Away kort

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Away kort

Indlæg af FlæskeFrank » 14. feb 2015, 22:05

Og hvorfor kommer vi aldrig under 1 % ???

Mht. tilskuertallene, så var de engelske klubber formentlig også bange, da man satte ind mon det kedelige ry, som engelsk fodbold havde. Der var nok også nogle, som sagde, at man aldrig fik gode tilskuertal ud af det. Men det gjorde man.

Var det i 1994 vi stod som sild i en tønde på Aalborg Stadion og så Brøndby få tæsk (på banen) ? Få år efter aflyste Ove Hust en Brøndbykamp i Aalborg fordi tilskuerne(Brøndby) gik over gevind med romerlys. Så hurtigt kan det vende. Og så var der ikke en gang tumult(som jeg husker det) ved den aflyste kamp.

Min pointe er, at vi som fans har rigtig stor indvirkning på oplevelsen af kampdagen og derfor skal vi som tilskuere også bide i det sure æble med nogle ting.

Men jeg fornemmer der fra "modstanderne af awaykortet" er en holdning til, at der ikke er noget problem. Jeg har ikke hørt nogle alternative forslag, så det må jo være godt nok i dag ?! Og her snakker vi ikke isoleret AaB men superligaen.

Jeg mener klart, at der er nogle episoder med særlig FCK og BIF, som ikke er acceptable og der skal sættes ind overfor. BIF begyndte først at fatte problemet, da de blev i dømt et par kampe uden tilskuere. FCK har forsøgt med kortet en del år, og jeg synes faktisk episoderne er blevet færre - men stadig for mange.

Og hvis vi blot er imod kortet, så bliver det trukket ned over hovedet.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Away kort

Indlæg af Pastorius » 15. feb 2015, 09:52

FlæskeFrank skrev:Og hvorfor kommer vi aldrig under 1 % ???

Mht. tilskuertallene, så var de engelske klubber formentlig også bange, da man satte ind mon det kedelige ry, som engelsk fodbold havde. Der var nok også nogle, som sagde, at man aldrig fik gode tilskuertal ud af det. Men det gjorde man.

Var det i 1994 vi stod som sild i en tønde på Aalborg Stadion og så Brøndby få tæsk (på banen) ? Få år efter aflyste Ove Hust en Brøndbykamp i Aalborg fordi tilskuerne(Brøndby) gik over gevind med romerlys. Så hurtigt kan det vende. Og så var der ikke en gang tumult(som jeg husker det) ved den aflyste kamp.

Min pointe er, at vi som fans har rigtig stor indvirkning på oplevelsen af kampdagen og derfor skal vi som tilskuere også bide i det sure æble med nogle ting.

Men jeg fornemmer der fra "modstanderne af awaykortet" er en holdning til, at der ikke er noget problem. Jeg har ikke hørt nogle alternative forslag, så det må jo være godt nok i dag ?! Og her snakker vi ikke isoleret AaB men superligaen.

Jeg mener klart, at der er nogle episoder med særlig FCK og BIF, som ikke er acceptable og der skal sættes ind overfor. BIF begyndte først at fatte problemet, da de blev i dømt et par kampe uden tilskuere. FCK har forsøgt med kortet en del år, og jeg synes faktisk episoderne er blevet færre - men stadig for mange.

Og hvis vi blot er imod kortet, så bliver det trukket ned over hovedet.
Det er jo alt sammen helt fint, bortset fra awaykortet ikke hjælper på noget som helst. Det giver kun ulemper, ingen fordele.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Away kort

Indlæg af Bech » 16. feb 2015, 14:55

FlæskeFrank skrev:Og hvorfor kommer vi aldrig under 1 % ??
Jeg har ikke vildt meget erfaring med kvantitativ empiri. Men umiddelbart vil der være en vis procentvis usikkerhed.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Away kort

Indlæg af Yankee » 16. feb 2015, 15:39

Bech skrev:
FlæskeFrank skrev:Og hvorfor kommer vi aldrig under 1 % ??
Jeg har ikke vildt meget erfaring med kvantitativ empiri. Men umiddelbart vil der være en vis procentvis usikkerhed.
Der er ikke noget i vejen for at "usikker" og "meget usikker" til sammen kan give under 1 pct. Men hvis vi snakker 1 pct., så er det altså også inklusive folk, der er bange for at få en bold i hovedet eller folk, der er skræmte over den lidt for fulde familiefar på rækken foran. Hvis ingen eller næsten ingen skal føle sig usikre skal vi vel gå over til kun at sælge light-øl og hænge net op rundt om hele banen, eksempelvis.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Away kort

Indlæg af FlæskeFrank » 16. feb 2015, 15:54

Jeg mangler stadig at høre, om der er problemer i superligaen med fans eller ej ?

Det er simpelthen for mange af de svar, som kommer, som giver mig indtrykket af, at man mener, at der ikke skal gøres yderligere.

Awaykortet skulle jo afhjælpe et problem. Hvis I ikke mener, at der er et faktisk problem, så er det jo en holdning at have. Jeg mener der overordnet stadig er et problem. Vi er enige i, at en generel registrering synes at være overkill, men eksempelvis mener jeg det er fuldt rimeligt at Brøndbys fans pålægges den.

Så hvis der er et problem, så kom med nogle alternative forslag istedet for bare at skyde alle forslag ned. Siddepladser hele vejen rundt ?

Problemet er bare, at hvis man bare stiller sig hen i et hjørne og surmuler, så bliver skidtet gennemført. Eller også så bliver Divisionsforeningen mere triggerhappy og diktere (hjemme)kampafvikling for tomme tribuner for små forseelser - og så skal I nok først begynde at brokke jer, når det også rammer AaB. Bare spørg dem, som havde købt billet til Steaua-kampen.
- FlæskeFrank

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Away kort

Indlæg af Frygah » 17. feb 2015, 00:57

FlæskeFrank skrev:Jeg mangler stadig at høre, om der er problemer i superligaen med fans eller ej ?

Det er simpelthen for mange af de svar, som kommer, som giver mig indtrykket af, at man mener, at der ikke skal gøres yderligere.

Awaykortet skulle jo afhjælpe et problem. Hvis I ikke mener, at der er et faktisk problem, så er det jo en holdning at have. Jeg mener der overordnet stadig er et problem. Vi er enige i, at en generel registrering synes at være overkill, men eksempelvis mener jeg det er fuldt rimeligt at Brøndbys fans pålægges den.

Så hvis der er et problem, så kom med nogle alternative forslag istedet for bare at skyde alle forslag ned. Siddepladser hele vejen rundt ?

Problemet er bare, at hvis man bare stiller sig hen i et hjørne og surmuler, så bliver skidtet gennemført. Eller også så bliver Divisionsforeningen mere triggerhappy og diktere (hjemme)kampafvikling for tomme tribuner for små forseelser - og så skal I nok først begynde at brokke jer, når det også rammer AaB. Bare spørg dem, som havde købt billet til Steaua-kampen.
Nej, der er faktisk masser af folk herinde der er kommet med flere eksempler på initiativer der er i fuld gang lige netop nu, og som man måske kunne vente at se effekten af, inden man indfører et awaykort som ALT taler imod. Du nægter tilsyneladende bare at læse dette. Vi kan nævne dialogbetjente, uddannelse af kontrollører, intensiv og konstruktiv dialog mellem fanklubber, uofficielle gruppe, politi, klubber,justitsministeriet og udenlandske erfaringer om alt fra good hosting til om man kan tillade sig at lave body searches på mindreårige børn uden at have indleveret en ren straffeattest, til lovlige pyroaffyring i begrænsede områder af specifikke udpegede personer. Der foregår en masse ting i rigtig fin og positiv dialog, samtidig med at statistikken viser at vold til fodbold er faldende. Og så pludselig smider man et awaykort lige i fjæset på fans.

Der er ingen der benægter der er problemer til fodbold. Problemet er bare så ekstremt minimalt, og den vold der sker, sker ikke på stadion. Derfor er et awaykort fuldstændig værdiløst. Hvis man virkelig vil problemerne 100% til livs, så er der lige præcis 1 løsning: Banlys udebanefans fra alle stadions i landet. Det er den eneste måde at undgå folk pisser i en hæk. tænder et romerlys, potentielt ender i et slagsmål med en anden fulderik. Ganske som den eneste måde at forhindre voldtægt til Roskilde er at banlyse alle mænd.

Jeg bliver ganske enkelt harm når jeg læser dit "stille sig hen i hjørnet og surmule". Via DFF har ASC været en primus motor i at få startet en positiv dialog op omkring det at gå til fodbold, og hvordan sikkerheden kan forbedres. Jeg tror ingen anden instans der relaterer sig til fodbolden på stadion til at være en god oplevelse. Desværre er der andre instanser der har været rent ud sagt langsomme med at komme ud af starthullerne, og eksempelvis dialogbetjente som vi oplevede i Tottenham tog årevis inden det blev en realitet herhjemme.

Når man så samtidig gladeligt ignorerer samtlige af de erfaringer der taler imod et awaykort, inklusiv den konkrete oplevelse i Aalborg der cementerede at awaykortet ikke virker, så virker det mest af alt som om der sidder nogle folk i jakkesæt et sted og skal i bedste politikersprog "vise handlekraft!". Og det er fandme vammelt, udover det er virkeløst.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Away kort

Indlæg af trenskow » 17. feb 2015, 13:04

Frygah skrev:Nej, der er faktisk masser af folk herinde der er kommet med flere eksempler på initiativer der er i fuld gang lige netop nu, og som man måske kunne vente at se effekten af, inden man indfører et awaykort som ALT taler imod. Du nægter tilsyneladende bare at læse dette. Vi kan nævne dialogbetjente, uddannelse af kontrollører, intensiv og konstruktiv dialog mellem fanklubber, uofficielle gruppe, politi, klubber,justitsministeriet og udenlandske erfaringer om alt fra good hosting til om man kan tillade sig at lave body searches på mindreårige børn uden at have indleveret en ren straffeattest, til lovlige pyroaffyring i begrænsede områder af specifikke udpegede personer. Der foregår en masse ting i rigtig fin og positiv dialog, samtidig med at statistikken viser at vold til fodbold er faldende. Og så pludselig smider man et awaykort lige i fjæset på fans.

Der er ingen der benægter der er problemer til fodbold. Problemet er bare så ekstremt minimalt, og den vold der sker, sker ikke på stadion. Derfor er et awaykort fuldstændig værdiløst. Hvis man virkelig vil problemerne 100% til livs, så er der lige præcis 1 løsning: Banlys udebanefans fra alle stadions i landet. Det er den eneste måde at undgå folk pisser i en hæk. tænder et romerlys, potentielt ender i et slagsmål med en anden fulderik. Ganske som den eneste måde at forhindre voldtægt til Roskilde er at banlyse alle mænd.

Jeg bliver ganske enkelt harm når jeg læser dit "stille sig hen i hjørnet og surmule". Via DFF har ASC været en primus motor i at få startet en positiv dialog op omkring det at gå til fodbold, og hvordan sikkerheden kan forbedres. Jeg tror ingen anden instans der relaterer sig til fodbolden på stadion til at være en god oplevelse. Desværre er der andre instanser der har været rent ud sagt langsomme med at komme ud af starthullerne, og eksempelvis dialogbetjente som vi oplevede i Tottenham tog årevis inden det blev en realitet herhjemme.

Når man så samtidig gladeligt ignorerer samtlige af de erfaringer der taler imod et awaykort, inklusiv den konkrete oplevelse i Aalborg der cementerede at awaykortet ikke virker, så virker det mest af alt som om der sidder nogle folk i jakkesæt et sted og skal i bedste politikersprog "vise handlekraft!". Og det er fandme vammelt, udover det er virkeløst.
Mangler lige nu en like-knap jeg kunne trykke helt i bund. Godt skrevet Frygah
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Away kort

Indlæg af Hanga » 17. feb 2015, 23:22

Frygah skrev:
FlæskeFrank skrev:Jeg mangler stadig at høre, om der er problemer i superligaen med fans eller ej ?

Det er simpelthen for mange af de svar, som kommer, som giver mig indtrykket af, at man mener, at der ikke skal gøres yderligere.

Awaykortet skulle jo afhjælpe et problem. Hvis I ikke mener, at der er et faktisk problem, så er det jo en holdning at have. Jeg mener der overordnet stadig er et problem. Vi er enige i, at en generel registrering synes at være overkill, men eksempelvis mener jeg det er fuldt rimeligt at Brøndbys fans pålægges den.

Så hvis der er et problem, så kom med nogle alternative forslag istedet for bare at skyde alle forslag ned. Siddepladser hele vejen rundt ?

Problemet er bare, at hvis man bare stiller sig hen i et hjørne og surmuler, så bliver skidtet gennemført. Eller også så bliver Divisionsforeningen mere triggerhappy og diktere (hjemme)kampafvikling for tomme tribuner for små forseelser - og så skal I nok først begynde at brokke jer, når det også rammer AaB. Bare spørg dem, som havde købt billet til Steaua-kampen.
Nej, der er faktisk masser af folk herinde der er kommet med flere eksempler på initiativer der er i fuld gang lige netop nu, og som man måske kunne vente at se effekten af, inden man indfører et awaykort som ALT taler imod. Du nægter tilsyneladende bare at læse dette. Vi kan nævne dialogbetjente, uddannelse af kontrollører, intensiv og konstruktiv dialog mellem fanklubber, uofficielle gruppe, politi, klubber,justitsministeriet og udenlandske erfaringer om alt fra good hosting til om man kan tillade sig at lave body searches på mindreårige børn uden at have indleveret en ren straffeattest, til lovlige pyroaffyring i begrænsede områder af specifikke udpegede personer. Der foregår en masse ting i rigtig fin og positiv dialog, samtidig med at statistikken viser at vold til fodbold er faldende. Og så pludselig smider man et awaykort lige i fjæset på fans.

Der er ingen der benægter der er problemer til fodbold. Problemet er bare så ekstremt minimalt, og den vold der sker, sker ikke på stadion. Derfor er et awaykort fuldstændig værdiløst. Hvis man virkelig vil problemerne 100% til livs, så er der lige præcis 1 løsning: Banlys udebanefans fra alle stadions i landet. Det er den eneste måde at undgå folk pisser i en hæk. tænder et romerlys, potentielt ender i et slagsmål med en anden fulderik. Ganske som den eneste måde at forhindre voldtægt til Roskilde er at banlyse alle mænd.

Jeg bliver ganske enkelt harm når jeg læser dit "stille sig hen i hjørnet og surmule". Via DFF har ASC været en primus motor i at få startet en positiv dialog op omkring det at gå til fodbold, og hvordan sikkerheden kan forbedres. Jeg tror ingen anden instans der relaterer sig til fodbolden på stadion til at være en god oplevelse. Desværre er der andre instanser der har været rent ud sagt langsomme med at komme ud af starthullerne, og eksempelvis dialogbetjente som vi oplevede i Tottenham tog årevis inden det blev en realitet herhjemme.

Når man så samtidig gladeligt ignorerer samtlige af de erfaringer der taler imod et awaykort, inklusiv den konkrete oplevelse i Aalborg der cementerede at awaykortet ikke virker, så virker det mest af alt som om der sidder nogle folk i jakkesæt et sted og skal i bedste politikersprog "vise handlekraft!". Og det er fandme vammelt, udover det er virkeløst.
/thread

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Away kort

Indlæg af Bech » 18. feb 2015, 20:12

Jeg kunne ikke være mere enig. Og når det så er sagt, så er det her ikke noget, som hverken de gamle officielle fanklubber eller nogen andre andre, har tænkt sig at acceptere.

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Away kort

Indlæg af Holm-o1 » 19. feb 2015, 11:05

Noget jeg bider mærke i, det er at I siger det skal forhindre ballade og hooliganisme?

Er der en der er venlig og forklare mig hvad hooliganisme helt præcist er?
..

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Away kort

Indlæg af Gnu » 19. feb 2015, 14:45

Holm-o1 skrev:Noget jeg bider mærke i, det er at I siger det skal forhindre ballade og hooliganisme?

Er der en der er venlig og forklare mig hvad hooliganisme helt præcist er?
Unge mænd i grimt tøj, de har hugget fra deres fædres garderobe.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Away kort

Indlæg af Holm-o1 » 20. feb 2015, 00:16

Gnu: Går ud fra du hentyder til en bestemt tøjstil? I mine øjne er tøjstilen intet med hooliganisme at gøre. Da du ser folk i stone Island, henri Lloyd, fred Perry osv osv. i alle slags grupperinger.

Men jeg prøver skam at være seriøs. Når der har været ballade, så bliver det ofte meldt ud som hooliganisme.

Så derfor kommer mit spørgsmål, hvad er en hooligan? Alle har vel en mening om hvad det er, men at det bliver brugt i sammenhæng med stadion ballade eller fordi en fuld idiot slår på en udenfor stadion, er i mine øjne forkert.
..

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Away kort

Indlæg af Gnu » 20. feb 2015, 12:56

Stone Island, Henri Lloyd osv. er for +50 år-segmentet med stor vom og hængerøv. Når så 17-årige med hvide sneaks begynder at gå i det samme tøj, ved man godt, hvad man har med at gøre.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Away kort

Indlæg af Dot Bot » 20. feb 2015, 17:55

Gnu skrev:Stone Island, Henri Lloyd osv. er for +50 år-segmentet med stor vom og hængerøv. Når så 17-årige med hvide sneaks begynder at gå i det samme tøj, ved man godt, hvad man har med at gøre.
Svar dog manden, han stiller jo et reelt spørgsmål. Eller hold dig fra tasterne, det der er jo bare decideret dumt.

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Away kort

Indlæg af Bech » 22. feb 2015, 21:42

Gnu skrev:Stone Island, Henri Lloyd osv. er for +50 år-segmentet med stor vom og hængerøv. Når så 17-årige med hvide sneaks begynder at gå i det samme tøj, ved man godt, hvad man har med at gøre.
Tror aldrig jeg har set en 50+ med badge på skulderen. Mærket har derimod været ført i Richard og deres Outlet (og ikke Walther eller Mr).
Der er omvendt mange kinesiske studerende der går rundt i det ude på AAU Campus Øst. Det er åbenbart stort i østen.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Away kort

Indlæg af PeterS » 22. feb 2015, 23:42

Jeg synes spørgsmålet er meget interessant, da Hooliganisme bliver defineret forskelligt fra den almindelige tv-dansker til de der går op i fodbold mv.

Min ide om en Hooligan er anderledes end den Gnu har, jeg ser nemlig ofte turister, fiskere osv. i Løkken, Blokhus og Lønstrup hver sommer, der går rundt og i hvide sko og Henri LIoyd trøjer. Jeg er ret sikker på, at de ikke, alle er 50+, 17 årige eller hooligans? Nogle af dem er godt nok halvtykke men stadig - næppe hooligans.. Men det er da ville da ellers være dejlig nemt, hvis man bare kunne bedømme alle på det tøjmærke de går i. Flere burde i så fald vælge tøj af mærket Idiot.

Tilbage til trådens oprindelse, dejligt og se at de aktive fans, både Rød hvide og Blå gule viste deres utilfredshed med awaykortet på tribunerne og det helt uden ballade..

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Away kort

Indlæg af Frygah » 22. feb 2015, 23:51

Nå, men så byder jeg ind som den første:

For mig er en hooligan en person der synes det er fedt at slås. Om det så er med kontrollører eller modstanderfans er et fedt, men kan man få skabt noget ballade til fodbold, så er det "fedt", og man kan give hinanden high-fives og være nogle satans karle bagefter. Det kan sagtens være at fodbolden er det primære for en hooligan, men slagsmål gør det bare lidt sjovere for dem. Om modparten så er med på den, synes ikke altid at være relevant.

Hooligans er for mig også eksempelvis dem man så i Silkeborg for et par år siden på en flot sommerdag, hvor de mere eller mindre lå i hvad der lignede en coke-induceret komatøs tilstand på græsvolden uden at se så meget som et eneste sekund af kampen, men var klar på noget ballade mod politi og kontrollører da de vågnede op ved slutfløjtet.

Hooligans kan også, men er ikke nødvendigvis, også dem der synes det er fedt at køre de mest syge af slagsange afsted, det værende racistisk, henvisninger til Kim Vilforts datter, Ståles hjerteproblemer eller FCK-fan der er omkommet ved en ulykke.

Det skal dog siges at i min optik er der ikke som sådan 2 kasser, en hvor man er hooligan og en hvor man ikke er - Det er jo selvfølgelig en gråzone, og ikke sort/hvid.

Dem der leger krig på rastepladser osv. eksempelvis også hooligans, men i min verden gør de det trods alt mod nogle de har en lege-aftale med, og som sådan er det "rimelige hold".
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Away kort

Indlæg af Bech » 23. feb 2015, 10:40

De primære problemer med vold og hooligans findes uden for stadion. Det gør sig måske endda særligt gældende i Aalborg, hvor der sjældent er hooligangrupper tilstede på Vesttribunen. Det samme gør sig reelt oftest også gældende på udebane. Så hvorfor diskuterer vi det? Aalborg har ikke et hooliganproblem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Away kort

Indlæg af Pastorius » 4. apr 2015, 21:47

https://www.dropbox.com/s/rnn98282co6dk ... 8.png?dl=0

Alene sådan et opslag burde være nok til at lukke alle ideer om et awaykort.
Med venlig Hilsen
--
Robert

seamann

Re: Away kort

Indlæg af seamann » 4. apr 2015, 22:57

Yankee skrev:
Bech skrev:
FlæskeFrank skrev:Og hvorfor kommer vi aldrig under 1 % ??
Jeg har ikke vildt meget erfaring med kvantitativ empiri. Men umiddelbart vil der være en vis procentvis usikkerhed.
Der er ikke noget i vejen for at "usikker" og "meget usikker" til sammen kan give under 1 pct. Men hvis vi snakker 1 pct., så er det altså også inklusive folk, der er bange for at få en bold i hovedet eller folk, der er skræmte over den lidt for fulde familiefar på rækken foran. Hvis ingen eller næsten ingen skal føle sig usikre skal vi vel gå over til kun at sælge light-øl og hænge net op rundt om hele banen, eksempelvis.
du har nok ret. fjern drukkulturen, og problemerne er løst. Så stop ølsalget, og luk ikke fulde/påvirkede personer ind.

Besvar