Dansk mester 2014

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 30. jan 2014, 09:06

white splash skrev:
Provst i Brovst skrev:
Yankee skrev:27 millioner for Cornelius er et røverkøb. Ikke fordi han er det værd rent objektivt - faktisk mener jeg stadig Helenius er en bedre spiller.

Men fordi det er FCK. De sælger rutinemæssigt angribere for over 60 millioner og har netop solgt en middelmådig forsvarer til 38 millioner. De befinder sig i en helt anden liga og hvis Cornelius bare kan score 15-17 mål i næste sæson og samtidig lodde et par stykker i CL så er han straks de 70 millioner værd igen.
Toyota Cornellius kommer aldrig op i den prisklasse igen, det eventyr og fiasko vil forevigt ligge loft over det næste salg, hvis der nogensinde bliver et igen. Jeg tror han sagtens kan være færdig internationalt og måske endda også som national profil.
Men dog ikke som landsholdsspiller..... ;)
Naturligvis ikke.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1626
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Halil » 30. jan 2014, 10:19

Jesper Schmidt skrev:
Halil skrev:
Jesper Schmidt skrev:Det er tæt på at være det mest groteske forløb jeg nogensinde er stødt på i fodboldverdenen.

Og er Cornelius virkelig 27 mio. værd?
Ja. Det er han værd. Det er kup som Fck har lavet.

Kan i seriøst ikke huske, hvordan han dominerede i suppen?

Gutten er 20 år gammel og det er blot et spørgsmål om tid, før han igen dominerer af helvedes til i suppen.

Med tanke på, at Fck var lige ved at smide ca. 25 mio efter Allah fra Norge, så er det endnu mere vanvittigt, at de hiver Cornelius hjem.

Sådan noget forbandet pis!
Han var en dominerende faktor i de første 6 mdr. da han kom ud af det blå og ingen kendte ham. Til gengæld fulgte så et halvt år hvor han i dén grad var den bløde mellemvare, og næsten ikke scorede. Jeg ved ikke hvilken version af Cornelius som er mest retvisende, knægten har da uden tvivl talent, men har han klasse nok til at være 27 mio. værd for en dansk superligaklub? Det er jeg ikke så sikker på, og jeg mener helt ærligt FCK burde kunne tiltrække bedre spillere når de smider den slags moneter omkring sig.

Til gengæld skal de da have ros for at hente deres egne spillere hjem igen, det giver alt andet lige en helt anden identitet, fremfor ligegyldige "stjerner" fra de svenske og norske ligaer. Og så slipper de jo alt andet lige for igen-igen at fejle med at integrere offensivspillere fra udlandet.

EDIT: Cornelius scorede 14 mål i efteråret i 2012/13 sæsonen, mens han i foråret 2013 scorede 4. (han spillede 12 ud af 13 kampe i foråret)
Alternativet var Allah fra Aalesund. Til ca. 25 mio.

Hvad ville du helst vælge?

Og nej, der kan ikke inkluderes andre, for det har fck ikke kunne scoute sig frem til.

Corner(bræk ud over det hele nu) kender klubben, systemet og har tidligere været en kæmpe succes i det. Valget er let.
Uden Synd Ingen Frelse

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Jesper Schmidt » 30. jan 2014, 16:19

Halil skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Halil skrev:
Jesper Schmidt skrev:Det er tæt på at være det mest groteske forløb jeg nogensinde er stødt på i fodboldverdenen.

Og er Cornelius virkelig 27 mio. værd?
Ja. Det er han værd. Det er kup som Fck har lavet.

Kan i seriøst ikke huske, hvordan han dominerede i suppen?

Gutten er 20 år gammel og det er blot et spørgsmål om tid, før han igen dominerer af helvedes til i suppen.

Med tanke på, at Fck var lige ved at smide ca. 25 mio efter Allah fra Norge, så er det endnu mere vanvittigt, at de hiver Cornelius hjem.

Sådan noget forbandet pis!
Han var en dominerende faktor i de første 6 mdr. da han kom ud af det blå og ingen kendte ham. Til gengæld fulgte så et halvt år hvor han i dén grad var den bløde mellemvare, og næsten ikke scorede. Jeg ved ikke hvilken version af Cornelius som er mest retvisende, knægten har da uden tvivl talent, men har han klasse nok til at være 27 mio. værd for en dansk superligaklub? Det er jeg ikke så sikker på, og jeg mener helt ærligt FCK burde kunne tiltrække bedre spillere når de smider den slags moneter omkring sig.

Til gengæld skal de da have ros for at hente deres egne spillere hjem igen, det giver alt andet lige en helt anden identitet, fremfor ligegyldige "stjerner" fra de svenske og norske ligaer. Og så slipper de jo alt andet lige for igen-igen at fejle med at integrere offensivspillere fra udlandet.

EDIT: Cornelius scorede 14 mål i efteråret i 2012/13 sæsonen, mens han i foråret 2013 scorede 4. (han spillede 12 ud af 13 kampe i foråret)
Alternativet var Allah fra Aalesund. Til ca. 25 mio.

Hvad ville du helst vælge?

Og nej, der kan ikke inkluderes andre, for det har fck ikke kunne scoute sig frem til.

Corner(bræk ud over det hele nu) kender klubben, systemet og har tidligere været en kæmpe succes i det. Valget er let.
Jeg ville også vælge Cornelius, hvis jeg skulle vælge mellem ham, og en spiller jeg intet kender til. Alternativt ville jeg vælge at gemme de fleste penge til sommer, og så ansætte et par dygtige scouts for resten af pengene, så man kunne få øjnene op for at der findes mere end to angribere i verden.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 30. jan 2014, 16:23

Jeg ville også vælge Cornelius, jeg tror slet ikke på Allah..
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Ron Paul
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Ron Paul » 31. jan 2014, 20:50

Man må sige, at Brøndby opruster. De har lige købt den paraguayanske landholdsspiller Ariel Nunez, og de har eftersigende lige brudt en 4,2 mil. euro klausul på Diafra Sakho fra den næstbedste franske række: https://twitter.com/Jeanpierre09Tst/sta ... 3744264192" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Vestegnsgaesten » 31. jan 2014, 22:01

Ron Paul skrev:Man må sige, at Brøndby opruster. De har lige købt den paraguayanske landholdsspiller Ariel Nunez, og de har eftersigende lige brudt en 4,2 mil. euro klausul på Diafra Sakho fra den næstbedste franske række: https://twitter.com/Jeanpierre09Tst/sta ... 3744264192" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvad vigtigere er: vi har også sikret os angriberen Stuckler - der efter sigende skulle være et enormt talent - samt målmandstalent Victor Anker. Anker blev plukket for næsen af PSE og deres School of S...

God dag for os :-) vi mangler bare at skibe antipasta afsted nu... Så er vinduet perfekt...
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af MrBangDK » 31. jan 2014, 22:07

Vestegnsgaesten skrev:
Ron Paul skrev:Man må sige, at Brøndby opruster. De har lige købt den paraguayanske landholdsspiller Ariel Nunez, og de har eftersigende lige brudt en 4,2 mil. euro klausul på Diafra Sakho fra den næstbedste franske række: https://twitter.com/Jeanpierre09Tst/sta ... 3744264192" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvad vigtigere er: vi har også sikret os angriberen Stuckler - der efter sigende skulle være et enormt talent - samt målmandstalent Victor Anker. Anker blev plukket for næsen af PSE og deres School of S...

God dag for os :-) vi mangler bare at skibe antipasta afsted nu... Så er vinduet perfekt...

http://www.kapitaltilf" onclick="window.open(this.href);return false;ørselindenjul.com
Ska' vi hak'?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af frederikshavneren » 31. jan 2014, 22:18

Vestegnsgaesten skrev:
Ron Paul skrev:Man må sige, at Brøndby opruster. De har lige købt den paraguayanske landholdsspiller Ariel Nunez, og de har eftersigende lige brudt en 4,2 mil. euro klausul på Diafra Sakho fra den næstbedste franske række: https://twitter.com/Jeanpierre09Tst/sta ... 3744264192" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvad vigtigere er: vi har også sikret os angriberen Stuckler - der efter sigende skulle være et enormt talent - samt målmandstalent Victor Anker. Anker blev plukket for næsen af PSE og deres School of S...

God dag for os :-) vi mangler bare at skibe antipasta afsted nu... Så er vinduet perfekt...
Ja og AaB har spenderet vinterens transferbudget på 150.000 kr. på færingen Gilli Sørensen (han blev købt i efteråret). Nu er AaB en af landets største traditionsklubber, det er absurd så stor økonomisk forskel der er på klubber som AaB og Brøndby.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1874
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af 634 » 1. feb 2014, 00:16

AaB vinder guld i år, det er ganske sikkert. Det eneste som truer er at Allan Kuhn er FCM fan, og det er så til gengæld også en temmelig reel trussel. Der er mange point som skal vindes i foråret, men det ligger lige foran.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Kilde » 1. feb 2014, 02:12

634 skrev:AaB vinder guld i år, det er ganske sikkert. Det eneste som truer er at Allan Kuhn er FCM fan, og det er så til gengæld også en temmelig reel trussel. Der er mange point som skal vindes i foråret, men det ligger lige foran.
Haha. WHAT.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3571
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Hovedet » 1. feb 2014, 02:15

634 skrev:AaB vinder guld i år, det er ganske sikkert. Det eneste som truer er at Allan Kuhn er FCM fan, og det er så til gengæld også en temmelig reel trussel. Der er mange point som skal vindes i foråret, men det ligger lige foran.
Indtil jeg læste dette indlæg, troede jeg ikke rigtigt på guld til AaB. Men det gør jeg nu :-)

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1874
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af 634 » 1. feb 2014, 10:46

Man kan også spørge sig selv, hvor overbevisende er det at FCM, FCK eller andre slutter foran AaB?
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Vestegnsgaesten » 2. feb 2014, 16:51

634 skrev:Man kan også spørge sig selv, hvor overbevisende er det at FCM, FCK eller andre slutter foran AaB?
Umiddelbart er guldet denne sæson det billigste guld jeg kan huske. Ikke for at genere hverken det ene eller det andet. Helt sikkert flot at Kent har været i stand til at trække jeres unge drenge helt op hvor i ligger - meeeen at Midtafrika ligger hvor de ligger siger mere om den manglende kvalitet end om deres styrke. FCK har været en skygge af sig selv ligesom OB burde få mere ud af deres trup.. Mit bud på guldet er at det enten ender i 9000 eller også hos Lalandia...

Jeg nægter at se Midtafrika som mester - det ville simpelthen give mig en kronisk kombination mellem racerrøv og epilepsi...
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9607
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Buzz Killington » 2. feb 2014, 17:27

Vestegnsgaesten skrev: at Midtafrika ligger hvor de ligger siger mere om den manglende kvalitet end om deres styrke.
Er det ikke fuldstaendig det samme? Det ene maa doed pine vaere relativt til det andet.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Mr. Larsen » 2. feb 2014, 18:19

Vestegnsgaesten skrev:
634 skrev:Man kan også spørge sig selv, hvor overbevisende er det at FCM, FCK eller andre slutter foran AaB?
Umiddelbart er guldet denne sæson det billigste guld jeg kan huske. Ikke for at genere hverken det ene eller det andet. Helt sikkert flot at Kent har været i stand til at trække jeres unge drenge helt op hvor i ligger - meeeen at Midtafrika ligger hvor de ligger siger mere om den manglende kvalitet end om deres styrke. FCK har været en skygge af sig selv ligesom OB burde få mere ud af deres trup.. Mit bud på guldet er at det enten ender i 9000 eller også hos Lalandia...

Jeg nægter at se Midtafrika som mester - det ville simpelthen give mig en kronisk kombination mellem racerrøv og epilepsi...
Du gir FCM for meget kritik, de har spillet rigtig godt, og har et fornuftigt forspring til forfølgerne, og har lige hentet en spiller hjem med landsholdsklasse + formået at holde sammen på truppen (minus Curth og olsen).

De har et fornuftigt mix af erfarne og unge spiller på det hold, og kan de holde fokus så ser jeg ingen grund til hvorfor de ikke skulle blive mestre i år.

Om det er billigt eller ej er for tidligt at sige....

Ps. OB er og bliver overrated, der hold er ikke noget specielt overhovedet + den træner de har ikke gør tingene nemmere for dem.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6392
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af FlæskeFrank » 2. feb 2014, 19:33

Vestegnsgaesten skrev:Umiddelbart er guldet denne sæson det billigste guld jeg kan huske. Ikke for at genere hverken det ene eller det andet.
Så kom den, allerede 3½ måned inden vinderen findes.
At der er tre hold, som kæmper om mesterskabet kan vel ligeså godt være et sundhedstegn og tegn på styrke. Enig i, at det var nok de færreste som havde tippet en top 2 til FCM og AaB ved starten af sæsonen. Men det er jo ikke dårlige holdpræstationer som ligger til grund for FCMs og vores placering - holdene har faktisk spillet godt.

Jeg er da enig i, at det er svært for journalister og lignende at finde ud af, når der ikke står det rigtige på trøjerne.

Faktisk må sidste sæsons mesterskab jo være væsentligt billigere - FCK førte ved vinter med 12 point og havde skrabt 47 point sammen. De kunne så bade igennem foråret - hvilket de især gjorde i maj måned til AaBs store fortrydelse.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Vestegnsgaesten
2. div
2. div
Indlæg: 102
Tilmeldt: 7. nov 2013, 10:28
Favoritspiller: Khalid Boulahrouz

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Vestegnsgaesten » 2. feb 2014, 20:43

FlæskeFrank skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Umiddelbart er guldet denne sæson det billigste guld jeg kan huske. Ikke for at genere hverken det ene eller det andet.
Så kom den, allerede 3½ måned inden vinderen findes.
At der er tre hold, som kæmper om mesterskabet kan vel ligeså godt være et sundhedstegn og tegn på styrke. Enig i, at det var nok de færreste som havde tippet en top 2 til FCM og AaB ved starten af sæsonen. Men det er jo ikke dårlige holdpræstationer som ligger til grund for FCMs og vores placering - holdene har faktisk spillet godt.

Jeg er da enig i, at det er svært for journalister og lignende at finde ud af, når der ikke står det rigtige på trøjerne.

Faktisk må sidste sæsons mesterskab jo være væsentligt billigere - FCK førte ved vinter med 12 point og havde skrabt 47 point sammen. De kunne så bade igennem foråret - hvilket de især gjorde i maj måned til AaBs store fortrydelse.
Igen ikke for at genere nogen. Efter 8 runder var FCK nr 11 og BIF nr 12. Det tog så kun 8 runder før holdene var nr 3 og 4 og især FCK meldte sig ind i guldkampen. For 10 år siden havde nr 11 ikke hentet 16 point på nr 1 på 8 rundet!! Jeg ser det ikke som et sundhedstegn at FCM og AaB begge kan være i toppen. Det at der dukker et overraskelseshold ala Herfølge år 2000 op kan ske - men at 2 hold med et meget minimalt budget kan gøre det er for mig et svaghedstegn... Midtafrika har spillet godt i nogle kampe - men langtfra alle kampe. AaB har spillet fornuftigt men har vundet rigtig mange kampe på suveræn fight...

Der er en grund til at vi de kommende år rasler ned ad uefas rangliste... Send Midtafrika i CLkval og dk vil blive til grin på et meget vildere niveau end Farum formåede at gøre det....
Ingen over - ingen ved siden af - ingen i nærheden af!!!
http://m.youtube.com/watch?v=Q2EWHJKtiXc" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af limey » 2. feb 2014, 21:21

Vestegnsgaesten skrev:Jeg ser det ikke som et sundhedstegn at FCM og AaB begge kan være i toppen. Det at der dukker et overraskelseshold ala Herfølge år 2000 op kan ske - men at 2 hold med et meget minimalt budget kan gøre det er for mig et svaghedstegn...
Så for at ligaen skal være stærk forudsætter det, at de hold med det højeste budget ligger øverst? Så kan jeg da pludselig bedre forstå, den påstand du fremførte for et par uger siden, om at de hold med de største stadions skulle have flest tv-penge. It all makes sense now.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af MrBangDK » 2. feb 2014, 21:39

Vestegnsgaesten skrev:
FlæskeFrank skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Umiddelbart er guldet denne sæson det billigste guld jeg kan huske. Ikke for at genere hverken det ene eller det andet.
Så kom den, allerede 3½ måned inden vinderen findes.
At der er tre hold, som kæmper om mesterskabet kan vel ligeså godt være et sundhedstegn og tegn på styrke. Enig i, at det var nok de færreste som havde tippet en top 2 til FCM og AaB ved starten af sæsonen. Men det er jo ikke dårlige holdpræstationer som ligger til grund for FCMs og vores placering - holdene har faktisk spillet godt.

Jeg er da enig i, at det er svært for journalister og lignende at finde ud af, når der ikke står det rigtige på trøjerne.

Faktisk må sidste sæsons mesterskab jo være væsentligt billigere - FCK førte ved vinter med 12 point og havde skrabt 47 point sammen. De kunne så bade igennem foråret - hvilket de især gjorde i maj måned til AaBs store fortrydelse.
Igen ikke for at genere nogen. Efter 8 runder var FCK nr 11 og BIF nr 12. Det tog så kun 8 runder før holdene var nr 3 og 4 og især FCK meldte sig ind i guldkampen. For 10 år siden havde nr 11 ikke hentet 16 point på nr 1 på 8 rundet!! Jeg ser det ikke som et sundhedstegn at FCM og AaB begge kan være i toppen. Det at der dukker et overraskelseshold ala Herfølge år 2000 op kan ske - men at 2 hold med et meget minimalt budget kan gøre det er for mig et svaghedstegn... Midtafrika har spillet godt i nogle kampe - men langtfra alle kampe. AaB har spillet fornuftigt men har vundet rigtig mange kampe på suveræn fight...

Der er en grund til at vi de kommende år rasler ned ad uefas rangliste... Send Midtafrika i CLkval og dk vil blive til grin på et meget vildere niveau end Farum formåede at gøre det....
Fordi BIF kunne gøre det meget bedre?? Fuck, hvor har du dog en meget underlig tilgang til holdene i superligaen. Det ville være dejligt hvis du smuttede tilbage til BIF's lorteforum og klappede dine venner på ryggen.. Hvad fanden laver du overhovedet herinde?
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Dansk mester 2014

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. feb 2014, 22:16

limey skrev:
Vestegnsgaesten skrev:Jeg ser det ikke som et sundhedstegn at FCM og AaB begge kan være i toppen. Det at der dukker et overraskelseshold ala Herfølge år 2000 op kan ske - men at 2 hold med et meget minimalt budget kan gøre det er for mig et svaghedstegn...
Så for at ligaen skal være stærk forudsætter det, at de hold med det højeste budget ligger øverst? Så kan jeg da pludselig bedre forstå, den påstand du fremførte for et par uger siden, om at de hold med de største stadions skulle have flest tv-penge. It all makes sense now.
Det har jo aldrig handlet om hverken budgetter eller stadionstørrelse. Folk i Kbh render rundt med skyklapper på. Det eneste rigtige er at Brøndby og FCK skal kæmpe om guldet. Resten er bare fyld. Tror ikke de gør det for at genere os andre, de er bare så skide-arrogante at de slet ikke kan se at den er gal. Når en af de to klubber ikke er nummer et er mesterskabet pr definition billigt til salg.
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar