel gøre hvis pengene er der, nemlig at forstærke sig hvor man føler der mangler noget

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3636
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Brøndby

Indlæg af Hovedet » 1. sep 2014, 19:03

nik skrev:De gør vel bare det som stort set alle andre klubber vel gøre hvis pengene er der, nemlig at forstærke sig hvor man føler der mangler noget
Forargelsen går nok heller ikke på klubbens indkøb; snarere på det faktum, at den forsøger at markedsføre sig som talentudviklingsklub, og at den nuværende genrejsning er resultatet af årelang proces, hvor man har fået styr på en håbløs økonomi og gradvist udviklet spillere, der kan spille med om et mesterskab.

Faktum er, at klubben gik direkte fra årelangt overforbrug til endnu mere overforbrug, da der kom penge i kassen, og at klubben satser hele baduljen på at købe etablerede profiler til højre og venstre for penge, der enten er rester fra aktieemissionen i fjor eller tilføres direkte fra en rigmand som "gave til de fantastiske fans".

Kombinér dette med kvalmende selvgodhed, selvhøjtidelige fans, der udeblev i stor stil, da pengene var væk, og den ene tossede og selvovervurderende udmelding efter den anden gennem snart et årti - og du har opskriften på, hvordan "hele Danmarks klub" har forvandlet sig til "hele Danmarks hadeobjekt".

Hvis Brøndby spiller europæisk i dag, vil 80 % af alle fodboldinteresserede danskere holde med deres modstandere.

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Indlæg: 122
Tilmeldt: 21. aug 2010, 20:37
Favoritspiller: Kusk

Re: Brøndby

Indlæg af DEG » 1. sep 2014, 19:35

En langsigtet og holdbar strategi er sat på pause, man hungrer desperat efter noget succes derover, det forstår man et eller andet sted godt. Det er dog ikke ensbetydende med at det giver pote, det kræver en stærk sportschef at styre så massive investeringer ordentligt de har lavet over de sidste par år, Per Rud slår mig ikke som nogen stærk sportschef, ikke en sportchef der virker til at have coolness og med fingeren på pulsen ifht. system og timing af indkøb. Uanset vil det tage tid når deres system virker et stykke fra at være indarbejdet endnu. Når overforbruget er over står de uanset med en talentafdeling man har nedprioriteret, og formentligt et pænt driftsunderskud som skal dækkes, man spiller hazard for at få et fix i stedet for et langt og hårdt sejt træk der holder. Men det kan da sagtens ske at de kan få held med det i suppen og ryge i europa kval, men derfra og så til at komme i gruppespillet uden nogle koeffeicientpoint og skrabe lidt af de penge de har brugt ind, der er langt.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af NIN » 1. sep 2014, 19:35

Det viser sig at der er sket en fejl på vestegnen og de må kigge langt efter den fortabte søn. I stedet vil nr. 22 blevet båret af Steve-O, som udtaler: Dette er et perfekt skifte. Jackass i sin reneste form.

Billede Billede
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Brøndby

Indlæg af fish » 2. sep 2014, 08:47

DEG skrev:En langsigtet og holdbar strategi er sat på pause, man hungrer desperat efter noget succes derover, det forstår man et eller andet sted godt. Det er dog ikke ensbetydende med at det giver pote, det kræver en stærk sportschef at styre så massive investeringer ordentligt de har lavet over de sidste par år, Per Rud slår mig ikke som nogen stærk sportschef, ikke en sportchef der virker til at have coolness og med fingeren på pulsen ifht. system og timing af indkøb. Uanset vil det tage tid når deres system virker et stykke fra at være indarbejdet endnu. Når overforbruget er over står de uanset med en talentafdeling man har nedprioriteret, og formentligt et pænt driftsunderskud som skal dækkes, man spiller hazard for at få et fix i stedet for et langt og hårdt sejt træk der holder. Men det kan da sagtens ske at de kan få held med det i suppen og ryge i europa kval, men derfra og så til at komme i gruppespillet uden nogle koeffeicientpoint og skrabe lidt af de penge de har brugt ind, der er langt.
Bech udtaler at han ikke vil blande sig mere i truppen efter hans "gave", men lur mig om ikke strikken strammes om Frank og Rud hvis de ikke få spillet sig helt op her i efteråret. Der er lagt pres på de to nu.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Brøndby

Indlæg af thomasjn » 3. sep 2014, 18:59

Det virker også sært, at de kører med en ungdomstræner som Thomas Frank på cheftrænerposten. Der er vel to unge som er helt faste i startopstillingen, Durmisi og Holst. Resten af holdet er jo ældre navne og man kan spørge sig selv om materialet overhovedet passer til Thomas Franks trænerprofil. Han er uden tvivl en god ungdomstræner, men jeg er overbevist om, at han er blevet cheftræner en postgang eller to for tidligt.

Per Rud har jo bare alle dage været en joke. Godt nok er HB Køge en lille klub, men trods alt med en professionel tradition fra Herfølge tiden. Men det Per Rud og Auri præsterede i suppen var jo decideret amatøragtigt med bare at ligge sig ned. Prøv bare at sig sætningen "Per Rud som Daniel Aggers chef" et par gange i træk. Nej vel, det lyder bare ikke rigtigt.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 3. sep 2014, 23:17

Prøv at forestille jer, at Brøndby er bagud ved pausen og Thomas Frank forklarer holdet i pausen den nye taktik, som skal redde røven for dem. Hvis jeg spillede på Brøndbys hold ville jeg nok høre Thomas Franks ord, men kigge over på Agger om han var enig i udlægningen. Det tror jeg også andre vil gøre.

Den rutine, erfaring og fylde i Brøndby som Agger har, sætter Thomas Frank udenfor døren under kampene. Det holder ikke i længden.

Jeg er også spændt på, om Agger køber et parcelhus i Brøndby eller en dyr villa i Gentofte. Det sidste vil fansene nok have det svært med.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Brøndby

Indlæg af jonas386 » 4. sep 2014, 01:48

FlæskeFrank skrev: Den rutine, erfaring og fylde i Brøndby som Agger har, sætter Thomas Frank udenfor døren under kampene. Det holder ikke i længden.

Jeg er også spændt på, om Agger køber et parcelhus i Brøndby eller en dyr villa i Gentofte. Det sidste vil fansene nok have det svært med.
Det første tror jeg ikke bliver tilfældet. Agger virker professionel, og jeg tvivler på han åbenlyst vil stille sig imod sin træner.
Nummer 2 bliver heller ikke tilfældet. Brøndby fans har en tendens til at være blinde overfor hvad der foregår når det er dem selv der går imod egne principper. Et godt eksempel er man snakker om man tager det lange seje træk, går efter at egne talenter får chancen kombineret med enkelte stjerner udefra. Det sjove er dog at når de stiller op i suppen i næste weekend vil det højst sandsynligt være med 0. ja, 0, gengangere fra kampen mod Horsens (maj 2013),for lidt under et år siden. Det er ikke fordi man har hentet en flok u17 spillere op i mellemtiden kan jeg hurtigt afsløre. Næh, det er med stakkevis af indkøb af dyre udlændinge (samt dyre udenlandsdanskere). Det forhindrer dog ikke de kære BIF fans i at beskylde FCK for at være købehold og et hold uden "sjæl".

Dengang



Nu



Den hurtige læser vil nok bemærke hele 5 danskere, hvor af 3 af dem er omkring de 30, hos det nye Brøndby. Ja, der er virkelig gjort plads til talenterne, og det lange seje træk hvor man ikke bare blæser hele lortet afsted på dyre spillere for øjeblikkelig succes.
Det bedste er dog at fansene ikke siger en skid til det, men istedet bare labber det i sig. Så hvis Agger køber hus i Gentofte, så lad ham det, det rører dem ikke. Man finder ikke vildere dobbelmoral nogen steder på jorden end på vestegnen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Brøndby

Indlæg af astonvilla » 4. sep 2014, 05:46

jonas386 skrev:
FlæskeFrank skrev: Den rutine, erfaring og fylde i Brøndby som Agger har, sætter Thomas Frank udenfor døren under kampene. Det holder ikke i længden.

Jeg er også spændt på, om Agger køber et parcelhus i Brøndby eller en dyr villa i Gentofte. Det sidste vil fansene nok have det svært med.
Det første tror jeg ikke bliver tilfældet. Agger virker professionel, og jeg tvivler på han åbenlyst vil stille sig imod sin træner.
Nummer 2 bliver heller ikke tilfældet. Brøndby fans har en tendens til at være blinde overfor hvad der foregår når det er dem selv der går imod egne principper. Et godt eksempel er man snakker om man tager det lange seje træk, går efter at egne talenter får chancen kombineret med enkelte stjerner udefra. Det sjove er dog at når de stiller op i suppen i næste weekend vil det højst sandsynligt være med 0. ja, 0, gengangere fra kampen mod Horsens (maj 2013),for lidt under et år siden. Det er ikke fordi man har hentet en flok u17 spillere op i mellemtiden kan jeg hurtigt afsløre. Næh, det er med stakkevis af indkøb af dyre udlændinge (samt dyre udenlandsdanskere). Det forhindrer dog ikke de kære BIF fans i at beskylde FCK for at være købehold og et hold uden "sjæl".

Dengang



Nu



Den hurtige læser vil nok bemærke hele 5 danskere, hvor af 3 af dem er omkring de 30, hos det nye Brøndby. Ja, der er virkelig gjort plads til talenterne, og det lange seje træk hvor man ikke bare blæser hele lortet afsted på dyre spillere for øjeblikkelig succes.
Det bedste er dog at fansene ikke siger en skid til det, men istedet bare labber det i sig. Så hvis Agger køber hus i Gentofte, så lad ham det, det rører dem ikke. Man finder ikke vildere dobbelmoral nogen steder på jorden end på vestegnen.
Fremragende indlæg Jonas!
Bienvenu Bassogog!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Brøndby

Indlæg af FlæskeFrank » 4. sep 2014, 08:25

jonas386 skrev:
FlæskeFrank skrev: Den rutine, erfaring og fylde i Brøndby som Agger har, sætter Thomas Frank udenfor døren under kampene. Det holder ikke i længden.

Jeg er også spændt på, om Agger køber et parcelhus i Brøndby eller en dyr villa i Gentofte. Det sidste vil fansene nok have det svært med.
Det første tror jeg ikke bliver tilfældet. Agger virker professionel, og jeg tvivler på han åbenlyst vil stille sig imod sin træner.
Nummer 2 bliver heller ikke tilfældet. Brøndby fans har en tendens til at være blinde overfor hvad der foregår når det er dem selv der går imod egne principper.
Det bedste er dog at fansene ikke siger en skid til det, men istedet bare labber det i sig. Så hvis Agger køber hus i Gentofte, så lad ham det, det rører dem ikke. Man finder ikke vildere dobbelmoral nogen steder på jorden end på vestegnen.
Mht. Agger. Jeg tror ikke Agger siger eller gør noget i omklædningsrummet, men spillerne vil uværgerlig vil kigge på Agger for at få Franks budskab verificeret.
- FlæskeFrank

Besvar