Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af Mr. Larsen » 28. sep 2013, 12:40

Jeg bruger ofte clubnews.dk til at finde AaB nyhederne hurtigt, desværre har der ikke været nogen opdateringer af nyhederne siden i onsdag, så hvis nogen kender ejeren af sitet, må i gerne lige sende informationen videre, så vi kan få sitet til at indsamle nyhederne igen :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af Flower » 29. sep 2013, 12:28

Jeg bruger ligeledes sitet flittigt. Hvis det er udviklings-ressourcer der er problemet, må der sendes en PB til mig. Jeg kan godt afsætte timer til sådan et projekt :)
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af vandmelonen » 30. sep 2013, 00:40

Jeg er ligeledes daglig bruger af siden. Men den synes ikke opdateret i lang tid, da hold som Lyngby, Horsens og Silkeborg stadig står som værende SL-hold. Jeg ved ikke om siden bare har holdt sig kørende og nu endegyldigt er gået i stå?

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5024
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af Kunji » 30. sep 2013, 14:25

rockamuffin, brugeren bag siden, har ikke været online siden maj 2013, så han ser næppe kommentarer herinde længere.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af Mr. Larsen » 30. sep 2013, 14:40

Kunji skrev:rockamuffin, brugeren bag siden, har ikke været online siden maj 2013, så han ser næppe kommentarer herinde længere.
Tak for tippet, jeg har sendt ham en PB, så håber på han får en email der gør ham opmærksom på problemet :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

rockamuffin
Allstar
Allstar
Indlæg: 1523
Tilmeldt: 4. aug 2006, 14:36

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af rockamuffin » 30. sep 2013, 14:49

I'm here. Clubnews.dk har jeg stadig ambitioner for, men tiden er knap. Jeg driver min virksomhed Form Agenda dagligt og Clubnews har altid været et sjovt side projekt. Så derfor står det hele lidt stille. Crawleren som napper nyhederne er stoppet af en eller anden grund og jeg har en mand til at se på det. Bruger jo selv sitet dagligt, så virke må det jo meget gerne :)

Der er lavet en komplet backend til systemet, så hvis tiden var til det, så var det egenligt meget nemt at tilføje nye nyhedskilder, fjerne gamle osv.
Clubnews.dk - Din kilde til AaB-nyheder. Besøg også Clubnews på Facebook

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af Mr. Larsen » 30. sep 2013, 23:58

Tak for svaret Rockamuffin, håber sitet snart er oppe igen og køre optimalt :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Joensen
Drenge
Drenge
Indlæg: 46
Tilmeldt: 28. dec 2010, 09:51
Geografisk sted: Færøerne

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af Joensen » 21. okt 2013, 21:04

Stadig intet! Hold da helt fast, jeg savner "Clubnews"!

Checker stadig hver dag, i forhåbning om at der er sket noget!

Nogen der ved hvor langt rockamuffin er i processen?

Sámal

rockamuffin
Allstar
Allstar
Indlæg: 1523
Tilmeldt: 4. aug 2006, 14:36

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af rockamuffin » 6. nov 2013, 09:25

Hey guys - Så er vi online igen. Det var et php script som var ødelagt efter en software opdatering på serveren. Det er stadig et hobby projekt vi ikke tjener penge på og jeg driver en virksomhed dagligt som jeg har fuldt fokus på. Derfor tog det lige lidt tid at få det hele til at spille sammen. Men det er virkelig dejligt at høre der er så mange som bruger sitet. I september havde vi 22.000 besøg, så der er et par mennesker som bruger sitet dagligt :)
Clubnews.dk - Din kilde til AaB-nyheder. Besøg også Clubnews på Facebook

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af Mr. Larsen » 6. nov 2013, 09:51

rockamuffin skrev:Hey guys - Så er vi online igen. Det var et php script som var ødelagt efter en software opdatering på serveren. Det er stadig et hobby projekt vi ikke tjener penge på og jeg driver en virksomhed dagligt som jeg har fuldt fokus på. Derfor tog det lige lidt tid at få det hele til at spille sammen. Men det er virkelig dejligt at høre der er så mange som bruger sitet. I september havde vi 22.000 besøg, så der er et par mennesker som bruger sitet dagligt :)
Skide godt Rockamuffin :thumbsup:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

tegnuj123
Drenge
Drenge
Indlæg: 41
Tilmeldt: 7. sep 2012, 11:59

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af tegnuj123 » 16. sep 2014, 11:53

Er den nu gal igen? Eller er det bare på den her tid af året, at I holder ferie...? Ikke at I ikke fortjener den... ;)

Clubnews er stammen i at følge nyhedsbilledet for AaB - fedt værktøj.
Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck (George Carlin)

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1205
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af Spanky » 16. sep 2014, 11:59

tegnuj123 skrev:Er den nu gal igen? Eller er det bare på den her tid af året, at I holder ferie...? Ikke at I ikke fortjener den... ;)

Clubnews er stammen i at følge nyhedsbilledet for AaB - fedt værktøj.
100% enig - det er min startside !

Det lader til den er gal igen :(

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Clubnews.dk Opdaterer sig ikke længere?

Indlæg af Buzz Killington » 16. sep 2014, 12:41

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

Medtager saavidt jeg kan se flere nyhedssites end clubnews, med undtagelse af at nordjyske ikke er inkluderet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Besvar