Hvor er jeg glad for at holde med AaB!

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Hvor er jeg glad for at holde med AaB!

Indlæg af Gaarde6 » 8. aug 2014, 15:27

Jeg ved ikke lige, hvor jeg skal skrive dette ?
Men, hvor er jeg træt af klubber med store armbevægelser!

Herhjemme tænker jeg på klubber som Brøndby og FCM i særdeleshed!

"Vi vil være de bedste til dit og dat" - "Vi skal have nordens bedste akademi" - "Vi vil i så og så mange Europæiske gruppespil inden år dit eller dat" - ""Pione Sisto er på niveau med Erikssen" bla bla bla bla bla snak snak snak snak! BEVIS det for fanden i stedet for!!
Nu gik Malmø FF også i gang "Vi vil være nordens førende"

Jeg ELSKER når AaB holder benene på jorden og lader resultaterne tale sit eget sprog!

HVORFOR findes der klubber som ævler og kævler uden at have en SKID at have det i ?
Jeg brækker mig hver gang jeg læser om deres målsætninger og visioner!

Sorry skulle lige ud..

Men for at starte en debat kan jeg så spørge:

Hvad er i til ? Den åbenmundede facon ala Per Rud og Disco Glen.
Eller Kent og Gaardes facon, hvor vi spiller først og snakker bagefter?
Eller skulle det være en blanding af dem ?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvor er jeg glad for at holde med AaB!

Indlæg af jonas386 » 8. aug 2014, 15:38

Jeg synes det er fint med målsætninger, man skal bare kunne opfylde dem og lade være med at komme med en masse undskyldninger når ikke det lykkedes. Skulle vi komme i ChL synes jeg det er fint hvis AaB offentligt har en målsætning der hedder top 4 hvert år, og europæisk gruppespil hvert andet år (altså EL). Det er fint at have ambitioner, det lokker også spillere til. Det hjælper så ekstra hvis man opfylder disse målsætninger og måske endda gør det bedre.

Kommer vi i ChL så bør vi også have koefficient point nok til at det også kan lade sig Gøre at komme i EL næste år, såfremt vi klarer at kvalificere sig igennem ligaen. Et ChL eventyr som 08 kunne jo være super lækkert, men det hjælper bare ikke meget hvis vi bliver nummer 6 eller 7 i ligaen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Hvor er jeg glad for at holde med AaB!

Indlæg af Yankee » 8. aug 2014, 16:17

Jeg synes det er idiotisk at have langsigtede sportslige målsætninger. Hvad skal de bruges til? Hvad gavner de?

Hvis man endelig skal sætte en målsætning må det være et point-antal pr. sæson. Placeringer er alt for tilfældige set over flere sæsoner.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Hvor er jeg glad for at holde med AaB!

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. aug 2014, 16:29

Jeg synes alt hvad Gaarde og Kent gør er facitlisten.
Janteloven eksisterer IKKE!

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvor er jeg glad for at holde med AaB!

Indlæg af sulakvelidze » 8. aug 2014, 16:38

Jeg er klart mest til AaB-måden at opføre sig på - også når det gælder håndtering af ydre pres. I modsætning til tidligere forsøger man ikke at underspille, men bruger realisme og almindelig fornuft i sin måde at melde ud på. Man siger: "Vi vil utroligt gerne vinde mesterskabet, men vi ved også, at vi har størst chance, hvis vi holder fokus på næste kamp." Det skaber færre overskrifter, men giver flere sejre - og lige så vigtigt: Det er til at holde ud at se og høre på i modsætning til den ynkelige omgang "se, hvor store vi er - og om fem år er vi endnu større!", som man igen og igen skal høre på fra typer som Per Rud, Claus Steinlein og Glen Riddersholm.

Eneste problem er, at københavnerpressen og tilhængere af andre klubber ofte misforstår det som underspilning, når AaB ikke vil melde ud om snarlige triumfer. Men jeg foretrækker Kent Nielsens og Allan Gaardes nøgterne og professionelle facon frem for den evige omgang ordskvalder, der kommer fra de inkompetente bonderøve i FCM og Brøndby.

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Hvor er jeg glad for at holde med AaB!

Indlæg af 12mand » 8. aug 2014, 18:32

jeg vil sgu gerne sælge en 7 plads kontra en 3 plads i ligaen, for at vi kommer i CL gruppespillet. vi vil have sikret spillerbudgetet mange år ud i fremtiden, samtidig med at vi kan afvise bud på spillere, og vi kan købe ind fra en højere hylde.
lynge er gud!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Hvor er jeg glad for at holde med AaB!

Indlæg af Hanga » 8. aug 2014, 19:08

Køllen I Møllen skrev:Jeg synes alt hvad Gaarde og Kent gør er facitlisten.
Jeg er også klar til at hoppe ud fra limfjordsbroen, såfremt de skulle få den idé!

Du har så ret Gaarde6. Det irriterer mig som sådan ikke så meget at FCM og Brøndby ævler og kævler som de gør, det giver os bare noget at grine ad. De udstiller jo deres egne mangler. Det der til gengæld kan pisse mig af, er at offentligheden (dvs. især medierne) ikke registrerer det. Hvor er det kritiske blik på Brøndbys ageren? De siger ét og gør noget andet (egne talenter). Hvornår får medierne øje på Midtjyllands, og især Disko Glens, dobbelmoral? De får lov at lukke så meget lort ud uden at nogen holder dem op på det!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Hvor er jeg glad for at holde med AaB!

Indlæg af jensemand57 » 8. aug 2014, 19:13

Jeg har helt med på AaB måden. Vi snakker ikke om det, vi gør det bare :aabfan:

Besvar