Superligaen 2017/2018

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
seamann

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af seamann » 22. aug 2017, 17:29

sulakvelidze skrev:Det er fint, at DBU 30 år for sent beslutter, at de ikke vil have vold på danske stadions. Og jeg synes, at straffen er helt på sin plads.

Dog undrer det mig, at Brøndby har fået sneget en sportslig fordel ind i straffen til FCK med dommen om, at næste kamp i Parken mellem FCK og Brøndby, hvor Brøndby aldrig vinder, skal være for tomme tribuner. Det modsatte var ikke tilfældet, da Brøndby blev dømt for ballade i en kamp mod FCK. Dengang var det bare de to følgende hjemmekampe, som så endte med at være mod Silkeborg og AGF.

Den inkonsekvens er det lidt svært at finde logik i. Med mindre man forestiller sig, at der har siddet en Brøndby-venlig mand i det udvalg, der har besluttet straffen.
Måske for at undgå ballade ved næste KÆMPE DERBY

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Pastorius » 22. aug 2017, 17:51

seamann skrev: Måske for at undgå ballade ved næste KÆMPE DERBY
Det kunne ellers være interessant som neutral iagttager, hvis det udviklede sig yderligere med tilskuerballade ved de indbyrdes opgør mellem FCK og BIF.
Med venlig Hilsen
--
Robert

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af FCM » 22. aug 2017, 19:28

seamann skrev:
sulakvelidze skrev:Det er fint, at DBU 30 år for sent beslutter, at de ikke vil have vold på danske stadions. Og jeg synes, at straffen er helt på sin plads.

Dog undrer det mig, at Brøndby har fået sneget en sportslig fordel ind i straffen til FCK med dommen om, at næste kamp i Parken mellem FCK og Brøndby, hvor Brøndby aldrig vinder, skal være for tomme tribuner. Det modsatte var ikke tilfældet, da Brøndby blev dømt for ballade i en kamp mod FCK. Dengang var det bare de to følgende hjemmekampe, som så endte med at være mod Silkeborg og AGF.

Den inkonsekvens er det lidt svært at finde logik i. Med mindre man forestiller sig, at der har siddet en Brøndby-venlig mand i det udvalg, der har besluttet straffen.
Måske for at undgå ballade ved næste KÆMPE DERBY
Det er vel også i erkendelse af, at disse scener stort set udelukkende ses ved kampe mellem FCK-BIF. Dem der er interresserede i ballade, er jo ligeglad med om FCK skal spille uden tilskuere mod Hobro og Horsens, når det alligvel er Brøndby-kampene som de skaber ballade i. På den måde bliver der sendt et meget klart signal til alle i FCK og BIF om, at de bliver ramt på deres primære produkt (deres guldkalv), hvis ikke de tager sig sammen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af frederikshavneren » 22. aug 2017, 19:58

Jeg kan godt forstå at FCK har appelleret kendelsen, jeg synes at det er principielt forkert at straffe en masse uskyldige fans fordi nogle forholdsvis få tosser ikke kan opføre sig ordentligt.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. aug 2017, 20:09

frederikshavneren skrev:Jeg kan godt forstå at FCK har appelleret kendelsen, jeg synes at det er principielt forkert at straffe en masse uskyldige fans fordi nogle forholdsvis få tosser ikke kan opføre sig ordentligt.
Jeg synes det er helt fint, så kan det være der er nogen som lærer at droppe den stiltiende accept.

Derudover er man altså nødt til at slå ned på en måde så de to klubber kan lære det, inden det ender med sanktioner som kommer til at ramme alle superligatilskuere - hvem sagde awaykort? Og det kan nemt blive endnu mere omfattende hvis tingene fortsat escallerer.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af FlæskeFrank » 22. aug 2017, 22:17

Straffen er uforståelig, fordi Brøndby i så mange år fik lov til at sjofle sikkerhed og slå ned på deres uromagere. Kan huske en omgang, hvor de længe efter måtte konstatere at deres overvågningskamera ikke virkede - og det blev bare accepteret som en ubetydelighed, men det var ham den gamle Brøndby chefs tid - Emil et eller andet.

Straffen er vel rimelig nok i forhold til hændelsen og den præventive virkning - man må blot konstatere, at Brøndby først fik styr på deres flok, da de fik tomme tribuner.

Og jeg synes netop det er helt rigtig at lave tomme tribuner i den omvendte Brøndbykamp. For det er noget af det, som rigtig vil irritere både de ordentlige fans(og derfor mere nultolerance) og sætte et eksempel for fangrupperingerne om, at de kampe er ikke mere hellige end de kan blive taget fra dem. Og hånden på hjertet, så interesserer FCK-fans sig nok ikke det store om der kommer "endnu" et jysk hold forbi - der kommer også et næste weekend.

Det som - har ikke læst dommen - virker lidt hård er, at de trods away-kort, meget (udmeldt, ved ikke om det er effektueret) hurtig proces på uromagerne med karantæne ikke får noget kredit på den konto. For her virkede Brøndby i mange år meget nølende eller meget lidt informerende - hvad gjorde de ?
- FlæskeFrank

salling23
Superliga
Superliga
Indlæg: 514
Tilmeldt: 22. jan 2010, 17:58

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af salling23 » 23. aug 2017, 06:39

Jeg synes straffen er helt i orden.
Jeg kunne dog godt tænke mig at den fan der gik mellem politiet og uromagerne fik lov til at komme ind.
Måske det kunne betyde mere selvjustits fremover
Sex er ligesom bridge. Har man ikke en ordentlig makker må man have en god hånd
(Monrad og Rislund)

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af 9520AaB » 23. aug 2017, 07:43

Har et dumt spørgsmål. Tomme tribuner?, betyder det også at sponsor skyboxene skal være tomme, eller kan de stadig sidde bag glas og se kampene??
Hvis de kan det synes jeg bare ikke det er rimeligt, så er jeg på linie med Salling, find dem på overvågning der IKKE lavede ballade og luk dem ind.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 626
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Alexis » 23. aug 2017, 08:57

9520AaB skrev:Har et dumt spørgsmål. Tomme tribuner?, betyder det også at sponsor skyboxene skal være tomme, eller kan de stadig sidde bag glas og se kampene??
Hvis de kan det synes jeg bare ikke det er rimeligt, så er jeg på linie med Salling, find dem på overvågning der IKKE lavede ballade og luk dem ind.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det betyder normalt ingen tilskuere overhovedet med undtagelse af personer fra DBU, spiller/divisions/dommerforening og journalister.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Frygah » 23. aug 2017, 09:09

Jesper Schmidt skrev:
frederikshavneren skrev:Jeg kan godt forstå at FCK har appelleret kendelsen, jeg synes at det er principielt forkert at straffe en masse uskyldige fans fordi nogle forholdsvis få tosser ikke kan opføre sig ordentligt.
Jeg synes det er helt fint, så kan det være der er nogen som lærer at droppe den stiltiende accept.

Derudover er man altså nødt til at slå ned på en måde så de to klubber kan lære det, inden det ender med sanktioner som kommer til at ramme alle superligatilskuere - hvem sagde awaykort? Og det kan nemt blive endnu mere omfattende hvis tingene fortsat escallerer.
Nu har jeg haft fornøjelsen af at sidde på en bar i Aalborg, og så pludselig se den blive invaderet af BIF-hoolingans der var stjernet helt af på narko og steroider. Jeg kan sige så meget, at hvis jeg var en almen BIF-fan skulle jeg satme ikke have noget i klemme ved at angive rocker-prospects, det er helt sikkert. Det må være de uddannede kontrollører, overvågningskameraer og politiets opgave. Om det er stiltiende accept, fair nok. Men jeg har mit liv for kært, det må jeg indrømme.

Derudover er jeg enig i at der selvfølgelig bør være straf. Men som Hørsholt også siger, så har de (påstår de) identificeret 100 personer, som alle bliver straffet med livsvarige/5-årige karantæner, udover dem der er røget til politiet. Så hvad er det man mener FCK skal kunne gøre mere, helt konkret? Straf er fint nok, men der skal vel gerne følge en eller anden form for krav om hvad der skal forbedres fra klubbens side af.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Hanga » 23. aug 2017, 10:38

Frygah skrev:[

Derudover er jeg enig i at der selvfølgelig bør være straf. Men som Hørsholt også siger, så har de (påstår de) identificeret 100 personer, som alle bliver straffet med livsvarige/5-årige karantæner, udover dem der er røget til politiet. Så hvad er det man mener FCK skal kunne gøre mere, helt konkret? Straf er fint nok, men der skal vel gerne følge en eller anden form for krav om hvad der skal forbedres fra klubbens side af.
I bund og grund synes jeg at straffen er i orden. Ballade i den størrelsesorden bør udløse kampe uden tilskuere. Jeg er dog helt enig i, at FCK lader til at have gjort en stor indsats for at slå ned på det. Derfor kan jeg også godt forstå FCKs holdning. Vi har gang på gang set Brøndby lave noget tilsvarende, uden at klubben har grebet ind på nogen måde. De har i den grad haft en laissez faire tilgang til balladebekæmpelse i Brøndby.
Derfor er timingen fra DBU uheldig. Det samme er politiets håndtering af situationen. Den maskerede gruppe der stormede stadion skulle aldrig have haft lov til at komme ind igen. Jeg forstår godt at det var en svær beslutning, da det var en stor og voldelig gruppe, men at belønne deres opførsel ved at lade dem se kampen alligevel, må simpelthen ikke ske.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af MrBangDK » 23. aug 2017, 10:42

Hanga skrev:
Frygah skrev:[

Derudover er jeg enig i at der selvfølgelig bør være straf. Men som Hørsholt også siger, så har de (påstår de) identificeret 100 personer, som alle bliver straffet med livsvarige/5-årige karantæner, udover dem der er røget til politiet. Så hvad er det man mener FCK skal kunne gøre mere, helt konkret? Straf er fint nok, men der skal vel gerne følge en eller anden form for krav om hvad der skal forbedres fra klubbens side af.
I bund og grund synes jeg at straffen er i orden. Ballade i den størrelsesorden bør udløse kampe uden tilskuere. Jeg er dog helt enig i, at FCK lader til at have gjort en stor indsats for at slå ned på det. Derfor kan jeg også godt forstå FCKs holdning. Vi har gang på gang set Brøndby lave noget tilsvarende, uden at klubben har grebet ind på nogen måde. De har i den grad haft en laissez faire tilgang til balladebekæmpelse i Brøndby.
Derfor er timingen fra DBU uheldig. Det samme er politiets håndtering af situationen. Den maskerede gruppe der stormede stadion skulle aldrig have haft lov til at komme ind igen. Jeg forstår godt at det var en svær beslutning, da det var en stor og voldelig gruppe, men at belønne deres opførsel ved at lade dem se kampen alligevel, må simpelthen ikke ske.
Det sidste er jeg helt enig i.. Problemet, som jeg har hørt det var, at politiet ikke havde mandskab til at holde dem ude, da de var fokuserede på de tusinder af tilskuere der var på vej mod betonen.

Jeg synes der er rigtig god signalværdi i at de skal spille de to kampe uden tilskuere

- Lad være med at involvere jer med de her typer. De er med til at skade klubben og dig som almindelig fan --> mere justits blandt fans.
- "Derby" er ikke helligt, selvom det bliver pisket op til det vildeste.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Søgaard » 23. aug 2017, 10:55

MrBangDK skrev:
Hanga skrev:
Frygah skrev:[

Derudover er jeg enig i at der selvfølgelig bør være straf. Men som Hørsholt også siger, så har de (påstår de) identificeret 100 personer, som alle bliver straffet med livsvarige/5-årige karantæner, udover dem der er røget til politiet. Så hvad er det man mener FCK skal kunne gøre mere, helt konkret? Straf er fint nok, men der skal vel gerne følge en eller anden form for krav om hvad der skal forbedres fra klubbens side af.
I bund og grund synes jeg at straffen er i orden. Ballade i den størrelsesorden bør udløse kampe uden tilskuere. Jeg er dog helt enig i, at FCK lader til at have gjort en stor indsats for at slå ned på det. Derfor kan jeg også godt forstå FCKs holdning. Vi har gang på gang set Brøndby lave noget tilsvarende, uden at klubben har grebet ind på nogen måde. De har i den grad haft en laissez faire tilgang til balladebekæmpelse i Brøndby.
Derfor er timingen fra DBU uheldig. Det samme er politiets håndtering af situationen. Den maskerede gruppe der stormede stadion skulle aldrig have haft lov til at komme ind igen. Jeg forstår godt at det var en svær beslutning, da det var en stor og voldelig gruppe, men at belønne deres opførsel ved at lade dem se kampen alligevel, må simpelthen ikke ske.
Det sidste er jeg helt enig i.. Problemet, som jeg har hørt det var, at politiet ikke havde mandskab til at holde dem ude, da de var fokuserede på de tusinder af tilskuere der var på vej mod betonen.

Jeg synes der er rigtig god signalværdi i at de skal spille de to kampe uden tilskuere

- Lad være med at involvere jer med de her typer. De er med til at skade klubben og dig som almindelig fan --> mere justits blandt fans.
- "Derby" er ikke helligt, selvom det bliver pisket op til det vildeste.
Men vi er bare tilbage til - det er ikke FCK der ikke har gjort deres job. Det er politiet og kontrollørerne (BIF?), der lukker folk ind med hætter på. Mener du så at den almene tilskuer skal gribe ind, når politiet trækker sig? De almene FCK-fans støttede da ikke op om det her, som jeg så det på TV.
Jeg synes som sagt, at det er svært at se hvad FCK skal gøre mere i denne konkrete situation. De har endda away-kort som, desværre for modstanderne heraf, viser sig særdeles effektivt ift. at få identificeret ballademagerne og uddelt karantæner.

Derfor er jeg enig i det Hanga og MrBang skriver, der skal være straf, men det er et underligt tidspunkt at lave denne linje (hvis den da bliver fortsat) efter at have ignoreret BIF's opførsel og ligegyldighed overfor emnet, gennem så mange år.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af MrBangDK » 23. aug 2017, 11:03

Søgaard skrev:
MrBangDK skrev:
Hanga skrev:
Frygah skrev:[

Derudover er jeg enig i at der selvfølgelig bør være straf. Men som Hørsholt også siger, så har de (påstår de) identificeret 100 personer, som alle bliver straffet med livsvarige/5-årige karantæner, udover dem der er røget til politiet. Så hvad er det man mener FCK skal kunne gøre mere, helt konkret? Straf er fint nok, men der skal vel gerne følge en eller anden form for krav om hvad der skal forbedres fra klubbens side af.
I bund og grund synes jeg at straffen er i orden. Ballade i den størrelsesorden bør udløse kampe uden tilskuere. Jeg er dog helt enig i, at FCK lader til at have gjort en stor indsats for at slå ned på det. Derfor kan jeg også godt forstå FCKs holdning. Vi har gang på gang set Brøndby lave noget tilsvarende, uden at klubben har grebet ind på nogen måde. De har i den grad haft en laissez faire tilgang til balladebekæmpelse i Brøndby.
Derfor er timingen fra DBU uheldig. Det samme er politiets håndtering af situationen. Den maskerede gruppe der stormede stadion skulle aldrig have haft lov til at komme ind igen. Jeg forstår godt at det var en svær beslutning, da det var en stor og voldelig gruppe, men at belønne deres opførsel ved at lade dem se kampen alligevel, må simpelthen ikke ske.
Det sidste er jeg helt enig i.. Problemet, som jeg har hørt det var, at politiet ikke havde mandskab til at holde dem ude, da de var fokuserede på de tusinder af tilskuere der var på vej mod betonen.

Jeg synes der er rigtig god signalværdi i at de skal spille de to kampe uden tilskuere

- Lad være med at involvere jer med de her typer. De er med til at skade klubben og dig som almindelig fan --> mere justits blandt fans.
- "Derby" er ikke helligt, selvom det bliver pisket op til det vildeste.
Men vi er bare tilbage til - det er ikke FCK der ikke har gjort deres job. Det er politiet og kontrollørerne (BIF?), der lukker folk ind med hætter på. Mener du så at den almene tilskuer skal gribe ind, når politiet trækker sig? De almene FCK-fans støttede da ikke op om det her, som jeg så det på TV.
Jeg synes som sagt, at det er svært at se hvad FCK skal gøre mere i denne konkrete situation. De har endda away-kort som, desværre for modstanderne heraf, viser sig særdeles effektivt ift. at få identificeret ballademagerne og uddelt karantæner.

Derfor er jeg enig i det Hanga og MrBang skriver, der skal være straf, men det er et underligt tidspunkt at lave denne linje (hvis den da bliver fortsat) efter at have ignoreret BIF's opførsel og ligegyldighed overfor emnet, gennem så mange år.
Men BIF blev vel netop ramt i samme grad, da de havde den der psyko baneinvasion for et par år siden?

Og ja, det er helt rigtigt, at den almene tilskuer også bliver straffet, og det er pisse ærgerligt. Men som skrevet, så tror jeg på sigt det kan være med til påvirke, at der kommer færre af de her hjernedøde fans.
Ska' vi hak'?

seamann

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af seamann » 23. aug 2017, 11:40

Nu straffer vi jo også aht til retsfølelsen (er vi blevet tudet ørerne fulde af på det seneste), og min retsfølelse siger klart, at begge selskaber skal udelukkes fra alt over serie 1 fodbold.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Pastorius » 23. aug 2017, 12:38

seamann skrev:Nu straffer vi jo også aht til retsfølelsen (er vi blevet tudet ørerne fulde af på det seneste), og min retsfølelse siger klart, at begge selskaber skal udelukkes fra alt over serie 1 fodbold.
Hvad har seriefodbold gjort dig?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Søgaard » 23. aug 2017, 14:51

MrBangDK skrev: Men BIF blev vel netop ramt i samme grad, da de havde den der psyko baneinvasion for et par år siden?
Ja, men som jeg skriver. At lave en psyko baneinvasion, endda på hjemmebane, hvor den 'almene' tilskuer deltager i balladen. Samtidig med at man ikke rigtig uddeler karantæner (som jeg husker det, måske nogle kan huske noget andet?), og som jeg husker er det 'korte' karantæner, dem der er blevet tildelt..

Kontra at det er en 'isoleret' gruppe, der udelukkende er ballade med i afsnittet - samtidig med, at man ikke har taget problemerne i opløbet, ved at stoppe dem allerede uden for stadion, som det lyder til var muligt. Videre reagerer klubben ved umiddelbart at ekskuldere alle ballademagerne i meget lang tid.

Det synes jeg ikke fortjener samme straf. Jeg kan ikke se, hvor meget mere FCK kan gøre.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Søgaard » 23. aug 2017, 15:09

Søgaard skrev:
MrBangDK skrev: Men BIF blev vel netop ramt i samme grad, da de havde den der psyko baneinvasion for et par år siden?
Ja, men som jeg skriver. At lave en psyko baneinvasion, endda på hjemmebane, hvor den 'almene' tilskuer deltager i balladen. Samtidig med at man ikke rigtig uddeler karantæner (som jeg husker det, måske nogle kan huske noget andet?), og som jeg husker er det 'korte' karantæner, dem der er blevet tildelt..

Kontra at det er en 'isoleret' gruppe, der udelukkende er ballade med i afsnittet - samtidig med, at man ikke har taget problemerne i opløbet, ved at stoppe dem allerede uden for stadion, som det lyder til var muligt. Videre reagerer klubben ved umiddelbart at ekskuldere alle ballademagerne i meget lang tid (5 år/livsvarig).

Det synes jeg ikke fortjener samme straf. Jeg kan ikke se, hvor meget mere FCK kan gøre.
Du kan i øvrigt lige læse om, hvor sindssygt elendigt politi-arbejde det var, her:
http://www.fyens.dk/modules/mobile/arti ... id=3173765

Hvis ikke de kan magte de personer, hvordan skal FCK så stilles til ansvar? Jeg synes seriøst ikke, de kan gøre ret meget mere.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af MrBangDK » 23. aug 2017, 16:08

Søgaard skrev:
Søgaard skrev:
MrBangDK skrev: Men BIF blev vel netop ramt i samme grad, da de havde den der psyko baneinvasion for et par år siden?
Ja, men som jeg skriver. At lave en psyko baneinvasion, endda på hjemmebane, hvor den 'almene' tilskuer deltager i balladen. Samtidig med at man ikke rigtig uddeler karantæner (som jeg husker det, måske nogle kan huske noget andet?), og som jeg husker er det 'korte' karantæner, dem der er blevet tildelt..

Kontra at det er en 'isoleret' gruppe, der udelukkende er ballade med i afsnittet - samtidig med, at man ikke har taget problemerne i opløbet, ved at stoppe dem allerede uden for stadion, som det lyder til var muligt. Videre reagerer klubben ved umiddelbart at ekskuldere alle ballademagerne i meget lang tid (5 år/livsvarig).

Det synes jeg ikke fortjener samme straf. Jeg kan ikke se, hvor meget mere FCK kan gøre.
Du kan i øvrigt lige læse om, hvor sindssygt elendigt politi-arbejde det var, her:
http://www.fyens.dk/modules/mobile/arti ... id=3173765

Hvis ikke de kan magte de personer, hvordan skal FCK så stilles til ansvar? Jeg synes seriøst ikke, de kan gøre ret meget mere.
Jeg er ikke uenig i, at det er noget pis, og at FCK gør hvad de kan. Men hvis man "blot" uddeler karantæner og bøder, hvad er så chancen for at det ikke sker igen? Jeg tror, som tidligere skrevet, at det her kommer til at give en præventiv effekt. Men nu må vi se..

Udlægningen fra betjenten er helt reel, og ja, jeg har også undret mig over, at der ikke skete noget inden. Men lige meget hvad, så er det indsatslederens vurdering, og ikke noget alle betjentene kan klandres for.
Ska' vi hak'?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af jonas386 » 25. aug 2017, 02:19

http://politiken.dk/sport/art6080691/Fo ... -tidspunkt

Måske et emne som afløser for Thorup. En EM sølvmedalje må bonge hårdt ud, på Benhams database.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar