Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af JLB » 5. maj 2009, 19:05

John Deacon skrev: Hvad har Glæsel gjort, siden han skal svines?
Har han erklæret sin uforbeholdne kærlighed til AaB? Hvis ikke, så skal han selvfølgelig svines, ligesom alle andre.
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af John Deacon » 6. maj 2009, 02:24

JLB skrev:
John Deacon skrev: Hvad har Glæsel gjort, siden han skal svines?
Har han erklæret sin uforbeholdne kærlighed til AaB? Hvis ikke, så skal han selvfølgelig svines, ligesom alle andre.
:thumbsup: Det var bare det, jeg ville vide ;)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
nulle666
1. div
1. div
Indlæg: 459
Tilmeldt: 3. apr 2006, 12:41
Geografisk sted: Støvring

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af nulle666 » 7. maj 2009, 10:51

Jeg ønsker blot at udtrykke min største glæde ved, at der trods sørgelige tider for AaB, også er lyspunkter i ligaen. FCM spiller ekstremt dårligt og er generelt totalt til grin i øjeblikket. At denne glædens stund samtidig krydres med at Thomasberg er under pres og kan risikere en fyring, gør blot denne svære resultatsmæssige tid for AaB, lidt sjovere.....Tak til klovnene fra Midtjylland...
DET HANDLER IKKE OM AT VÆRE MED, MEN OM AT VINDE.

Nyggi

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Nyggi » 7. maj 2009, 21:18

nulle666 skrev:Jeg ønsker blot at udtrykke min største glæde ved, at der trods sørgelige tider for AaB, også er lyspunkter i ligaen. FCM spiller ekstremt dårligt og er generelt totalt til grin i øjeblikket. At denne glædens stund samtidig krydres med at Thomasberg er under pres og kan risikere en fyring, gør blot denne svære resultatsmæssige tid for AaB, lidt sjovere.....Tak til klovnene fra Midtjylland...
Ja når AaB holder pause i ligaen er det godt vi har andres ulykke at glæde os over og hvilke andre!

Tak FC Pauseklovn

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af John Deacon » 13. maj 2009, 01:46

Herning Stiftstidende skrev:FC Midtjylland risikerer en degradering til Danmarksserien for sin uheldige omgang med landbrugsstøtte fra EU. Klubben er pålagt at tilbagebetale 45 millioner kroner, hvilket vil ødelægge fundamentet for at drive en klub på SAS Liga-niveau. Det hele drejer sig om investeringer uden for banen, hvor klubben er kommet med fejlagtige oplysninger om de jorder, der er sat penge i. Jorden måtte ikke braklægges, da det viser sig at ligge inden for bygrænserne i hhv. Ikast og Herning. Jens Ørgaard påtager sig det fulde ansvar og har indleveret sin opsigelse til bestyrelsen.
- Jeg er meget ked af situationen og vil gerne undskylde til alle FCM's fans, investorer og sponsorer, siger Ørgaard til Herning Stiftstidende.
Hele sagen blev taget op ved et tilfælde, da MEP'er Jørgen Kofoed (V) opdagede papirene, der var henlagt forkert i en mappe han modtog.
Ville være fedt, hvis det var sandt....
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 13. maj 2009, 07:31

nulle666 skrev:Jeg ønsker blot at udtrykke min største glæde ved, at der trods sørgelige tider for AaB, også er lyspunkter i ligaen. FCM spiller ekstremt dårligt og er generelt totalt til grin i øjeblikket. At denne glædens stund samtidig krydres med at Thomasberg er under pres og kan risikere en fyring, gør blot denne svære resultatsmæssige tid for AaB, lidt sjovere.....Tak til klovnene fra Midtjylland...
Det kan være de kan overtage Casper og Frank Hvams Klovn serie ;)
Spørgsmålet er så hvem der er den største klovn fra FC Midtafrika?

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af -Larsen » 13. maj 2009, 10:33

Elscorpio skrev:
nulle666 skrev:Jeg ønsker blot at udtrykke min største glæde ved, at der trods sørgelige tider for AaB, også er lyspunkter i ligaen. FCM spiller ekstremt dårligt og er generelt totalt til grin i øjeblikket. At denne glædens stund samtidig krydres med at Thomasberg er under pres og kan risikere en fyring, gør blot denne svære resultatsmæssige tid for AaB, lidt sjovere.....Tak til klovnene fra Midtjylland...
Det kan være de kan overtage Casper og Frank Hvams Klovn serie ;)
Spørgsmålet er så hvem der er den største klovn fra FC Midtafrika?
Den er let, den der! - Thomasberg som Frank og Gleeeeeen som Pivert! Casper kan passende stadig deltage.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af thomasjn » 13. maj 2009, 12:08

-Larsen skrev:
Elscorpio skrev:
nulle666 skrev:Jeg ønsker blot at udtrykke min største glæde ved, at der trods sørgelige tider for AaB, også er lyspunkter i ligaen. FCM spiller ekstremt dårligt og er generelt totalt til grin i øjeblikket. At denne glædens stund samtidig krydres med at Thomasberg er under pres og kan risikere en fyring, gør blot denne svære resultatsmæssige tid for AaB, lidt sjovere.....Tak til klovnene fra Midtjylland...
Det kan være de kan overtage Casper og Frank Hvams Klovn serie ;)
Spørgsmålet er så hvem der er den største klovn fra FC Midtafrika?
Den er let, den der! - Thomasberg som Frank og Gleeeeeen som Pivert! Casper kan passende stadig deltage.
Jovist kunne FCMs penge smides ud af vinduet på Casper, men mon ikke de satser på de har en værdig Casper C inhouse i Ørlegård?

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Indlæg: 550
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Sille » 20. maj 2009, 10:34

Næsbytræner rasende på FCM endnu en grund til at hade dem...
- Sille

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 20. maj 2009, 10:45

Sille skrev:Næsbytræner rasende på FCM endnu en grund til at hade dem...
Fra artiklen:
Trods alle stjernerne formåede Ikast blot at vinde 2-1.
De stillede med 10 førsteholdsspillere.

De tror de er nogle f....... karle dernede på Heden, DM i brovteri, traktortræk og tro på de bliver verdensmestre.

Sad og grinede lidt af artiklen :D

Cpeder
Landshold
Landshold
Indlæg: 781
Tilmeldt: 22. jun 2006, 11:00
Favoritspiller: Jes Hoegh
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Cpeder » 3. jul 2009, 22:42

Ahhh... endnu en grund til at hade:

Klubben er jo åbenlyst interesseret i spillere med en voldsdom og som er blevet straffet af andre klubber. Lad dem dog bare komme til FCM for der er jo plads til alle :money:

Lad nu de svin tage deres straf. Håber at Arek skal spjælde mens der er internationale kampe på programmet for FCM... nå nej :D
Blæsten går frisk over Limfjordens vande,
rusker dem op til vågen flugt,
jager dem mellem de favnende strande,
fylder med toner hver en bugt.
Og sømanden synger bag sit rat
på krydstogt fra Nordsø til Kattegat.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Henriksen » 3. jul 2009, 22:51

Det er så typisk de aparte Midtjyder at lave sådan en handel. Selvfølgelig VIL de skille sig ud på alle måder og at være kontroversiel er sgu også omtale. Synes det er en skændsel at det store skaldede fjols skal tilbage på fodbold-banen... Glemmer næppe heller klovnens udtalelser om at han aldrig ville være blevet straffet i Polen for den slags og at man bare ville ødelægge hans karriere... Nej, tumpe...men nu er du i Danmark og der begår man ikke den slags grovheder. Dine hænder skal være i handskerne og om bolden, og ikke i din kones/kærestes ansigt. Arek, du har haft stor respekt som målmand og for de kvaliteter du har i kassen... Men når nu deler flade ud på kassen af din bedre halvdel, så stopper festen. Men hvad, du er vel på rette hylde nu i Cirkus Møgjylland.

Held og Lykke til Arek og Ørgaard med at vinde guldmedaljerne inden 2011.... håber aldrig det sker for den oppustede møgklub
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3872
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 3. jul 2009, 23:45

Hvis der ikke er sponsorerne der reagerer på at man har signet en voldsdømt mand, så ville jeg være forundret.

Det er et fint forbillede for ungerne i det midtjydske, slå på tæven, det spiller ingen rolle. Hans karriere i den danske fodboldverden burde være ovre, det er direkte pinligt!

Jeg er fan af at man giver folk en ny chance, og at alt ikke bliver så politisk korrekt. Men et forbillede for ungdommen, som fodbold profiler er, det kan man ikke være efter at have tævet konen og truet hende på livet. Så må han starte en anden karriere, ak81 mangler sikkert flere der er dumme nok.

Brugeravatar
Henriksen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:47
Favoritspiller: Thomas Müller
Geografisk sted: På tønden

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Henriksen » 3. jul 2009, 23:47

Gentleman Finn skrev:Hvis der ikke er sponsorer der reagerer på at man har signet en voldsdømt mand, så ville jeg være forundret.

Det er et fint forbillede for ungerne i det midtjydske, slå på tæven, vi er ligeglade. Hans karriere i den danske fodboldverden burde være ovre, det her er direkte pinligt!
Ja, det er sgu pinligt...men på den anden side, det ER jo FC Møgjylland. Kors de stinker....
Madsen er Jesus og Høghen han er Gud...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 4. jul 2009, 00:39

Henriksen skrev:
Gentleman Finn skrev:Hvis der ikke er sponsorer der reagerer på at man har signet en voldsdømt mand, så ville jeg være forundret.

Det er et fint forbillede for ungerne i det midtjydske, slå på tæven, vi er ligeglade. Hans karriere i den danske fodboldverden burde være ovre, det her er direkte pinligt!
Ja, det er sgu pinligt...men på den anden side, det ER jo FC Møgjylland. Kors de stinker....
Det bedste af det hele er, at de faktisk i forvejen havde en ret habil (nærmest TRÆLS habil!) målmand i Lasse Heinze. Arek er måske marginalt bedre, men det er som jeg ser det et LILLE fremskridt at hente rent sportsligt, som man betaler STORT for på andre områder.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3872
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 4. jul 2009, 01:04

De fcmere jeg læser over skulderen, tror Arek kan dæmme op for de dødbolde de lukker ind. Ja muligvis er Arek en smule bedre end Heinze på standardsituationer, men deres forsvarere har sgu også kaget meget i den, jeg har det fint med at der går flere penge i deres budget til målmandspositionen. Det virker sgu mest af alt som om man signer Arek for at få opmærksomhed. Skabsprinsessen ørgaard does it again, den her gang uden at blive slæbt ud af banen i trods.

Lets get fucking mental Arek http://www.dailymotion.com/video/x2n9mv ... ncen_music" onclick="window.open(this.href);return false; (not work friendly!)

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Reto » 4. jul 2009, 06:13

Funky skrev: Det bedste af det hele er, at de faktisk i forvejen havde en ret habil (nærmest TRÆLS habil!) målmand i Lasse Heinze. Arek er måske marginalt bedre, men det er som jeg ser det et LILLE fremskridt at hente rent sportsligt, som man betaler STORT for på andre områder.
Lige nøjatigt.
Det er helt hul i hovedet at hente den gale polak, når man har et kæmpe talent i Heinze.
Jeg fatter ingenting.

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jydenfranord » 4. jul 2009, 07:42

Reto skrev:
Funky skrev: Det bedste af det hele er, at de faktisk i forvejen havde en ret habil (nærmest TRÆLS habil!) målmand i Lasse Heinze. Arek er måske marginalt bedre, men det er som jeg ser det et LILLE fremskridt at hente rent sportsligt, som man betaler STORT for på andre områder.
Lige nøjatigt.
Det er helt hul i hovedet at hente den gale polak, når man har et kæmpe talent i Heinze.
Jeg fatter ingenting.
Det er også lidt sjovt at flere FCM fans prøver at gøre klubben til den store frelser, igen igen, for de giver jo arek en ny chance, de lader retten dømme ham og så tager de ham under klubbens beskyttende vinger og hjælper ham på fode igen......

Ja ja, FCM er helt igennem fantastisk, først redder de børn fra afrikas slum, dog skal der lige være den klasul at de skal kunne spille fodbold (men det er naturligvis kun for at kunne integere dem i det danske samfund) og nu tager FCM endnu en gang af en voldelig spiller, denne gang en der just er dømt. Jeg forstår ikke at FCM ikke lukker sportsdelen ned og 100% går efter at frelse verden, for det er jo faktisk det som er deres målsætning her i livet.


Nobels fredspris til FCM, det kan kun gå for langsomt.

Kidde
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 29. jan 2008, 19:18
Geografisk sted: København

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Kidde » 4. jul 2009, 08:50

Udgangspunktet er at Onyszko skal ifølge de såkaldte voldspakke-regler påbegynde fuldbyrdelsen af sin fængselsstraf senest 30 dage efter at politiet har givet Kriminalforsorgen meddelelse om at dommen er endelig og kan fuldbyrdes.

Umiddelbart vil han skulle afvikle sin afsoning i løbet af august-september. Mulighederne for at få tilladelse til udsættelse med afsoningen er små for folk, der er dømt for personfarlig kriminalitet. Meget tungtvejende hensyn til fx. arbejde kan trække i den modsatte retning. Imidlertid bør dette ikke kunne blive tilfældet hér, idet han :

1) er ansat af en arbejdsgiver som i forvejen har folk til at bestride posten og

2) af en arbejdsgiver som ved alt om hans udestående med retsvæsenet.

Jeg vil blive overordentligt overrasket, hvis han får tilladelse til udsættelse.

Kidde

ps: lad os nu hæve overlæggeren lidt ift. tidligere dømte. Han skal ikke undskyldes, men hvis nu Leon Andreasen fx. fik 30 dage for sin episode i Århus efterfølgende kunne skifte til AaB på en fri transfer ville i så også fare i blækhuset over det, hvis Lynge signede ham?
Kidde

Brugeravatar
bellamy
Allstar
Allstar
Indlæg: 1099
Tilmeldt: 22. nov 2006, 10:59
Geografisk sted: liverpool

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af bellamy » 4. jul 2009, 09:13

FC MUUUH Jylland viser endnu engang, at moral og etik er en by laaaaaangt ude i skoven hos dem. Anyway, det nok det perfekte match, Onysko og FCM...
Never Mind the Scum we are Liverpool

Besvar