Vendsyssel FF

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af birk » 20. mar 2016, 20:41

Hvis man sætter Jens Kristian Sørensen på en midtbane, beder man om et nederlag
Håbløst, skal Jens være på holdet, er det i forsvaret
Flot set Ove C, du får hopla nålen

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Yankee » 26. mar 2016, 13:45

Farmer har spillet rigtig mange gode kampe for Vendsyssel på midtbanen, så det er en noget unuanceret holdning.

Derudover er jeg meget enig med frederikshavneren. Jeg har dog selv utrolig stor tiltro til både Brandao og André Riel, som begge har Superliga-potentiale. Derudover er "Rui Costa fra Helsinge" - Bjarke Jacobsen - et kæmpe talent, som uden tvivl også vil kunne begå sig i Superligaen.

Problemet er at de ikke får ret meget lov til at spille fodbold, hvilket i sidste ende er Vendsyssels største problem. Deres hold er så stærkt og så talentfuldt at de sagtens kunne give mere los og spille mere langs jorden.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af A_Strandfelt » 27. mar 2016, 11:54

Jeg så kampen mod Silkeborg med ét øje, og jeg må tilslutte mig de pæne ord om Bjarke Jacobsen. Sikken playmaker, de har fået sig der. Dog ærgerligt for VFF, at de tabte pusten fuldstændigt i 2. halvleg. Spillermaterialet virker ellers OK.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Fabbe » 28. mar 2016, 20:38

Hvor skønt at det moderne HI er faldet ud af oprykningsfeltet. Ligaen har mere brug for en traditionsklub som Vejle.

Forhåbentlig kan Silkeborg rykke op og åbne et nyt stadion i Superligaen. Den typiske modvilje mod klubben har mest handlet om et forblæst møgstadion.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 28. mar 2016, 22:25

Fabbe skrev:Hvor skønt at det moderne HI er faldet ud af oprykningsfeltet. Ligaen har mere brug for en traditionsklub som Vejle.

Forhåbentlig kan Silkeborg rykke op og åbne et nyt stadion i Superligaen. Den typiske modvilje mod klubben har mest handlet om et forblæst møgstadion.
Jeg kan godt undvære Silkeborg i Superligaen. Deres nye stadion med kunstgræs hører ikke til i landets bedste række, det er mere end rigeligt at vi skal døjes med Farums parodi af en skøjtebane. Jeg synes at det er pinligt at det er tilladt at afvikle kampe på kunstgræs i Superligaen.

Vejle er en traditionsklub som det på mange måder vil være dejligt at se tilbage i Superligaen, men det er også en klub som i de senere år har været villig til at se bort fra traditionerne. Deres Vejle/Kolding/Fredericia projekt var bestemt ikke kønt og de har senest sendt føler ud efter udenlandsk kapital.
Jeg tror ikke at Vejle rykker op. De har ligget godt til i en del sæsoner, men de har ofte manglet det sidste og det kan sagtens gentage sig igen.

Det bliver spændende hvordan Vendsyssel FF reagerer på at de ikke længere ligger i top tre, det skal dog bemærkes at de har et udsat hængeparti mod AC Horsens.
I vinters lignede det en sikker oprykning, især fordi hjørringenserne forstærkede holdet. De har potentialet og jeg tror snart at de begynder at vinde kampe igen og dermed snart er tilbage i toppen.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Fabbe » 29. mar 2016, 14:49

Jo, nu glemte jeg lige, at silkeborg vil have hjemmebane på en måtte. Det er et alvorligt minus. Vejles fans skal dog have anerkendelse for, at deres pres fik ledelsen til at fastholde den traditionelle identitet.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af dyhrmaN » 30. mar 2016, 09:46

Fabbe skrev:Jo, nu glemte jeg lige, at silkeborg vil have hjemmebane på en måtte. Det er et alvorligt minus. Vejles fans skal dog have anerkendelse for, at deres pres fik ledelsen til at fastholde den traditionelle identitet.
Silkeborgs stadion er stadig såpas ambitiøst, at det kunne fortjene superligabold. Bortset fra måtten er det jo slået op til blive et af ligaens bedste (og vel sagtens også dyreste i forhold til sin kapacitet).
Jeg har ikke forstand på kunstgræs, men kan det tænkes, at den teknologi Silkeborg vælger at bruge vil være bedre end det underlag, som der er i FCN?

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af doukas » 30. mar 2016, 11:28

dyhrmaN skrev:
Fabbe skrev:Jo, nu glemte jeg lige, at silkeborg vil have hjemmebane på en måtte. Det er et alvorligt minus. Vejles fans skal dog have anerkendelse for, at deres pres fik ledelsen til at fastholde den traditionelle identitet.
Silkeborgs stadion er stadig såpas ambitiøst, at det kunne fortjene superligabold. Bortset fra måtten er det jo slået op til blive et af ligaens bedste (og vel sagtens også dyreste i forhold til sin kapacitet).
Jeg har ikke forstand på kunstgræs, men kan det tænkes, at den teknologi Silkeborg vælger at bruge vil være bedre end det underlag, som der er i FCN?
Mig bekendt, er der sket rigtig meget med udviklingen af kunstgræs siden FCN lagde sit på - så man kunne da håbe, at det ikke er ligeså jammerligt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af birk » 30. mar 2016, 21:29

Der er sket meget på kunststof området
Kig på Hornevej , det er lorte baner , gå ned på Provstejotden eller i Frejaparken og se deres baner
Fantastisk bane
Stor forskel
Der er jo en grund til AaB Superliga aldrig træner på kunststof banen ude ved dem selv

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af Buzz Killington » 10. apr 2016, 15:43

Billede

Dejlig laesning. Mindre nordjysk tonserbold i superligaen, tak.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 11. apr 2016, 16:06

Buzz Killington skrev:Billede

Dejlig laesning. Mindre nordjysk tonserbold i superligaen, tak.
Iflg. Ekstra Bladet bliver Ove C. måske fyret senere i dag trods Krüger afviser det.

Resultaterne er der ikke pt., men jeg tror det snart vender.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af jonas386 » 11. apr 2016, 16:11

frederikshavneren skrev:
Buzz Killington skrev:Billede

Dejlig laesning. Mindre nordjysk tonserbold i superligaen, tak.
Iflg. Ekstra Bladet bliver Ove C. måske fyret senere i dag trods Krüger afviser det.

Resultaterne er der ikke pt., men jeg tror det snart vender.
Hvordan kan det egentlig være du altid er så evigt optimistisk når det gælder alle andre klubber end AaB?
Ikke at der er noget i vejen med at være lidt pessimistisk som fodboldfan, det er nok egentlig meget sundt, men der er jo sjældent grænser for hvor godt det ser ud for næsten alle klubber, med undtagelse af AaB, hvor det hele kan ramle i næste uge hvis ikke vi er mere end almindeligt heldige.

Du kan sagtens have ret mht Vendsyssel, men når du så skriver: "Jeg synes endnu ikke at vi har ramt niveau og tror derfor at vi taber kampen med et par mål", fra AaBs kamp mod AGF, så kan man jo undre sig lidt over hvor du finder "håbet" for Vendsyssel henne.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af NIN » 11. apr 2016, 22:39

jonas386 skrev:
frederikshavneren skrev:
Buzz Killington skrev:Billede

Dejlig laesning. Mindre nordjysk tonserbold i superligaen, tak.
Iflg. Ekstra Bladet bliver Ove C. måske fyret senere i dag trods Krüger afviser det.

Resultaterne er der ikke pt., men jeg tror det snart vender.
Hvordan kan det egentlig være du altid er så evigt optimistisk når det gælder alle andre klubber end AaB?
Ikke at der er noget i vejen med at være lidt pessimistisk som fodboldfan, det er nok egentlig meget sundt, men der er jo sjældent grænser for hvor godt det ser ud for næsten alle klubber, med undtagelse af AaB, hvor det hele kan ramle i næste uge hvis ikke vi er mere end almindeligt heldige.

Du kan sagtens have ret mht Vendsyssel, men når du så skriver: "Jeg synes endnu ikke at vi har ramt niveau og tror derfor at vi taber kampen med et par mål", fra AaBs kamp mod AGF, så kan man jo undre sig lidt over hvor du finder "håbet" for Vendsyssel henne.
Hehe, jeg har flere gange haft den samme tanke. Når det kommer til FC kloningen, så er himlen tilsyneladende altid blå i Frederikshavn og det næste skud på grenen kun et solstrejf væk.

https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 12. apr 2016, 11:38

jonas386 skrev:
frederikshavneren skrev:
Buzz Killington skrev:Billede

Dejlig laesning. Mindre nordjysk tonserbold i superligaen, tak.
Iflg. Ekstra Bladet bliver Ove C. måske fyret senere i dag trods Krüger afviser det.

Resultaterne er der ikke pt., men jeg tror det snart vender.
Hvordan kan det egentlig være du altid er så evigt optimistisk når det gælder alle andre klubber end AaB?
Ikke at der er noget i vejen med at være lidt pessimistisk som fodboldfan, det er nok egentlig meget sundt, men der er jo sjældent grænser for hvor godt det ser ud for næsten alle klubber, med undtagelse af AaB, hvor det hele kan ramle i næste uge hvis ikke vi er mere end almindeligt heldige.

Du kan sagtens have ret mht Vendsyssel, men når du så skriver: "Jeg synes endnu ikke at vi har ramt niveau og tror derfor at vi taber kampen med et par mål", fra AaBs kamp mod AGF, så kan man jo undre sig lidt over hvor du finder "håbet" for Vendsyssel henne.
Det er vel ikke så unaturligt at være lidt ekstra kritisk overfor den klub man holder med. Nu har det også betydning hvordan man læser indlæggene, eksempelvis skrev jeg forud for kampene at jeg troede at vi ville besejre Farum og Hobro.

Ift. Vendsyssel FF så mener jeg oprigtigt at jeg tror at de rykker op. De har et af ligaens bedste hold og er generelt en klub præget af stor udvikling. Så kan man tale om plastik, jammerlig Ove C. bold, enorm spiller udskiftning mv., men det ændrer ikke på at klubben ligesom AaB overpræsterer temmelig meget ift. økonomien.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af thomasjn » 12. apr 2016, 14:43

Det vil da være til vores fordel med endnu et nordjysk hold i Suppen. Det vil skærpe AaB fordi man ikke blot kan føle sig sikre på, at væres landsdelens flagskib. Derved vil AaB være tvunget til at fortsætte udviklingen og blive endnu stærkere i konkurrencen om tilskuere, sponsorer og talenter. Der er selvfølgelig ikke nogen der bevidst vil sove i timen fordi vi ikke har en nordjysk konkurrent, men det ekstra pres det kan skabe vil være godt for AaB. Derudover kunne en lokal lillebror jo være et godt sted at sende talenter hen på leje og hvis det var i Superligaen var det bare bedre. Så kunne det rent faktisk være vi kunne udleje talenter der ikke er klar til vores eget hold og ikke bare dem vi ikke tror på længere.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 20. apr 2016, 20:19

Sammenbruddet er totalt i Vendsyssel FF. De er ved at blive sat til vægs i Hjørring mod AC Horsens og oprykningen fortoner sig langsomt men sikkert. De kan dog stadigvæk godt nå at rykke op, men det ser unægtelig meget svært ud nu hvor de ligesom AaB har sat efterårets gode resultater over styr.

De tre førende nordjyske fodboldklubber har alle haft en meget skidt forårssæson.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af birk » 22. apr 2016, 15:36

Fint de ikke kommer op
Magen til pindsvine træner, skal man lede længe efter
Går ud fra at Ove C er indlagt på Sygehus Vendsyssel med dårligt ben / knæ
Må være det andet ben nu, da han blev " gået " i Viborg, var det helt galt med benet

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 22. apr 2016, 15:42

birk skrev:Fint de ikke kommer op
Magen til pindsvine træner, skal man lede længe efter
Går ud fra at Ove C er indlagt på Sygehus Vendsyssel med dårligt ben / knæ
Må være det andet ben nu, da han blev " gået " i Viborg, var det helt galt med benet
Ove C. har opnået udmærkede resultater ift. det spillermateriale han har haft til rådighed i de ret middelmådige klubber han har trænet, men han har ikke tradition for langvarige ansættelser. Han er nok en trænertype der slider hårdt på omgivelserne.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 23. apr 2016, 16:25

Ove C. er færdig i Vendsyssel FF. Han er stoppet efter gensidig forståelse efter de elendige resultater i forårssæsonen. Kunne være interessant at få at vide om han har trukket sig frivilligt eller om han er blevet gået.

Krüger indgår i det nye midlertidige trænerteam i den
resterende forårssæson.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Vendsyssel FF

Indlæg af frederikshavneren » 13. feb 2017, 19:25

Tryllerik overtager ansvaret i Vendsyssel FF der ikke overraskende har valgt at skille sig af med Joakim Matsson

Besvar