Tak til FCK

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Tak til FCK

Indlæg af Brent » 29. feb 2020, 09:43

Jeg synes det er på sin plads at lette lidt på AaB guldkasketen for fcks enestående præstation er i Europa. Fck står for 87% af de koifficient point, som dansk fodbold har tjent til den europæiske rangliste. Det er således alene fcks præstation i Europa der gør at vi nu potentielt har 2 hold i CL, det kommer forhåbentlig også snart AaB til gode
AaB - the Nordic gateway to Europe

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1989
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Tak til FCK

Indlæg af 9520AaB » 29. feb 2020, 11:57

Brent skrev:Jeg synes det er på sin plads at lette lidt på AaB guldkasketen for fcks enestående præstation er i Europa. Fck står for 87% af de koifficient point, som dansk fodbold har tjent til den europæiske rangliste. Det er således alene fcks præstation i Europa der gør at vi nu potentielt har 2 hold i CL, det kommer forhåbentlig også snart AaB til gode
Og det er så faktuelt FORKERT!!!
FCK står for 87% i år!!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2723
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Tak til FCK

Indlæg af NIN » 29. feb 2020, 12:36

Brent skrev:
29. feb 2020, 09:43
Jeg synes det er på sin plads at lette lidt på AaB guldkasketen for fcks enestående præstation er i Europa. Fck står for 87% af de koifficient point, som dansk fodbold har tjent til den europæiske rangliste. Det er således alene fcks præstation i Europa der gør at vi nu potentielt har 2 hold i CL, det kommer forhåbentlig også snart AaB til gode
Enig og mon ikke vi vil se en række tifo'er rundt omkring på de danske stadions i løbet af foråret der både hylder københavnernes enestående præstation og samtidig udtrykker taknemlighed?
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4412
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Tak til FCK

Indlæg af le Cid » 29. feb 2020, 14:17

Brent skrev:
29. feb 2020, 09:43
Jeg synes det er på sin plads at lette lidt på AaB guldkasketen for fcks enestående præstation er i Europa. Fck står for 87% af de koifficient point, som dansk fodbold har tjent til den europæiske rangliste. Det er således alene fcks præstation i Europa der gør at vi nu potentielt har 2 hold i CL, det kommer forhåbentlig også snart AaB til gode
Det mest bemærkelsværdige ved deres præstation er, at de har klaret det helt uden en eneste somalier på holdet. Dét er denondenfløjteme imponerende!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Hilje-indeks

Brugeravatar
Pete Burns
Drenge
Drenge
Indlæg: 27
Tilmeldt: 15. maj 2014, 16:11
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Tak til FCK

Indlæg af Pete Burns » 29. feb 2020, 15:03

Synes hellere vi skal sende en stor tak til FCM for at sørge for at Jylland endeligt er røget til tops i superligaen. Euro cup osv er blevet så bragende ligegyldigt og udvandet.
I want surprises .... Bam! But i'm in too deep there's no getting out of it.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Tak til FCK

Indlæg af sulakvelidze » 29. feb 2020, 23:35

Jeg foreslår, at alle hold skifter til en helt hvid spilledragt for at ære FCK. Både ude og hjemme. Også målmandsdragter. Det giver så lidt bøvl med at følge med, når 22 spillere optræder i ens dragter, men så må de to hold lige snakke sammen på banen, så der er styr på, hvem der er med hvem. Og det vigtigste må være at sige tak til FCK for at gøre det godt i Europa.

Besvar