Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af AMadsen » 21. jul 2014, 23:35

Argh vi tager den lige igen http://www.dbu.dk/Nyheder/2014/Juni/gle ... delsesstil seriøst, manden har stået på teressen, med en halvtom 3 liters bag in box fra Fleggaard....

p.s. hvis vi skal have gang i noget bullshit bingo til næste runde, så laver jeg plader!
Guld? igen, igen...!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4446
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af doukas » 22. jul 2014, 07:00

AMadsen skrev:Argh vi tager den lige igen http://www.dbu.dk/Nyheder/2014/Juni/gle ... delsesstil seriøst, manden har stået på teressen, med en halvtom 3 liters bag in box fra Fleggaard....

p.s. hvis vi skal have gang i noget bullshit bingo til næste runde, så laver jeg plader!
Faktisk skulle vi snakke om noget helt andet, da jeg ringede FCM-træner Glen Riddersholm op.

Men da jeg lagde røret efter en times intens snak, havde jeg fået så mange stærke personlige betragtninger om det at være toptræner, at der var stof nok til en hel artikel i sig selv.
Jeg kan lige se det for mig. En fyr ringer op til Glen for at spørge til nummeret til en kollega eller en anden praktisk foranstaltning vedr. FCM. Hvorfor så Glen går i selvsving over sig selv og sin ubevidste kompetencer i emotionel intelligens
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Bozak
2. div
2. div
Indlæg: 221
Tilmeldt: 13. jul 2009, 14:52

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Bozak » 22. jul 2014, 17:42

Bach Bak Back


Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af le Cid » 22. jul 2014, 18:12

Bozak skrev:Bach Bak Back

Svært ikke at holde lidt af Pimpong :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13697
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 23. jul 2014, 23:35

doukas skrev:
AMadsen skrev:Argh vi tager den lige igen http://www.dbu.dk/Nyheder/2014/Juni/gle ... delsesstil seriøst, manden har stået på teressen, med en halvtom 3 liters bag in box fra Fleggaard....

p.s. hvis vi skal have gang i noget bullshit bingo til næste runde, så laver jeg plader!
Faktisk skulle vi snakke om noget helt andet, da jeg ringede FCM-træner Glen Riddersholm op.

Men da jeg lagde røret efter en times intens snak, havde jeg fået så mange stærke personlige betragtninger om det at være toptræner, at der var stof nok til en hel artikel i sig selv.
Jeg kan lige se det for mig. En fyr ringer op til Glen for at spørge til nummeret til en kollega eller en anden praktisk foranstaltning vedr. FCM. Hvorfor så Glen går i selvsving over sig selv og sin ubevidste kompetencer i emotionel intelligens
Man må jo til stadighed forbløffes over, hvor selvsmagende den fyr er.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Holm-o1 » 24. jul 2014, 09:37

le Cid skrev:
Bozak skrev:Bach Bak Back

Svært ikke at holde lidt af Pimpong :-)
Han har faktisk også været forbi AaB ;

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... forbi.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13697
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Funky » 24. jul 2014, 11:54

Holm-o1 skrev:
le Cid skrev:
Bozak skrev:Bach Bak Back

Svært ikke at holde lidt af Pimpong :-)
Han har faktisk også været forbi AaB ;

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... forbi.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Det er faktisk okay. Respekt til en fyr, som kan få selveste Back-Bak til at virke helt hyggelig.

Eidt: Efter at have set hele indslaget fra hans besøg i AaB må jeg så også sige, at det meget hurtigt bliver trættende med fokuseringen på hans Eddie Murphy-grin. Dén del er en ommer.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 24. jul 2014, 17:56

Fra kamptråden mod os.
Go Fcm. Lad os få en start på sæsonen som sidste år, hvor Fck blev distanceret fra 1 spillerunde, for det giver spillerne så meget selvtillid, at ligge godt fra land og tage 1 pladsen med det samme.
Ja, vi så jo hvor godt det gik man distancerede FCK hurtigt. Som bekendt endte FCM jo langt foran FCK, og fik en gylden sæson. Især deres flotte sæsonstart, hvor man netop distancerede FCK, betød jo rigtig meget i sæsonens slutning. At tage 1. pladsen hurtigt giver åbenbart så meget selvtillid at man ender som nummer 3.
Men ok, hvad ved jeg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Provst i Brovst » 4. aug 2014, 19:25

Klaus Egelund @klausegelund
Speaker får #FCM fans til at hylde farlige Frank ved at råbe KRISTENSEN til samtlige spillere i præsentation... Mine tæer rettes ud i morgen
7:03 PM - 4. aug 2014
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2886
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Eksil » 4. aug 2014, 21:06

Nogen skal jo sige det, jeg er ret overbevist om, at FCM vinder ligaen i år. Brøndby kommer på den anden side til at floppe. Trods det flotte hår har Frank bare ikke the right stuff.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Provst i Brovst » 4. aug 2014, 21:09

Eksil skrev:Nogen skal jo sige det, jeg er ret overbevist om, at FCM vinder ligaen i år. Brøndby kommer på den anden side til at floppe. Trods det flotte hår har Frank bare ikke the right stuff.
Debatside.dk er hysterisk nogen gange - det her er en af de gange.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Soren » 4. aug 2014, 21:12

Hvis I trænger til at krumme tæer, så tag et kig på Kristian Bak Bachs bryllupshjemmeside: http://www.bachbak.dk/248634194" onclick="window.open(this.href);return false;

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. aug 2014, 21:14

Eksil skrev:Nogen skal jo sige det, jeg er ret overbevist om, at FCM vinder ligaen i år. Brøndby kommer på den anden side til at floppe. Trods det flotte hår har Frank bare ikke the right stuff.
Jeg er til gengæld overbevist om de IKKE vinder ligaen. Jeg synes helt ærligt de har alt for mange svage led på deres, for mig lidt overvurderede, hold.

FCK og Brøndby har måske nok på papiret de bedste hold, vi har selv den bedste startopstilling. Jeg tror heller ikke på Brøndby.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Provst i Brovst » 4. aug 2014, 21:15

Jesper Schmidt skrev:
Eksil skrev:Nogen skal jo sige det, jeg er ret overbevist om, at FCM vinder ligaen i år. Brøndby kommer på den anden side til at floppe. Trods det flotte hår har Frank bare ikke the right stuff.
Jeg er til gengæld overbevist om de IKKE vinder ligaen. Jeg synes helt ærligt de har alt for mange svage led på deres, for mig lidt overvurderede, hold.

FCK og Brøndby har måske nok på papiret de bedste hold, vi har selv den bedste startopstilling. Jeg tror heller ikke på Brøndby.
Jeg tror heller ikke rigtig på FCK...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 4. aug 2014, 21:20

Ikke nok med han ligner en kikset albinoskurk fra en Hollywood b-film, så er han så hyklerisk det er til at knække sig over. Kommentar til Sly's vanvidstackling: Han glider der er ikke noget. Ny vinkel....øh okay, det gør han så ikke og den er grov. Men jeg vil ikke stå efter en kamp og kritisere en dommerpræstation.... Hallo McFly....gælder det så også Würtz, som du ville have i karantæne på efterbevilling? Og dommerne var en katastrofe? Klaphat!
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af jonas386 » 4. aug 2014, 21:40

Sylvester Kristensen kunne vel ligesågodt have fået et rødt kort for den tackling.
Rilwan, Pione og Izunna Kristensen er også gode navne. Det ligger godt i munden og det hele.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 5. aug 2014, 13:44

Kan se at DBU har startet en diciplinærsæg mod Duncan. Syntes det er helt på sin plads, budskabet "Duncan 100" må ikke vinde indpas hos de unge.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 5. aug 2014, 13:59

Provst i Brovst skrev: Klaus Egelund @klausegelund
Speaker får #FCM fans til at hylde farlige Frank ved at råbe KRISTENSEN til samtlige spillere i præsentation... Mine tæer rettes ud i morgen
7:03 PM - 4. aug 2014
Lidt ros skal de jo have på heden.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af NIN » 5. aug 2014, 14:07

Pastorius skrev:
Provst i Brovst skrev: Klaus Egelund @klausegelund
Speaker får #FCM fans til at hylde farlige Frank ved at råbe KRISTENSEN til samtlige spillere i præsentation... Mine tæer rettes ud i morgen
7:03 PM - 4. aug 2014
Lidt ros skal de jo have på heden.
Prisværdigt initiativ, men som at pisse mod vinden. Samme speaker skrålede Bach-Bak under kampen, så han havde blod sprøjtende ud af næsen. Så man må et eller andet sted formode, at manden insisterer ganske kraftigt.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Pastorius » 5. aug 2014, 14:10

NIN den fromme skrev: Prisværdigt initiativ, men som at pisse mod vinden. Samme speakeren skrålede Bach-Bak under kampen, så han havde blod sprøjtende ud af næsen. Så man må et eller andet sted formode, at manden insisterer ganske kraftigt.
De skal have point for initiativet, men måske skal de lige have kigget på de interne kommunikationsprocesser en ekstra gang. Alternativt ansætte en udenbys speaker, som rent faktisk kan læse ledelsesmemoerne.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar