Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af -Larsen » 16. sep 2009, 09:43

Køllen I Møllen skrev:
Coma skrev:har fra en der har sin gang i FCM, at rygterne omkring fyring allerede er igang.. puha...
Hvis det er Kuhn vi snakker om så absolut nej. Det ville være så latterligt langt ude at selv ikke Ikast kunne finde på at gøre noget så stupidt, desværre... Men derfor kan der da sagtens være rygter omkring det. Og det må vi så bare nyde :)
Er du nu sikker på det? Det er Ikast vi snakker om!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 27. sep 2009, 15:57

Uha uha, FCM som nedrykker 09/10?

De har da i hvert fald lige bevist at de ikke er bedre end SønderjydskE, endda på hjemmebane. Måske det ikke var verdens bedste idé, at fyre klubmanden Nomasberg, der passer perfekt ind i deres usympatiske primadonna klub, Kuhn passer slet ikke ind dernede.

Kom hjem Kuhn, kom hjem!

Brugeravatar
Hep Hey
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:42

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Hep Hey » 27. sep 2009, 16:00

Jeg er pludselig begyndt at tro på deres målsætning om at blive nr 1 næste år kan lykkes, men desværre for ikast bliver det jo nok i 1. division :cool:

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 27. sep 2009, 16:32

Hep Hey skrev:Jeg er pludselig begyndt at tro på deres målsætning om at blive nr 1 næste år kan lykkes, men desværre for ikast bliver det jo nok i 1. division :cool:
FCMøg ændrer da bare deres målsætning til at blive nr. 1 i traktortræk og ændre navnet til Ikast/Herning traktorklub ;)

Cpeder
Landshold
Landshold
Indlæg: 781
Tilmeldt: 22. jun 2006, 11:00
Favoritspiller: Jes Hoegh
Geografisk sted: Aarhus

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Cpeder » 27. sep 2009, 18:00

Jeg må lige opponere. Der er ikke tale om at kritikken af FCM er forstummet. Vi behøver bare ikke længere udbasunere hvor ringe den klub faktisk er. Nu klare de det jo sagtens selv og jo jeg nyder at de ligger som de gør. Synes dog det var lidt ærgerligt at HB ikke kunne køre sejren hjem i Randers.

Og så skal man jo ikke træde på nogen der ligger ned...

Mvh. Casper
Blæsten går frisk over Limfjordens vande,
rusker dem op til vågen flugt,
jager dem mellem de favnende strande,
fylder med toner hver en bugt.
Og sømanden synger bag sit rat
på krydstogt fra Nordsø til Kattegat.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 28. sep 2009, 12:41

Cpeder skrev:Og så skal man jo ikke træde på nogen der ligger ned...
Nej, det ligger ikke til vores stolte nordjyske folkefærd.....
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Gentleman Finn » 28. sep 2009, 17:10

http://www.black-wolves.com//images/rsg ... 36.JPG.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Aldrig i mit liv har jeg set en oversmart sælgertype stå ved indløb, til en fodboldkamp, er der nogen der kan svare mig på, hvad han laver der? Og specielt til deres situation, skal der stå en nøgen viking med skæg ned til fødderne, og skrige dem ind i hovedet, i stedet for det der femi halløj, hvor man bliver overrasket hvis ikke manden har klippet hans kønshår i vatter.

Ligesom jeg heller ikke forstår meget af, at de præsenterer deres hjemmebanestatistik for deres stadion til deres hjemmebanekampe. Så kan man da tale om at leve i fortiden. Men det er måske en del af en større strategi, til når de ikke formår at hente DM guld i det næste årti, så kan de erklære sig Guld vindere, uden transfer aktiviteter og udebanekampe.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 13. okt 2009, 18:42

Det er selvfølgelig ikke noget at hade FC Muhhh for, kun glædeligt at se de også er faldet ned i det store økonomiske hul der hedder synergieffekt/satsning på andre sportsgrene/håndbold, hvilket medfører et tab på 10 mio kr. Keep up the good work :thumbsup:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Flower » 13. okt 2009, 19:05

doukas skrev:Det er selvfølgelig ikke noget at hade FC Muhhh for, kun glædeligt at se de også er faldet ned i det store økonomiske hul der hedder synergieffekt/satsning på andre sportsgrene/håndbold, hvilket medfører et tab på 10 mio kr. Keep up the good work :thumbsup:
Det giver bare ikke så meget effekt at sige dette, når vi bor i selv samme glashus :thumbsdown:
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 13. okt 2009, 19:48

Flower skrev:
doukas skrev:Det er selvfølgelig ikke noget at hade FC Muhhh for, kun glædeligt at se de også er faldet ned i det store økonomiske hul der hedder synergieffekt/satsning på andre sportsgrene/håndbold, hvilket medfører et tab på 10 mio kr. Keep up the good work :thumbsup:
Det giver bare ikke så meget effekt at sige dette, når vi bor i selv samme glashus :thumbsdown:
Bemærk at jeg skriver "også" og derved erkender at vi roder med de samme problemer, derfor er det stadigvæk glædelig at FC Menneskehandel er røget med på samme galej...
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Flower » 13. okt 2009, 19:59

doukas skrev:
Flower skrev:
doukas skrev:Det er selvfølgelig ikke noget at hade FC Muhhh for, kun glædeligt at se de også er faldet ned i det store økonomiske hul der hedder synergieffekt/satsning på andre sportsgrene/håndbold, hvilket medfører et tab på 10 mio kr. Keep up the good work :thumbsup:
Det giver bare ikke så meget effekt at sige dette, når vi bor i selv samme glashus :thumbsdown:
Bemærk at jeg skriver "også" og derved erkender at vi roder med de samme problemer, derfor er det stadigvæk glædelig at FC Menneskehandel er røget med på samme galej...
I know i know hehe.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
buckster
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 6. jul 2005, 16:03
Geografisk sted: for langt væk

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af buckster » 14. okt 2009, 17:32

http://www.bt.dk/bttv/clip/1/5538" onclick="window.open(this.href);return false;
siger alt om herning :thumbsup: :aabfan:

"og hvad ville der ske hvis du skulle bo i herning"
"så ville jeg tag et tog væk"
Klasse :thumbsup:

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 16. okt 2009, 17:09

B.S. som mentalcoach i Herning. Hvis Kuhn havde lavet det nummer som cheftræner i AaB, ville jeg have fået kronisk kvalme: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 160828.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

LKH
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 27. mar 2009, 22:54
Geografisk sted: Hjallerup..

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af LKH » 16. okt 2009, 17:21

buckster skrev:http://www.bt.dk/bttv/clip/1/5538
siger alt om herning :thumbsup: :aabfan:

"og hvad ville der ske hvis du skulle bo i herning"
"så ville jeg tag et tog væk"
Klasse :thumbsup:
"Normalt er det bedre at få noget i hovedet end at bo i Thisted, men når det er Herning der er modstykket, ikk'?"
Sweet!

Brugeravatar
Mjød
Allstar
Allstar
Indlæg: 1157
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:24

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mjød » 16. okt 2009, 18:08

limey skrev:B.S. som mentalcoach i Herning. Hvis Kuhn havde lavet det nummer som cheftræner i AaB, ville jeg have fået kronisk kvalme: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 160828.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vi har da selv Langagergaard(staveplade.dk) som mental coach...
IF SOMETHING'S HARD TO DO, THEN IT'S NOT WORTH DOING

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af limey » 16. okt 2009, 18:38

Mjød skrev:
limey skrev:B.S. som mentalcoach i Herning. Hvis Kuhn havde lavet det nummer som cheftræner i AaB, ville jeg have fået kronisk kvalme: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 160828.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Vi har da selv Langagergaard(staveplade.dk) som mental coach...
Jep. Heldigvis skal vi i AaB ikke se og høre på kæmpetåben og medieluderen over dem alle.

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Steve-Dave » 16. okt 2009, 19:06

Mikkel Thygesen om B.S: "B.S. er jo sådan en, man ser op til."

http://onside.dk/node/44206" onclick="window.open(this.href);return false;

Billede

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Elscorpio » 18. okt 2009, 08:30

Thomasberg og Krüger genforenes i FC Hjørring ifølge dagens Nordjyske.

Skal man grine eller græde af det?

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Mr. Larsen » 18. okt 2009, 08:40

Afgjort græde !

Nu gik det ligeså godt for Hjørring, også begynder at smide det kæmpe arbejde Krüger og Ove har lavet væk igen :=(

Thomasberg ejer ikke evneren til at være cheftræner, hverken i FCM eller FCH !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af sulakvelidze » 28. okt 2009, 09:15

Så er der et mesterskab ledigt! FCM har givet afkald på den titel, de ellers var først om at råbe "shotgun" til, og som de havde bestilt til at ankomme på Heden i 2011, hvilket Jens Ørgaard senere udlagde til i virkeligheden at betyde 2012. Nu betyder det slet ingenting:

http://tv2sport.dk/node/42741" onclick="window.open(this.href);return false;

Besvar