Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Habibihabit
Junior
Junior
Indlæg: 70
Tilmeldt: 1. dec 2008, 15:22
Geografisk sted: Hammel-en forstad til Aalborg.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Habibihabit » 27. aug 2009, 21:05

-Larsen skrev:http://www.black-wolves.com/b/1/95598.html - Jeg har en fornemmelse af, allerede efter Heklers første forslag, at denne tråd kan blive hysterisk morsom at følge med i!
Nu vi lige taler om fcm brugeren Hekler så er der et hysterisk morsomt sammenfald mellem ham og den bruger i vores forum der hedder doukas profil billedet er identisk men hvem ved måske er det en fætter eller noget de gerne vil vise frem...

Ellers en alternativ personligheds spaltning alla ½ AaB og ½FCM..
Puuuhaaaa.. :|
__________
Jeg ved hvad jeg taler om har tidligere været oppe i både bamse og kylling..
PS.er der nogen der har Theo`s adresse ??

Brugeravatar
Tipene
1. div
1. div
Indlæg: 320
Tilmeldt: 7. aug 2008, 19:46
Geografisk sted: 9400

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Tipene » 28. aug 2009, 00:17

-Larsen skrev:http://www.black-wolves.com/b/1/95598.html - Jeg har en fornemmelse af, allerede efter Heklers første forslag, at denne tråd kan blive hysterisk morsom at følge med i!
Midtjyder på slap line, haha. Håber de gafler Brøndbys 'super vestegnen'

Brugeravatar
Saebegris
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 85
Tilmeldt: 27. jun 2009, 15:34
Geografisk sted: 9,4 kg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Saebegris » 28. aug 2009, 12:42

Haha, hvor er de da bare totalt uden stil og klasse, hvilken dog ikke kan komme som nogen overraskelse. Alligevel er nedenstående forslag, som er fra samme tråd, så smagløst at man, hvis man ikke vidste bedre, skulle tro, at det er ment som en joke:

Synes også godt om AaB's "fangerne på fortet" - FCM-tekst kunne lyde noget lignende:

Vi er FC, vi kommer fra Midtjylland
Når drengene spiller, er Black Wolves den 12 mand...


Kunne være fantastisk hvis de rykker ned, det ændrer Kuhn som træner ikke på. Og gerne gode gamle Viborg op, de har trods alt lidt stil på tribunen.

Apropos sange-ripoff, er jeg den eneste, der var ved at brække mig af at høre "Geordie" blive spillet i Esbjerg?

anden
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 29. okt 2008, 14:43
Geografisk sted: Nordjylland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af anden » 28. aug 2009, 12:51

Saebegris skrev:Haha, hvor er de da bare totalt uden stil og klasse, hvilken dog ikke kan komme som nogen overraskelse. Alligevel er nedenstående forslag, som er fra samme tråd, så smagløst at man, hvis man ikke vidste bedre, skulle tro, at det er ment som en joke:

Synes også godt om AaB's "fangerne på fortet" - FCM-tekst kunne lyde noget lignende:

Vi er FC, vi kommer fra Midtjylland
Når drengene spiller, er Black Wolves den 12 mand...


Kunne være fantastisk hvis de rykker ned, det ændrer Kuhn som træner ikke på. Og gerne gode gamle Viborg op, de har trods alt lidt stil på tribunen.

Apropos sange-ripoff, er jeg den eneste, der var ved at brække mig af at høre "Geordie" blive spillet i Esbjerg?
Hvis de tager vores fangerne på fortet går jeg satme amok.
AaB - vil have visioner og ambitioner . Vil have lederstruktur ligesom i alle andre virksomheder

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Bøgehøj » 28. aug 2009, 13:01

De er også godt i gang med at snufle "Kæmp for Aalborg".

"Hvor de spillede "Rule Britania". Det er da om nogen en enkel fællessang som kan skabe stemning. Den er dog ikke nem at finde på en tekst til :D Fordelen er at jeg ikke tror andre bruger den i Danmark."
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
AaBminLykke
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 10. maj 2009, 21:13
Geografisk sted: Suldrup :D

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af AaBminLykke » 28. aug 2009, 13:16

Saebegris skrev:Haha, hvor er de da bare totalt uden stil og klasse, hvilken dog ikke kan komme som nogen overraskelse. Alligevel er nedenstående forslag, som er fra samme tråd, så smagløst at man, hvis man ikke vidste bedre, skulle tro, at det er ment som en joke:

Synes også godt om AaB's "fangerne på fortet" - FCM-tekst kunne lyde noget lignende:

Vi er FC, vi kommer fra Midtjylland
Når drengene spiller, er Black Wolves den 12 mand...


Kunne være fantastisk hvis de rykker ned, det ændrer Kuhn som træner ikke på. Og gerne gode gamle Viborg op, de har trods alt lidt stil på tribunen.

Apropos sange-ripoff, er jeg den eneste, der var ved at brække mig af at høre "Geordie" blive spillet i Esbjerg?
Nej, det var du ikke. Skandaløst!
HENT MARTIN P. HJEM!

Oliverl
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 30. apr 2008, 08:10
Favoritspiller: Martin P
Geografisk sted: 9480
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Oliverl » 28. aug 2009, 13:21

AaBminLykke skrev:
Saebegris skrev:Haha, hvor er de da bare totalt uden stil og klasse, hvilken dog ikke kan komme som nogen overraskelse. Alligevel er nedenstående forslag, som er fra samme tråd, så smagløst at man, hvis man ikke vidste bedre, skulle tro, at det er ment som en joke:

Synes også godt om AaB's "fangerne på fortet" - FCM-tekst kunne lyde noget lignende:

Vi er FC, vi kommer fra Midtjylland
Når drengene spiller, er Black Wolves den 12 mand...


Kunne være fantastisk hvis de rykker ned, det ændrer Kuhn som træner ikke på. Og gerne gode gamle Viborg op, de har trods alt lidt stil på tribunen.

Apropos sange-ripoff, er jeg den eneste, der var ved at brække mig af at høre "Geordie" blive spillet i Esbjerg?
Nej, det var du ikke. Skandaløst!
Jeg var ihvertfald ikke, min mave havde det nu fint nok, taget i betragtning hvad der var blevet smidt i den den dag. :cheers:
"Milk is for babies, when you grow up you have to drink beer"

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Frygah » 28. aug 2009, 13:29

Geordie har også kørt i Odense, hvor der blev sunget med. Hvilket bare gør det endnu mere morsomt at høre hvordan flere af deres debattører dernede på Fyn synes at den nordjyske fankultur er til grin. Det morede jeg mig lidt over.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 28. aug 2009, 17:04

Habibihabit skrev:
-Larsen skrev:http://www.black-wolves.com/b/1/95598.html - Jeg har en fornemmelse af, allerede efter Heklers første forslag, at denne tråd kan blive hysterisk morsom at følge med i!
Nu vi lige taler om fcm brugeren Hekler så er der et hysterisk morsomt sammenfald mellem ham og den bruger i vores forum der hedder doukas profil billedet er identisk men hvem ved måske er det en fætter eller noget de gerne vil vise frem...

Ellers en alternativ personligheds spaltning alla ½ AaB og ½FCM..
Puuuhaaaa.. :|
Dit scenarium kan selvfølgeligt ikke aldrig hænde i virkeligheden. Enten er man AaB fan eller FCM fan. De to klubber er så forskellige på alle mulige måder, at man ikke kan være "rigtig" fan af dem begge.

Jeg er IKKE Heklers fætter, selvom, når jeg keder mig, ynder at følge hans Youtubeside, just for spasss :)

Synes bare at det billede af Hekler var tilpas kikset, ligesom personen, så jeg valgte at bruge det til avarta....

Men lad mig slå fast. Jeg er ikke IKKE sympatisør af FC Menneskehandel...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mogens » 28. aug 2009, 19:46

Tit har jeg svært ved at forstå, hvorfor folk gider være på andre fora, men denne "forslag-til-sangtråd" gør det klart for mig: det er altid fedt at se andre dumme sig...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 28. aug 2009, 20:02

Er det ikke rimelig dumt at oplyse sit tlf + email-adresse på et side alle kan komme til?

Gæt hvem der får en masse mobil-tjenester nu ;)

http://www.black-wolves.com/nyheder/202 ... a-vej.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1874
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af 634 » 29. aug 2009, 09:10

doukas skrev:
Habibihabit skrev:
-Larsen skrev:http://www.black-wolves.com/b/1/95598.html - Jeg har en fornemmelse af, allerede efter Heklers første forslag, at denne tråd kan blive hysterisk morsom at følge med i!
Nu vi lige taler om fcm brugeren Hekler så er der et hysterisk morsomt sammenfald mellem ham og den bruger i vores forum der hedder doukas profil billedet er identisk men hvem ved måske er det en fætter eller noget de gerne vil vise frem...

Ellers en alternativ personligheds spaltning alla ½ AaB og ½FCM..
Puuuhaaaa.. :|
Dit scenarium kan selvfølgeligt ikke aldrig hænde i virkeligheden. Enten er man AaB fan eller FCM fan. De to klubber er så forskellige på alle mulige måder, at man ikke kan være "rigtig" fan af dem begge.

Jeg er IKKE Heklers fætter, selvom, når jeg keder mig, ynder at følge hans Youtubeside, just for spasss :)

Synes bare at det billede af Hekler var tilpas kikset, ligesom personen, så jeg valgte at bruge det til avarta....

Men lad mig slå fast. Jeg er ikke IKKE sympatisør af FC Menneskehandel...
Det vil sige at din debattør-profil er tilpas kikset, ligesom personen bag profilen :)
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af -Larsen » 29. aug 2009, 09:30

Mogens skrev:Tit har jeg svært ved at forstå, hvorfor folk gider være på andre fora, men denne "forslag-til-sangtråd" gør det klart for mig: det er altid fedt at se andre dumme sig...
Enig, jeg skriver aldrig på andre fora end vores eget, men følger dog med på de andre sider vedr. mulige og kommende transfers.

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af -Larsen » 29. aug 2009, 09:39

Hahahaha, fanatismen lever:

Hej allesammen

Min kæreste sad og fandt på en sang i går, den bruger melodien fra "Hotja fra pjort" (eller hvordan det staves) i ved den der:hotja fra pjort, hotja fra pjort, han flyvere længere og længere bort.

Hendes tekst:

Midtjylland, Midtjylland
Vi kan score mål, ja vi kan
3 point det er vores mål
Vores vilje er af stål
Det er fordi, vi er F C Midtjylland

(Ved, at man lige skal synge den igennem et par gange, men så er den faktisk på højde med "Der er ingen bånd der binder mig" ifølge min mening)

Glæder mig til at høre den i Herning næste gang. Desværre nok sammen med både "Kæmp for Aalborg" og "Fangerne på Fortet" på vestjyllandsk, suk.

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af -Larsen » 29. aug 2009, 09:40

Slettet

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 29. aug 2009, 09:45

Midtjyllands fans = Det midtjyske svar på jehovas vidner, personifisceret ved Hekler :D

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Flower » 29. aug 2009, 10:42

Selvom det er ment i sjov, er det her jo den grufulde sandhed om fcm-fans!
GÅ HJEEEM OG KNEP DIN MOOOOAR!
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4424
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 29. aug 2009, 10:55

Flower skrev:Selvom det er ment i sjov, er det her jo den grufulde sandhed om fcm-fans!
GÅ HJEEEM OG KNEP DIN MOOOOAR!
Elsker den måde han snakker "københavnsk" på :)
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Lindmark » 1. sep 2009, 02:27

doukas skrev:
Flower skrev:Selvom det er ment i sjov, er det her jo den grufulde sandhed om fcm-fans!
GÅ HJEEEM OG KNEP DIN MOOOOAR!
Elsker den måde han snakker "københavnsk" på :)
På alle måder en legendarisk præstation af Baune! Jeg zappede tilfældigvis forbi den på svensk TV4 engang, og oversætteren havde haft visse 'svårigheter' med den rablende monolog :D
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af John Deacon » 1. sep 2009, 17:37

VI ER FC’S DRENGE OG I KAN BARE KOMME AN!
SÅ TA’ KRIGS MALLING PÅ, VIFT MED SORT OG RØD, SOM EN EGTE FC FAN.
I KAN BARE KOMME AN!


Simpelthen bare klasse! Eller ikke...
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Besvar