Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af thomasjn » 17. mar 2014, 12:42

Klubber der ikke skal blive mestre i prioriteret rækkefølge alt efter, hvad jeg synes om klubberne

1. BIF
Hader Brøndby så meget, at jeg ikke kan onde dem så meget som et korrekt dømt indkast.
2. FCM
FCM er gået fra at være klassens "smarte" frække dreng til den kiksede smart-ass med Glenn og Stålbrillen i front. De er mindre ulidelige end i gamle dage, men det kan nok vækkes til live igen og derfor ser jeg dem ikke vinde.
3. AGF
AGF har jo egentlig aldrig været store sådan for alvor i den tid jeg har fulgt dansk fodbold tæt. Men når man tænker hvor ulidelige de var i starten af den sæson, hvor de endte med at rykke ned da de vandt 7 kampe i streg så orker jeg ikke de vinder guld selvom Peter Graulund er væk. Jesper Lange er der også til at tage over for Graulund.
4. FCN
Havde intet imod, at de lige brød FCKs dominans et enkelt år, men ville genere mig grusomt, at se fodboldsnobberne fra Farum blev permanent tophold eller gentog successen. Er ved at være trættende at høre på Hjulmand og co. være fodboldmissionærer ligesom det nok er den mest fesne FC-klub.
5. FCV
Synes klubben er indbegrebet af fesen. Kurt Andesen har smidt en masse penge i en landsbyklub, omdøbt den og ansat Ove P til at spille betonfodbold. Kunne godt onde en træner som Ove P at vinde noget, men aldrig med FCV.
6. FCK
De er i det mindste ikke ulidelige som BIF, FCM mfl. og om de vinder et mesterskab til gør dem ikke stærkere end os andre. Selvfølgelig så jeg gerne, at vi havde FCKs position i dansk fodbold, men jeg har egentlig ikke det samme had til FCK som til f.eks. Brøndby. Dog vil en dissimering af FCK på sigt være godt for AaB, men det kræver vi er klar til tage deres plads.

Hvis OB, VFF, Randers, EfB eller SønderjyskeE vandt tror jeg egentlig bare jeg ville glæde mig over nogle andre vandt. Ingen af klubberne har for alvor kunnet bringe mit pis i kog og det ville kun kunne genere mig hvis vi også var en del af guldkampen.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Gnu » 17. mar 2014, 13:10

Provst i Brovst skrev:
Gnu skrev:Man må jo spørge sig selv, om det vil være til at holde ud at se Kristian Bach Bak Back, kongekawerten Glen og den talende modebrille Claus Steinlein løfte mesterskabstrofæet.

Nej, vel.
Men det er en engangsbegivenhed, med agf som mestre tror jeg vi ville se en tilstrømning af tilskuere, presse og ikke mindst midler af en anden verden.

Det er derfor det er værre hvis agf og ob vinder et mesterskab end eks. farum. De kan bygge videre på et mesterskab som fcn og fcm ikke kan. For de to klubber er det en kulmination og ikke en begyndelse til flere mesterskaber.
Billede
Det er VERDENSKLASSE, det vi foretager os i FCM. Det har vi vidst hele tiden, men med det her mesterskab understreger vi at vi har VERDENSKLASSE, og det er jo kun et skridt på vejen, for vi er ambitiøse i FCM, og vi stiller os ikke tilfredse. Nu må hele verden da kunne se at vi er VERDENSKLASSE. Fik jeg nævnt at vi er VERDENSKLASSE?

Og sådan vil det fortsætte i det uendelige, hvilket vil gøre en engangsaffære til en meget langtrukken pine.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Nakken » 17. mar 2014, 13:13

Brodernumsi skrev:1: BiF
2: Alle andre.
'nuff said.
Altid AaB!

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. mar 2014, 13:47

Gnu skrev: Billede
Det er VERDENSKLASSE, det vi foretager os i FCM. Det har vi vidst hele tiden, men med det her mesterskab understreger vi at vi har VERDENSKLASSE, og det er jo kun et skridt på vejen, for vi er ambitiøse i FCM, og vi stiller os ikke tilfredse. Nu må hele verden da kunne se at vi er VERDENSKLASSE. Fik jeg nævnt at vi er VERDENSKLASSE?

Og sådan vil det fortsætte i det uendelige, hvilket vil gøre en engangsaffære til en meget langtrukken pine.
Jeg er enig.

Tænk også på at deres ulidelige selvglæde sikkert vil mangedobles i forhold til da de vandt deres, ellers meget flotte og unikke, første store mesterskab for et par år siden, da de beviste at de var det bedste af 5-6 hold til at spille træningskampe et sted i det sydlige europa.

Brøndby bliver 2'er herfra (fordi lorteklubben burde nedlægges), FCN 3'er (fordi de pissekedelige, spiller på plastik, og ikke skal overhale os) og FCK 4'er (fordi jeg vil hade at se dem komme fra baghul og snuppe det igen-igen).

Alle andre hold har jeg egentlig ikke fantasien til at forestille mig kunne blive mestre de første mange år, men det er klart at det ville være ulækkert at se århusianere, eller i særdeleshed heste, rende med hele lortet.

Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Lomaha » 17. mar 2014, 14:04

Som bosiddende i Ikast :@ og i forældrebestyrelse med den modebebrillede chef for Muh-klubben, så KAN der kun være 1 svar på det spørgsmål.....

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af jernskjorten » 17. mar 2014, 14:31

Lomaha skrev:Som bosiddende i Ikast :@ og i forældrebestyrelse med den modebebrillede chef for Muh-klubben, så KAN der kun være 1 svar på det spørgsmål.....
Ha-ha! Umenneskeligt!
Hvad fa'en siger man lige, når ens unge kommer hjem og spørger, om Steinlein junior må komme over og lege. Hell no!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af BoomZ0R » 17. mar 2014, 15:42

1. Helt klart Brøndby! Jeg magter simpelthen ikke deres "gave til dansk fodbold"-pis! NEDRYKNING NU! PLEASE!
2. FCM, fordi de bare er FCM!
3. AGF
4. FCK

seamann

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af seamann » 17. mar 2014, 15:48

1. BIF
2. FCK
3. Alle andre aktieselskaber på københavn

FCM er ok hvis de blot skifter anfører først.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Elscorpio » 17. mar 2014, 19:03

Gnu skrev:Man må jo spørge sig selv, om det vil være til at holde ud at se Kristian Bach Bak Back, kongekawerten Glen og den talende modebrille Claus Steinlein løfte mesterskabstrofæet.

Nej, vel.
Hvordan kan den mand overhovedet vælge at få både et mellemnavn og efternavn der hedder Back Bach Bak Bak :D

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af limey » 17. mar 2014, 19:45

1. FC-landsdel eller FC-by samt Brøndby.
2. En traditionsklub i hovedstadsområdet
3. En traditionsklub i provinsen
4. AaB (fordi vi altid er elendige årene efter :danmarkfan: :cheers: :aabfan: )

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Since » 17. mar 2014, 20:03

.Må lige som Fynbo rette fakta for dig. Sidste 5 sæsoner er endt med 3 sølvmedaljer og 2 lige over stregen. Og alle 5 sæsoner har som du siger været en fiasko på fyn. Sådan er det nemlig hernede. Bla derfor Lars Olsen røg ud efter kun at blive nr 2

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af sulakvelidze » 17. mar 2014, 20:32

Since skrev:.Må lige som Fynbo rette fakta for dig. Sidste 5 sæsoner er endt med 3 sølvmedaljer og 2 lige over stregen. Og alle 5 sæsoner har som du siger været en fiasko på fyn. Sådan er det nemlig hernede. Bla derfor Lars Olsen røg ud efter kun at blive nr 2
Du sidder med andre ord og praler over jeres fiaskoer... Gid ingen AaB-fan nogensinde bliver nødt til det. ;)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. mar 2014, 20:53

Since skrev:.Må lige som Fynbo rette fakta for dig. Sidste 5 sæsoner er endt med 3 sølvmedaljer og 2 lige over stregen. Og alle 5 sæsoner har som du siger været en fiasko på fyn. Sådan er det nemlig hernede. Bla derfor Lars Olsen røg ud efter kun at blive nr 2
I er simpelthen så store at 2.pladserne er fiaskoer. Fordi I er vant til at drukne i guld-medaljer?
Vi andre kan blot se misundelige til og drømme om engang at få lov at prøve at vinde noget ligesom jer.
Janteloven eksisterer IKKE!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af jonas386 » 17. mar 2014, 20:57

Rolig nu, det er vel ret åbenlyst manden er ironisk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Gentleman Finn » 17. mar 2014, 21:30

Det ser det desværre ikke ud til han er.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Kilde » 17. mar 2014, 23:13

FCM og Brøndby får en delt førsteplads herfra

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Lindmark » 18. mar 2014, 08:56

Jeg tror vi efterhånden må konkludere at guldet skal hjem til 9000, ellers bliver det ikke til at holde ud :aabfan:
Lindmark / Vendelbokartellet

Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Lomaha » 18. mar 2014, 10:33

jernskjorten skrev:
Lomaha skrev:Som bosiddende i Ikast :@ og i forældrebestyrelse med den modebebrillede chef for Muh-klubben, så KAN der kun være 1 svar på det spørgsmål.....
Ha-ha! Umenneskeligt!
Hvad fa'en siger man lige, når ens unge kommer hjem og spørger, om Steinlein junior må komme over og lege. Hell no!
Det sker heldigvis ikke, for han har kun piger.... og min søn leger ikke med piger (endnu) - shit nu fik jeg en endnu frygteligere tanke :@ :'( :'(

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af Pastorius » 18. mar 2014, 10:55

Lomaha skrev:
jernskjorten skrev:
Lomaha skrev:Som bosiddende i Ikast :@ og i forældrebestyrelse med den modebebrillede chef for Muh-klubben, så KAN der kun være 1 svar på det spørgsmål.....
Ha-ha! Umenneskeligt!
Hvad fa'en siger man lige, når ens unge kommer hjem og spørger, om Steinlein junior må komme over og lege. Hell no!
Det sker heldigvis ikke, for han har kun piger.... og min søn leger ikke med piger (endnu) - shit nu fik jeg en endnu frygteligere tanke :@ :'( :'(
Rolig nu, hun er vel lovet væk til fodboldakademiet...
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det værste sted et mesterskab kan ende er hos...

Indlæg af doukas » 18. mar 2014, 11:33

Pastorius skrev:
Lomaha skrev:
jernskjorten skrev:
Lomaha skrev:Som bosiddende i Ikast :@ og i forældrebestyrelse med den modebebrillede chef for Muh-klubben, så KAN der kun være 1 svar på det spørgsmål.....
Ha-ha! Umenneskeligt!
Hvad fa'en siger man lige, når ens unge kommer hjem og spørger, om Steinlein junior må komme over og lege. Hell no!
Det sker heldigvis ikke, for han har kun piger.... og min søn leger ikke med piger (endnu) - shit nu fik jeg en endnu frygteligere tanke :@ :'( :'(
Rolig nu, hun er vel lovet væk til fodboldakademiet...
Dem der går på fodboldakademiet er i hvert fald umådelige populære, især dem af anden etnisk herkomst end Ikast.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar