Potentiel Superligastrejke

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Sv: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af doukas » 14. aug 2014, 23:01

Kristian skrev:
Hold nu op, Leverkusen var ok sidste sæson og havde en super hjemmebane. Tysklands nr 4 skal slå Fck ud

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
Notorisk vrøvl
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af frederikshavneren » 14. aug 2014, 23:01

PeterS skrev:
frederikshavneren skrev:
Kristian skrev:Nu skal FCK jo så lige kvalificere sig for at de kan det. De slår sq ikke Leverkusen ud.



Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
FCK kan sagtens slå Bayer L. ud. Tyskland har to rigtig stærke internationale hold i B. München og Dortmund, de øvrige hold er ikke noget særligt på europæisk niveau.
Leverkusen som gik videre fra en gruppe bestående af Man Utd, Shaktar og R. Sociedad i forrige sæson?
De gik med nød og næppe videre fra gruppen og blev efterfølgende lamme tævet af PSG i 8. delsfinalen.

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af N » 14. aug 2014, 23:01

frederikshavneren skrev:
Kristian skrev:Nu skal FCK jo så lige kvalificere sig for at de kan det. De slår sq ikke Leverkusen ud.



Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
FCK kan sagtens slå Bayer L. ud. Tyskland har to rigtig stærke internationale hold i B. München og Dortmund, de øvrige hold er ikke noget særligt på europæisk niveau.
Det tog er kørt forlængst, se bare ugens historier om konflikten - på overskriftsniveau har det jo udelukkende handlet om hvor hårdt FCK bliver ramt - skønt de stadig kan stille et hold der gør de fleste superligaklubber misundelige. Det generer mig ikke midt i det her. 1 fordi det handler om at vi kan sikre os som en top 4 klub flere år frem. 2 kommer det til konflikt, må de skrive spalte op og ned om FCK, jeg vil være ligeglad, vil være fordi med dansk fodbold. Mit sæsonkort ligger pt på køkkenbordet, klar til en tur i skraldespanden når den ventelige nyhed dumper ind.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Kristian » 14. aug 2014, 23:03

Se noget mere bundesliga, før deres kamp mod Man Utd havde de spillet en super gang bold.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af thomasjn » 14. aug 2014, 23:04

N skrev:Mit sæsonkort ligger pt på køkkenbordet, klar til en tur i skraldespanden når den ventelige nyhed dumper ind.
Arh du kan sgu ikke blaime klubben, hvis spillerne evt. er nogle fuckhoveder. Spillere kommer og går, selv vores egne.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af doukas » 14. aug 2014, 23:06

frederikshavneren skrev:
PeterS skrev:
frederikshavneren skrev:
Kristian skrev:Nu skal FCK jo så lige kvalificere sig for at de kan det. De slår sq ikke Leverkusen ud.



Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
FCK kan sagtens slå Bayer L. ud. Tyskland har to rigtig stærke internationale hold i B. München og Dortmund, de øvrige hold er ikke noget særligt på europæisk niveau.
Leverkusen som gik videre fra en gruppe bestående af Man Utd, Shaktar og R. Sociedad i forrige sæson?
De gik med nød og næppe videre fra gruppen og blev efterfølgende lamme tævet af PSG i 8. delsfinalen.
FCK vinder helt klart over Leverkusen. FCK har været enormt overbevisende, samtidig med Bundesligatitlen var dyrt til salg fordi Bayern vandt så overbevisende.

Som Provesten ville sige det

DEN ER HJEMME
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Brent » 14. aug 2014, 23:07

Har også sæsonkort og har haft det de sidste 10 sæsoner, men ærligt talt, jeg orker sgu ikke at se den her sæson færdig hvis de skyller den her mulighed ud i lokummet
AaB - the Nordic gateway to Europe

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af frederikshavneren » 14. aug 2014, 23:09

Ender det med konflikt er der så noget (sympati konflikt, modvillig SF, blokade, lockout mv.), som hindrer AaB spillerne i kollektivt at melde sig ud af SF og spille kampen alligevel?

Jeg mener hvis FCK spillere som pt. er medlem af SF iflg. rygter kan melde sig ud og spille mod Bayer, så kan AaB spillerne da gøre noget tilsvarende!

At det så nok er tvivlsomt om de vil gøre det er sørgeligt.

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Sv: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af fish » 14. aug 2014, 23:14

I kan godt gå i seng drenge. Lars Werge skriver på Twitter

"Note ifm #boldOK - hvis forligsmanden vurderer, der er fremdrift, fortsætter forhandlinger i inst efter midnat. Uret "sættes i stå""

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af doukas » 14. aug 2014, 23:15

Hør nu her venner. Jeg er 100 % sikker på ingen i og omkring AaB ønsker at stejke. Selvom vi allesammen er pisse skuffet den mulige konflikt, så kan vi sgu da ikke bebrejde spillerne for at støtte solidarisk, heller ikke selvom SF er nogle pengegriske svin. Og det er jo dejligt at se Würtz, Ris og Augo på eget initiativ prøve at støtte klubben og os fans.

Lad nu være med lade vreden gå ud over klubben og spillerne. Vi har gang i så mange gode ting, som ingen gang en konflikt burde kunne ødelægge
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af NIN » 14. aug 2014, 23:15

frederikshavneren skrev:Ender det med konflikt er der så noget (sympati konflikt, modvillig SF, blokade, lockout mv.), som hindrer AaB spillerne i kollektivt at melde sig ud af SF og spille kampen alligevel?

Jeg mener hvis FCK spillere som pt. er medlem af SF iflg. rygter kan melde sig ud og spille mod Bayer, så kan AaB spillerne da gøre noget tilsvarende!

At det så nok er tvivlsomt om de vil gøre det er sørgeligt.
Hvilke FCK spillere har meldt sig ud?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af frederikshavneren » 14. aug 2014, 23:21

NIN den fromme skrev:
frederikshavneren skrev:Ender det med konflikt er der så noget (sympati konflikt, modvillig SF, blokade, lockout mv.), som hindrer AaB spillerne i kollektivt at melde sig ud af SF og spille kampen alligevel?

Jeg mener hvis FCK spillere som pt. er medlem af SF iflg. rygter kan melde sig ud og spille mod Bayer, så kan AaB spillerne da gøre noget tilsvarende!

At det så nok er tvivlsomt om de vil gøre det er sørgeligt.
Hvilke FCK spillere har meldt sig ud?
Ingen så vidt jeg ved (ud over de 8 bekræftede). Det er ubekræftede rygter at flere FCKere vil melde sig ud.

Det er ikke ment negativt om spillerne, men i hele forløbet har der været forskel på AaB og FCK. AaBs spillere har solidarisk bakket op om SF, mens FCKs spillere tydeligt har antydet at de bestemt ikke ønsker konflikt.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Gentleman Finn » 14. aug 2014, 23:23

Vores spillere må da også føle sig som gidsler hvis det ender med strejke, en strejke over noget der på overfladen virker absurd at strejke over, så skal vi jo til at se dem spille strejke kortet ved hver forhandling. Tænk sig hvis de vil skide så hårdt på dansk fodbold og på spillerne herude (og i FCK og tildels FCM) der får en once in a lifetime mulighed for at kvalificere sig og vise sig frem i den største turnering og de bonuspenge der følger med. For ikke at tale om de uoverskuelige konsekvenser det får for dansk fodbold i fremtiden. Det er det rene vanvid.

Brugeravatar
Super Hansen
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 11. jul 2005, 13:33
Favoritspiller: Jeppe Curth NR 10 Ener.... Røde Erik Bo..
Geografisk sted: Mariager

Re: Sv: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Super Hansen » 14. aug 2014, 23:23

doukas skrev:Hør nu her venner. Jeg er 100 % sikker på ingen i og omkring AaB ønsker at stejke. Selvom vi allesammen er pisse skuffet den mulige konflikt, så kan vi sgu da ikke bebrejde spillerne for at støtte solidarisk, heller ikke selvom SF er nogle pengegriske svin. Og det er jo dejligt at se Würtz, Ris og Augo på eget initiativ prøve at støtte klubben og os fans.

Lad nu være med lade vreden gå ud over klubben og spillerne. Vi har gang i så mange gode ting, som ingen gang en konflikt burde kunne ødelægge
Det dejlige forsvinder når at der er kaldt rep. Ind fra alle liga klubber af mads ø... tyder på han skal have en mur at gemme sig bag ved.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af le Cid » 14. aug 2014, 23:23

Kunne man ikke forestille sig, at SF i sidste sekund siger ok - vi tager sgu det tilbud, som ligger på bordet nu? Skulle strejken først blive en realitet, så har de ikke CL kvalen som pressionsmiddel længere, og deres forhandlingssituation vil være markant svækket!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af frederikshavneren » 14. aug 2014, 23:27

doukas skrev:Hør nu her venner. Jeg er 100 % sikker på ingen i og omkring AaB ønsker at stejke. Selvom vi allesammen er pisse skuffet den mulige konflikt, så kan vi sgu da ikke bebrejde spillerne for at støtte solidarisk, heller ikke selvom SF er nogle pengegriske svin. Og det er jo dejligt at se Würtz, Ris og Augo på eget initiativ prøve at støtte klubben og os fans.

Lad nu være med lade vreden gå ud over klubben og spillerne. Vi har gang i så mange gode ting, som ingen gang en konflikt burde kunne ødelægge
Tja de kan melde sig ud af SF.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af NIN » 14. aug 2014, 23:27

frederikshavneren skrev:
NIN den fromme skrev:
frederikshavneren skrev:Ender det med konflikt er der så noget (sympati konflikt, modvillig SF, blokade, lockout mv.), som hindrer AaB spillerne i kollektivt at melde sig ud af SF og spille kampen alligevel?

Jeg mener hvis FCK spillere som pt. er medlem af SF iflg. rygter kan melde sig ud og spille mod Bayer, så kan AaB spillerne da gøre noget tilsvarende!

At det så nok er tvivlsomt om de vil gøre det er sørgeligt.
Hvilke FCK spillere har meldt sig ud?
Ingen så vidt jeg ved (ud over de 8 bekræftede). Det er ubekræftede rygter at flere FCKere vil melde sig ud.

Det er ikke ment negativt om spillerne, men i hele forløbet har der været forskel på AaB og FCK. AaBs spillere har solidarisk bakket op om SF, mens FCKs spillere tydeligt har antydet at de bestemt ikke ønsker konflikt.
Det var skam heller ikke for at stille spørgsmål ved det, men ren nysgerrighed. Jeg havde ikke læst eller hørt om andre "sager" en Jørgensens ufrivillige indmeldelse (og efterfølgende udtrædelse) også deres fælles brev. I øvrigt sjovt i forlængelse af FCK brevet med Retovs udmelding omkring at FCK ikke fylder mere end andre medlemmer af SF, også det er repræsentanter for Superligaklubberne der er inviteret med til forhandlingsbordet og ikke fra Thisted og Varde.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Kidde
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 29. jan 2008, 19:18
Geografisk sted: København

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Kidde » 14. aug 2014, 23:28

At der er kaldt spillere ind Kan jo også skyldes at man ønsker en så bred kreds som muligt at drøfte indrømmelser med?

Det giver vel ingen mening at hente spillere ind fra hele kongeriget for at sige det samme som Øland selv kunne have gjort?
Kidde

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14810
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af Hanga » 14. aug 2014, 23:32

Køllen I Møllen skrev:Jeg er ikke, og har aldrig været, et eneste sekund i tvivl om at vi spiller på Onsdag. Så ro på. Selvfølgelig finder de en løsning. Eller lader Europa-holdene spille i det mindste.
Er du stadig så skråsikker? :(
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Potentiel Superligastrejke

Indlæg af NIN » 14. aug 2014, 23:36

Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg er ikke, og har aldrig været, et eneste sekund i tvivl om at vi spiller på Onsdag. Så ro på. Selvfølgelig finder de en løsning. Eller lader Europa-holdene spille i det mindste.
Er du stadig så skråsikker? :(
Jeg er 100% sikker på der kommer en løsning på en eller anden måde, så vi stiller med stærkeste hold på onsdag. Så sikker faktisk, at gør der ikke, køber jeg tre FCM klistermærker og sætter på min bil i et år.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Besvar