Superligaen 2017/2018

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Jesper Schmidt » 3. okt 2017, 15:05

Det er altså også vildt at en appelinstitution på den måde kan stange nye straffe ud som rammer andre hold.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af jonas386 » 3. okt 2017, 15:58

Var det ikke først to hjemmekampe? Hvordan er det pludselig blevet til udekampe istedet?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af white splash » 3. okt 2017, 18:17

OB byder nu officielt FCK velkommen til kampen, og opfordrer dem samtidig til at købe billet til udebaneafsnittet... Spændende hvordan det udvikler sig. Det kan vel ikke være OB's opgave at håndhæve at der ikke kommer FCK tilskuere ind til kampen.
1 2 3 Jimmy er en mur!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af jonas386 » 3. okt 2017, 18:28

white splash skrev:OB byder nu officielt FCK velkommen til kampen, og opfordrer dem samtidig til at købe billet til udebaneafsnittet... Spændende hvordan det udvikler sig. Det kan vel ikke være OB's opgave at håndhæve at der ikke kommer FCK tilskuere ind til kampen.
Også mærkeligt at det lige er OB kampen der bliver valgt. Jeg forstår da godt OB ikke gider indblandes i alt det der gøgl. Håber at andre klubber følger trop, hvis DBU forsøger at give straffen videre til os, FCM, Helsingør eller hvem nu.
Det ender desværre nok med, at FCK kun får den ene kamp mod BIF som straf, fordi DBU ikke tør give dem en hjemmekamp uden tilskuere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af white splash » 3. okt 2017, 18:32

jonas386 skrev:
white splash skrev:OB byder nu officielt FCK velkommen til kampen, og opfordrer dem samtidig til at købe billet til udebaneafsnittet... Spændende hvordan det udvikler sig. Det kan vel ikke være OB's opgave at håndhæve at der ikke kommer FCK tilskuere ind til kampen.
Også mærkeligt at det lige er OB kampen der bliver valgt. Jeg forstår da godt OB ikke gider indblandes i alt det der gøgl. Håber at andre klubber følger trop, hvis DBU forsøger at give straffen videre til os, FCM, Helsingør eller hvem nu.
Det ender desværre nok med, at FCK kun får den ene kamp mod BIF som straf, fordi DBU ikke tør give dem en hjemmekamp uden tilskuere.
Ja, det er en helt håbløs beslutning de har taget! Går ikke ud fra at der bliver ændret yderligere nu, mon ikke OB-FCK bliver afviklet som normalt nu, og så kan DBU vaske hænder og sige at FCK HAR fået deres straf, men OB lukkede dem ind alligevel. Det er satme også en svær opgave et håndhæve for OB det her... :thumbsdown:
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5104
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Jakobsen » 3. okt 2017, 20:47

BassogogsVen skrev:
BoT skrev:Punkt 1: Jeg kan ikke på nogen måde forestille mig, at Wieghorst bliver fyret til vinter.

Punkt 2: Jeg er sikker på, at ledelsen tager rigtig mange ting i betragtning, når de ansætter nøglepersoner i organisationen. Men jeg vil også mene, at nogle fans holdning til bestemte personer er en af de ting, der rangerer lavt i forhold til andre parametre.

Personligt ville jeg ikke have problemer med at nyde en AaB-sejr med Glen på sidelinjen.
Nu skrev jeg også eksplicit 'tankeeksperiment'. Jeg var egentlig bare nysgerrig på, hvordan man tror, ledelsen forholder sig til den slags i en klub som AaB.

Personligt ville jeg nok boykotte AaB.
Jeg tror ikke det ville ske med vores nuværende ledelse. Når man hører Gaarde snakke om det at være AaB'er fremhæver han altid det med at have format og at det for ham er en stor del af det at være en storklub i Danmark. Jeg kan slet ikke se Glen passe med de værdier eller kuturen i AaB. VI kunne måske godt bruge et friskt pust der kom ind og udfordrede tingene lidt en gang imellem, men Riddersholm er nærmere tømmermændsånde end et frisk pust.
Tak til Lynge, PEA og Kent for hvad de skabte
Fuck jer til Bælum, IAO, Gaarde og øvrige inkompetente!

All Cops Are Heroes!

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Dalbjerg » 3. okt 2017, 20:57

Hahaha.. Det kan godt være at der er professionel fodbold i DK.. Men der er stadig fyldt med amatører i ledelsen..

Fedt at straffe OB med mindre indtægter.. Jamen det er jo helt himmelråbende..

Håber at OB anlægger en erstatningssag mod DBU for tabte indtægter.. Det burde være forholdsvis let at bevise, at DBUs beslutning direkte koster OB penge..

Og så har man hevet FCKs bøde fra 150.000 op til 300.000.. Ej hvor flot.. Hmmm, gad vide hvad FCK tjener på en hjemmekamp..

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Yankee » 4. okt 2017, 08:46

Dalbjerg skrev:Hahaha.. Det kan godt være at der er professionel fodbold i DK.. Men der er stadig fyldt med amatører i ledelsen..
Hvem er "ledelsen i dansk fodbold"? Ledelsen i Divisionsforeningen? Ledelsen i DBU? Og hvad har de at gøre med Appelinstansens strafudmåling? Det giver slet ingen mening.

Jeg tror generelt folk ville have at læse kendelsen. Jeg synes faktisk den giver rigtig fin mening. FCK kan ikke gøre for at politiet tilsidesatte deres away-system og det er da en formildende omstændighed at de selv har identificeret og udelukket størstedelen af ballademagerne.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af De Fem » 4. okt 2017, 09:06

Det er ikke kun DBU der kager rundt i det. Selv en milliardliga som NFL kan ikke finde ud af at uddele straffe uden at det hver gang lugter langt væk af forskelsbehandling. Der er kun en løsning, skriv nogle håndfaste regler ned og følg dem til punkt og prikke. Alt det med domme og appeller undergraver tilliden til systemet.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. okt 2017, 10:10

Yankee skrev:
Dalbjerg skrev:Hahaha.. Det kan godt være at der er professionel fodbold i DK.. Men der er stadig fyldt med amatører i ledelsen..
Hvem er "ledelsen i dansk fodbold"? Ledelsen i Divisionsforeningen? Ledelsen i DBU? Og hvad har de at gøre med Appelinstansens strafudmåling? Det giver slet ingen mening.

Jeg tror generelt folk ville have at læse kendelsen. Jeg synes faktisk den giver rigtig fin mening. FCK kan ikke gøre for at politiet tilsidesatte deres away-system og det er da en formildende omstændighed at de selv har identificeret og udelukket størstedelen af ballademagerne.
Jeg har ikke læst kendelsen, men der kan da sagtens stå fornuftige ting.

Det som skriger til himlen er dog hvordan disciplinærudvalget og appelinstansen kan se SÅ forskelligt på det. Det er simpelthen grotesk. Derudover er det selvfølgelig også dybt latterligt og ugennemtænkt at OB ender med at stå med aben for FCK's straf.

Jeg ærgrer mig dog først og fremmest over at den oprindelige dom igen,igen bliver undermineret, når man for en gangs skyld rent faktisk stanger en straf ud til en af de to ballademagerklubber som var så voldsom at der var chance for at de tager problemerne med deres fans mere alvorligt, og vi ikke hver eneste fucking gang de to hold mødes skal have de mest voldsomme optøjer vores lille land har at byde på, ikke bare indenfor fodbold, men i det hele taget. Det kan simpelthen ikke blive ved, og der var her en chance for at prisen blev så høj at de to klubber måske kunne tage mere ansvar for hvad deres fans render og laver fremover. Nu kan det igen sagtens ende med at dansk fodbold, og fans generelt, kommer til at betale prisen, i form af stramninger som ikke er nødvendige, udover for Brøndby og FCK.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Yankee » 4. okt 2017, 10:28

Jesper Schmidt skrev:
Jeg har ikke læst kendelsen, men der kan da sagtens stå fornuftige ting.

Det som skriger til himlen er dog hvordan disciplinærudvalget og appelinstansen kan se SÅ forskelligt på det. Det er simpelthen grotesk. Derudover er det selvfølgelig også dybt latterligt og ugennemtænkt at OB ender med at stå med aben for FCK's straf.
Du har ikke læst kendelsen, men udtaler dig alligevel skråsikkert om dens indhold og argumentation? Imponerende.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af De Fem » 4. okt 2017, 10:45

Yankee skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Jeg har ikke læst kendelsen, men der kan da sagtens stå fornuftige ting.

Det som skriger til himlen er dog hvordan disciplinærudvalget og appelinstansen kan se SÅ forskelligt på det. Det er simpelthen grotesk. Derudover er det selvfølgelig også dybt latterligt og ugennemtænkt at OB ender med at stå med aben for FCK's straf.
Du har ikke læst kendelsen, men udtaler dig alligevel skråsikkert om dens indhold og argumentation? Imponerende.
Billede

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af sulakvelidze » 4. okt 2017, 12:45

Dalbjerg skrev:Hahaha.. Det kan godt være at der er professionel fodbold i DK.. Men der er stadig fyldt med amatører i ledelsen..

Fedt at straffe OB med mindre indtægter.. Jamen det er jo helt himmelråbende..

Håber at OB anlægger en erstatningssag mod DBU for tabte indtægter.. Det burde være forholdsvis let at bevise, at DBUs beslutning direkte koster OB penge..

Og så har man hevet FCKs bøde fra 150.000 op til 300.000.. Ej hvor flot.. Hmmm, gad vide hvad FCK tjener på en hjemmekamp..

Jeg er åbenbart i mindretal her, for jeg kan se den holdning gengivet på flere fodbolddebatter, og jeg synes, at OBs første reaktion var helt til hest. Hooliganisme er et alt for alvorligt problem til at skulle overskygges af brok om relativt få entreindtægter. Jeg håber, hvis AaB en dag bliver påbudt ikke at lukke Brøndby- eller FCK-tilhængere ind, fordi deres aber har skejet ud i en anden kamp, at AaB så bakker op om straffen og bekæmpelsen af hooliganisme i stedet for at jamre over tabte indtægter på entre og pølser. Jeg synes ganske enkelt, det er mangel på respekt for ofre for hooliganisme at begynde at fable om tabt salg af i pølseboden.

Vi snakker om en liga, hvor klubberne rask væk og på stribe accepterer at få deres hjemmekampe flyttet til ugunstige tidspunkter, fordi tv vil dyrke to klubber (og især en) mere end alle andre. Det koster også entre at spille lørdag eftermiddag og mandag aften, men det accepterer klubberne uden et kny - selv om det rammer både klubberne og deres egne tilhængere. Og når så en af de to store endelig bliver straffet for hooliganisme, ser man OB komme på barrikaderne pga dén sag?!? Skammeligt.

Heldigvis er de åbenbart siden i går kommet på bedre tanker og bakker nu op om straffen, som de burde have gjort fra starten i stedet for at modarbejde den.

At straffen så er forkert, er jeg helt enig i. FCK burde spille for tomme tribuner på egen bane pga de sindssyge hooligans, der smadrede kampen i Brøndby.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Yankee » 4. okt 2017, 13:14

sulakvelidze skrev:
Vi snakker om en liga, hvor klubberne rask væk og på stribe accepterer at få deres hjemmekampe flyttet til ugunstige tidspunkter, fordi tv vil dyrke to klubber (og især en) mere end alle andre. Det koster også entre at spille lørdag eftermiddag og mandag aften, men det accepterer klubberne uden et kny - selv om det rammer både klubberne og deres egne tilhængere. Og når så en af de to store endelig bliver straffet for hooliganisme, ser man OB komme på barrikaderne pga dén sag?!? Skammeligt.
Fuldstændig enig. Det er jammerligt at høre OB pive over at de må undvære 500 solgte billetter i en sag af så principiel og voldsom karakter.

FCK sidder jo bare og griner over at al opmærksomheden nu er på OB og ikke dem. De er jo ligeglade med at undvære udebaneafsnit i et par kampe og en bøde på 300.000 - det værste for dem er jo den massive negative opmærksomhed. Den slipper de nu for, takket være OB.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af BoT » 4. okt 2017, 14:08

sulakvelidze skrev: Jeg er åbenbart i mindretal her, for jeg kan se den holdning gengivet på flere fodbolddebatter, og jeg synes, at OBs første reaktion var helt til hest. Hooliganisme er et alt for alvorligt problem til at skulle overskygges af brok om relativt få entreindtægter. Jeg håber, hvis AaB en dag bliver påbudt ikke at lukke Brøndby- eller FCK-tilhængere ind, fordi deres aber har skejet ud i en anden kamp, at AaB så bakker op om straffen og bekæmpelsen af hooliganisme i stedet for at jamre over tabte indtægter på entre og pølser. Jeg synes ganske enkelt, det er mangel på respekt for ofre for hooliganisme at begynde at fable om tabt salg af i pølseboden.

Vi snakker om en liga, hvor klubberne rask væk og på stribe accepterer at få deres hjemmekampe flyttet til ugunstige tidspunkter, fordi tv vil dyrke to klubber (og især en) mere end alle andre. Det koster også entre at spille lørdag eftermiddag og mandag aften, men det accepterer klubberne uden et kny - selv om det rammer både klubberne og deres egne tilhængere. Og når så en af de to store endelig bliver straffet for hooliganisme, ser man OB komme på barrikaderne pga dén sag?!? Skammeligt.

Heldigvis er de åbenbart siden i går kommet på bedre tanker og bakker nu op om straffen, som de burde have gjort fra starten i stedet for at modarbejde den.

At straffen så er forkert, er jeg helt enig i. FCK burde spille for tomme tribuner på egen bane pga de sindssyge hooligans, der smadrede kampen i Brøndby.
Jeg er enig så langt, at hooliganisme er et væsentligt større problem, end at miste lidt på pølsekontoen. Derfor mener jeg også, at DBU ville være kommet fint ud af det, hvis FCK's bøde bl.a. gik til at kompensere OB. Så ville der ikke have været noget at komme efter der (og hvorfor skal DBU lukrere på ballademagere??!)

Til gengæld kan jeg slet ikke følge dig i at straffe samtlige af FCKs tilhængere ved at tvinge FCK til at spille for lukkede døre. For det første er det da dybt urimeligt at ramme fuldstændig uskyldige. For det andet er det jo næsten altid på udebane, at FCK- og Brøndby-tosserne laver ballade. Derfor giver lukningen af udebaneafsnittet langt mere mening (og rammer langt færre uskyldige).

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3158
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Gnu » 4. okt 2017, 14:32

Det er i øvrigt temmelig bemærkelsesværdigt, at ingen medier har grebet fat i politiets rolle i det her. Inden kampen stormer FCKs ballademagere udebaneafsnittet så de sætter awaykortet ud af kraft og slipper ind uden at blive visiteret.

Så skulle man jo tro, at politiet ville rydde udebaneafsnittet, så man kunne få sorteret de urolige elementer fra. Men næh! Politiet lader dem slippe, selvom de på dette tidspunkt har optrådt maskeret, stormet flere hegn, kastet med fyrværkeri efter vagter og er sluppet ind uden at blive visiteret. Altså, hvad fuck...?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af sulakvelidze » 4. okt 2017, 14:37

BoT skrev:
sulakvelidze skrev: Jeg er åbenbart i mindretal her, for jeg kan se den holdning gengivet på flere fodbolddebatter, og jeg synes, at OBs første reaktion var helt til hest. Hooliganisme er et alt for alvorligt problem til at skulle overskygges af brok om relativt få entreindtægter. Jeg håber, hvis AaB en dag bliver påbudt ikke at lukke Brøndby- eller FCK-tilhængere ind, fordi deres aber har skejet ud i en anden kamp, at AaB så bakker op om straffen og bekæmpelsen af hooliganisme i stedet for at jamre over tabte indtægter på entre og pølser. Jeg synes ganske enkelt, det er mangel på respekt for ofre for hooliganisme at begynde at fable om tabt salg af i pølseboden.

Vi snakker om en liga, hvor klubberne rask væk og på stribe accepterer at få deres hjemmekampe flyttet til ugunstige tidspunkter, fordi tv vil dyrke to klubber (og især en) mere end alle andre. Det koster også entre at spille lørdag eftermiddag og mandag aften, men det accepterer klubberne uden et kny - selv om det rammer både klubberne og deres egne tilhængere. Og når så en af de to store endelig bliver straffet for hooliganisme, ser man OB komme på barrikaderne pga dén sag?!? Skammeligt.

Heldigvis er de åbenbart siden i går kommet på bedre tanker og bakker nu op om straffen, som de burde have gjort fra starten i stedet for at modarbejde den.

At straffen så er forkert, er jeg helt enig i. FCK burde spille for tomme tribuner på egen bane pga de sindssyge hooligans, der smadrede kampen i Brøndby.
Jeg er enig så langt, at hooliganisme er et væsentligt større problem, end at miste lidt på pølsekontoen. Derfor mener jeg også, at DBU ville være kommet fint ud af det, hvis FCK's bøde bl.a. gik til at kompensere OB. Så ville der ikke have været noget at komme efter der (og hvorfor skal DBU lukrere på ballademagere??!)

Til gengæld kan jeg slet ikke følge dig i at straffe samtlige af FCKs tilhængere ved at tvinge FCK til at spille for lukkede døre. For det første er det da dybt urimeligt at ramme fuldstændig uskyldige. For det andet er det jo næsten altid på udebane, at FCK- og Brøndby-tosserne laver ballade. Derfor giver lukningen af udebaneafsnittet langt mere mening (og rammer langt færre uskyldige).
Kollektiv straf rammer altid uskyldige, og ja, det er ærgerligt. Men det vil også ramme uskyldige at lade straffen foregå på udebane, da de fleste udebanefans jo opførte sig fint. Men som du skriver, vil det naturligvis ramme færre. Jeg tror dog ikke, at der er nogen måde at straffe hooliganisme uden at ramme uskyldige, og jeg tror, at de uskyldige FCK-tilhængere nok overlever at gå glip af en enkelt hjemmekamp. Det er alligevel nok de færreste af dem, der ser dem alle. Så værre er straffen over de uskyldige jo heller ikke.

Men ja, det ville give mening at lade en del af bøden tilfalde OB. Mit indspark var dog først og fremmest, at OB skulle klappe kaje fra starten i stedet for at himle om relativt små tab, når vi taler om rendyrket hooliganisme.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Hanga » 4. okt 2017, 14:41

BoT skrev:
Til gengæld kan jeg slet ikke følge dig i at straffe samtlige af FCKs tilhængere ved at tvinge FCK til at spille for lukkede døre. For det første er det da dybt urimeligt at ramme fuldstændig uskyldige. For det andet er det jo næsten altid på udebane, at FCK- og Brøndby-tosserne laver ballade. Derfor giver lukningen af udebaneafsnittet langt mere mening (og rammer langt færre uskyldige).
Hvorvidt balladen foregår på hjemmebane eller udebane er efter min mening knap så vigtigt. Det handler om hvor hårdt man ønsker at straffe FCK. Ved at lukke for hjemmekampene straffer man FCK langt hårdere, de mister store indtægter, deres sponsorer bliver ramt, konsekvensen bliver mere synlig (tom Parken), etc.
Ved at lukke udekampene bliver FCK ikke ramt økonomisk, i hvert fald ikke ret meget, og ridserne i deres image er mindre. OB går derimod glip af en mindre indtægt, og jeg forestår godt, hvorfor de undrer sig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af Yankee » 4. okt 2017, 14:41

Gnu skrev:Det er i øvrigt temmelig bemærkelsesværdigt, at ingen medier har grebet fat i politiets rolle i det her. Inden kampen stormer FCKs ballademagere udebaneafsnittet så de sætter awaykortet ud af kraft og slipper ind uden at blive visiteret.

Så skulle man jo tro, at politiet ville rydde udebaneafsnittet, så man kunne få sorteret de urolige elementer fra. Men næh! Politiet lader dem slippe, selvom de på dette tidspunkt har optrådt maskeret, stormet flere hegn, kastet med fyrværkeri efter vagter og er sluppet ind uden at blive visiteret. Altså, hvad fuck...?
Som det også bliver nævnt i kendelsen, kan det jo godt være at politiet har truffet den rigtige beslutning i situationen. Det er svært at gøre sig bagklog på. Men det medfører selvfølgelig at FCK ikke længere har objektivt ansvar for udebaneafsnittet, da politiet jo har frataget dem muligheden for at bestemme hvem der skal være der og hvem der ikke skal.

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: Superligaen 2017/2018

Indlæg af BassogogsVen » 4. okt 2017, 14:44

Gnu skrev:Det er i øvrigt temmelig bemærkelsesværdigt, at ingen medier har grebet fat i politiets rolle i det her. Inden kampen stormer FCKs ballademagere udebaneafsnittet så de sætter awaykortet ud af kraft og slipper ind uden at blive visiteret.

Så skulle man jo tro, at politiet ville rydde udebaneafsnittet, så man kunne få sorteret de urolige elementer fra. Men næh! Politiet lader dem slippe, selvom de på dette tidspunkt har optrådt maskeret, stormet flere hegn, kastet med fyrværkeri efter vagter og er sluppet ind uden at blive visiteret. Altså, hvad fuck...?
Der var da masser af mediefokus på politiets rolle i tiden efter affæren. Og på politiets manglende indgriben, som var en ledelsesbeslutning. Og menige betjente, som mener, at de sagtens kunne have taget dem ud, som denne karl (som, ren kildekritisk anbefaling, er på valg): http://www.fyens.dk/indland/Svendborg-b ... el/3173765
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Besvar